Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus intermodalinis terminalas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė Marius08889 Rodyti pranešimą
    Tai turėjo apmažėti fūrų Vilnius-Klaipėda kelyje
    1000 konteinerių/9 mėn = ~4 konteineriai/diena. Nelabai didelis srautas.
    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

    Comment


      #42
      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      1000 konteinerių/9 mėn = ~4 konteineriai/diena. Nelabai didelis srautas.
      Verslui irgi reikia įsibegėti. Daugiau bus konteinerių - dažniau vežios, kas lems didesnį populiarumą ir greitį.
      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        #43
        Tema perkelta į "Infrastruktūros" skiltį iš "Vilniaus miesto projektų" skilties.

        Comment


          #44
          2015 08 25



          Comment


            #45
            Terminalo talpa 100 000 konteinerių per metus. Kiek konteinerių perkrauta, tarkim, kiekvieną šių metų mėnesį?

            Comment


              #46
              Kai ten buvom praeitą rugpjūtį, tai pasakojo, kad kol kas mažai, bet terminalas dar buvo pakankamai neseniai atidarytas. Po truputį turbūt daugėja krovinių.

              Comment


                #47
                Tas ir įdomu. Pernai teko ten apsižvalgyti su dronu, tai buvo praktiškai tuščia (suskaičiavau 5-6 konteinerius aikštelėje). Įdomu, ar bus kur nors skelbiami krovos skaičiai? Nes juk tai kaip ir vienas svarbiausių infrastruktūros objektų (kartu su Kauno terminalu).

                Comment


                  #48
                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Terminalo talpa 100 000 konteinerių per metus. Kiek konteinerių perkrauta, tarkim, kiekvieną šių metų mėnesį?
                  1000 per 9 mėnesius
                  http://vz.lt/vadyba/verslo-valdymas/...is-konteineris
                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    #49
                    O kaip bus su augimu? Ar tokie skaičiai tokioje ankstyvoje veikimo stadijoje yra norma ir netrukus matysim labai greitą augimą? Ar visgi tai rodo, kad lūkesčiai kol kas nepasiteisina ir neaišku, kada pasiteisins?

                    Comment


                      #50
                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      O kaip bus su augimu? Ar tokie skaičiai tokioje ankstyvoje veikimo stadijoje yra norma ir netrukus matysim labai greitą augimą? Ar visgi tai rodo, kad lūkesčiai kol kas nepasiteisina ir neaišku, kada pasiteisins?
                      Lūkesčiai buvo susiję su tranzitu į Rusiją ir Baltarusiją. Deją, bet dėl politinės-ekonominės situacijos artimiausiu metu jie nepasiteisins. Kita vertus ten gi tik pirmas etapas pastatytas, tai galima pristabdyti plėtrą.

                      Comment


                        #51
                        8,6 mln. eurų ES paramos – Kauno ir Vilniaus intermodaliniams terminalams https://www.vz.lt/2019/03/26/86-mln-euru-es-paramos--kauno-ir-vilniaus-intermodaliniams-terminalams
                        Kauno ir Vilniaus intermodalinių terminalų rekonstrukcijai skirta 8,6 mln. eurų paramos iš Europos infrastruktūros tinklų priemonės (angl. „Connecting Europe Facility“, CEF). Už šias lėšas bus modernizuoti du terminalai, jų paskutinio kilometro infrastruktūra ir krovos įranga, pranešė Europos Komisijos atstovybė Lietuvoje. EK pasiūlė investuoti iš viso 421 mln. eurų į 69 svarbius transporto projektus, kurie bus remiami CEF.
                        Vilniaus ir Kauno terminalai atidaryti 2015 m. gegužę. Vilniaus intermodalinio terminalo vertė – 31,77 mln. Eur, Kauno – 25,4 mln. Eur. Pastarasis yra dalis europinio standarto geležinkelio vėžės projekto „Rail Baltica“.
                        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          #52
                          Vilniaus intermodaliniame terminale – pirmasis istorijoje pašto traukinys iš Kinijos https://www.vz.lt/transportas-logist...nys-is-kinijos
                          Pašto pranešime rašoma, kad Velykų savaitgalį pirmą kartą istorijoje į Europą atvyko traukinys iš Kinijos, kurio krovinį sudaro tik pašto siuntos. Šis traukinys sustojo Lietuvoje, Vilniaus intermodaliniame terminale. 42-uose traukinio atvežtuose pašto konteineriuose atgabentos siuntos skirtos ne tik Lietuvai, bet visai Europai. Jas po Europą išskirstys AB Lietuvos paštas. Per 9 paras 42 pašto konteineriais iš Kinijos atvežtos siuntos iš Vilniaus kelių transportu bus išskirstytos į 30 Europos šalių. Didžioji dalis siuntų keliaus į Vokietiją, Didžiąją Britaniją, Prancūziją, Ispaniją ir Vengriją. Du atskiri pašto konteineriai liks Lietuvos vartotojams. Lietuvos paštas iš Vilniaus siuntas pristatys kitiems Europos paštų operatoriams, kad jie galėtų jas pristatyti gavėjams savo šalyse. Pranešama, kad iš šios veiklos papildomų pajamų gaus ne tik Lietuvos paštas, bet ir kitos logistikos sektoriaus įmonės, tarp jų Lietuvos geležinkeliai ir tarptautinių krovinių vežėjai. Siuntas į kitas šalis planuojama pradėti vežioti jau antradienį.
                          Iki šiol siuntos iš Kinijos Europą dažniausiai pasiekdavo oro paštu, nes tai yra greičiausias siuntų pristatymo iš Kinijos būdas. Tačiau oro transporto saugumo reikalavimams griežtėjant bei norint sumažinti aplinkos taršą ir transportavimo kaštus, Kinijos paštas yra užsibrėžęs didelę dalį e-prekybos siuntų gabenti geležinkeliais.
                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            #53
                            Ar yra kur nors publikuojama informacija su Intermodalinių terminalų krovos apimtimis? Kol kas tik vizualiai atrodo, kad konteinerių aikštelėje žymiai daugiau, nei prieš kokius 5 metus. Visgi įdomu, kaip keitėsi krova ir kokia ji dabar lyginant su techninėmis galimybėmis?

                            Comment


                              #54
                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Ar yra kur nors publikuojama informacija su Intermodalinių terminalų krovos apimtimis? Kol kas tik vizualiai atrodo, kad konteinerių aikštelėje žymiai daugiau, nei prieš kokius 5 metus. Visgi įdomu, kaip keitėsi krova ir kokia ji dabar lyginant su techninėmis galimybėmis?
                              Kroviniams tarp Klaipėdos ir Vilniaus – populiarėjantis traukinys „Vilnius Express“ https://www.vz.lt/transportas-logist...ilnius-express
                              Reguliariu maršrutu Klaipėda–Vilnius–Klaipėda kursuojantis intermodalinis konteinerinis traukinys „Vilnius Express“ pernai, palyginti su atitinkamais mėnesiais 2018 m., vežė 45% daugiau krovinių. Šio traukinio operatorius logistikos ir transportavimo UAB „Gen Cargo“ nurodo, kad tokį augimą lemia ne tik ekonomine nauda vertinami privalumai, pasiūlytos papildomos – vežėjo ir kitos paslaugos, – bet ir daugumai klientų svarbus kriterijus – ekologiškumas. Tarp kitų „Vilnius Express“ privalumų, kurios vertina klientai, „Gen Cargo“ direktorius mini ir traukiniu gabenamų konteinerių svorį. Jei autovilkikas gali vežti iki 26,5 t svorio konteinerį, tai traukinys – iki 20% daugiau sveriantį konteinerį. Be to, vežant geležinkeliu paslaugą sudaro konteinerio iškrovimas ar pakrovimas, tuščio konteinerio grąžinimas, tranzito deklaracija. Vietos rinką aptarnaujantis konteinerinis traukinys „Vilnius Express“ ne tik mažina krovinių transportavimo kaštus, bet ir tausoja aplinką – vidutiniškai vienam TEU pervežti vilkikas sunaudoja apie 31 l/100 km degalų, o naujas modernus lokomotyvas – vos 3,2 l/TEU, t. y. beveik 10 kartų mažiau teršiama aplinka.
                              Vienas šio traukinio sąstatas gali gabenti 140 TEU – 70 vnt. 40 pėdų ilgio arba 140 vnt. 20 pėdų ilgio jūrinių konteinerių. Dabar traukinio „Vilnius Express“ sąstatai iš uostamiesčio į sostinę ir atgal išvyksta kiekvieną darbo dieną. Tai šiandien užtikrina nepertraukiamą ir nuolatinį krovinių pristatymą tarp Klaipėdos ir Vilniaus.
                              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment

                              Working...
                              X