Nuo buvusios A15 pervažos Kineliuose (prie Rudaminos)
Foto 2022.09
Vaizdas į rytus. link Kyviškių - Minsko
Vaizdas į vakarus, link Juodšilių - Kauno
Po viaduku
Viadukas iš kitos pusės
Dega žalia šviesa, bet traukinio taip ir nepavyko sulaukti
Anksčiau buvo kasdien 6-7 ešelonai su kalio trąšomis (jie važiuodavo nuo Lydos pusės), dar buvo kažkoks eismas su naftios ir kitais produktais nuo Minsko pusės
Įdomu, kiek dabar liko traukinių iš Baltarusijos
Anksčiau iš Vaidotų į Kauno pusę buvo vienkelė jungtis. Dabar dvikelė. Anksčiau tarp Panerių ir Vaidotų buvo dvikelė jungtis, iš kurių viena kirto liniją Vilnius - Kaunas viaduku, dabar liko tik vienkelė jungtis, trumpesnė. Taip pasikeitė srautai. Juk aplinkkelis statytas kažkur 1950-1960 sankirtoje.
Juk Vaidotų stotis pradėta statyti jau baigiantis tarybų valdžiai, o iki to laiko tai buvo tik aplinkkelis. Panerių stotyje buvo atliekama dalis tų darbų, kurie dabar atliekami Vaidotuose. Taip pat ir N. Vilnioje. Dabar N. Vilnioje iš viso beveik nėra jokio krovininio judėjimo. Sąstatai tarybiniais laikais, suformuoti kažkur Baltarusijoje be didesnio sustojimo važiuodavo į Kaliningradą ar Klaipėdą. Be to dalis srauto į ar iš TSRS gilumos tada ėjo per Daugpilį, Panevėžį ir Radviliškį ar per Turmantą, taip pat Lydą (iš į Ukrainą).
Gal kas žino kodėl buvo padaryta šita Panerių mazgo rekonstrukcija? Sumažėjo eismas? Pagerėjo pralaidumas dėl modernių saugumo priemonių (pvz signalizacijų)?. Nenusimanant apie geležinkelius atrodo keista kai išardo kompleksišką mazgą ir pakeičia rodos ryškiai paprastesniu.
Kirtimų g. viadukas per naująją jungtį Vaidotai - Vilniaus - Kauno linija.
Nuo viaduko Vilniaus - Kauno linijos link.
Nuo Kirtimų g. viaduko stovint virš Vilniaus - Kauno linija. Kairėje - jungtis su Vaidotais.
Stovint ant Galvės g. viaduko. Vaizdas Panerių (kairėje) ir Vaidotų (dešinėje) link.
Iš kitos vietos, jungtis su Vaidotais.
Ant Galvės g. viaduko, vaizdas į priešingą pusę, Kauno link. Kairysis kelias - aplinkkelio jungtis su Vaidotais (važiuoti į Vaidotus iš Kauno pusės). Antras iš kairės kelias - Vilniaus krypties, o jį kerta ir jungiasi su Kauno krypties keliu (dešinėje) aplinkkelio Kauno krypties kelias.
Buvęs Pušyno stoties vakarinis kelyno galas. Tikriausiai buvęs iešmininkų namelis, dabar paverstas gyvenamuoju namu.
Dar kiek paėjus pirmyn. ?Kairėje dvikelis - naujoji jungtis Vaidotai - linija Vilnius - Kaunas. Dešinėn suka jungtis su Paneriais ir taip pat kairėje jungties su Paneriais bėgių pusėje buvo senoji jungties su Vilniaus - Kauno linija trasa.
Dešinėn suka jungtis su Paneriais ir taip pat kairėje jungties su Paneriais bėgių pusėje buvo senoji jungties su Vilniaus - Kauno linija trasa.
Pereinu į kitą bėgių pusė. Į Vaidotus atvyksta traukinys naująja apylankos jungtimi.
Einu pirmyn naująją jungtimi. Vaizdas atgal.
Dar kiek paėjus pirmyn. Vaizdas Vilniaus - Kauno linijos link.
Išardyta jungtis Vaidotai - Kauno-Vilniaus linija, kuri prasidėjo po buvusiu Paneriai - Vaidotai jungties viaduku.
Vilniaus - Kauno linija Kauno link. Buvusios viaduko pylimas abipus geležinkelio linijos. Čia kairėje pusėje atsišakojo jungtis su Vaidotų stotimi.
Ten pat, vaizdas į priešingą pusę, Panerių ir Vaidotų (buvusia jungtimi dešinėje) link.
Kiek paėjus buvusia jungtimi pirmyn.
Dar kiek paėjus, vaizdas atgal, Kauno link.
Ten pat, Vaidotų link.
Einant pylimu Vaidotų link, prieinama vieta, kur seniau būta pervažos per geležinkelio jungtį.
Ties buvusia pervaža Vilniaus - Kauno linijos link. Matosi KT stulpai.
Ten pat, vaizdas Vaidotų link. Ir taip pat tolumoje matosi vieta, kur šita jungtis prisišliejo prie esamos Panerių - Vaidotų jungties.
Čia ta vieta, kur jungtis Vaidotai - Vilniaus - Kauno linija prisišliejo prie jungties Paneriai - Vaidotai. Vaizdas Kauno (kairėje) link ir Panerių (dešinėje) link.
Galima buvo toliau eiti išardytos jungties pylimu Vaidotų link, bet aš juo nėjau, o apėjau. Ir išėjau ten, kur senąjį pylimą kerta naujoji jungtis Vaidotai - linija į Kauną.
Vaidotai dešinėje. Pylimo vaizdas Panerių link.
Kiek paėjus palei naują jungtį. Vėl pylimo vaizdas ir Kirtimų g. viadukas.
Ten pat, vaizdas į priešingą pusę. Senasis pylimas, o kairėje į kadrą nepatekusi naujoji jungtis.
Dar kiek paėjus Vaidotų link naująją jungtimi. Vaizdas linijos Vilnius - Kaunas link. Matosi senosios jungties pylimas, kurį kerta naujoji jungtis.
Ten pat, vaizdas Vaidotų link. Ten tolumoje senoji aplinkkelio trasa baigiasi - matosi pylimo galas ir naujoji jungtis eina senosios vietoje.
Dar kiek paėjus Vaidotų link. Vaizdas atgal, linijos Vilnius - Kaunas pusėn.
Ten pat, vaizdas Vaidotų link. Senojo pylimo galas dešinėje, senoji trasa toliau jau sutampa su naująją.
Toliau keli vaizdai su senąją išardyta jungtimis, kuri viaduku kirto Vilniaus - Kauno liniją.
Paneriai.
Ten pat, vaizdas buvusios jungties Paneriai - Vaidotai link.
Kairėje pusėje buvo Panerių - Vaidotų jungties kelias, kirtęs Vilniaus - Kauno liniją viaduku. Dešinėje pusėje esantys keliai - vienas iš jų į A. Panerių pramoninė zoną, Grigiškes, kitas - aklikelis
Ten pat. Vaizdas Panerių stoties pusėn.
Ties ta vieta, kur aplinkkelio jungtis Paneriai - Vaidotai kirto Vilniaus - Kauno liniją. Buvusios jungties pylimas (Panerių pusės).
Ten pat. Vaidotų pusės pylimas.
Užlipus ant pylimo, vaizdas buvusios jungties pylimo Panerių link.
Fotoreportažas Vilniaus aplinkkelis nuo Panerių/nuvažiavimo į Kauną iki Vaidotų stoties vakarinio galo.
Palydovinė nuotrauka su mėlynai pažymėta senąja aplinkkelio trasa. Nauja jungtis Kauno pusėn, o į Panerius liko viena senosios jungties dalis.
Pradedu nuo likusios senosios jungties Paneriai - Vaidotai. Panerių stotis.
Kairėn suka senoji jungtis su Vaidotais. Dešinėn - linija į Kauną.
Kiek paėjus pirmyn jungtimi su Vaidotais.
Ties ta aplinkkelio vieta, kur prisišliedavo senoji jungtis (kairėje) su linija Vilnius - Kaunas Kauno link. Vaizdas Panerių (dešinėn) ir Kauno (kairėn) link.
Ten pat, vaizdas Vaidotų link. Abi jungtys tiesiog lygiagrečiai ėjo iki Pušyno stoties.
Tolumoje senoji jungtis su Paneriais, priekyje - naujoji jungtis Vaidotai - Vilniaus - Kauno linija. Vaidotai dešinėje.
Senasis aplinnkelis ir jo jungtis su Paneriais dešinėje. Kairėje - dvikelė jungtis Vaidotai - linija į Kauną.
Dėl planuojamo Lydos plento pervažos pakeitimo viaduku, 2022 m. eismo numatyta geležinkelio eismo pertrauka Vilniaus aplinkkelyje birželio ir liepos mėnesiais.
Antrojo kelio statyba.
Viena linija į Vaidotus jau nauduojama.
(...)
Gal toks keleivinis traukinys iš Lentvario į Vilnių dėl kelio darbų kada nors važiavo aplinkiniu keliu (neelektrifikuotu) per Vaidotus, Juodšilius, Kirtimus?
Kažkada seniai dėl kelio darbų, vykusių kažkur tarp Vilniaus ir Panerių, tokiu aplinkkeliu dažnai važinėjo dyzelinis traukinys (D1) Kaliningradas-Vilnius. Kartą taip važiavau.
Komentuoti: