Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[UA] Ukrainos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    Stotis Mariupol'-Port
    Vaizdas link uosto


    Link tarpstočio




    Link uosto


    Molio eksportas į Italiją, iš jo daromi unitazai ir t.t.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Mariupolio stotis.
    Elektrinis traukinys EPL2T-009


    Keleiviniai sąstatai


    Tarpstotis Mariupolis-Mariupol'-Port


    Vasaros sezono metu traukinių greitis tarpstotyje sumažintas iki 25km/h, vienoje pusėje gatvė, kitoje pliažas.


    ČME3-4860 važiuoja į uosto stotį.


    Šitas VL8M-1385 yra skirstym kalniuko lokomotyvas, stumia sąstatus ant kalniuko

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    /\ Dėkui Eimantai, peržiūrėjau visas tavo nuotraukas. Labai įdomu. Tik nustebino, kad šiose nuotraukose visi (išskyrus du, VL8M-804 ir kažkuris elektrovežis) lokomotyvai atrodo labai gerai, tarsi nauji. Tačiau pagal dizainą niekaip neatrodo, kad būtų nauji. Išvada — labai gera priežiūra?
    Turi gamybinius pajėgumus atlikti ne tik einamuosius, bet ir kapitalinius remontus bei naujų gamybą. Kadangi riedmenų parkas labai vangiai pildomas naujais egzemplioriais ir seniems pamainos dar greitai nebus, tai prižiūrimi turimi. Išskirtinės priežiūros nematau.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    /\ Dėkui Eimantai, peržiūrėjau visas tavo nuotraukas. Labai įdomu. Tik nustebino, kad šiose nuotraukose visi (išskyrus du, VL8M-804 ir kažkuris elektrovežis) lokomotyvai atrodo labai gerai, tarsi nauji. Tačiau pagal dizainą niekaip neatrodo, kad būtų nauji. Išvada — labai gera priežiūra?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Lengvas smogelis matomas, o sakė būna toks, kad sunku kvėpuoti einant pabėgiais


    Dar vienas keleivinis iš Mariupolio, su ČS2-642


    Sąstato gale prikabinamas RŽD vagonas. Nepamenu į kurį Uralo ar Sibiro miestą.


    VL8M-804 su sąstatu iš uosto


    Šiame tarpstotyje dažnai malamas faršas, daug pavojingų kreivių ir atitinkamas vietinių elgesys


    VL8M-1484 pamainos metu Mariupolio stotyje


    Bus daugiau.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    ČS2-086 su keleiviniu traukiniu iš Mariupolio


    Uno uno tu tu (ČME3-1122) dideliu greičiu pralėkė link Mariupolio




    VL8M-796. Kėbulas labai stipriai maskatuoja į šonus nuo vežimėlių.


    ER2T-7108

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Azovstal' TEM7A-0034 su sąstatu.


    Darbų saugos pokazucha gaji. Pamatęs fotografus mašinistas užsidėjo šalmą, bijodamas griežtos bausmės. Nesvarbu, kad šalmas jam visiškai nereikalingas.

    Į Azovstal'


    Sartana-Mariupolis


    VL8M-804 su sąstatu į Mariupolį




    VL8M-1484. Pagrindinis krovinys tame kampe yra metalas.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Sartana-Mariupolis
    ČS2-642 su traukiniu į Mariupolį.


    Geležinkelio viadukas per gatvę ir tramvajaus kelius. Geležinkelis iš Sartanos stoties į Azovstal' gamyklą.


    Elektrifikuotas dvikelis tarpstotis iš Sartanos stoties į vieną iš Azovstal' gamyklos stočių.


    TEM1-1554 į Azovstal'. Šilumvežis priklauso ne gamyklai, o pramoninio geležinkelio transporto kompanijai.


    Tolumoje Mariupolio miesto savartynas


    Elektrovežis VL8M-1421, priklauso gamyklai.


    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    ČME3-2685


    ČS2-086


    ČS2-707 su traukiniu Mariupolis-Minskas


    Tarpstotis Sartana-Mariupolis

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tesiu toliau...

