Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2013-2014 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mantukas05
    replied
    Dėl kokių priežaščių pakeistas tai tikrai nežinau.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Taip supratau, jog EJ811 sujungiamas su EJ871, kuris įprastai išvyksta 6min vėliau už greitąjį
    Paskutinis taisė ssnaiperis; 2013.06.09, 15:14.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Tvarkaraščio pasikeitimai dėl Rykantų viaduko remonto maršrute Vilnius - Kaunas nuo birželio 25 iki liepos 19 d.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Latviai iki Indros negali savo TEP70 leisti? Juk ne per sieną.
    Galinėje stotyje grįžimo atgal laukiantiems mašinistams paparstai būna reikalingas poilsio kambarys. Ar Indroje jis yra, nežinau. Iš vienos pusės, pasienio stotyje būti turėtų, bet (kiek žinau) - Šeštokuose nėra (iš Kauno ir Suvalkų atvykusiems mašinistams to poilsio dar nereikia dėl trumpų atstumų). Iš Rygos į Indrą yra toliau... Žinoma, traukinį iš Rygos atitraukęs lokomotyvas gali būti be vagonų (rezervu) grąžinamas iki Daugpilio ir mašinistai ilsėtųsi ten, bet (kaip rašoma vienoje ankstesnėje žinutėje) racionalesnis variantas į Pytalovo traukti traukinį Sankt.Peterburgo traukinį (su vagonais iš Vilniaus ir Rygos).
    Jei lokomotyvai būtų keičiami Indroje, tai poilsio taip pat reikalingas BČ mašinistams (koks BČ depas ar keli depai aptarnauja traukinį Minskas-Ryga nuo Minsko iki Daugpilio, nežinau). Dabar po naktinio važiavimo prieš kitą naktinį ilsimasi Daugpilyje.

    Komentuoti:


  • darijusk
    replied
    Latviai iki Indros negali savp TEP70 leisti? Juk ne per sieną.
    Latviai iki Indros neleidžia dėl tos priežasties, kad jų lokomotyvas iki Daugpilio atitempia ne tik Ryga-Minskas, bet ir Ryga-S.Peterburgas vagonus. Vėliau traukiniai atskiriami, tas pats lokomotyvas pasiima Ryga-S.Peterburgas ir Vilnius-S.Peterburgas vagonus ir tempia juos iki Pytalovo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vilniaus - Kauno - Vilniaus maršruto tvarkaraštyje nuo gegužės 26 d. daugėja EJ traukinių. T.y. oficialiai tvarkaraštyje prie maršruto numerio pridedama EJ, o ne E prie tų lėtųjų ar pusiau greitųjų traukinių, kuriuos ir dabar jau aptarnauja dviaukščiai traukiniai. Taigi, atsiranda trys poros tokių traukinių ir iš 17 porų traukinių (darbo d.) tarp Vilniaus ir Kauno tik 5 poros bus aptarnaujamos ER9M.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kokių lokomotyvų sertifikacijoje? TEP70 juk ir ten ir ten yra.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Latviai iki Indros negali savp TEP70 leisti? Juk ne per sieną.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Problemos lokomotyvų sertifikacijoje. Pagaliau išsiaiskinau bėdą....

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Daugpilyje kryptis nesikeičia, Daugpilyje keičiasi kryptis važiuojant į Sankt Peterburgą. Latviai galėtų savo šilumvežiu tempti iki pat Indros ir ten jį keisti. Susitaupytų 20 minučių.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Virš 12-os valandų
    Traukinys ilgai stovi Daugpilyje (lyg tai keičiasi važiavimo kryptis, dar keičiamas vilkikas), Indroje, Bigosove (LV-BY pasienio stotys), Polocke (keičiasi važiavimo kryptis), Molodečne (keičiasi važiavimo kryptis).
    Važiuodamas per Lietuvą, Jelgavoje, Meitenėje, Joniškyje, Šiauliuose, Radviliškyje ir gal būt dar Kėdainiuose, Jonavoje ir Kaišiadoryse stabtelėtų po kelias minutes, Vilniuje pastovėtų 17 minučių (keistų lokomotyvą), Molodečne užtektų kelių minučių...
    Kaip būtų su stovėjimais Kenoje ior Gudogai, nežinau, bet gal irgi ne po 40 minučių...

