Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buv. Rubikių - Utenos - Švenčionėlių - Lentupio siaurasis geležinkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • pan_zaibas
    replied
    Švenčionėliai




    Citata po nuotrauka:
    Stanisław Świrski – rewizor kolejowu z kolegami, Nowo Święciany.


    http://smok.hostil.pl
    Paskutinis taisė digital; 2024.02.14, 18:03.

    Komentuoti:


  • pan_zaibas
    replied
    Švenčionėlių depas, automatrisė

    Gražu...





    Iš p. Balčiūno asmeninės kolekcijos
    Paskutinis taisė digital; 2024.02.14, 18:02. Priežastis: atkurta foto

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Geležinkelio avarija Kaltanėnų - Švenčionėlių ruože 1944.01.18

    Avarija įvyko 137,89 km, tai yra apie 6 -7 km nuo Švenčionėlių. Ten kaip tik yra staigus posūkis

    Apytikrė įvykio vieta

    Šaltinis - 1917 žemėlapis KdWR, lapas S21 Swenzjany
    Geresnės kokybės tarpukario žemėlapiuose siaurukas nerodomas - buvo nuardytas
    www.mapywig.org


    Įvykio schema

    Šaltinis - Panevėžio muziejus
    http://www.paneveziomuziejus.lt/get.php?f.12746

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Geležinkelio avarija Kaltanėnų - Švenčionėlių ruože 1944.01.18


    Kvota dėl siaurojo geležinkelio avarijos ruože tarp Kaltanėnų ir Švenčionėlių


    Bendra informacija apie įvykį ir bylos pradėjimo pagrindas





    Įvykio dalyvių liudijimų fragmentai




    Neabejotina, kad karo metais tarp Kiauneliškio ir Švenčionėlių buvo intensyvensis siaurukų eismas nei dabar daugelyje plačiojo geležinkelio ruožų

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Geležinkelio avarija Kaltanėnų - Švenčionėlių ruože 1944.01.18

    Lietuvoje gana liūdni reikalai su skaitmeninėmis bibliotekomis.
    Viena iš nedaugelio iš tikrųjų veikiančių yra Panevėžio muziejaus skaitmeninė biblioteka.
    Ten yra įdomus dokumentų rinkinys iš vokiečių okupacijos laikų.

    Kvota dėl siaurojo geležinkelio avarijos ruože tarp Kaltanėnų ir Švenčionėlių
    Saugojimo vieta Panevėžio apskrities archyvas. F. 7R, ap. 5b, b. 444, l. 1, 2, 7–11, 13

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Siaurojo geležinkelio stotis Švenčionyse ~1930 m. / Stacja kolejowa w Święcianach
    Vaizdas nuo bėgių pusės

    Šaltinis: Narodowe Archiwum Cyfrowe

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Saldutiškio geležinkelio stotis

    ebay.de

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip, lentpjūvė. Nebent rąstus plukdė ežeru - Aiseto ežeras ilgas ir dar susisiekia su kitais ežerais. O po to iki lentpjūvės gabeno geležinkeliu. Matyt stambus lespromchozas buvo.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Pagal žemėlapį sprendžiant tai ta pramoninė teritorija yra lentpjūvė. Tai gal tuo geležinkeliu medieną nuo miško šalia ežero vežiojo. Nes pagal žemėlapį geležinkelis baigiasi ties mišku.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dabar toje vietoje, kur baigėsi geležinkelis prie ežero, yra maudymosi vieta. Bent jau taip atrodo iš ortofotonuotraukos. Prie ežero užsukęs nebuvau. Tačiau jokios aptvertos pramoninės teritorijos, buvusių ūkinių pastatų prie geležinkelio nėra.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Sapropelį gal kokį.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Netoli Saldutiškio, Antakalnyje buvo pramoninis siaurasis geležinkelis. Neaišku, ką juo ten nuo ežero galėjo vežioti ir ar jis buvo sujungtas su magistraline linija.

    Topografinis žemėlapis 1950 m.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Siaurojo geležinkelio stoties statiniai Saldutiškyje.



    Vandens bokštas.





    Katilas kniedytas.



    Kopetelės iš bėgio ir profilio, susuktos varžtais.



    Ar čia ne siaurojo geležinkelio stoties pastatas? Tas, kuris buvo pastatytas vietoj sudegusios pirmosios stoties.



    Pirmoji stotis.


    http://dev.lzinios.lt/Kultura-ir-pra...-irodymas-Foto


    www.podbrodzie.info.pl
    Paskutinis taisė Al1; 2013.06.19, 22:29.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Siaurojo geležinkelio tiltas per Aisetą.











    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    2009 m.

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Parašė Apeivis Rodyti pranešimą
    Šie pastatai buvo pastatyti prieš pat geležinkelio tiesimą ar bent vienas iš jų buvo anksčiau ir turėjo kokią kitą paskirtį?
    Utenos geležinkelio stotis. 1955 m.



    http://old.utena.eu/fotogalerija_12_05.htm

    1899 m. miestelio vakarų pakraščiu nutiestas Panevėžio - Švenčionėlių siaurasis geležinkelis, padidinęs vietovės komunikacinę reikšmę, galėjęs paskatinti jos ūkinę veiklą.
    Į pietus nuo geležinkelio ir Kauno - Daugpilio plento sankirtos 1899 m. pastatyta vienaukštė mūrinė stotis, keli pagalbiniai pastatai, iš jų vandentiekio bokštas.

    Komentuoti:


  • Apeivis
    replied
    Šie pastatai buvo pastatyti prieš pat geležinkelio tiesimą ar bent vienas iš jų buvo anksčiau ir turėjo kokią kitą paskirtį?

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Kelias Vilnius - Kupiškis. Senoji Utenos geležinkelio stotis. 1987 m.



    http://old.utena.eu/fotogalerija_02_08_11.htm

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Švenčionelių geležinkelio stotyje. Apie 1917 m.







    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Kuktiškių siaurojo geležinkelio stotis apie 1917 m.

    ebay.de

    Komentuoti:

Working...
X