Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Durpynų ir pramoniniai siaurieji geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Grįžtant prie naudojamo ruožo, šiek tiek paėjus toliau nuo technikos, žiūrint į durpių laukus:


    Vaizdas į kitą pusę:


    Pereinant prie durpyno technikos:
    Gaisrinė įranga, kaip suprantu, siurblys vandeniui:


    Dėžės viduje gyvena šlangos:


    Kaip suskaičiavau, Pabalvės durpynas turi 3 DT75, kurių du yra durpių lauke:



    Taip pat ir JUMZ ir mašiną durpių krūvoms formuoti ar nukasti.

    Dar šios mašinos foto (Jei kas žino, būtų gerai kad patikslintumėt kas tai yra):



    Taip pat ir naujasis belarus'as ir vakuuminės durpių surinkimo mašinos:


    Įmonės teritorijoje yra senosios durpių surinkimo mašinos važiuoklė, kurios, deja nenufotografavau. Tai viskas, ką turėjau.
    Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)

    Comment


      Kaip darbuotojai reagavo į fotografavimą?
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Na, viršininkas nusistebėjo, kad kažkas domisi siauruoju geležinkeliu. Mašinistas pravedė trumpą ekskursiją, papasakodamas apie kiekvieną smulkmeną, bei išsamiai paaiškindamas viską. Mašinistas, beje šiame durpyne padarė geriausią įspūdį.
        Paskutinis taisė DDoncys1; 2014.05.29, 20:03.
        Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)

        Comment


          Traksėdžių durpynas, Šilutės r.
          TU-8A


          Comment


            Gal turi paskutiniojo vagonėlio nuotraukų? Nors matosi labai nedaug jo, tačiau iš kart galiu pasakyt kad nestandartinis
            Paskutinis taisė DDoncys1; 2015.08.05, 08:21.
            Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)

            Comment


              Deja Bet progų dar bus įamžinti.

              Comment


                Ten šitas atviras keleivinis vagonas.

                http://narrow.parovoz.com/newgallery....php?ID=121873

                Comment


                  Dėkui Al1. adju, laukiam tavo fotkiu
                  Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)

                  Comment


                    Tekstas apie Rėkyvos durpyną. Yra gan nemažai foto.

                    http://www.15min.lt/naujiena/verslas...front_autorow=

                    Comment


                      Gal kas turi ar žino kur rasti informacijos apie buvusį Tausalo durpyną? Būčiau dėkingas už pagalbą
                      Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)

                      Comment


                        Ta aukšta mašina yra durpių šūsniavimo mašina.Jos pagalba yra formuojami durpių karavanai.Kai surinkimo mašina išverčia durpes,ši mašina jas suformuoja į karavaną vis pakeldama durpes aukštyn.

                        Comment


                          TU6A-0179, Jankūnų k. Joniškio raj. 2007 m.






                          Comment


                            Baltosios Vokės durpynas, Šalčininkų raj. "Tarybų Lietuva" 1953 m.





                            http://www.e-kinas.lt

                            Comment


                              Turbūt Klaipėdos popieriaus ir celiuliozės kombinatas (1985 ?) .A. Stubros foto.



                              http://www.klaipedis.lt/?q=fotoarchy...5085ce_001.jpg

                              Kiek mm vėžė?
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                Turbūt Klaipėdos popieriaus ir celiuliozės kombinatas (1985 ?) .A. Stubros foto.

                                Atvaizdas


                                http://www.klaipedis.lt/?q=fotoarchy...5085ce_001.jpg

                                Kiek mm vėžė?
                                Vagono sankaba sovietinio tipo, o Sovietai pagrindinai 750mm siauruko vėžę naudojo bei rėmas užneša į sovietinės platformos 43-083 rėmą, tad greičiausiai 750mm.
                                Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)

                                Comment


                                  Dar vienas nežinomas siaurasis geležinkelis.
                                  Į metrinį nepanašu.
                                  Beje, Rusnėje irgi buvo siaurieji ir keli. Vėliau bus žemėlapis.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Dar vienas nežinomas siaurasis geležinkelis.
                                    Į metrinį nepanašu.
                                    Beje, Rusnėje irgi buvo siaurieji ir keli. Vėliau bus žemėlapis.
                                    Taip, buvo, tačiau skirtinguose pločiuose dažnai ir sankabos mechanizmas skirdavosi. Pvz.: Latvijos Ventspilio siauruko (600mm) sovietinis motorvežis MD-54-2 stovi su tokia sankaba: http://muzejs.ventspils.lv/wp-conten...ives-en/18.jpg . Restauruojant buvo sumontuota, panaši į esančią Brigadelok garvežiuose, tačiau eina matyti, jog buvo naudojama paprasčiausia jungtis.
                                    Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)

                                    Comment


                                      Ne pagal sankabą sprendžiu. Klaipėdoje prie vokiečių buvo 1000 mm geležinkelis, tramvajus, galėjo būti ir pramoniniai tokio pločio. Sankaba Klaipėdos siaurojo buvo tipinė -centrinis buferis.

                                      Comment


                                        Vokiečių siauruke nors ir centrinis buferis, tačiau jis kvadratinis būdavo. Plius vokiškame metriniame siauruke vargu ar būtų naudojamas MD-54-4, kurį eina įžiūrėti dešiniajame nuotraukos krašte iš kart už žmogaus.
                                        Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)

                                        Comment


                                          Buferio forma reikšmės neturi. Esant reikalui, MD-54 galima perdaryti.
                                          Taigi, ir aš sakau, kad pagal bėgių plotį matosi, jog ne 1 metras.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X