Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2014-2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis
Collapse
X
-
Tai ir su BČ nevažiuotų. Traukinys tarptautinis, todėl tiems, kam reikia į Rygą, bilietą nusipirktų iš anksto. Į tarptautinius autobusus irgi perkama iš anksto, į dieną vykstančius dar galima nusipirkti stotyse ar šalia stočių esančiose agentūrose prieš išvykimą, o į naktį ar vėlai vakare vykstančius - ne.
Komentuoti:
-
RŽD keleiviniais traukiniais tikriausiai niekas nevažiuoja iš Vilniaus į Kybartus arba Keną, o kas važiuoja į Rusiją, tai tikrai bilietą perka ne likus pusvalandžiui iki išvykimo. Ar taip darytų važiuojantys į Šiaulius ar Rygą, dar galima spėlioti...Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrie ko čia kasos? Rusijos traukiniai važiuoja per Lietuvą ir naktį ir jokių kasų nereikia. Kas važiuoja, tas perka iš anksto arba internetu.
RŽD keleiviniai traukiniai naktį (ne kiekvieną) iš Vilniaus išvyksta 1:48 į Adlerį ir 2:31h į Kaliningradą. O traukinių išvykimo laikai 5:06h į Kaliningradą ir 23:45h į Maskvą - nelabai naktis.
Komentuoti:
-
Prie ko čia kasos? Rusijos traukiniai važiuoja per Lietuvą ir naktį ir jokių kasų nereikia. Kas važiuoja, tas perka iš anksto arba internetu.
Komentuoti:
-
Atvykimas iš Minsko į Vilnių vidurnaktį, ryte atvykimas į Rygą. BČ nori naktinio varianto.
Komentuoti:
-
Kiek įsivaizduoju, Vilniuje ir Šiauliuose šis traukinys būtų nelabai naktį - vėlai vakare arba anksti rytą, kada (dar arba jau) yra kitų traukinių. Tai bilietų kasos didelių problemų gal nesukeltų? O tokiose stotyse kaip Kaišiadorys, Jonava, Kėdainiai, Baisogala šis traukinys tur būt nestotų.Parašė Salvijus Rodyti pranešimąBČ nori paleisti naktinį Minskas-Ryga per Vilnių. Kaip ten bus neaišku, nes neturime naktinių kasų, o jų išlaikymas tarpinėse stotyse kaži ar apsimoka (belieka tik išankstiniai bilietai ir internetu, kas yra išsprendžiama).
Komentuoti:
-
Latvijoje galima, bus galima ir Lietuvoje (jeigu paleis).Parašė Vitas Rodyti pranešimąĮdomu, ar tuo BČ traukiniu būtų galima važiuoti Lietuvoje, pvz. iš Vilniaus į Šiaulius?
Komentuoti:
-
Paleido Gardinas-Vilnius (pradžia yra) - tikriausiai paleis ir Minskas-Ryga.Parašė Salvijus Rodyti pranešimąBČ nori paleisti naktinį Minskas-Ryga per Vilnių. Kaip ten bus neaišku, nes neturime naktinių kasų, o jų išlaikymas tarpinėse stotyse kaži ar apsimoka (belieka tik išankstiniai bilietai ir internetu, kas yra išsprendžiama).
Įdomu, ar tuo BČ traukiniu būtų galima važiuoti Lietuvoje, pvz. iš Vilniaus į Šiaulius?
Komentuoti:
-
BČ nori paleisti naktinį Minskas-Ryga per Vilnių. Kaip ten bus neaišku, nes neturime naktinių kasų, o jų išlaikymas tarpinėse stotyse kaži ar apsimoka (belieka tik išankstiniai bilietai ir internetu, kas yra išsprendžiama).
Komentuoti:
-
Po darbų baigimo paprastai tam tikras traukinių kiekis dar turi būti praleidžiamas sumažintu greičiu. Kitas klausimas - kada keis keleivinių traukinių tvarkaraštį, kai greičio apribojimų nebus? Jau dabar einant į Garliavos stotelę, kai pasigirsta nuo Mauručių atvažiuojančio DR1A ar 620M signalai ir leidiesi "į kojas" (kad spėtum) tenka nusiraminti, kai anksčiau atvažiavęs keleivinis traukinys kelias minutes pastovi.Parašė disident Rodyti pranešimąKada atšauks greičio mažinimą tarp Kauno ir Mauručių? Kaip suprantu, darbai ten jau baigti.
Komentuoti:
-
Kada atšauks greičio mažinimą tarp Kauno ir Mauručių? Kaip suprantu, darbai ten jau baigti.Parašė Vitas Rodyti pranešimąTiltas per Šešupę, taip pat Gedimino, Aušros ir P.Armino gatvių viadukai yra už maršruto Kaunas-Marijampolė ribų (apie važiavimą į Šeštokus nuo kalbų dar susilaikau). Marijampolės stoties kelynas sumažėjęs nedaug, netgi pastebiu pailgėjimą iki Sporto g. pervažos, bet darbai ten dar nebaigti. Pasiantrinsiu, kad iki 8h ryto ir po 17h vakare keleivinis traukinys niekam nemaišytų, nes tokiu laiku stotyje statybininkai nedirba. Žinoma, galėtų vasarą dirbti dviem pamainomis (kaip 2014m. vasarą buvo dirbama ant geležinkelio tilto per Nemuną Kaune), bet jei dirbama tik kad suvaidinti dirbimą, o tikslas yra darbus užvilkinti, kad ilgiau neleisti keleivinių traukinių, tai (kaip minėjau) reikalas kitas.
