Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
As jau pagalvojau kad leidziami traukiniai galintys pasiekti antra kosmini greiti ir nuvykt is Palemono i Radviliski per 00:38:00Parašė Carnifex Rodyti pranešimąKairėje laikas, kai traukinys Palemone, dešinėje, kai Gaižiūnuose. Kad nereikėtų makaluotis
Comment
-
Šiuos traukinukus prekiniais nelabai pavadinsi. Jie paprasčiausiai atveža ir išveža iš Kauno geležinkelio stoties pakrautus ar iškrautus vagonus. Šios rūšies traukinius vadina "išvežamaisiais". Kol buvo uždarytas tunelis jie važinėjo į Kauną per Mauručius, dabar iš Palemono pro tunelį tiesiai į Kauną.Parašė Carnifex Rodyti pranešimąSu visa pagarba gerb. Specialistui, net ir prieš atidarant tunelį buvo numatyta ketvertas prekinių Kaunas→Mauručiai→Palemonas, konkrečiai 3651/3652 (į Palemoną), 3653/3654 (į Kauną), 3655/3656 (į Palemoną), 3657/3658 (į Kauną). Kad jie kur nors dingo, tikrai nemanau, tik gal nebevažinėja ratais kur nieko nepametė ir nebesunaudoja po du numerius vienam maršrutui.
Comment
-
Tik koks poreikis tas teises turėti? Asmeninio traukinio juk nepirksi, o LG vistiek turbūt priims savo kuruojamos mokyklos auklėtinius, jeigu atsiras privatūs vežėjai, jie greičiau stengsis perviliot mašinistus su patirtim. Belieka gamyklų teritorijose veikiančių motorvežių mašininskai, bet kiek tokių belikę ? Beje būtų įdomu sužinot, kada Lietuvoje kurios nors įmonės buvo įsigytas paskutinis motorvežis ?Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
P.S. Beje tai labai panašu į landą daroma pinigėliams iš LG paimti, juk dabar kokio nors LG aukšto viršininkėlio giminaitis gali įsteigti tokią apmokymų įmonę ir sudaryti sutartį su LG.
Comment
-
Latvijoje irgi tas pats įsigalioja. http://www.sam.gov.lv/?cat=8&art_id=1706Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
Tik ten data pateikiama kita - nuo 2010-12-03.
Gal tai reiškia, kad Lietuvoje galės dirbti kitų valstybių įmonės? Vis nenutyla kalbos apie geležinkelių liberalizavimą.Parašė lietus Rodyti pranešimąTik koks poreikis tas teises turėti? Asmeninio traukinio juk nepirksi, o LG vistiek turbūt priims savo kuruojamos mokyklos auklėtinius, jeigu atsiras privatūs vežėjai, jie greičiau stengsis perviliot mašinistus su patirtim. Belieka gamyklų teritorijose veikiančių motorvežių mašininskai, bet kiek tokių belikę ? Beje būtų įdomu sužinot, kada Lietuvoje kurios nors įmonės buvo įsigytas paskutinis motorvežis ?
P.S. Beje tai labai panašu į landą daroma pinigėliams iš LG paimti, juk dabar kokio nors LG aukšto viršininkėlio giminaitis gali įsteigti tokią apmokymų įmonę ir sudaryti sutartį su LG.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.15, 10:09.
Comment
-
taip taip, ir ne kitaip. kuo skambiau trimituojama apie geraja istatymo puse, tuo daugiau pinigu perpumpuojama per šešeline...Parašė lietus Rodyti pranešimąP.S. Beje tai labai panašu į landą daroma pinigėliams iš LG paimti, juk dabar kokio nors LG aukšto viršininkėlio giminaitis gali įsteigti tokią apmokymų įmonę ir sudaryti sutartį su LG.
Comment
-
O gal čia daugiau darbo jegos liberalizavimas, kad Lietuvoje galetu dirbti kitu šaliu (EU) mašinistai, o musu mašinistat svietur (EU). Benrda mašinistu licencija visam EU. Taip jau seniai yra oro/juru/autotransporte.Parašė Sovijus Rodyti pranešimą..Gal tai reiškia, kad Lietuvoje galės dirbti kitų valstybių įmonės?..Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Sunkiai įsivaizduoju. Lietuvoje, skirtingai nei likusioje ES, – 1520 mm vėžė, kitokie riedmenys, sukabinimo sistemos, lokomotyvai, signalizacijos sistema ir visa krūva visokiausių taisyklių ir instrukcijų, be to, būtina ir kalbą žinoti.Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
Jei visa tai ES būtų harmonizuota (taisyklės ir instrukcijos tokios pačios nepaisant kalbos barjerų), riedmenys – vieningų standartų, būtų galima kalbėti apie tai, kad Prancūzijoje žmogus, išsilaikęs mašinisto teises, gali juo dirbti Lietuvoje.
Buvosioje TSRS tai buvo savaime suprantama – viena kalba, vieni standartai, bet šiame jovale. . .Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Bet niekas netrukdo Baltijos valstybėse. Ir rusų kalbą, manau, beveik visi moka.Parašė Combat Rodyti pranešimąSunkiai įsivaizduoju. Lietuvoje, skirtingai nei likusioje ES, – 1520 mm vėžė, kitokie riedmenys, sukabinimo sistemos, lokomotyvai, signalizacijos sistema ir visa krūva visokiausių taisyklių ir instrukcijų, be to, būtina ir kalbą žinoti.
