Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2014-2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Torkas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    RB2. Ji ekonomiškai nepagrįsta. Tai politinis projektas. O RB, jei krovinių pervežimas bus deramai organizuotas ir raukiami pervežimai autotransportu (būtent raukiami, o ne žaidžiama rinka), tai bus naudinga. Keleivinis susisiekimas tik tarp kitko. Būtų tiesiog nuostabu, jei bent dvi poros traukinių į Varšuvą per dieną važiuotų...
    O kaipgi raukti autotransportą?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    RB niekam neidomi, tik tiems, kas tiesiogiai gauna "v lapu".
    RB2. Ji ekonomiškai nepagrįsta. Tai politinis projektas. O RB, jei krovinių pervežimas bus deramai organizuotas ir raukiami pervežimai autotransportu (būtent raukiami, o ne žaidžiama rinka), tai bus naudinga. Keleivinis susisiekimas tik tarp kitko. Būtų tiesiog nuostabu, jei bent dvi poros traukinių į Varšuvą per dieną važiuotų...

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Taigi aš jokių priekaištų ir nereiškiu.
    Aš ne Jums.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    RB niekam neidomi, tik tiems, kas tiesiogiai gauna "v lapu".

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi aš jokių priekaištų ir nereiškiu. Persėdimas yra, tuo traukiniu mažai naudojasi Belostoko gyventojai, jis skirtas tų tarpinių stočių keleiviams susisiekti su Varšuva ir Belostoku bei tarp kitų miestų geležinkelio linijoje. Tai jei jau Belostoko gyventojai nenoriai važinėja, tarptautinis susisiekimas ir dar su galimu persėdimu Mockavoje bei Kaune (jei iš Vilniaus) niekam nereikalingas, nes kelionė truktų ilgiau nei buvo iki maršruto uždarymo. O tai antireklama ir RailBalticos kompromitacija.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Aš tvarkaraštį įdėjau atsakant į tai

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Važinėjimas į Lenkiją, kaip minėjau, neturi prasmės, nes iš Belostoko kol kas toliau niekur traukiniu padoriai nenuvažiuosi.
    Tuo parodžiau, kad nuo Baltstogės iki Varšuvos vienas persėdimas.
    Tai kame Jūsų prekaištai man?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi dar kartą kartoju, kad kol lenkai nebaigs rekonstrukcijos su eismo atšaukimu atskiruose ruožuose, tol jokio traukinio 99 proc. kad nebus, nors Lietuvoje RailBaltica iki Kauno ir eina į pabaigą. O čia buvo pateikta informacija apie tai, kaip dabar susisiekimas organizuotas Lenkijoje.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Įdėjau, nes toks variantas yra.
    Kas kaip važiuos, tai jau jų reikalas.
    2 persėdimai į Varšuvą jau kažin ar kas važiuotų, o su trimis tai nenebt koks forumo narys vardan "bajerio"
    Neįtikėtina, kad kas važiuotų į Varšuvą su 3 persėdimais. Net teoriškai toks variantas atrodo kaip kas įdėtų, kad iš Kauno į Vilnių važiuot su 2 persėdimais. "Toks variantas yra"

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Čia kokiu tikslu įdėjai,
    Įdėjau, nes toks variantas yra.
    Kas kaip važiuos, tai jau jų reikalas.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Iš Belostoko iki Malkinios traukiniu, o toliau iki Varšuvos autobusu.

    Atvaizdas
    Čia kokiu tikslu įdėjai, neva kažkas į Varšuvą važiuotų su krūva persėdimų?
    Persėdimas Mockavoje, persėdimas Balstogėje, persėdimas Malkinoj?

    Čia net teoriškiems pasvarstymams tokio maršruto nevrta rašyt

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Realiai važiuoja tiesioginiai autobusai į Varšuvą ir kam reikia, tas taip ir važiuoja. O tas traukinys iki Malkinios tai du vagonai su elektrovežiu. Keleivių mažai, praktiškai orą vežioja.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Iš Belostoko iki Malkinios traukiniu, o toliau iki Varšuvos autobusu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Prieš pora metų dėl RB statybos darbų nuimtus vietinius traukinių maršrutus atnaujinti laikas - darbai eina į pabaigą. Laukiame, kada traukiniai vėl važiuos iš Kauno į Marijampolę, kada jų padaugės iš Kauno į Kazlų Rūdą, tai ir į Šeštokus ar net Mockavą kažkokie ketinimai (o gal tik atsakai į keleivių spaudimą?) yra suprantami.
    Vietiniais maršrutais keleivinių traukinių važiavimai galimi (bent kol kas) bus tik 1520 mm bėgiais, kadangi 1435mm bėgiai Kauno stotyje baigiasi, depą nepasiekia, tai tokių traukinių LG neturės, ir galės leisti tik turimus 1520 mm DR1A ir 620M. Pagaliau ir tokiose stotelėse kaip Garliava, Pabališkiai, Bebruliškė, Vinčai, Būdviečiai prie 1435 mm bėgių nėra peronų.
    Važinėjimas su persėdimu į Lenkiją (kaip būta nuo 1992m.) po 1435mm bėgių nutiesimo būtų nesuprantamas.
    Tai priemiestinius į Marijampolę (į Šeštokus panaikintas gerokai anksčiau nei pradėta RailBaltica) vėlų rudenį gal jau ir paleis. Kol kas Marijampolės sotyje dar daug nebaigtų darbų, nors keleivinis atvažiuoti gali. Tik jis maišytųsi, todėl nepaleis, kol nebus dauguma darbų užbaigti.
    Važinėjimas į Lenkiją, kaip minėjau, neturi prasmės, nes iš Belostoko kol kas toliau niekur traukiniu padoriai nenuvažiuosi.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    teko girdėti kalbas, jog nuo žiemos sezono planuojama paleisti dyzeliuką Kaunas - Mockava. Lenkiškas traukinys atvyktų iki Mockavos pasiimti keleivių. Kyla 2 keisti klausimai:

