Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siaurieji geležinkeliai užsienyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    ir dar galimybių studijų rašliavos

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pas mus tik griauti mokama. O apie darnia pletra tik popieriuose daug rasoma ir snekama...
    Ir dar reikia prirašyti tomus galimybių studijų, kad jų rašytojai turėtų darbo už tikrai nemenkus honorarus. O naudos neaišku kiek.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.03.11, 18:12.

    Comment


      #22
      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
      O kaip ir kur būtų galima sužinoti palyginamuosius skaičius, kiek degalų 100km be vagonų sudegina ТУ2К ir 'tradicinis' ТУ2? Gal net ir tokio renovuoto (kaip supratau — kapitaliai, nes ТУ2 naujų nuo 1959m. nebegamina) lokomotyvo ТУ2К kaina yra žinoma?
      Šiemet Rusijoje Kambarsko gamykloje po daugelio metų buvo sukurtas ir pagamintas naujo modelio siaurųjų geležinkelių lokomotyvas TU10.



      Nuotrauka iš http://www.railsite.ru/search-2.php

      Ta pati, tik didesnė nuotrauka yra čia: http://www.mashportal.ru/DesktopModu...mage029918.jpg

      Charakteristikos:

      Variklis ЯМЗ 6563.10 (atitinka Euro 3)
      Hidromechaninė pavara Voith
      Mikroprocesorinis valdymas
      KLUB-U
      Automatinė priešgaisrinė sistema
      Žibintai su šviesos diodais
      Kondicionieriai kabinose
      Ergonominis valdymo pultas ir kt.

      Daugiau nuotraukų
      http://www.dzd-ussr.ru/ps/tu10/foto.html

      Comment


        #23
        O Ukrainoj pasirodo ТУ3 sėkmingai važinėja iki dabar
        http://narrow.parovoz.com/newgallery...=131663&LNG=RU

        Comment


          #24
          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Šiemet Rusijoje Kambarsko gamykloje po daugelio metų buvo sukurtas ir pagamintas naujo modelio siaurųjų geležinkelių lokomotyvas TU10.

          Atvaizdas


          Nuotrauka iš http://www.railsite.ru/search-2.php

          Ta pati, tik didesnė nuotrauka yra čia: http://www.mashportal.ru/DesktopModu...mage029918.jpg

          Charakteristikos:

          Variklis ЯМЗ 6563.10 (atitinka Euro 3)
          Hidromechaninė pavara Voith
          Mikroprocesorinis valdymas
          KLUB-U
          Automatinė priešgaisrinė sistema
          Žibintai su šviesos diodais
          Kondicionieriai kabinose
          Ergonominis valdymo pultas ir kt.

          Daugiau nuotraukų
          http://www.dzd-ussr.ru/ps/tu10/foto.html
          Vadinasi poreikis yra ir siaurukui jei naujus gamina

          Comment


            #25
            Tas poreikis kol kas apsiriboja tik vaikų geležinkeliais. Pramoniniai (daugiausiai durpynų) geležinkeliai jo neįpirks, o ir skirtas jis ne pramonei.

            Comment


              #26
              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Tas poreikis kol kas apsiriboja tik vaikų geležinkeliais. Pramoniniai (daugiausiai durpynų) geležinkeliai jo neįpirks, o ir skirtas jis ne pramonei.
              Kai kur siaurojo geležinkelio linijos puikiausiai atlieka plačiojo funkcijas - ypač kalnuotose vietovėse.
              Kai rudenį buvau Bulgarijoje paraleliai teko važiuoti palei siaurąjį geležinkelį Pazardžik (117 000)-Velingrad (27 000)-Razlog (13 000)-Bansko (9 000)-Dobrinišče (122 km), kuris vienintelis jungė didielius centrinės pietinės dalies miestus. Ir greitis nekažin kiek skiriasi nuo autotransporto, nes ten jie dėl reljefinių sąlygų ir saugumo gana riboti. Be to kiek pastebėjau siaurukas turėjo daugiau tunelių nei plentas. Teko matyti ir 3 vagonų keleivinį ir gausybę prekinių vagonų.

              Comment


                #27
                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Šiemet Rusijoje Kambarsko gamykloje po daugelio metų buvo sukurtas ir pagamintas naujo modelio siaurųjų geležinkelių lokomotyvas TU10.
                Atvaizdas

                Nuotrauka iš http://www.railsite.ru/search-2.php
                Ta pati, tik didesnė nuotrauka yra čia: http://www.mashportal.ru/DesktopModu...mage029918.jpg
                Charakteristikos:
                Variklis ЯМЗ 6563.10 (atitinka Euro 3)
                Hidromechaninė pavara Voith
                Mikroprocesorinis valdymas
                KLUB-U
                Automatinė priešgaisrinė sistema
                Žibintai su šviesos diodais
                Kondicionieriai kabinose
                Ergonominis valdymo pultas ir kt.
                Daugiau nuotraukų
                http://www.dzd-ussr.ru/ps/tu10/foto.html
                Man asmeniškai tai nieko naujo. Šios siauruko motrisės vadinamos Kolibriais, jų nuotraukas jau buvo Grupėse patalpinęs Vismantas: http://www.miestai.net/forumas/group...2&pp=10&page=5
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  #28
                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                  Šios siauruko motrisės vadinamos Kolibriais
                  Kad tas šilumvežis būtų motrisė...

                  Comment


                    #29
                    Parašė anykštėnas Rodyti pranešimą
                    Vadinasi poreikis yra ir siaurukui jei naujus gamina
                    Atkreipk dėmesį į TU10 įrangą. Visa įranga analogiška plačiųjų geležinkelių įrangai, jis pats dirbs vaikų geležinkeliuose. Šių geležinkelių tikslas yra taip vadinamas profesinis orientavimas - kad jaunimas išmoktų ir susipažintų su darbu geležinkelyje, o perspektyvoje gal būt ir juose dirbtų. Mūsų siauruko tikslas visiškai kitoks - tai technikos paveldo išsaugojimas. Todėl nemanau, kad mums būtinas TU10... Jei jau dėl ekonomiškumo - jau atsigavo TU6, kuris manau perspektyvoje bus naudojamas trumpiems traukiniams tempi. Enonomiškiausias reikalas aišku būtų garvežys, bet jį atstatyti ir išmokyti mašinistus... Nežinau nežinau...

                    Comment


                      #30
                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                      Kad tas šilumvežis būtų motrisė...
                      Tai yra toks daiktas TU6P, na gal šita būtų labiausiai meniška, foto iš narrow.parovoz,com:

                      Comment


                        #31
                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                        Mūsų siauruko tikslas visiškai kitoks - tai technikos paveldo išsaugojimas. Todėl nemanau, kad mums būtinas TU10...
                        Būtent. Todėl ir sakau kad mums trūksta ТУ3. Bent jau nevažiuojančio, pastayti į muziejų. Vis tik 10 metų pratarnavo Lietuvoj...

                        Comment


                          #32
                          Tu palauk, pakentėk, kaip ten ta patarlė, Maskva irgi ne per dieną pasistatė... Ir šiaip pats galėtum prisidėti prie restauravimo darbų, kaip sakoma, ne žodžiais o darbais siauruką mylime...

                          Comment


                            #33
                            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                            O kaip ir kur būtų galima sužinoti palyginamuosius skaičius, kiek degalų 100km be vagonų sudegina ТУ2К ir 'tradicinis' ТУ2? Gal net ir tokio renovuoto (kaip supratau — kapitaliai, nes ТУ2 naujų nuo 1959m. nebegamina) lokomotyvo ТУ2К kaina yra žinoma?
                            Manau, kad nėra ko lyginti. Variklis toks pats, pagrindinis generatorius toks pats, valdymo sistema ta pati ir t.t. Pažiūrėkit rusų portale apie pliusus ir minusus apie
                            ТУ2К. http://www.dzd-ussr.ru/forum/viewtopic.php?t=656
                            Paskutinis taisė AutoLiet; 2010.11.05, 18:23.

                            Comment


                              #34
                              Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                              Manau, kad nėra ko lyginti. Variklis toks pats, pagrindinis generatorius toks pats, valdymo sistema ta pati ir t.t. Pažiūrėkit rusų portale apie pliusus ir minusus apie
                              ТУ2К. http://www.dzd-ussr.ru/forum/viewtopic.php?t=656
                              Variklis toks pats? Kuria prasme? Tik to paties modelio, ar paliktas senas, neremontuotas? Juk ir automobiliai identiško modelio degina nevienodai kuro — naujesnis veikia ekonomiškiau Ir koks tikslas (nebent estetinis) modernizuoti ТУ2 į ТУ2К, jeigu kuro sąnaudos išlieka tos pačios?
                              Ir ar aš žioplas, ar iš tikrųjų niekur nėra paskelbta 'šviežio' ТУ2К kainos?
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                #35
                                „Siaurukas“ Švedijoje pripažintas geriausiu aplinką tausojančiu projektu

                                Comment


                                  #36
                                  Upsalos - Lenos siaurasis geležinkelis (Upsala-Lenna Jernväg), Švedija. Linijos ilgis 32,4 km, vėžės plotis - 891 mm. Vasarą lyg ir naudojamas, kai fotografavau balandžio pirmoje pusėje Upsaloje jokios technikos neužmačiau. Bet signalizacija veikia ir šiaip į apleistą nepanašus.

                                  Angliškos wiki puslapis:

                                  http://en.wikipedia.org/wiki/Upsala-Lenna_Jernv%C3%A4g

                                  Galinė stotis.





                                  Savotiškai atrodo kai bėgiai po peronu palenda.









                                  Fyrislund stotelė.



                                  Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                  Comment


                                    #37
                                    Sukurta atskira tema

                                    Diskusijos apie siauruosius geležinkelius užsienyje iškeltos į atskirą temą
                                    Kaimyninės šalys turi savo atskiras temas:
                                    [LV. EE] Siaurieji geležinkeliai Latvijoje ir Estijoje
                                    [PL] Siaurieji geležinkeliai Lenkijoje

                                    Comment


                                      #38
                                      Boržavos siaurukas (Боржавська вузькоколійка) - vienas iš trijų Ukrainoje veikiančių Ukrainos siaurųjų geležinkelių, kuriuo vežami keleiviai reguliariais reisais. Tiesa, šis – pats trumpiausias maršrutas – 20 kilometrų į vieną pusę ir tam atstumui įveikti reikia 1 valandos ir 20 minučių.






                                      Trys stotelės: Šalanki, Čiornij Potik, Olešnik.






                                      ...




                                      Vos nesusidūrėme...


                                      Virš Boržavos upės. Už jos - galinė maršruto stotis Хмільник, iš kurios kelio į civilizaciją "googlemapsas" nerado...


                                      Хмільник.














                                      Vykstame atgalios į Vynohradivą...








                                      Comment


                                        #39
                                        Kaina juokinga - maždaug 18 eurocentų...

                                        Comment


                                          #40
                                          Pramoginis traukinys "Карпатський трамвай", riedantis Vygodos siauruoju geležinkeliu, Ukrainoje. Penkias dienas per savaitę veža medieną, savaitgaliais turistus...




























                                          Comment

                                          Working...
                                          X