Parašė John
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai rodo LG paslaugos informacijos/reklamos stoką.Parašė Zorro Rodyti pranešimąVažiavau šiemet vasarą į Klaipėdą. Per visą kelionę viena mergina nupirko pakelį sausainių. Dauguma kitų kažką traukė iš maišelių.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na nežinau, asmeniškai man tai rodo ką kita- kad dauguma keliaujančiųjų traukiniais visgi yra vidutinį atlyginimą gaunantys žmonės, kurie linkę taupyti, ypač dabartinės ekonominės situacijos sąlygomis.Parašė Wycka Rodyti pranešimąTai rodo LG paslaugos informacijos/reklamos stoką.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tuomet neturi šis maršrutas didelių perspektyvų, jei vasarą atstumą tarp Vilniaus ir Klaipėdos su automobiliu galima dvigubai greičiau įveikti... Nepadės nei saldainiai nei dešrainiai.Parašė JohnKoks skirtumas, koks UK yra pavzdys? Kalba eina apie konkrečias konkretaus standarto (<200km/h) geležinkelio linijas. Jei nepatinka UK, galima paieškoti panašių linijų Kinijoje, Japonijoje ar bet kur kitur. 200km/h standarto linijos ten veikia lygiai taip pat, kaip ir visur kitur. Tiesiog norėjau pasakyti, kad pasiekti tavo minimas 2,5h tarp Vilniaus ir Klaipėdos reiktų bent 200km/h maksimalaus greičio praktiškai visame ruože, ko per artimiausią tūkstantį metų nebus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įveikti dvigubai greičiau galima tik 2,5 val. be pertraukos vairuojant ir dar važiuojant praktiškai maksimaliu leistinu greičiu (100/110 VLN-KAU ir 130 KAU-KLAP). Vargu ar kam nors patiks toks keliavimo būdasParašė Lettered Rodyti pranešimąTuomet neturi šis maršrutas didelių perspektyvų, jei vasarą atstumą tarp Vilniaus ir Klaipėdos su automobiliu galima dvigubai greičiau įveikti... Nepadės nei saldainiai nei dešrainiai. O važiuojant normaliu tempu jau greičiau nei per 3,5 val. iki pajūrio neatvažiuosi. Bet laiko pranašumas prieš traukinį vis tiek akivaizdus. O jei automobilis neryja per daug degalų ir juo važiuoja bent du žmonės, net pigiau nei traukiniu ar autobusu išeina. Tokia realybė, deja. O važiuojant normaliu tempu jau greičiau nei per 3,5 val. iki pajūrio neatvažiuosi. Bet laiko pranašumas prieš traukinį vis tiek akivaizdus. O jei automobilis neryja per daug degalų ir juo važiuoja bent du žmonės, net pigiau nei traukiniu ar autobusu išeina. Tokia realybė, deja.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu taip jau nuodugniai taupytų, tai išvis atsisakytų nuo ilgų ne pirmos būtinybės kelionių. Asmeniškai man daug maloniau buvo važiuoti sėdint restorane, negu bendrajame vagone. Trūko tik televizoriausParašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa nežinau, asmeniškai man tai rodo ką kita- kad dauguma keliaujančiųjų traukiniais visgi yra vidutinį atlyginimą gaunantys žmonės, kurie linkę taupyti, ypač dabartinės ekonominės situacijos sąlygomis. I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed... I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Keistai čia skaičiuojate — paimama tiktai kuro kaina. Vat kai policija ties kokiais Babtais sustabdys ir nubaus už greičio viršijimą arba pakeliui padanga sprogs, tada „netikėtai“ paaiškės, kad automobiliu ne taip labai jau ir pigiau. Kita vertus, sutinku, kad 21% PVM'as už keleivių pervežimą yra... neprotinga. Ribojant automobilizaciją, verta pagalvoti apie šio mokesčio šiai veiklos sričiai panaikinimą.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąĮveikti dvigubai greičiau galima tik 2,5 val. be pertraukos vairuojant ir dar važiuojant praktiškai maksimaliu leistinu greičiu (100/110 VLN-KAU ir 130 KAU-KLAP). Vargu ar kam nors patiks toks keliavimo būdas O važiuojant normaliu tempu jau greičiau nei per 3,5 val. iki pajūrio neatvažiuosi. Bet laiko pranašumas prieš traukinį vis tiek akivaizdus. O jei automobilis neryja per daug degalų ir juo važiuoja bent du žmonės, net pigiau nei traukiniu ar autobusu išeina. Tokia realybė, deja.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed... O važiuojant normaliu tempu jau greičiau nei per 3,5 val. iki pajūrio neatvažiuosi. Bet laiko pranašumas prieš traukinį vis tiek akivaizdus. O jei automobilis neryja per daug degalų ir juo važiuoja bent du žmonės, net pigiau nei traukiniu ar autobusu išeina. Tokia realybė, deja.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai juk ir „Ryanair“ lėktuvais skraido nemažai žmonių, bet ar daug jų perka lėktuve siūlomą maistą?Parašė Wycka Rodyti pranešimąJeigu taip jau nuodugniai taupytų, tai išvis atsisakytų nuo ilgų ne pirmos būtinybės kelionių. Asmeniškai man daug maloniau buvo važiuoti sėdint restorane, negu bendrajame vagone. Trūko tik televizoriaus   
 
 Taip ir ilsėtis vasarą į pajūrį išvažiuoja ne tik turtuoliai, o jei žmogus gauna vidutinį atlyginimą, tai jis ir galvos, kaip atostogose išleisti ne per daug pinigų (žinoma, proto ribose, neverš diržų taip, kaip veržia kasdieniame gyvenime). Ir didesnė tikimybė, kad traukinyje nieko nepirks. 
 
 Deja, daug greičiau nuvažiuosi auitomobiliu net ir neviršydamas lesitino/saugaus greičio. O kad VT bilietų kainos yra per didelės- tai faktasParašė Wycka Rodyti pranešimąKeistai čia skaičiuojate — paimama tiktai kuro kaina. Vat kai policija ties kokiais Babtais sustabdys ir nubaus už greičio viršijimą arba pakeliui padanga sprogs, tada „netikėtai“ paaiškės, kad automobiliu ne taip labai jau ir pigiau. Kita vertus, sutinku, kad 21% PVM'as už keleivių pervežimą yra... neprotinga. Ribojant automobilizaciją, verta pagalvoti apie šio mokesčio šiai veiklos sričiai panaikinimą. . Deja, nuo šių metų jiems kelių mokesčiai dar labiau padidėjo (tarpmiestiniams autobusams).
							
						Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.02.05, 17:49. . Deja, nuo šių metų jiems kelių mokesčiai dar labiau padidėjo (tarpmiestiniams autobusams).
							
						Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.02.05, 17:49.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Policija ar sprogusi padanga neįeina į keliones kainą: kadangi reikia nepažeidinėti KET, o dėl padangos - tai čia nelaimė, kuri panašiai skambėtų kaip užpuolimas einant į geležinkelio stotį.Parašė Wycka Rodyti pranešimąKeistai čia skaičiuojate — paimama tiktai kuro kaina. Vat kai policija ties kokiais Babtais sustabdys ir nubaus už greičio viršijimą arba pakeliui padanga sprogs, tada „netikėtai“ paaiškės, kad automobiliu ne taip labai jau ir pigiau. Kita vertus, sutinku, kad 21% PVM'as už keleivių pervežimą yra... neprotinga. Ribojant automobilizaciją, verta pagalvoti apie šio mokesčio šiai veiklos sričiai panaikinimą.
 
 Iš tiesų kelionės kaina didelė, jei keliauja daugiau asmenų, tarkime visa šeima, - nes dar reiktų įskaičiuoti ir taksi paslaugas iki stoties, ir nuo stoties ir taip pat atgal. Gi su pilna lagaminų ir vaikais nevažiuosi VT, o jei dar augintinis  
 
 O jei yra automobilis, tai tokios išlaidos kaip draudimai, servisai, amortizacija - jau ar taip ar taip sumokama, taip kad jas belieka išnaudoti.
 
 Traukinio privalumas keliavimas tokiu baisiu oru kada tikrai nenuvažiuosi taip greitai kaip vasarą, o ir saugumas didesnis. Bet čia tokių keliautojų žiemą, turbūt, daugiausiai yra studentų, kurie ir taip lengvatiškai važinėja : kada tikrai nenuvažiuosi taip greitai kaip vasarą, o ir saugumas didesnis. Bet čia tokių keliautojų žiemą, turbūt, daugiausiai yra studentų, kurie ir taip lengvatiškai važinėja :  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu LG nupirktų kokį "Pendolino", tada bus galima. Su dabartiniais riedmenimis yra trumpų atkarpų (po vieną du kilometrus), kur galima pasiekti 140, bet ne daugiau. Kreivės...Parašė JohnAš nekalbu, kas yra kokiuose dokumentuose, bet kokios yra galimybės su dabartine infrastruktūra be milžiniškų papildomų inveticijų (t.y. be pačių bėgių keitimo, kreivių tiesinimo ir t.t.). Aišku, reiktų tvarkyti pervažas, tikriausiai reiktų upgreidinti signalizaciją ir kai kuriuos kitus dalykus, bet tai padaryti nėra labai sunku ar brangu. Kitaip tariant, 160km/h, kaip surpantu, dabartiniais bėgiais važiuoti būtų galima.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kas per stebuklas su normalia mašina nepažeidžiant KET pasiekti pajūrį (Palangą) per 3 valandas žiemos sezono metu, jei eismo sąlygos normalios?
 
 Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąĮveikti dvigubai greičiau galima tik 2,5 val. be pertraukos vairuojant ir dar važiuojant praktiškai maksimaliu leistinu greičiu (100/110 VLN-KAU ir 130 KAU-KLAP). Vargu ar kam nors patiks toks keliavimo būdas O važiuojant normaliu tempu jau greičiau nei per 3,5 val. iki pajūrio neatvažiuosi. Bet laiko pranašumas prieš traukinį vis tiek akivaizdus. O jei automobilis neryja per daug degalų ir juo važiuoja bent du žmonės, net pigiau nei traukiniu ar autobusu išeina. Tokia realybė, deja. O važiuojant normaliu tempu jau greičiau nei per 3,5 val. iki pajūrio neatvažiuosi. Bet laiko pranašumas prieš traukinį vis tiek akivaizdus. O jei automobilis neryja per daug degalų ir juo važiuoja bent du žmonės, net pigiau nei traukiniu ar autobusu išeina. Tokia realybė, deja.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kiek „Ryanair“ maršrutų, kuriuose skrydis trunka ilgiau nei 2h?Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTai juk ir „Ryanair“ lėktuvais skraido nemažai žmonių, bet ar daug jų perka lėktuve siūlomą maistą?
 
 Nieko neperka ne dėl šykštumo, o dėl buko nežinojimo. Dar ir dabar yra tokių keliaunykų, kurie nežino, kad maršrute Vilnius-Kaunas važinėja dviaukščiai traukiniai. LG savo ruožtu galėtų kiekviename (maršruto Vilnius-Klaipėda) bendrajame vagone pakabinti po skelbimą, kad yra toks vagonas-restoranas, netgi šalia galėtų būti meniu santrauka.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTaip ir ilsėtis vasarą į pajūrį išvažiuoja ne tik turtuoliai, o jei žmogus gauna vidutinį atlyginimą, tai jis ir galvos, kaip atostogose išleisti ne per daug pinigų (žinoma, proto ribose, neverš diržų taip, kaip veržia kasdieniame gyvenime). Ir didesnė tikimybė, kad traukinyje nieko nepirks.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai ir dabar, traukiniui Vilnius - Klaipėda išvažiuojant iš daugelio stotelių, po vagonus ne vieną kartą praeina palydovai, siūlantys kavos/arbatos. Kiek mačiau, nedaug kas atsiliepia į jų pasiūlymus.Parašė WyckaNieko neperka ne dėl šykštumo, o dėl buko nežinojimo. Dar ir dabar yra tokių keliaunykų, kurie nežino, kad maršrute Vilnius-Kaunas važinėja dviaukščiai traukiniai. LG savo ruožtu galėtų kiekviename (maršruto Vilnius-Klaipėda) bendrajame vagone pakabinti po skelbimą, kad yra toks vagonas-restoranas, netgi šalia galėtų būti meniu santrauka.
 