    1.) kam tuomet reikalinga ta nauja RAIL BALTICA vėžė, jei bus persėdama Mockavoje ?
    2.) sustojimo Šeštokuose NEBUS - NES IŠARDYTAS PERONAS - logikos - nulis....
    gal kas panašias kalbas girdėjo ir gali pakomentuoti smulkiau ?
    Prieš pora metų dėl RB statybos darbų nuimtus vietinius traukinių maršrutus atnaujinti laikas - darbai eina į pabaigą. Laukiame, kada traukiniai vėl važiuos iš Kauno į Marijampolę, kada jų padaugės iš Kauno į Kazlų Rūdą, tai ir į Šeštokus ar net Mockavą kažkokie ketinimai (o gal tik atsakai į keleivių spaudimą?) yra suprantami.
    Vietiniais maršrutais keleivinių traukinių važiavimai galimi (bent kol kas) bus tik 1520 mm bėgiais, kadangi 1435mm bėgiai Kauno stotyje baigiasi, depą nepasiekia, tai tokių traukinių LG neturės, ir galės leisti tik turimus 1520 mm DR1A ir 620M. Pagaliau ir tokiose stotelėse kaip Garliava, Pabališkiai, Bebruliškė, Vinčai, Būdviečiai prie 1435 mm bėgių nėra peronų.
    Važinėjimas su persėdimu į Lenkiją (kaip būta nuo 1992m.) po 1435mm bėgių nutiesimo būtų nesuprantamas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šeštokuose peronas visgi yra, tačiau tik prie 1520 mm kelio. Kol kas tai tik kalbos. Nemanau, kad prasidės keleivinis susisiekimas, nes Lenkijoje gi irgi tiesiama RailBaltica, geležinkelio susisiekimo tarp Belostoko ir Varšuvos nėra. Dabar remontuojamas ruožas nuo Sadovnie Viengrovskie iki Malkinios, lygtai rudenį turėtų pradėti nuo Malkinios iki Belostoko su pilnu eismo nutraukimu (krovininiams ruošiamos apylankos per Čeremchą, Ostrolenką). Taigi, kas iš to, kad traukiniu bus galima nuvažiuoti iki Belostoko... O toliau vis tiek autobusas.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    teko girdėti kalbas, jog nuo žiemos sezono planuojama paleisti dyzeliuką Kaunas - Mockava. Lenkiškas traukinys atvyktų iki Mockavos pasiimti keleivių. Kyla 2 keisti klausimai:

    1.) kam tuomet reikalinga ta nauja RAIL BALTICA vėžė, jei bus persėdama Mockavoje ?
    2.) sustojimo Šeštokuose NEBUS - NES IŠARDYTAS PERONAS - logikos - nulis....

    gal kas panašias kalbas girdėjo ir gali pakomentuoti smulkiau ?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    O kiek valandų trunka kelionė iš Gardino į Vilnių autobusu?
    Beveik 4 valandas.
    http://taf.by/grodno---druskininkai---vilnius

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Gardinas-Vilnius - 157km, Gardinas-Lyda-Vilnius - 227km. Bet šito traukinio perspektyvos visvien nelabai kokios.
    Į Lydą gal taip pat reikalingas traukinys? O kiek valandų trunka kelionė iš Gardino į Vilnių autobusu?

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Ko norėt, juk pirmas reisas. Be to ir LG puslapyje nemačiau reklamos.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2015.06.06, 20:02.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Kokio didesnio srauto nei 2-3 žmonės reikia tikėtis, jei Vilniaus stotyje ir tinklalapyje reklama apie naują maršrutą pasirodė prieš savaitę iki pirmo reiso.
    Paskutinis taisė 2Pack; 2015.06.06, 20:13.

    Komentuoti:

Working...
X