Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-BY] Maršrutas Vilnius-Minskas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    DR1A-280. Pesos dar neturi sertifikato.
    Trivagonis?

    Comment


      Parašė disident Rodyti pranešimą
      Trivagonis?
      Taip. Tas DR1A grįžo į Vilnių 13:05 su visai mažai keleivių. O prieš tai atvykęs baltarusiškas DR1B 10:10 vos ne sausakimšas buvo, paskutinis žmogus į požeminę perėją pakliuvo po daugiau nei valandos laukimo.

      Comment


        Parašė Zorro Rodyti pranešimą
        Taip. Tas DR1A grįžo į Vilnių 13:05 su visai mažai keleivių. O prieš tai atvykęs baltarusiškas DR1B 10:10 vos ne sausakimšas buvo, paskutinis žmogus į požeminę perėją pakliuvo po daugiau nei valandos laukimo.
        Išvada - rytinį į Vilnių/vakarinį į Minską reikia tikrinti Kenoje, kaip buvo iki šiol ir neužsiminėti nesamonėmis. Žmonės buvo teisūs.
        O dėl užrašo kirilica - lietuviškame traukinyje juk tik lietuviškom raidėm.

        Comment


          Pirmieji ispūdžiai.

          Новый поезд в Вильнюс и новый порядок проверки документов: как это было
          http://news.tut.by/hotline/350199.ht...gn=reading_now
          Paskutinis taisė Romas; 2013.05.26, 19:36. Priežastis: Plika nuotroda

          Comment


            Šiandien rytinis iš Vilniaus į Minską tikrai nustebino - Pesa 620M, o iš Minsko DR1B, tempiamas TEP70BS

            Comment


              Viena Pesa ar dvi sukabintos? BČ traukinys turėjo vėluoti, jei pakeliui prireikė tempti šilumvežiu.

              Comment


                Parašė RAW Rodyti pranešimą
                Šiandien rytinis iš Vilniaus į Minską tikrai nustebino - Pesa 620M, o iš Minsko DR1B, tempiamas TEP70BS
                jau jeigu kai man teks vaziuot po savaites vaziuos su*ista PESA vienvagone... tikrai pakelsiu skandala del absurdiskumo ir keleiviu negerbimo

                Comment


                  Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                  Pirmieji ispūdžiai.

                  Новый поезд в Вильнюс и новый порядок проверки документов: как это было
                  http://news.tut.by/hotline/350199.ht...gn=reading_now
                  Tai pagal komentarus atvykus baltarusiams reikia nusiteikti valandą-dvi, kartais ir ilgiau užtrukti muitinėje. Ir eilė viduj netelpa, galas laukia lauke. Tualetai bei vietos atsisėsti tik traukinyje - perone kitapus kontrolės nieko nėr.

                  Autobusų vežėjai ploja atsistoję - vienintelis tarptautinis maršrutas kuriame traukinys turėjo pranašumą - sugadintas visiškai.
                  kaip?

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Viena Pesa ar dvi sukabintos? BČ traukinys turėjo vėluoti, jei pakeliui prireikė tempti šilumvežiu.
                    Viena ir po pietų iš Vilniaus viena. Matrisė pralekė gan greitai pro stotį, bet kiek teko matyt tai visos vietos buvo užimtos, ar stovinčių buvo, nemačiau, taip pat kaip ir logikos...

                    Comment


                      Dėl to, kad šilumvežis traukė dyzelį, tikrai manau ne dėl vėlavimo, nes traukinys pravažiavo laiku

                      Comment


                        Parašė alm Rodyti pranešimą
                        Tai pagal komentarus atvykus baltarusiams reikia nusiteikti valandą-dvi, kartais ir ilgiau užtrukti muitinėje. Ir eilė viduj netelpa, galas laukia lauke. Tualetai bei vietos atsisėsti tik traukinyje - perone kitapus kontrolės nieko nėr.

                        Autobusų vežėjai ploja atsistoję - vienintelis tarptautinis maršrutas kuriame traukinys turėjo pranašumą - sugadintas visiškai.
                        Tualetų nėra, vasarą karštyje stovėti tenka, žiemą reikės šalti. Suoliukų perone nėra, tiek atvykus, tiek išvykstant teks stovėti lauke (jei daug keleivių, ant laiptų visi netilps), nes traukinio prieš valandą juk nepaduoda. Važiavimas 620M lyginant su sėdimomis vietomis ar plackartu tai visiškas š. LG tyčiojasi iš keleivių. Ką, negali dvivagonio DR1A leisti, jei jau trivagonio per daug?

                        Comment


                          Šaindien vapšė iš minsko atvažiavo 620M pesa be žodžiu ... bent jau DR1 leist reikėjo
                          N.L.V

                          Comment


                            O tai gal kas matėt ar keleivių srautas iš Minsko didelis buvo ? Jeigu didelis, tai už tokius bajerius turi skraidyt VLRD galvos.

                            Comment


                              O nuo kada VLRD skirsto ką į reisą leisti?
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                Didelis srautas tik šeštadienį ir sekmadienį ryte iš Minsko, vakare atgal.

                                Comment


                                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                  O nuo kada VLRD skirsto ką į reisą leisti?
                                  O tai kas kitas jeigu ne jie skirsto?

                                  Comment


                                    VLRD yra dukterinis UAB'as, kurių veikla yra lokomotyvų bei kelio technikos remontas ir gamyba.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Parašė Grillz Rodyti pranešimą
                                      O tai gal kas matėt ar keleivių srautas iš Minsko didelis buvo ? Jeigu didelis, tai už tokius bajerius turi skraidyt VLRD galvos.
                                      atrodo, kad pilietis Grillz visiškai nesiorientuoja kas už ką atsakingas.. tuomet siulyčiau pries atsakingai rašant pakankamai į kvalifikuotų ir nelabai kvalifikuotų žmonių forumą nors truputį pasidomėti už ką atsakingas VLRD, o už ką LTD , kad nesuklaidint paskutinius.
                                      mielai pranešu, kad didelė garbė remontuoti ir techniškai prižiūrėti beveik visų serijų dyz.traukinius išskyrus DR1A jau eilė metų priklauso Keleivių vežimo direkcijos depams, skirti juos į maršrutus turi teisė tik LTD. jeigu p.Grillz yra didelis specialistas, manau tokios santrumpos kaip LTD, DL ir t.t. jam yra suprantamos

                                      Comment


                                        Šiandien. Iki išvykimo liko beveik valanda.











                                        Ir išvyko.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X