/\ Dėkui Eimantai, peržiūrėjau visas tavo nuotraukas. Labai įdomu. Tik nustebino, kad šiose nuotraukose visi (išskyrus du, VL8M-804 ir kažkuris elektrovežis) lokomotyvai atrodo labai gerai, tarsi nauji. Tačiau pagal dizainą niekaip neatrodo, kad būtų nauji. Išvada — labai gera priežiūra?
Turi gamybinius pajėgumus atlikti ne tik einamuosius, bet ir kapitalinius remontus bei naujų gamybą. Kadangi riedmenų parkas labai vangiai pildomas naujais egzemplioriais ir seniems pamainos dar greitai nebus, tai prižiūrimi turimi. Išskirtinės priežiūros nematau.
/\ Dėkui Eimantai, peržiūrėjau visas tavo nuotraukas. Labai įdomu. Tik nustebino, kad šiose nuotraukose visi (išskyrus du, VL8M-804 ir kažkuris elektrovežis) lokomotyvai atrodo labai gerai, tarsi nauji. Tačiau pagal dizainą niekaip neatrodo, kad būtų nauji. Išvada — labai gera priežiūra?
Darbų saugos pokazucha gaji. Pamatęs fotografus mašinistas užsidėjo šalmą, bijodamas griežtos bausmės. Nesvarbu, kad šalmas jam visiškai nereikalingas.
Į Azovstal'
Sartana-Mariupolis
VL8M-804 su sąstatu į Mariupolį
VL8M-1484. Pagrindinis krovinys tame kampe yra metalas.
Sartanos stoties apylinkės. Azovstal' priklausantis TEM7-0055 su sąstatu važiuoja iš Iljičiaus kombinato į Azovstal'.
Privatus elektrovežis VL8M-1172, priklauso Azovstal'. Traukia sąstatus tarp gamyklos ir Sartanos stoties "Azovstal' kelyno. Anksčiau priklausė Baku depui.
Vaizdas į Sartanos stotį nuo pėsčiųjų tilto. Tiltu patenkama į Iljičiaus kombinatą, kuris ir matomas visu dešiniu pakraščiu ir tiesiai.
Elektrovežis VL8M-815
Sartanos stoties "Azovstal' kelynas
Manevrinio šilumvežio ČME3T-7366 valdymo pultas
Lokomotyvinis šviesoforas ir greitmatis
Elektrovežis VL8M ir šilumvežiai ČME3T-7366 ir ČME3-2242 Sartanos stotyje
T-raidė žymi elektrodinaminio stabdžio buvimą. ČME3 be indeksų E ar T neturi elektronikos bloko.
Ir išoriškai, ir kiek matėsi per langus, ukrainiečių vagonai daug baisesni už baltarusių, mūsų Vilniaus dažnas patvorinis nepalyginamai geresnės estetinės būklės. Teko matyti pietų kryptimi ir naujus rusų traukinio vagonus, jie akivaizdžiai ir už baltarusių geriau atrodė.
Toks apibendrinimas nelabai tinka. Todėl kad matei prioritetinių maršrutų rusiškus tarptautinius traukinius. Ukrainoje traukinių Kijevas - Dnipro arbe Kijevas - Doneckas vagonai geriau už baltarusiškus atrodo.
ČS2-354 (tokia kabina po kapitalinio remonto padaryta)
ČS2-578
Krovininis iš uosto
ČME3-1674 ir ČS2-578
ČS2-354 kabina. Labai ankšta, nors senoji dar ankštesnė. Praėjimas iš vieno galo iki kito labai siauras, stambiam žmogus ne kiekvienas galėtų normaliai dirbti.
Komentuoti: