Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2013-2014 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Tai dyzeliuko ir Palemono atveju apskritai jokių manevrų nebūtų.
    tada stotele JIESIA reiktu atgal vykti i perona

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    Nuo kada nebegalima manenvruoti vagonais su zmonemis?
    Paskutinius Lietuvoje keleivinių traukinių manevravimus su keleiviais prieimenu Kauno tunelio remonto metu laikinoje stotyje (stotelėje) Kaunas-1. Dyzelinis traukinys Vilnius-Kaunas-Šiauliai atvykdavo į nelyginį kelą ir tolesniam išvykimui permanevruodavo į lyginį. Keleiviams išlipti nereikėdavo. Prispažinsiu, tokių manevrų metu aš juo nelegalią "Minikelionę" padarydavau... Analogiškas manevravimas gaudavosi vakare įiam dyzeliukui važiuojant iš Šiaulių į VIlnių. Savaitgalinis traukinys Vilnius-Kaunas-Šiauliai važinėti nustojo dar nepsibaigus tunelio uždarymui. Ar priežastis buvo minėtas draudimas manevruoti su keleiviais, nežinau.

    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Kabinu keitimas ir manevravimas yra skirtingas dalykas. Yra TNN ir ET
    Tik kabinų ir važiavimo krypties keitimas gautųsi Palemono stoties kelyne važiuojant maršrutu Kaunas-Palemonas-Rokai-Jiesia-Kazlų Rūda (aplinkiniu keliu važinėti tektų dėl "Žaliojo" tilto remonto)...
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Tai dyzeliuko ir Palemono atveju apskritai jokių manevrų nebūtų.
    .
    Tikrai nebūtų...

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Neatmesčiau, kad nepelningas maršrutas tai ir nesistengė pagalvot apie Palemoną, o pasinaudojo remonto priežastimi ir apsidžiaugė, kad nereikės leisti traukinio.
    Matyt, panašiai ir yra. Kol kas "džiaugiasi" vietoje atskirų traukinių paleidę autobusus. Važinėjantiems iš Kauno į Jūrę, Kazlų Rūdą ir toliau reikėtų neapsileisti ir rašyti, rašyti, rašyti. Netingėti rašyti. Tegul vienas-kitas dirbti pritingintis LG "direktoriukas" netenka darbo, bet traukiniai išlikti turi...
    Maršrutų Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai nepelningumo variantą atmetu kategoriškai. Nepelningas yra dviaukščio elektrinio traukinio maršrutas Nr 811 iš N.Vilnios į Kauną (iš Vilniaus išv. 4:47h) - į Kauną atvežami 4-6 kleiviai. Mažgaug po tiek jų iš Kauno išvažiuoja traukiniais Nr 872 ir Nr 874, bet apie jų nepelningumą tylima. Ar šie išvardinti traukiniai važinės po birželio 1 dienos, nežinau - naują tvarkaraštį skelbti neskubama.

    Komentuoti:


  • K a J o t
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    Kai kuriais tarpstočiais lyg ir 130 km/h bus, gal per kai kurias stotis ir 120 km/h.
    Kiek girdėjau, bus TEP70 su vagonais ir iš Vilniaus išvažiuos apie 11-12 val.
    Kike man zinoma tai bus ne TEP70 o Pesa dvivagone.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė K a J o t Rodyti pranešimą
    Na per stotis visur nuo Šiauliu iki Klaipedos visur 100km/h išskyrus Lieplauke 90km/h ir Giruliai 90km/h ir Plunge 90km/h. Beto Tryškiai-Duseikiai bei Plunge - Šateikiai tarpstociuose greitis taip pat ribojamas iki 90km/h keliuose piketuose.
    Kai kuriais tarpstočiais lyg ir 130 km/h bus, gal per kai kurias stotis ir 120 km/h.
    Kiek girdėjau, bus TEP70 su vagonais ir iš Vilniaus išvažiuos apie 11-12 val.

    Komentuoti:


  • K a J o t
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Neatmesčiau, kad nepelningas maršrutas tai ir nesistengė pagalvot apie Palemoną, o pasinaudojo remonto priežastimi ir apsidžiuagė, kad nereikės leisti traukinio.
    Čia tas pats kaip ir su maršrutu Klaipeda - Šilute buvo. Nutrauke del remonto o po remonto taip ir neatstate.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Tai dyzeliuko ir Palemono atveju apskritai jokių manevrų nebūtų.
    Neatmesčiau, kad nepelningas maršrutas tai ir nesistengė pagalvot apie Palemoną, o pasinaudojo remonto priežastimi ir apsidžiuagė, kad nereikės leisti traukinio.