Dėl traukinių greičio sumažėjimų sutinku - tą esu daug kartų pajutęs tarp Kauno ir Mauručių.
Komentuoti:
-
Tiltas per Šešupę, taip pat Gedimino, Aušros ir P.Armino gatvių viadukai yra už maršruto Kaunas-Marijampolė ribų (apie važiavimą į Šeštokus nuo kalbų dar susilaikau). Marijampolės stoties kelynas sumažėjęs nedaug, netgi pastebiu pailgėjimą iki Sporto g. pervažos, bet darbai ten dar nebaigti. Pasiantrinsiu, kad iki 8h ryto ir po 17h vakare keleivinis traukinys niekam nemaišytų, nes tokiu laiku stotyje statybininkai nedirba. Žinoma, galėtų vasarą dirbti dviem pamainomis (kaip 2014m. vasarą buvo dirbama ant geležinkelio tilto per Nemuną Kaune), bet jei dirbama tik kad suvaidinti dirbimą, o tikslas yra darbus užvilkinti, kad ilgiau neleisti keleivinių traukinių, tai (kaip minėjau) reikalas kitas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi Marijampolėje viadukai ir tiltas per Šešupę dar nebaigti. Traukinio neleis, nes 1520 mm kelynas dabar Marijampolėje dėl darbų sumažėjęs ir nebus kur statyti traukinio, maišys dirbantiems ir technikai ant 1520 mm. Be to ir greičio apribojimai yra. Traukinys važiuotų gerokai virš valandos. Kazlų Rūda - Kybartai tai buvo visai kas kita. Nors jei LG labiau būtų dirbama galva keleivių pervežimo srityje, tai autobuso iki pat Kybartų nereikėjo leisti. Reikėjo autobusais vežti iki Kazlų Rūdos, o toliau Pesa iki Kybartų.
Dėl traukinių greičio sumažėjimų sutinku - tą esu daug kartų pajutęs tarp Kauno ir Mauručių.
Komentuoti:
-
Taigi Marijampolėje viadukai ir tiltas per Šešupę dar nebaigti. Traukinio neleis, nes 1520 mm kelynas dabar Marijampolėje dėl darbų sumažėjęs ir nebus kur statyti traukinio, maišys dirbantiems ir technikai ant 1520 mm. Be to ir greičio apribojimai yra. Traukinys važiuotų gerokai virš valandos. Kazlų Rūda - Kybartai tai buvo visai kas kita. Nors jei LG labiau būtų dirbama galva keleivių pervežimo srityje, tai autobuso iki pat Kybartų nereikėjo leisti. Reikėjo autobusais vežti iki Kazlų Rūdos, o toliau Pesa iki Kybartų.
Komentuoti:
-
Daug kartų Marijampolės stotyje mačiau, kad grupelė (brigada?) statybininkų darbuojasi nuo 8 iki 17 val., tai keleivinio traukinio buvimas stotyje nuo 7:30 iki 7:45h ir nuo 17:15 iki 17:30h (apytikriai, kaip buvo iki keleivinių traukinių eismo nutraukimo) statybininkams netrukdytų. Kitas klausimas, jei keleivinį traukinį paleisti į Marijampolę (ir gal būt 1435 mm bėgius tiesti Marijampolėje) delsia sąmoningai.Parašė Al1 Rodyti pranešimą(...) Kol kas Marijampolės sotyje dar daug nebaigtų darbų, nors keleivinis atvažiuoti gali. Tik jis maišytųsi, todėl nepaleis, kol nebus dauguma darbų užbaigti. (...)
Komentuoti:
-
O pats čia pasakoji pasakas ir jų patvirtinimo reikalauji iš manęs kaip iš kokio moksleivio. Tai gal pats ir pagrįstum tai, ką manai, kad aš "neteisingai" rašau. Pakaks tų pasakų apie laisvą rinką. Niekur jos nėra, o valstybė neprivalo pusdykiai leisti važinėti keliais sunkvežimiams ir juos gadinti. Beje, jei jau kalbi apie laisvą judėnjimą, tai galima teisman paduoti ir už tai, kad valstybė nesudaro sąlygų vežti krovinių geležinkeliais... Žodžiu, iki marazmo galima nueiti labai lengvai.
Komentuoti:
-
Tai palaukit, gerbiamasis - ar tik ne pats save į mokinuko vietą pasistatėt? Ar čia gal aš pasakojau kaimynės istorijas?Parašė Al1 Rodyti pranešimąTu galvoji, kad čia kaip kokį mokinuką mane stroinsi? Pats nežinai, apie ką rašai.
Aš dar kartą kartoju, kad neina kalba apie konkretų mokestį ir kaip jis vadinasi. Eina kalba apie mokesčius, per kuriuos galima reguliuoti kaip vežti krovinius.
Bandysit riboti laisvą prekių ir paslaugų judėjimą - gausit kompensuoti nuostolius.
Komentuoti:
-
Tu galvoji, kad čia kaip kokį mokinuką mane stroinsi? Pats nežinai, apie ką rašai.
Aš dar kartą kartoju, kad neina kalba apie konkretų mokestį ir kaip jis vadinasi. Eina kalba apie mokesčius, per kuriuos galima reguliuoti kaip vežti krovinius.
Komentuoti:
-
Geros žinios - visgi internetu naudotis mokate. Bet vis dar liūdina, kad neskiriate motorinės transporto priemonės mokesčio nuo kelių mokesčio. Kelių mokestis skatina nesinaudoti keliu, tuo tarpu transporto priemonės - kuo daugiau važiuoti, kad mokestis atsipirktų.
Komentuoti:
Komentuoti: