Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Krovinių vežimas geležinkeliais Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Tokia naujiena iš UA geležinkelių:

    Click image for larger version Name:	Screenshot_20231119_133745_X.jpg Views:	0 Size:	219,0 kB ID:	2091012
    Melas dėl more economical.

    Comment


      #22
      Parašė ifl Rodyti pranešimą

      Melas dėl more economical.
      Detaliau įdomu palyginimas tavo.

      Comment


        #23
        Parašė Gator Rodyti pranešimą

        Detaliau įdomu palyginimas tavo.
        Export through the ports of Poland – what is the situation with Ukrainian cargo transportation — GMK Center

        The port terminals of Germany, the Netherlands, and the Baltic countries were under consideration, but work with these terminals was abandoned due to the higher cost of logistics than in Poland and in the direction of southern ports, as well as due to the lack of a sufficient amount of rolling stock warehouse for cargo delivery to terminals in Germany, the Netherlands, and the Baltic States. Rolling stock operators were not ready to give their wagons for long routes outside of Poland and were mainly focused on quick turnover of wagons on short distances,» stated the company Metinvest.
        EU has no easy options to help Ukraine shift its grain – POLITICO

        But transporting grain from Ukraine by rail and road is expensive and inefficient, making the country’s produce — its main export and a vital economic lifeline — less competitive on the world market. It also requires investment in infrastructure, not least to accommodate increased traffic and the different rail gauges used in the EU and Ukraine.

        Even as Ukraine defended alternative transit routes to EU ports, it admitted that those routes are “little used due to the complexity and cost of logistics in comparison with other routes,” estimating the cost gap at €30 to €40 per ton.

        Both Lithuania and Ukraine have asked for subsidies to make up the difference.
        Šitas siuntimas pro Klaipėdą yra grynai politinis, nes nėra normalaus sutarimo su lenkais dėl ilgalaikio sprendimo. Asmeniškai aš palaikau lenkų poziciją ir pažiūrėsim, ar ukrainiečių grūdai nepateks į juodąją rinką ir čia.
        Paskutinis taisė ifl; 2023.11.19, 16:43.

        Comment


          #24
          Ar tviterio postas ir tu lyginat kainas su tio pačiu transportavimo metodu?
          Ir ar tas metodas yra dabar prieinamas?

          Comment


            #25
            Parašė Gator Rodyti pranešimą
            Ar tviterio postas ir tu lyginat kainas su tio pačiu transportavimo metodu?
            Ir ar tas metodas yra dabar prieinamas?
            Kas nutiko Lenkijos ir Rumunijos uostams, kad tapo nebeprieinami? Praeitais metais kažkaip tokiu būdu išvežė 60% grūdų. Transportavimo metodas vienas ir tas pats Ukrainoj, Lenkijoj ar Lietuvoje: geležinkeliu į uostą (eksporto šalys yra Afrikoje ir Azijoje - karas nėra priežastis nelegaliai platinti grūdus EU, nes taip UA grūdų oligarchams pigiau).

            Comment


              #26
              Iš Lietuvos pusės tai labiau pabrežiama kad nereikia 2 savaites stovėt prie pasienio https://ltg.lt/naujienos/2023/ltg-ca...aunas-kijevas/

              2 savaitės stovėjimo prie pasienio gal ir nedaug kuro kainuoja, bet algos tai labai smagiai mokasi, tai iš kainos perspektyvos tai skirtumas tikrai atsiranda.

              Comment


                #27
                Parašė ifl Rodyti pranešimą

                Kas nutiko Lenkijos ir Rumunijos uostams, kad tapo nebeprieinami? Praeitais metais kažkaip tokiu būdu išvežė 60% grūdų. Transportavimo metodas vienas ir tas pats Ukrainoj, Lenkijoj ar Lietuvoje: geležinkeliu į uostą (eksporto šalys yra Afrikoje ir Azijoje - karas nėra priežastis nelegaliai platinti grūdus EU, nes taip UA grūdų oligarchams pigiau).
                Aš sakau ar negali būti, kad "more economical" tam tviterio pranešime yra lyginant su jei tos fūros tuo pačiu Klaipėdos maršrutu važiuotų savo eiga.

                Comment


                  #28
                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                  Aš sakau ar negali būti, kad "more economical" tam tviterio pranešime yra lyginant su jei tos fūros tuo pačiu Klaipėdos maršrutu važiuotų savo eiga.
                  Taip, gal ir gali būti, bet aš tai vadinčiau subtilia propaganda situacijos gerai nežinančiam žmogui, taip sudarant įspūdį, kas šitas variantas yra geriausias ar geresnis nei prieš tai buvę (kai realiai yra "downgrade"), nes tokiu pat principu fūros yra more economical than vežti vežimais.

                  Susipykom su geriausiais draugais ir bandom išPR'inti, kad čia nieko tokio
                  Paskutinis taisė ifl; 2023.11.19, 17:47.

                  Comment


                    #29
                    Deja tokia marketinginė propaganda yra dažnai naudojama visur kai tu gali bet kokį dalyką kažkuriuo kampu pasukti, kad attodytų geriau nei iš tiesų.

                    Comment


                      #30
                      LTG Cargo atliko bandomąjį reisą iki Estijos
                      2024 02 23
                      LTG.LT

                      Paslaugų spektrą ir tarptautinių pervežimų į Vakarus apimtis nuolat didinanti LTG grupės bendrovė „LTG Cargo“ ruošiasi pradėti teikti krovinių gabenimo paslaugas visose Baltijos šalyse. Bendrovė atliko pirmąjį nepertraukiamą pilotinį važiavimą iš Lietuvos per Latviją iki Estijos Valgos stoties. Krovinių pervežimas organizuotas „LTG Cargo“ pajėgumais – tai reiškia, kad visi maršruto logistikos sprendimai užtikrinami savarankiškai.

                      Comment

                      Working...
                      X