Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT-BY] Maršrutas Vilnius-Minskas
Collapse
X
-
Taip. Tas DR1A grįžo į Vilnių 13:05 su visai mažai keleivių. O prieš tai atvykęs baltarusiškas DR1B 10:10 vos ne sausakimšas buvo, paskutinis žmogus į požeminę perėją pakliuvo po daugiau nei valandos laukimo.Parašė disident Rodyti pranešimąTrivagonis?
Comment
-
Išvada - rytinį į Vilnių/vakarinį į Minską reikia tikrinti Kenoje, kaip buvo iki šiol ir neužsiminėti nesamonėmis. Žmonės buvo teisūs.Parašė Zorro Rodyti pranešimąTaip. Tas DR1A grįžo į Vilnių 13:05 su visai mažai keleivių. O prieš tai atvykęs baltarusiškas DR1B 10:10 vos ne sausakimšas buvo, paskutinis žmogus į požeminę perėją pakliuvo po daugiau nei valandos laukimo.
O dėl užrašo kirilica - lietuviškame traukinyje juk tik lietuviškom raidėm.
Comment
-
Pirmieji ispūdžiai.
Новый поезд в Вильнюс и новый порядок проверки документов: как это было
http://news.tut.by/hotline/350199.ht...gn=reading_now
Comment
-
jau jeigu kai man teks vaziuot po savaites vaziuos su*ista PESA vienvagone... tikrai pakelsiu skandala del absurdiskumo ir keleiviu negerbimoParašė RAW Rodyti pranešimąŠiandien rytinis iš Vilniaus į Minską tikrai nustebino - Pesa 620M, o iš Minsko DR1B, tempiamas TEP70BS
Comment
-
Tai pagal komentarus atvykus baltarusiams reikia nusiteikti valandą-dvi, kartais ir ilgiau užtrukti muitinėje. Ir eilė viduj netelpa, galas laukia lauke. Tualetai bei vietos atsisėsti tik traukinyje - perone kitapus kontrolės nieko nėr.Parašė Zorro Rodyti pranešimąPirmieji ispūdžiai.
Новый поезд в Вильнюс и новый порядок проверки документов: как это было
http://news.tut.by/hotline/350199.ht...gn=reading_now
Autobusų vežėjai ploja atsistoję - vienintelis tarptautinis maršrutas kuriame traukinys turėjo pranašumą - sugadintas visiškai.kaip?
Comment
-
Viena ir po pietų iš Vilniaus viena. Matrisė pralekė gan greitai pro stotį, bet kiek teko matyt tai visos vietos buvo užimtos, ar stovinčių buvo, nemačiau, taip pat kaip ir logikos...Parašė Al1 Rodyti pranešimąViena Pesa ar dvi sukabintos? BČ traukinys turėjo vėluoti, jei pakeliui prireikė tempti šilumvežiu.
Comment
-
Tualetų nėra, vasarą karštyje stovėti tenka, žiemą reikės šalti. Suoliukų perone nėra, tiek atvykus, tiek išvykstant teks stovėti lauke (jei daug keleivių, ant laiptų visi netilps), nes traukinio prieš valandą juk nepaduoda. Važiavimas 620M lyginant su sėdimomis vietomis ar plackartu tai visiškas š. LG tyčiojasi iš keleivių. Ką, negali dvivagonio DR1A leisti, jei jau trivagonio per daug?Parašė alm Rodyti pranešimąTai pagal komentarus atvykus baltarusiams reikia nusiteikti valandą-dvi, kartais ir ilgiau užtrukti muitinėje. Ir eilė viduj netelpa, galas laukia lauke. Tualetai bei vietos atsisėsti tik traukinyje - perone kitapus kontrolės nieko nėr.
Autobusų vežėjai ploja atsistoję - vienintelis tarptautinis maršrutas kuriame traukinys turėjo pranašumą - sugadintas visiškai.
Comment
-
O tai kas kitas jeigu ne jie skirsto?Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO nuo kada VLRD skirsto ką į reisą leisti?
Comment
-
atrodo, kad pilietis Grillz visiškai nesiorientuoja kas už ką atsakingas.. tuomet siulyčiau pries atsakingai rašant pakankamai į kvalifikuotų ir nelabai kvalifikuotų žmonių forumą nors truputį pasidomėti už ką atsakingas VLRD, o už ką LTD , kad nesuklaidint paskutinius.Parašė Grillz Rodyti pranešimąO tai gal kas matėt ar keleivių srautas iš Minsko didelis buvo ? Jeigu didelis, tai už tokius bajerius turi skraidyt VLRD galvos.
mielai pranešu, kad didelė garbė remontuoti ir techniškai prižiūrėti beveik visų serijų dyz.traukinius išskyrus DR1A jau eilė metų priklauso Keleivių vežimo direkcijos depams, skirti juos į maršrutus turi teisė tik LTD. jeigu p.Grillz yra didelis specialistas, manau tokios santrumpos kaip LTD, DL ir t.t. jam yra suprantamos
Comment
be žodžiu ... bent jau DR1 leist reikėjo 




Comment