Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2014-2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Gal pakaks demagogiją skleisti? Čia pačiam gal viena boba sakė. Yra mokesčiai už automobilius, kaip jie vadinasi, nesvarbu. Aišku ar ne? Vokietijoje yra Kraftfahrzeugsteuer. Jis susietas su variklio tūriu ir CO2 emisija. Mes gi kalbame apie krovinių vežimą, o krovininių automobilių apmokestinimas yra kitoks. Nieko Lietuvoje išradinėti nereikia. Yra kelių vinjetės. Jų kainas padidinti iki tiek, kad atšoktų noras važiuoti. Plius tranzito kvotos - čia jau ne ES automobiliams, kurių nemažai važiuoja per Lietuvą. Nereikia čia verkti - nubaus, nubaus.

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Rašau paskutinį šioje temoje, paskui gal tvarkytojai perkels į temą apie RB.



    Ar sunku dar kartą perskaityti, kad rašiau, jog moka mokesčius vienokia ar kitokia forma. Ir tai ne akcizo mokestis už kurą turimas omenyje. Jis yra kiekvienoje ES šalyje. Pavyzdys paprastas - kaimyno vaikai gyvena Vokietijoje jau 25 metus, bet automobilius visuomet registruoja Lietuvoje. Nes taip pigiau išeina, nepaisant to, kad net ir ilgai gyvenantys užsieniečiai Vokietijoje turi mokėti automobilių mokestį, jei nuolat gyvena šalyje.
    Kas per biurokratinis požiūris? Nėra direktyvos, tai nėra problemos? Gal ES turi viską per padidinamąjį stiklą tyrinėti? Jiems tai nerūpi. Jei valstybė kreiptųsi, tai gal ką ir išstenėtų, bet pačiai valstybei to nereikia. Autotransportas yra proteguojamas ir vystomas, o geležinkeliai ilgą laiką degradavo ir vystomi proporcingai nepakankamai, lyginant su autokeliais.
    Tai internetu visgi nemokate naudotis? Viena boba sakė tai viską žinau? Nėra kelių mokesčių Vokietijoj lengviesiems automobiliams. Atitinkamai tamstos rašinėjimai yra empiriniai pamąstymai.
    O kaimyno vaikai elgiasi kaip geri lietuviški buduliai ir užsiima mokesčių vengimu, už kurį yra baudžiama.
    Biurokratinis požiūris? Tai siūlot prisikurt įstatymų, o paskui vežėjams priteistus nuostolius kompensuot?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Chebra, ar nejaučiat, kad ne į temą diskutuojat?
    Rašau paskutinį šioje temoje, paskui gal tvarkytojai perkels į temą apie RB.

    Parašė Torkas Rodyti pranešimą
    Negi taip sunku pasinaudoti prieš nosį esančiu internetu? Kokį kelių mokestį dabar moka važiuojantys lengvaisiais mano minėtos Vokietijos keliais?
    Bet ne šia tema diskutuojame. Arba pateikiate nuorodą į ES direktyvą dėl geležinkelių protegavimo arba liaukitės taukšti.
    Ar sunku dar kartą perskaityti, kad rašiau, jog moka mokesčius vienokia ar kitokia forma. Ir tai ne akcizo mokestis už kurą turimas omenyje. Jis yra kiekvienoje ES šalyje. Pavyzdys paprastas - kaimyno vaikai gyvena Vokietijoje jau 25 metus, bet automobilius visuomet registruoja Lietuvoje. Nes taip pigiau išeina, nepaisant to, kad net ir ilgai gyvenantys užsieniečiai Vokietijoje turi mokėti automobilių mokestį, jei nuolat gyvena šalyje.
    Kas per biurokratinis požiūris? Nėra direktyvos, tai nėra problemos? Gal ES turi viską per padidinamąjį stiklą tyrinėti? Jiems tai nerūpi. Jei valstybė kreiptųsi, tai gal ką ir išstenėtų, bet pačiai valstybei to nereikia. Autotransportas yra proteguojamas ir vystomas, o geležinkeliai ilgą laiką degradavo ir vystomi proporcingai nepakankamai, lyginant su autokeliais.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Chebra, ar nejaučiat, kad ne į temą diskutuojat?

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Neskleist dezinformacijos. Kelių mokestis vienokia ar kitokia forma yra visose ES šalyse išskyrus Lietuvą. Tai lengvosioms. Sunkvežimiai gi moka už važiavimą keliais jau dabar, tik to mokesčio dydis Lietuvoje yra juokingai mažas ir nepadengia išlaidų. Užteks čia verkti - būtent geležinkeliai yra diskriminuojami lyginant su autotransportu. Už pervežimą krovinių vežėjas susimoka visą infrastruktūros išlaikymo mokestį, kuris yra įtrauktas į pervežimo tarifus. Be to geležinkeliai irgi moka akcizą už kurą, kuris eina automobilių kelių išlaikymui, o patys iš to, ką sumoka, negauna nieko. Galiausiai ir valstybės prioritetas aiškiai orientuotas į autotransportą, į autokelius sukišti šimtai milijardų litų per visus 25 metus, kai į geležinkelius tik nedidelė dalis to.
    Negi taip sunku pasinaudoti prieš nosį esančiu internetu? Kokį kelių mokestį dabar moka važiuojantys lengvaisiais mano minėtos Vokietijos keliais?
    Bet ne šia tema diskutuojame. Arba pateikiate nuorodą į ES direktyvą dėl geležinkelių protegavimo arba liaukitės taukšti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Neskleist dezinformacijos. Kelių mokestis vienokia ar kitokia forma yra visose ES šalyse išskyrus Lietuvą. Tai lengvosioms. Sunkvežimiai gi moka už važiavimą keliais jau dabar, tik to mokesčio dydis Lietuvoje yra juokingai mažas ir nepadengia išlaidų. Užteks čia verkti - būtent geležinkeliai yra diskriminuojami lyginant su autotransportu. Už pervežimą krovinių vežėjas susimoka visą infrastruktūros išlaikymo mokestį, kuris yra įtrauktas į pervežimo tarifus. Be to geležinkeliai irgi moka akcizą už kurą, kuris eina automobilių kelių išlaikymui, o patys iš to, ką sumoka, negauna nieko. Galiausiai ir valstybės prioritetas aiškiai orientuotas į autotransportą, į autokelius sukišti šimtai milijardų litų per visus 25 metus, kai į geležinkelius tik nedidelė dalis to.

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nebus jokio teismo. Valstybė gali imtis už važiavimą keliais tiek, kiek priklauso, o ne tiek, kiek dabar ima (simboliškai). Valstybė gali užkrauti ekologinius mokesčius už aplinkos taršą. Gali riboti eismą paros metu taip, kad atšoktų noras važiuoti motyvuojant prasta kelių būkle ir kelių gadinimu sunkiasvoriu autotransportu. Mažiau reikia melstis drebėti prieš ES ir viskas bus OK.
    Netiesa. Net tokia valstybė kaip Vokietija galvoja, kaip įvesti kelių naudotojų mokestį (lengvosioms) ir neužsitraukti nemalonumų.
    Laisva rinka ir konkurencija yra pamatiniai ES principai ir daug čia neprigalvosi.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Torkas Rodyti pranešimą
    Na tai jei nėra tokios direktyvos, tai klausimas bus paduotas į teismą ir mokesčiai anuliuoti.
    Nebus jokio teismo. Valstybė gali imtis už važiavimą keliais tiek, kiek priklauso, o ne tiek, kiek dabar ima (simboliškai). Valstybė gali užkrauti ekologinius mokesčius už aplinkos taršą. Gali riboti eismą paros metu taip, kad atšoktų noras važiuoti motyvuojant prasta kelių būkle ir kelių gadinimu sunkiasvoriu autotransportu. Lietuvai tranzitas autotransportu yra ekonomiškai žalingas - jis generuoja tik nuostolius valstybei (gadina kelius, reikalauja didelių investicijų į kelius, kuriais važiuojantis transportas vėlgi neduoda naudos šaliai). Todėl arba jis turi duotis pelną, arba nafig jis reikalingas. O kadangi tranzitinio ir netranzitinio išskirti negalima (čia tikrai būtų diskriminacija), tai turėtų mokėti visi.
    Paskutinis taisė Al1; 2015.06.10, 10:56.

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Sorry, bet neturiu dabar laiko ieškoti. Nors pačiam pasidarė įdomu pamatyt.
    Suprantu. Aš irgi pabandžiau ir greituoju nepavyko, todėl ir klausiau. Būtų įdomu perspektyvoje išsiaiškint, ar tai tėra intencijos, ar realios direktyvos.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Torkas Rodyti pranešimą
    Mes tą visi tarsi teoriškai žinome, bet gal galite duoti nuorodą į dokumentą?
    Sorry, bet neturiu dabar laiko ieškoti. Nors pačiam pasidarė įdomu pamatyt.

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nurodo, nenurodo, nesvarbu. Tik per mokesčius galima efektyviai priversti vežti geležinkeliais.
    Na tai jei nėra tokios direktyvos, tai klausimas bus paduotas į teismą ir mokesčiai anuliuoti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nurodo, nenurodo, nesvarbu. Tik per mokesčius galima efektyviai priversti vežti geležinkeliais.

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    ES kaip tik ir nurodo didžiąją dalį krovinių vežti geležinkeliu.
    Mes tą visi tarsi teoriškai žinome, bet gal galite duoti nuorodą į dokumentą?

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Torkas Rodyti pranešimą
    Akivaizdu. Tačiau tai nelabai turi perspektyvų, kadangi ES blokuos tam tikro transporto rūšies diskriminavimą.
    ES kaip tik ir nurodo didžiąją dalį krovinių vežti geležinkeliu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Viskas susiveda į ekologiją ir infrastruktūros mokesčius. Tai nėra jokia diskriminacija. Autovežėjai turi mokėti realią kainą už naudojimąsi kelių infrastruktūra. Ekologiniais mokesčiais irgi galima apkrauti.

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Mokesčiais galima sužaisti.
    Akivaizdu. Tačiau tai nelabai turi perspektyvų, kadangi ES blokuos tam tikro transporto rūšies diskriminavimą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Trakų traukinys atšaukiamas net pats pirmasis. Ir kažin ar dėl remonto. Taip anksti niekas nedirbs. Nebent tuo metu norima pravaryti krovininius.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Paskelbti tvarkaraščių pakeitimai liepos 4 - spalio 24 d. dėl tilto remonto per Vokės upę.
    Į Kauną atšaukiamos 5 traukinių poros - nebelieka ekspresų ir greitųjų tarp 7:30 ir 14:05;
    Į Trakus lieka tik 4 traukinių poros (atšaukiamos 5 poros).
    Varėnos-Marcinkonių kryptimi atšaukiama viena traukinių pora (tr. nr. 649/650), taigi susidaro gap'as: į Marcinkonis-Varėną važiuos 10:47, o paskui - 17:08 d.d., o savaitgaliais tik 18:53.
    Ankstinamas ir traukinių į Klaipėdą išvykimas.
    Ekspresai į Klaipėdą kainuos 1,5 Eur brangiau nei greitieji.
    Paskutinis taisė 2Pack; 2015.06.10, 09:14.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Torkas Rodyti pranešimą
    O kaipgi raukti autotransportą?
    Mokesčiais galima sužaisti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O kaip verčia dujas iš terminalo pirkti?

    Komentuoti:

Working...
X