Jei visa tai ES būtų harmonizuota (taisyklės ir instrukcijos tokios pačios nepaisant kalbos barjerų), riedmenys – vieningų standartų, būtų galima kalbėti apie tai, kad Prancūzijoje žmogus, išsilaikęs mašinisto teises, gali juo dirbti Lietuvoje.
Buvosioje TSRS tai buvo savaime suprantama – viena kalba, vieni standartai, bet šiame jovale. . .
Comment
-
Aš iš straipsnio supratau, kad esmė ne kitus įsileist, o tiesiog leisti steigti mašinistų rengimo kursus visiems kas nori, kaip dabar, kad vairavimo mokyklų prisiteigę. O jeigu ateis užsienio kompanijos tai nemanau, kad jos iš Prancūzijos pavyzdžiui mašinistus vežtūsi, ieškos vietoj, o kiek vietų juos čia rengia nemanau, kad jiems svarbu, beje įdomu koks yra dabar mašinistų poreikis per metus ?Parašė Sovijus Rodyti pranešimąLatvijoje irgi tas pats įsigalioja. http://www.sam.gov.lv/?cat=8&art_id=1706
Tik ten data pateikiama kita - nuo 2010-12-03.
Gal tai reiškia, kad Lietuvoje galės dirbti kitų valstybių įmonės? Vis nenutyla kalbos apie geležinkelių liberalizavimą.
Comment
-
Per metus įgyja teisę valdyti traukos riedmenis apie 50-60 mašinisto padėjėjų.Parašė lietus Rodyti pranešimąAš iš straipsnio supratau, kad esmė ne kitus įsileist, o tiesiog leisti steigti mašinistų rengimo kursus visiems kas nori, kaip dabar, kad vairavimo mokyklų prisiteigę. O jeigu ateis užsienio kompanijos tai nemanau, kad jos iš Prancūzijos pavyzdžiui mašinistus vežtūsi, ieškos vietoj, o kiek vietų juos čia rengia nemanau, kad jiems svarbu, beje įdomu koks yra dabar mašinistų poreikis per metus ?
Comment
-
Ateityje, kad žmogus galėtų valdyti traukinį, privalės turėti du dokumentus: mašinisto pažymėjimą ir sertifikatą. Išlaikius tam tikrus egzaminus mašinisto pažymėjimą išduos valstybinė geležinkelių inspekcija, kuris galios visoje ES erdvėje. Sertifikatą išduos išduos geležinkelių infrastruktūros valdytojas arba vežėjas ir jis galios tik sertifikate nurodytoje erdvėje.Parašė lietus Rodyti pranešimąAš iš straipsnio supratau, kad esmė ne kitus įsileist, o tiesiog leisti steigti mašinistų rengimo kursus visiems kas nori, kaip dabar, kad vairavimo mokyklų prisiteigę. O jeigu ateis užsienio kompanijos tai nemanau, kad jos iš Prancūzijos pavyzdžiui mašinistus vežtūsi, ieškos vietoj, o kiek vietų juos čia rengia nemanau, kad jiems svarbu, beje įdomu koks yra dabar mašinistų poreikis per metus ?
Esminis skirtumas tarp mūsų ir ES ruošiant mašinistus yra tai, kad pas mus norintis tapti mašinistu turi ne mažiau kaip 1,5 metų išdirbti mašinisto padėjėju ir baigti atitinkamus kursus. ES (išskyrus Latviją ir Estiją) praktinius įgūdžius būsimas mašinistas įgyja daugiausia simuliatorių pagalba.
Comment
-
Hmmm, o aš maniau, kad nestipraus alkoholio bus galima nusipirkti ir traukiniui važiuojant maršrutu Vilnius-Šeštokai...DELFI primena, kad susisiekimo ministras anksčiau pasiūlė Alkoholio kontrolės įstatymo pataisas, leidžiančias traukinių maršrutuose Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Klaipėda pardavinėti nestiprų alkoholį.
E. Masiulio nuomone, tai būtų vienas iš būdų į traukinius prisivilioti daugiau klientų.
Šiuo metu alkoholio galima nusipirkti traukiniuose, kurie veža iš Vilniaus į Maskvą ir Sankt Peterburgą.
Na bendrai paėmus ir tai yra geriau negu nieko. Kažin kokie keleivių srautai šiame maršrute, nes jeigu iš tikrųjų Šeštokai-Varšuva atvykimas bus priderintas prie greitųjų traukinių, vykstančių į Berlyną, Budapeštą, Prahą ir kitus didmiesčius, reikia tikėtis, kad keleivių LG traukinyje padaugės. Pernykščiai TEP'ai šiame maršrute buvo tik "iš reikalo", ar iš tikrųjų (padidėjus srautui bent 1,5 karto) šilumvežis (ir vagonas-restoranas) čia naudingas?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
DELFI primena, kad susisiekimo ministras anksčiau pasiūlė Alkoholio kontrolės įstatymo pataisas, leidžiančias traukinių maršrutuose Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Klaipėda pardavinėti nestiprų alkoholį.
Vilnius-Klaipėda visiškai sutinku, Vilnius-Šeštokai visiškai sutinku, bet Vilnius-Kaunas - griežtai ne. Palikim priemiestinius traukinius, kuriuose sunkiau užtikrinti keleivių saugumą, be pusgirčių individų, o tai ir mašinisto padėjėjo su gelžgaliu neužteks studentijos grietinėlei lėbaujant vagone.
Comment

Comment