Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2019/2020 m. keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis
Collapse
X
-
Už vėlavimą mokėti kompensaciją reikia net ir nesant jungtinių bilietų. Tačiau jų nesant nereikia garantuoti tolimesnio keleivio gabenimo, jei dėl vėlavimo jis nespėjo į sekantį traukinį.
-
Seniai laikas įvesti jungtinius bilietus. Žinoma, su tuo atsiranda atsakomybė pagal ES įstatymus nugabenti iki galutinio taško, taip pat mokėti kompensacijas už reikšminga vėlavima. Bet nėra kito kelio, jei norim paskatinti daugiau žmoniu keliauti traukiniais.Paskutinis taisė 1G2G; 2019.11.29, 23:07.
Komentuoti:
-
Lenkijoje irgi neparduoda, pernai tai tikrai. Važiavom iš Krokuvos į Balstogę, tai ieškant maršruto kaip ir rodė variantus, bet bilietai buvo atskiri
Komentuoti:
-
Vat būtent, kad tai ne jungtinis bilietas, o du atskiri. Vėlavimo atveju nespėjus į sekantį traukinį - tavo problemos, ne LG.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Lietuvoje jokie jungtiniai nepraduodami, užsimanėt, matote, dar jungtinio į užsienį...
Paskutinis taisė Ignalina; 2019.11.29, 17:19.
Komentuoti:
-
Parašė 1G2G Rodyti pranešimąO Lietuvos stotyse neparduodamas jungtinis bilietas bent iki Varšuvos? Jei ne - visiškas XIX amžius... Aišku, nesąmonė ir taip suplanuoti tvarkaraštį su 5 min. galimybe persėsti. Bet tuomet arba Lenkijos traukinys turėtų palaukti tarptautinio, arba jungtinis bilietas turėtų galioti ir vėlesniam traukiniui. Kitaip toks tarptautinis susisiekimas neturi prasmės.
Komentuoti:
-
O Lietuvos stotyse neparduodamas jungtinis bilietas bent iki Varšuvos? Jei ne - visiškas XIX amžius... Aišku, nesąmonė ir taip suplanuoti tvarkaraštį su 5 min. galimybe persėsti. Bet tuomet arba Lenkijos traukinys turėtų palaukti tarptautinio, arba jungtinis bilietas turėtų galioti ir vėlesniam traukiniui. Kitaip toks tarptautinis susisiekimas neturi prasmės.
Komentuoti:
-
Kitas priežastis traukiniu važiuoti: galvoti apie aplinką ir klimą.
Man asmeniškai labiau patiktų važiuoti iš Vokietijos į Lietuvą bent iš dalies naktiniu traukiniu, ypač nes važiuoju iš Miuncheno. O iš ten į Berlyną dar 4 - 4.5 val. reikia važiuoti. Šiais metais radau gana gerą galimybę: Miunchenas - Berlynas (ten draugas iš Danijos prisijungė) - Kostrzyn (naktinis traukinis) - Varšuva - Suvalkai, o iš ten autobusu į Vilnių. Buvo gana ilga kelionė, bet ir patogu. Kelionė truko apie 28 val. Kitas draugas skrido iš Miuncheno per Frankfurtą į Vilnių, bet jo kelionė irgi truko apie 28 val. Kodėl? Dėl audros pirmas lektuvas pavėlavo. Dėl to jam reikėjo pernakvoti Frankfurte, o kitą dieną per Rygą skristi. Tiesoginis skrydis jau buvo užsakytas.
Aišku, kad važiuočiau traukiniu iš Vokietijos į Lietuvą ir atgal tik 1 arba 2 kartus per metus. Jeigu man reikėtų į Lietuvą kiekvieną menesį, ir aš skrisčiau.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTeoriškai. Nes Lenkijoje dažni vėlavimai ir 5 minučių Bialystoke neužteks nusipirkti bilietui. O pirkti bilietą internetu iš anksto neturint garantijos, kad pavyks persėsti - rizika ir pinigų praradimas su didele tikimybe. Lenkijoje tolimojo susisiekimo (IC, TLK, EIC) traukiniuose bilietai NEPARDUODAMI. Varšuva - Berlynas irgi galimi vėlavimai ir ne po kelias minutes, o 1-3 valandas. Pats ne kartą įsitikinau asmeniškai, dėl ko vieną kartą net pavėlavau į paskutinį autobusą į Vilnių ir teko laukti naktį Varšuvoje...
Komentuoti:
-
Tą patį galima pasakyti ir apie važiuojančius autobusu ar nuosavu automobiliu. Ne parą, o šiek tiek daugiau nei pusę paros. Visgi, yra ir važiuojančių autobusu ir ypač nemažai važiuojančių automobiliais. Ir dar vienas momentas. Skrydžio kaina nėra tokia jau ir maža, jei iš viso yra bilietai, kai planuojama vykti ne iš anksto, o susiruošiama prieš kelias diena ar net tą pačia dieną.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Felin Rodyti pranešimąIš Berlyno taip pat bus galimybė važiuoti per vieną dieną:
Berlynas 5:43 - Varšuva 11:33
Varšuva 12:50 - Balstogė 15:08
Balstogė 15:47 - Kaunas 21:26
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Teoriškai. Nes Lenkijoje dažni vėlavimai ir 5 minučių Bialystoke neužteks nusipirkti bilietui. O pirkti bilietą internetu iš anksto neturint garantijos, kad pavyks persėsti - rizika ir pinigų praradimas su didele tikimybe. Lenkijoje tolimojo susisiekimo (IC, TLK, EIC) traukiniuose bilietai NEPARDUODAMI. Varšuva - Berlynas irgi galimi vėlavimai ir ne po kelias minutes, o 1-3 valandas. Pats ne kartą įsitikinau asmeniškai, dėl ko vieną kartą net pavėlavau į paskutinį autobusą į Vilnių ir teko laukti naktį Varšuvoje...
Komentuoti:
-
Iš Berlyno taip pat bus galimybė važiuoti per vieną dieną:
Berlynas 5:43 - Varšuva 11:33
Varšuva 12:50 - Balstogė 15:08
Balstogė 15:47 - Kaunas 21:26
Komentuoti:
-
Nuo gruodžio 15 d. tikriems ekstremalams atsirado galimybė per vieną dieną nuvažiuoti traukiniu iš Kauno į Berlyną!
Ekstremalumas - persėdimas Balstogėje 5 min. Varšuvoje persėdimas 30 min.
Kaunas (09:58) Balstogė (13:31) -> Balstogė (13:36) Varšuva (15:50) -> Varšuva (16:20) Berlynas (22:16)
Su traukiniu gaunasi apie 13 val. Maždaug tiek pat kaip su automobiliu (~11 val vairavimas + 2 val poilsiui ir valgiui).
Paskutinis taisė artexs; 2019.11.28, 20:37.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr į Šilutę liko tik 4 poros vietoje 6 dabar esamų. Nepasiteisino.
Komentuoti:
-
Vakar vakare apie 23val. Kauno gel.stoties kelyje mačiau el.traukinį. Turbūt testuoja
Komentuoti:
-
Parašė Felin Rodyti pranešimąGaila neberodoma priemestinio Klaipėda - Kretinga lentelės. Tvarkaraščių paieška irgi nerodo šitų traukinių.
Komentuoti:
Komentuoti: