Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Azijoje (išskyrus Kiniją ir Japoniją)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Geležinkeliai Azijoje (išskyrus Kiniją ir Japoniją)

    Tema skirta Azijos geležinkeliams, išskyrus Kiniją ir Japoniją.

    #2
    Indijoje prieš kelis mėnesius atidarytas dedikuotas krovininis geležinkelio koridorius, skirtas gabenti konteinerius dviem aukštais. Koridorius elektrifikuotas, tačiau dėl dviejų aukštų konteinerių gabenimo, KT yra sumontuotas aukščiau, nei įprasta. Tai pirmasis pasaulyje elektrifikuotas geležinkelis, kuriuo galima gabenti konteinerius dviem aukštais. Berods BAM'u irgi buvo planai gabenti konteinerius dviem aukštais ir netgi gabaritai pritaikyti (ne visur ir ne visi).

    Pirmasis dviejų aukštu konteinerių traukinys Indijoje. Atkreipkite dėmesį į pantografo aukštį.

    Comment


      #3
      Ar ateis mada iki Europos?
      Juolab ir ekologiškai ale gautųsi.

      Comment


        #4
        Neateis, nes reikia tiesti naujas visiškai atskiras linijas, o senųjų neperdarinės dėl naujų gabaritų.

        Comment


          #5
          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Neateis, nes reikia tiesti naujas visiškai atskiras linijas, o senųjų neperdarinės dėl naujų gabaritų.
          Na pvz. jei kažkur ties naują liniją, kaip pas mus RB, galetu3 pritaikyti.

          Comment


            #6
            Nėra ir nebus čia tokių srautų. Tokios linijos tinka tik ranskontinentiniams ar globalaus masto gabenimo koridoriams. Injdijoje matyt toks koridorius ir kuriamas. Be to rinka milžiniška. Galbūt BAM'ą su laiku pavers pritaikant tokiam gabaritui. Ar naująjį šilko kelią. JAV seniai dviem aukštais konteineriai gabenami, bet ten geležinkeliai neelektrifikuoti. Be to ten platformos dviejų aukštų konteinerių gabenimui yra žemesnės. Indijoje, kaip matyti, standartinio aukščio platformos.

            Comment

            Working...
            X