    Mariupolio stotis
    ČS2-751


    ČME3-1674


    Ukrainos geležinkelių (UZ) keleivinis vagonas


    ČS2-063


    Irgi traukinys. Skalbiniams surinkti.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    VL8M-483




    VL8M-594 iš uosto


    ČS2-706 su keleiviniu sąstatu prieš išvykimą


    Atvyksta ER2T-7193


    Bus daugiau.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    ČS7-316






    VL8M-793 su krovininiu sąstatu iš uosto




    VL8M-1059 į uostą

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Mariupolio stotis

    Tesiu toliau...
    Keleivinis elektrovežis ČS2-751


    ir drezina DGKu-4044


    Keleivinis elektrovežis ČS7-316


    Elektrinis traukinys ER2T-7108 ir elektrovežis ČS2-751, pastarasia laukia kol manevrinis pastatys keleivinį sąstatą.


    Krovininis elektrovežis VL8M-1484

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Sartanos stoties apylinkės. Azovstal' priklausantis TEM7-0055 su sąstatu važiuoja iš Iljičiaus kombinato į Azovstal'.


    Privatus elektrovežis VL8M-1172, priklauso Azovstal'. Traukia sąstatus tarp gamyklos ir Sartanos stoties "Azovstal' kelyno. Anksčiau priklausė Baku depui.


    Vaizdas į Sartanos stotį nuo pėsčiųjų tilto. Tiltu patenkama į Iljičiaus kombinatą, kuris ir matomas visu dešiniu pakraščiu ir tiesiai.




    Elektrovežis VL8M-815




    Sartanos stoties "Azovstal' kelynas


    Manevrinio šilumvežio ČME3T-7366 valdymo pultas


    Lokomotyvinis šviesoforas ir greitmatis


    Elektrovežis VL8M ir šilumvežiai ČME3T-7366 ir ČME3-2242 Sartanos stotyje


    T-raidė žymi elektrodinaminio stabdžio buvimą. ČME3 be indeksų E ar T neturi elektronikos bloko.

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Tikrai buvo įdomu pažiūrėti!

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied




    M62UR-0088 (variklis pakeistas į keturtaktį iš D49 šeimynos)






    Vėl vaizdas link kombinato, traukėme atgal


    Kitas sąstatas į savartyną


    M62UP-0008


    Iš galo


    Išsivertus tam loviui ir krematoriumo neprireiktų

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kombinato kaminai


    Priėję savartyną sulaukėme kito sąstato, iš kombinato. Berods TEM2U-8968.


    M62UP-0007


    Yra veikianti signalizacija


    Savartynas




    Šilumvežis su priedangos vagonais pasitraukė, išpilamas šlakas. Kyla sieros debesys...




    Tuščių vagonų sąstatas į kombinatą. Maždaug kas 20 minučių pravažiuoja tokie sąstatai.


    Priedangos vagonas

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Mariupolis 2010 07

    Nuotraukos iš atšakos jungiančios Iljičiaus metalurgijos kombinatą ir šlako savartyną bei pačio savartyno.

    TEM2UM-533 su šlakovežių sąstatu juda link kombinato. TEM2UM bent vienas r Lietuvoje yra.


    Ir iš kelių metrų atstumo labai jautėsi sklindantis karštis nuo vagono. Atkreipkite dėmesį, kad nėra stabdžių magistralės, per aukšta temperatūra.




    Iš galo stūmė M62UP-0008 (pramoninė M62 versija), jų kelios dešimtys yra.


    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą

    Ir išoriškai, ir kiek matėsi per langus, ukrainiečių vagonai daug baisesni už baltarusių, mūsų Vilniaus dažnas patvorinis nepalyginamai geresnės estetinės būklės. Teko matyti pietų kryptimi ir naujus rusų traukinio vagonus, jie akivaizdžiai ir už baltarusių geriau atrodė.
    Toks apibendrinimas nelabai tinka. Todėl kad matei prioritetinių maršrutų rusiškus tarptautinius traukinius. Ukrainoje traukinių Kijevas - Dnipro arbe Kijevas - Doneckas vagonai geriau už baltarusiškus atrodo.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Mariupolio stotis

    ČS2-354 (tokia kabina po kapitalinio remonto padaryta)




    ČS2-578


    Krovininis iš uosto


    ČME3-1674 ir ČS2-578


    ČS2-354 kabina. Labai ankšta, nors senoji dar ankštesnė. Praėjimas iš vieno galo iki kito labai siauras, stambiam žmogus ne kiekvienas galėtų normaliai dirbti.



    Paskutinis taisė Eimantas; 2010.08.22, 13:35.

    Komentuoti:

Working...
X