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Nežinau, kodėl šioje temoje (ir ne tik šioje) toks pagyvėjimas jaučiamas dėl permainų traukiniams važiuojant į Baltarusiją (į jos sostinę Minską), bet ta proga dar pateiksiu grafiką traukinio, kuris važiuoja iš Rygos į Minską ir priverstas važiuoti ne artimiausiu keliu per Lietuvą (Joniškį, Šiaulius, Radviliškį, Vilnių), o ją apvažiuoti aplinkiniais keliais (per Daugpilį, Polocką).

    Ryga 18:35
    Daugavpils 21:44-22:08
    Indra (LV) 22:59-23:46
    Bigosovo (BY) 0:02-0:42
    Polock 1:49-2:31
    Molodečno 5:06-5:39
    Minsk 6:45

    Minsk 21:25
    Molodečno 22:34-23:05
    Polock 1:44-2:05
    Bigosovo (BY)3:12-3:52
    Indra (LV) 4:08-4:53
    Daugavpils 5:43-6:22
    Ryga 9:35
    Virš 12-os valandų

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Nežinau, kodėl šioje temoje (ir ne tik šioje) toks pagyvėjimas jaučiamas dėl permainų traukiniams važiuojant į Baltarusiją (į jos sostinę Minską), bet ta proga dar pateiksiu grafiką traukinio, kuris važiuoja iš Rygos į Minską ir priverstas važiuoti ne artimiausiu keliu per Lietuvą (Joniškį, Šiaulius, Radviliškį, Vilnių), o ją apvažiuoti aplinkiniais keliais (per Daugpilį, Polocką).

    Ryga 18:35
    Daugavpils 21:44-22:08
    Indra (LV) 22:59-23:46
    Bigosovo (BY) 0:02-0:42
    Polock 1:49-2:31
    Molodečno 5:06-5:39
    Minsk 6:45

    Minsk 21:25
    Molodečno 22:34-23:05
    Polock 1:44-2:05
    Bigosovo (BY)3:12-3:52
    Indra (LV) 4:08-4:53
    Daugavpils 5:43-6:22
    Ryga 9:35

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Gal kas turite "siulus" 2013-2014 metams?

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Šiuo metu ten šiek tiek sudėtinga politinė situacija( EDEL baigia važinėjimus šiais metais) , o iš naujovių tai kiek matau tai tik traukinio Tartu - Orava pratęsimas iki Koidula - Piusa. Vieno tik nesuprantu - traukiniai, jungiantys Taliną su Ryga važiuoja iki Valgos kaip lietieji, stojantys visose stotelėse....
    Iš Latvių pusės - ta pati situacija šiuo klausimu... Tiesa, vakarinis traukinys Riga - Valga (iš kurio nepersėsi niekur kitur...) turi specialias vietas, kurios vadinasi "paaukštinto komforto" vietomis. Ten maždaug 30 kėdžių su staliukais, rozetėmis, WI-FI (?!!!!!) ir patogesnėmis sėdynėmis.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Šiuo metu ten šiek tiek sudėtinga politinė situacija( EDEL baigia važinėjimus šiais metais) , o iš naujovių tai kiek matau tai tik traukinio Tartu - Orava pratęsimas iki Koidula - Piusa. Vieno tik nesuprantu - traukiniai, jungiantys Taliną su Ryga važiuoja iki Valgos kaip lietieji, stojantys visose stotelėse....

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Kam labai reikia - turiu Estijos EDEL traukinių (tik dyzeliukai) grafiką
    AR yra kokių įdomių naujovių o gal net naujų reisų ?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Pagal www.litrail.lt Iš Kauno nepakeistas išlieka "lėtasis" elektrinis traukinys (ER9M) Nr E886, išvykstantis 17:10h, į Vilnių atvykstantis 18:58h.
    Iš Palemono jis išvyksta 17:22h. Šią stotį kažkur tarp 17:20 ir 17:25h turėtų pakeistu tvarkaraščiu pravažiuoti RŽD traukinys Nr30 "Gintaras" Kaliningradas-Maskva.
    Pagal naują tvarkaraštį jo išvykimas iš Kybartų 16:05h., atvykimas į Vilnių - 18:35h. Tai labai įdomu, kaip gi gausis situacija Palemone su šiais dviem traukiniais? Tvarkaraščio "siūlai" tiek pernai, tiek šiemet lieka "komercine paslaptimi", todėl tikslesnį "Gintaro" buvimą Palemone nustatyti sunku. Pagallaiu - netokia maža tikimybė tarptautiniam traukiniui vėluoti.
    Realią situaciją 17:20-30h Palemone pamatysime gegužės 26 d. vakarą - nuo tos dienos "Gintaras" vasarą važinės kasdien.
    Paskutinis taisė Vitas; 2013.05.08, 16:14.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Kam labai reikia - turiu Estijos EDEL traukinių (tik dyzeliukai) grafiką

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    44 minutėmis paankstinamas rytinis traukinys Kybartai-Kaunas.
    Iš Kybartų dabar išvyks 6:00h. Galimybę ankstesniam išvykimui sudaro traukinio nakvojimas Kybartuose (mašinistams miego tur būt užtenka). Ankstesnis traukinio atvykimas į Kauną (7:38h) LG sudaro sąlygas tą patį dyzelinį traukinį 7:52h leisti vėl į Kybartus (ar taip bus, įsitikinsime artimiausiomis dienomis po naujo tvarkaraščio įsigaliojimo). Geriau ar blogiau keleiviams?
    Tikriausiai galioja liaudiškas posakis "anksti atsikėlęs nesigailėsi" 9perfrazuojant - anksčiau į Kauną nuvažiavus bus geriau...)...
    Anksčiau rytinis traukinys į Kauną atvažiuodavo 12 minučių po greitojo dviaukščio išvykimo į Vilnių, dabar iki šio išvykimo liks lygiai pusvalandis. Taigi, susisiekimas iš Kybartų, Vilkaviškio, Pilviškių, Kazlų Rūdos į Vilnių pagerėja. Kazlų Rūdoje atsirado galimybė iš traukinio Kybartai-Kaunas (atv. 6:53h) persėsti į traukinį Kaunas-Marijampolė (išv. 7:01h). Kaip pastebėjau, traukiniu iš Alksnėnų, Pilviškių, Bagotosios į Marijampolę važinėjančių keleivių yra, susisiekimas autobusais ten išvystytas prastai.
    Pavėlintas RŽD traukinys Nr79 Sankt.Peterburgas-Kaliningradas (iš Vilniaus išv. 13:52h) iš senojo grafiko išvedė ne tik greitąjį dviaukštį (senasis išv.laikas 13:50, dabar bus 14:05h, į Kauną atv. 15:20h), bet ir atitinkamai 15 min. pavėlino popietinį dyzeliuką Kaunas -Kybartai. Dabar jis iš Kauno išvyks 15:40h, iš Kazlų Rūdos - 16:18h, taip dar susidarys galimybė į jį persėsti iš 16:11h į Kazlų Rūdą atvykstančio Šeštokai-Kaunas.
    Nežinia, kaip prie pakeisto kybartinių traukinių grafiko prisitaikys Kazlų Rūda-Jankai maršrutu važinėjantys autobusai (anksčiau šiems keleivių vežėjams "patikdavo" į Jankus išvažiuoti 5-10 minučių prieš atvykstant traukiniui iš Kauno).

    Komentuoti:

Working...
X