 Į šį laiką įskaičiuok ir lėktuvo laukimą praėjus visas patikras, o atskridus- laiko tarpą tarp nusileidimo ir bagažo atsiėmimo. Apie maisto kainas oro uostuose išvis tyliu. Bet ką čia lyginti - dauguma keliaujančiųjų lėktuvais yra aukštesnes pajamas gaunantys (neskaitant pigių skrydžių kompanijų keleivių) žmonėsParašė WyckaKiek „Ryanair“ maršrutų, kuriuose skrydis trunka ilgiau nei 2h? .
							
						Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.02.05, 23:18. .
							
						Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.02.05, 23:18.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Atsiliepia, atsiliepia, pats ne kartą pirkau. Įtariu, kad palydovams už tą kavą/arbatą ničnieko nemoka, todėl jie taip 'neįkyriai' siūlo...Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTai ir dabar, traukiniui Vilnius - Klaipėda išvažiuojant iš daugelio stotelių, po vagonus ne vieną kartą praeina palydovai, siūlantys kavos/arbatos. Kiek mačiau, nedaug kas atsiliepia į jų pasiūlymus.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na, visgi Lietuva ir Didžioji Britanija šiek tiek skiriasi.Parašė JohnLondone netgi Stansted Express (~40min) siūlo užkandžius. Nežinau, ar juos kas nors perka (tikriausiai, kad kažkiek perka). Tai tiesiog standartinė praktika visuose normaliuose traukiniuose. Nereikia sekti pasakų, kad beveik 5 valandų ilgio kelionėje niekas nieko neperka. 
 Tai aš ir nesakau, kad absoliučiai nieko neperka. Vilnius-Klaipėda traukinyje, be jau esamos kavos/arbatos, galėtų dar būti pardavinėjami sumuštiniai, pyragėliai, sausainiai. Bet jau visas vagonas-restoranas abejoju, kad atsipirktų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš niekada neperku, važiuodamas iš Klaipėdos į Vilnių ir atgal. Kaunas - Vilnius pastaruoju metu važiuoju labai labai retai, bet ten tuo labiau nieko neperku 
 Galų, gale, ir pardavinėjamas šlamštas. Iš bėdos galima kavos nusipirkt.
 O dėl keleivių, perkančių kažką. Na, tikrai retas kažką perka.N N N
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiandien važiavau greituoju iš Šiaulių iki Kaišiadorių... nespėjau atsisėsti pasiūlė kavos/arbatos. Pasiėmiau arbatos puodelį (2.5 Lt)... puodelis termosinis su dangteliu, arbata maiselyje geros kokybes, pridetas sukrus, šokoladukas, saukštelis servetele. Viskas gerai supakuota. Likau patenkinta. Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
 Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ir aš neperkuParašė JohnAš tai net bulvių neperku parduotuvėje ar turguje... pasikasu laukuose. Dar pasigaudau visokių laukinių paukščių. Lietuviai juk taip daro. Kur matyta, pirkti maistą krautuvėje.  Perku tik duoną ir kai kuriuos pieno produktus. Ir tai dažniausiai  turguje. Visa kita padedu tėvams kaime užauginti Perku tik duoną ir kai kuriuos pieno produktus. Ir tai dažniausiai  turguje. Visa kita padedu tėvams kaime užauginti 
 
 Į temą. Kitą kartą, važiuodamas į Vilnių, būtinai išbandysiu vagoną - restoraną, o įspūdžius papasakosiu čia.N N N
 Comment









Comment