    Komentuoti:


  • K a J o t
    replied
    Parašė copper Rodyti pranešimą
    Vidutinis greitis netoli 105 km/h (su sustojimu), tai gal 140 km/h vietom įteisins? Nes nelabai įsivaizduoju, kaip važiuojant maksimaliu 120 km/h, galima pasiekti tokį vidutinį greitį - juk pravažavimai per stotys, iešmus...
    Na per stotis visur nuo Šiauliu iki Klaipedos visur 100km/h išskyrus Lieplauke 90km/h ir Giruliai 90km/h ir Plunge 90km/h. Beto Tryškiai-Duseikiai bei Plunge - Šateikiai tarpstociuose greitis taip pat ribojamas iki 90km/h keliuose piketuose.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tai dyzeliuko ir Palemono atveju apskritai jokių manevrų nebūtų.

    Komentuoti:


  • K a J o t
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Ne, ten daugiau veiksmų. Iš Rygos kartu atvažiuoja vagonai Ryga-Minskas (priekyje) ir Ryga-Peterburgas (gale), vagonai į Peterburgą atkabinami (keleiviai gali išlipti, gali likti vagone), Minsko grupė nuvažiuoja į Belarusiją, atvažiuoja traukinys iš Vilniaus, prie jo prikabina vagonus Ryga-Peterburgas, manevrinis atsikabina, prisikabina TEPas. Analogiškai atgal.
    Na pagal TNN 17.3.4 punkta draudziama manevruoti su vagonais kuriuose yra zmoniu greiciu didesniu kaip 15km/h.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė K a J o t Rodyti pranešimą
    Speju ten vyksta tik lokomotyvo keitimas arba lokomotyvo apsivaziavimas keleiviniams vagonams stovint vietoj.
    Ne, ten daugiau veiksmų. Iš Rygos kartu atvažiuoja vagonai Ryga-Minskas (priekyje) ir Ryga-Peterburgas (gale), vagonai į Peterburgą atkabinami (keleiviai gali išlipti, gali likti vagone), Minsko grupė nuvažiuoja į Belarusiją, atvažiuoja traukinys iš Vilniaus, prie jo prikabina vagonus Ryga-Peterburgas, manevrinis atsikabina, prisikabina TEPas. Analogiškai atgal.

    Komentuoti:


  • K a J o t
    replied
    Nuo naujo grafiko naikinami visi sustojimai Linkaiciuose.

    Komentuoti:


  • K a J o t
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Tai o kaip vadinasi veiksmai su traukiniais Vilnius - St. Peterburgas, Ryga - St. Peterburgas ir Ryga - Minskas Daugpilyje?
    Speju ten vyksta tik lokomotyvo keitimas arba lokomotyvo apsivaziavimas keleiviniams vagonams stovint vietoj.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Tai o kaip vadinasi veiksmai su traukiniais Vilnius - St. Peterburgas, Ryga - St. Peterburgas ir Ryga - Minskas Daugpilyje?

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    O tai kaip keisdavo kryptį Kaunas - Šiauliai Kaišiadoryse?
    Kabinu keitimas ir manevravimas yra skirtingas dalykas. Yra TNN ir ET

    Komentuoti:


  • copper
    replied
    Vidutinis greitis netoli 105 km/h (su sustojimu), tai gal 140 km/h vietom įteisins? Nes nelabai įsivaizduoju, kaip važiuojant maksimaliu 120 km/h, galima pasiekti tokį vidutinį greitį - juk pravažavimai per stotys, iešmus...

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Kelintą valandą? Papildomas ar koreguojamas esamas traukinys?

    Komentuoti:


  • K a J o t
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Klaipėda per 3:45 h. ???? Kas čia per stebuklai :O ?

    Vilnius - Klaipeda per 3:45 h bus su vieninteliu sustojimu Šiauliuose.

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Niekas neorganizuos taip eismo. Jau patvirtinta. manevruoti su keleiviais draudziama!
    Nuo kada nebegalima manenvruoti vagonais su zmonemis?

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Niekas neorganizuos taip eismo. Jau patvirtinta. manevruoti su keleiviais draudziama!
    O tai kaip keisdavo kryptį Kaunas - Šiauliai Kaišiadoryse?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Niekas neorganizuos taip eismo. Jau patvirtinta. manevruoti su keleiviais draudziama!
    Koks dar manevravimas? Išvyksta iš Kauno į Palemoną, ten sustoja, išlaipina-įlaipina keleivius, pakeičia kabiną, važiuoja į Rokus. Viskas leidžiama ir legalu, tiesiog DL darbuotojai nemoka plačiai mąstyti.

    Komentuoti:

Working...
X