Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2014-2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis
Collapse
X
-
Gal pakaks demagogiją skleisti? Čia pačiam gal viena boba sakė. Yra mokesčiai už automobilius, kaip jie vadinasi, nesvarbu. Aišku ar ne? Vokietijoje yra Kraftfahrzeugsteuer. Jis susietas su variklio tūriu ir CO2 emisija. Mes gi kalbame apie krovinių vežimą, o krovininių automobilių apmokestinimas yra kitoks. Nieko Lietuvoje išradinėti nereikia. Yra kelių vinjetės. Jų kainas padidinti iki tiek, kad atšoktų noras važiuoti. Plius tranzito kvotos - čia jau ne ES automobiliams, kurių nemažai važiuoja per Lietuvą. Nereikia čia verkti - nubaus, nubaus.
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąRašau paskutinį šioje temoje, paskui gal tvarkytojai perkels į temą apie RB.
Ar sunku dar kartą perskaityti, kad rašiau, jog moka mokesčius vienokia ar kitokia forma. Ir tai ne akcizo mokestis už kurą turimas omenyje. Jis yra kiekvienoje ES šalyje. Pavyzdys paprastas - kaimyno vaikai gyvena Vokietijoje jau 25 metus, bet automobilius visuomet registruoja Lietuvoje. Nes taip pigiau išeina, nepaisant to, kad net ir ilgai gyvenantys užsieniečiai Vokietijoje turi mokėti automobilių mokestį, jei nuolat gyvena šalyje.
Kas per biurokratinis požiūris? Nėra direktyvos, tai nėra problemos? Gal ES turi viską per padidinamąjį stiklą tyrinėti? Jiems tai nerūpi. Jei valstybė kreiptųsi, tai gal ką ir išstenėtų, bet pačiai valstybei to nereikia. Autotransportas yra proteguojamas ir vystomas, o geležinkeliai ilgą laiką degradavo ir vystomi proporcingai nepakankamai, lyginant su autokeliais.
O kaimyno vaikai elgiasi kaip geri lietuviški buduliai ir užsiima mokesčių vengimu, už kurį yra baudžiama.
Biurokratinis požiūris? Tai siūlot prisikurt įstatymų, o paskui vežėjams priteistus nuostolius kompensuot?
Komentuoti:
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąChebra, ar nejaučiat, kad ne į temą diskutuojat?
Parašė Torkas Rodyti pranešimąNegi taip sunku pasinaudoti prieš nosį esančiu internetu? Kokį kelių mokestį dabar moka važiuojantys lengvaisiais mano minėtos Vokietijos keliais?
Bet ne šia tema diskutuojame. Arba pateikiate nuorodą į ES direktyvą dėl geležinkelių protegavimo arba liaukitės taukšti.
Kas per biurokratinis požiūris? Nėra direktyvos, tai nėra problemos? Gal ES turi viską per padidinamąjį stiklą tyrinėti? Jiems tai nerūpi. Jei valstybė kreiptųsi, tai gal ką ir išstenėtų, bet pačiai valstybei to nereikia. Autotransportas yra proteguojamas ir vystomas, o geležinkeliai ilgą laiką degradavo ir vystomi proporcingai nepakankamai, lyginant su autokeliais.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNeskleist dezinformacijos. Kelių mokestis vienokia ar kitokia forma yra visose ES šalyse išskyrus Lietuvą. Tai lengvosioms. Sunkvežimiai gi moka už važiavimą keliais jau dabar, tik to mokesčio dydis Lietuvoje yra juokingai mažas ir nepadengia išlaidų. Užteks čia verkti - būtent geležinkeliai yra diskriminuojami lyginant su autotransportu. Už pervežimą krovinių vežėjas susimoka visą infrastruktūros išlaikymo mokestį, kuris yra įtrauktas į pervežimo tarifus. Be to geležinkeliai irgi moka akcizą už kurą, kuris eina automobilių kelių išlaikymui, o patys iš to, ką sumoka, negauna nieko. Galiausiai ir valstybės prioritetas aiškiai orientuotas į autotransportą, į autokelius sukišti šimtai milijardų litų per visus 25 metus, kai į geležinkelius tik nedidelė dalis to.
Bet ne šia tema diskutuojame. Arba pateikiate nuorodą į ES direktyvą dėl geležinkelių protegavimo arba liaukitės taukšti.
Komentuoti:
-
Neskleist dezinformacijos. Kelių mokestis vienokia ar kitokia forma yra visose ES šalyse išskyrus Lietuvą. Tai lengvosioms. Sunkvežimiai gi moka už važiavimą keliais jau dabar, tik to mokesčio dydis Lietuvoje yra juokingai mažas ir nepadengia išlaidų. Užteks čia verkti - būtent geležinkeliai yra diskriminuojami lyginant su autotransportu. Už pervežimą krovinių vežėjas susimoka visą infrastruktūros išlaikymo mokestį, kuris yra įtrauktas į pervežimo tarifus. Be to geležinkeliai irgi moka akcizą už kurą, kuris eina automobilių kelių išlaikymui, o patys iš to, ką sumoka, negauna nieko. Galiausiai ir valstybės prioritetas aiškiai orientuotas į autotransportą, į autokelius sukišti šimtai milijardų litų per visus 25 metus, kai į geležinkelius tik nedidelė dalis to.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNebus jokio teismo. Valstybė gali imtis už važiavimą keliais tiek, kiek priklauso, o ne tiek, kiek dabar ima (simboliškai). Valstybė gali užkrauti ekologinius mokesčius už aplinkos taršą. Gali riboti eismą paros metu taip, kad atšoktų noras važiuoti motyvuojant prasta kelių būkle ir kelių gadinimu sunkiasvoriu autotransportu. Mažiau reikia melstis drebėti prieš ES ir viskas bus OK.
Laisva rinka ir konkurencija yra pamatiniai ES principai ir daug čia neprigalvosi.
Komentuoti:
-
Parašė Torkas Rodyti pranešimąNa tai jei nėra tokios direktyvos, tai klausimas bus paduotas į teismą ir mokesčiai anuliuoti.Paskutinis taisė Al1; 2015.06.10, 10:56.
Komentuoti:
-
Parašė disident Rodyti pranešimąSorry, bet neturiu dabar laiko ieškoti. Nors pačiam pasidarė įdomu pamatyt.
Komentuoti:
-
Parašė Torkas Rodyti pranešimąMes tą visi tarsi teoriškai žinome, bet gal galite duoti nuorodą į dokumentą?
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNurodo, nenurodo, nesvarbu. Tik per mokesčius galima efektyviai priversti vežti geležinkeliais.
Komentuoti:
-
Nurodo, nenurodo, nesvarbu. Tik per mokesčius galima efektyviai priversti vežti geležinkeliais.
Komentuoti:
-
Parašė disident Rodyti pranešimąES kaip tik ir nurodo didžiąją dalį krovinių vežti geležinkeliu.
Komentuoti:
-
Parašė Torkas Rodyti pranešimąAkivaizdu. Tačiau tai nelabai turi perspektyvų, kadangi ES blokuos tam tikro transporto rūšies diskriminavimą.
Komentuoti:
-
Viskas susiveda į ekologiją ir infrastruktūros mokesčius. Tai nėra jokia diskriminacija. Autovežėjai turi mokėti realią kainą už naudojimąsi kelių infrastruktūra. Ekologiniais mokesčiais irgi galima apkrauti.
Komentuoti:
-
Parašė disident Rodyti pranešimąMokesčiais galima sužaisti.
Komentuoti:
-
Trakų traukinys atšaukiamas net pats pirmasis. Ir kažin ar dėl remonto. Taip anksti niekas nedirbs. Nebent tuo metu norima pravaryti krovininius.
Komentuoti:
-
Paskelbti tvarkaraščių pakeitimai liepos 4 - spalio 24 d. dėl tilto remonto per Vokės upę.
Į Kauną atšaukiamos 5 traukinių poros - nebelieka ekspresų ir greitųjų tarp 7:30 ir 14:05;
Į Trakus lieka tik 4 traukinių poros (atšaukiamos 5 poros).
Varėnos-Marcinkonių kryptimi atšaukiama viena traukinių pora (tr. nr. 649/650), taigi susidaro gap'as: į Marcinkonis-Varėną važiuos 10:47, o paskui - 17:08 d.d., o savaitgaliais tik 18:53.
Ankstinamas ir traukinių į Klaipėdą išvykimas.
Ekspresai į Klaipėdą kainuos 1,5 Eur brangiau nei greitieji.Paskutinis taisė 2Pack; 2015.06.10, 09:14.
Komentuoti:
-
Parašė Torkas Rodyti pranešimąO kaipgi raukti autotransportą?
Komentuoti:
Komentuoti: