Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buv. Rubikių - Utenos - Švenčionėlių - Lentupio siaurasis geležinkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Parašė laimutis Rodyti pranešimą
    Šioje Romo įkeltoje nuotraukoje jau nebe carinės architektūros stotis, galbūt senasis pastatas sudegė per Lietuvos ir Lenkijos kovas?
    Per Pirmą pasaulinį tikriausiai sugriauta.

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Utena. Stotis ir kareiviai. Apie 1915-1916 m.

    ebay.de

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Siaurojo geležinkelio stotis Švenčionyse ~1930 m. / Stacja kolejowa w Święcianach
    Vaizdas nuo bėgių pusės
    Atvaizdas

    Šaltinis: Narodowe Archiwum Cyfrowe
    Šioje Romo įkeltoje nuotraukoje jau nebe carinės architektūros stotis, galbūt senasis pastatas sudegė per Lietuvos ir Lenkijos kovas?

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Senesniuose žemėlapiuose matyti geležinkelis iš Švenčionėlių per Švenčionis į Lentupį. Iki kada jis egzistavo, nežinau. Bet kažkur 1970 metais, dar būdamas vaikas, labai domėjausi žemėlapiais ir kažkiek susirašinėjau su viena moksleive iš Švenčionių. Tai viename laiške paklausiau, ar yra ŠvenčionYSE geležinkelis, siaurukas jis ar platusis, važiuoja keleiviniai traukiniai ar ne... Ji atrašė, kad geležinkelis Švenčionyse siaurukas, keleiviniai traukiniai juo "neina'. Studijų metais apie geležinkelius Švenčionėliuose ir Švenčionyse "patardžiau" vieną kursiokę iš ten. Toji tada atsakė, kad Švenčionyse geležinkelio jau nėra...
    Ačiū už informaciją, šito nežinojau.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė laimutis Rodyti pranešimą
    Bet ar ėjo pro Švenčionis 1898 m. siaurasis geležinkelis ir stovėjo stotis?
    Senesniuose žemėlapiuose matyti geležinkelis iš Švenčionėlių per Švenčionis į Lentupį. Iki kada jis egzistavo, nežinau. Bet kažkur 1970 metais, dar būdamas vaikas, labai domėjausi žemėlapiais ir kažkiek susirašinėjau su viena moksleive iš Švenčionių. Tai viename laiške paklausiau, ar yra ŠvenčionYSE geležinkelis, siaurukas jis ar platusis, važiuoja keleiviniai traukiniai ar ne... Ji atrašė, kad geležinkelis Švenčionyse siaurukas, keleiviniai traukiniai juo "neina'. Studijų metais apie geležinkelius Švenčionėliuose ir Švenčionyse "patardžiau" vieną kursiokę iš ten. Toji tada atsakė, kad Švenčionyse geležinkelio jau nėra...

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Święciany yra Švenčionys.
    Bet ar ėjo pro Švenčionis 1898 m. siaurasis geležinkelis ir stovėjo stotis?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė laimutis Rodyti pranešimą
    Kolegos tai nežinote kur čia buvo ?: 1898, Święciany - "kolej podjazdowa".
    Święciany yra Švenčionys.

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Kolegos tai nežinote kur čia buvo ?: 1898, Święciany - "kolej podjazdowa".

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    1898, Święciany - "kolej podjazdowa".



    http://bialostockie_kresy.fotopolska...photo&wdw=full

    Kokia čia geležinkelio stotis, Švenčionys ar Švenčionėliai?

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied


    Šaltinis: Algirdas Trinkūnas "Aukštaitijos krašto siaurieji geležinkeliai" 2006.

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Utenos siauruko stotis 2014 02 04


    Vandens bokštas

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Utenos geležinkelio stotis 1974 m.



    Keleivinis traukinys Utena-Panevėžys 1977 m.



    Šilumvežis TU2 Utenos geležinkelio stotyje 1974 m.



    Utenos geležinkelio stotis 1977 m.



    Geležinkelis iš Utenos stoties į Anykščius 1977 m.



    Prekių sandėliai Utenoje prie J.Basanavičiaus gatvės



    Šaltinis: Algirdas Trinkūnas "Aukštaitijos krašto siaurieji geležinkeliai" 2006.

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Utenos geležinkelio stotis įrašyta į kultūros vertybių registrą



    Šaltinis: Algirdas Trinkūnas "Aukštaitijos krašto siaurieji geležinkeliai" 2006.

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Tiltas per Aisetos upelį (Utenos raj.)



    Šaltinis: Algirdas Trinkūnas "Aukštaitijos krašto siaurieji geležinkeliai" 2006.

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Degulių geležinkelio stoties statyba



    Darbai Degulių (Utenos raj.) geležinkelio stotyje. Iš kairės: P.Žulys, A.Kvyklys, A.Rubėnas, Radzevičius



    Šaltinis: Algirdas Trinkūnas "Aukštaitijos krašto siaurieji geležinkeliai" 2006.

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Siaurojo geležinkelio stotelė Stabulankiuose. 1932 m.



    Šaltinis: Algirdas Trinkūnas "Aukštaitijos krašto siaurieji geležinkeliai" 2006.

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Utenos geležinkelio stoties darbuotojai 1928 m. vasario 16 d. su stoties viršininku K.Pusliu. Panevėžio-Švenčionių ruožas



    Automatricos išvykimas iš Utenos geležinkelio stoties į Kiauneliškį. 1935 m.



    Vagonas prie Utenos vagonų remonto depo. 1935 m.



    Šaltinis: Algirdas Trinkūnas "Aukštaitijos krašto siaurieji geležinkeliai" 2006.

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ta senoji stotis buvo statyta Zakopanės stiliumi.
    Pasirodo, statybininkai labai panašūs į atvykėlius iš Tatrų ar Karpatų.
    Boleslovas Jaloveckis (1846 - 1917) buvo karo inžinierius, rusų generolas ir žymus visuomenės veikėjas. Vadovavo bendrovei, tiesusiai siaurąjį geležinkelį Panevėžys - Švenčionėliai (nutiestas 1899m.). Jis iš Lenkijos pasikvietė reikiamus meistrus stoties statybai. Beto pirmosios nuotraukos yra iš Zakopanės Tatrų muziejaus fondų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė laimutis Rodyti pranešimą
    Saldutiškio stoties statyba 1899 m.
    Atvaizdas
    Ta senoji stotis buvo statyta Zakopanės stiliumi.
    Pasirodo, statybininkai labai panašūs į atvykėlius iš Tatrų ar Karpatų.

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Saldutiškio stoties statyba 1899 m.





    Saldutiškio stotis. 1918 m.



    Šaltinis: Algirdas Trinkūnas "Aukštaitijos krašto siaurieji geležinkeliai" 2006.

    Komentuoti:

Working...
X