Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šiaurės Lietuvos buv. siaurieji geležinkeliai (Panevėžys-Joniškis, Gubernija-Biržai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai buvo, bet dabar nėra. Veikiantis ruožas tik 68 km...

    Comment


      Parašė Himleris Rodyti pranešimą
      Siūlau suskirstyti:

      Panevėžio - Anykščių - Rubikių ruožas
      Panevėžio - Biržų ruožas (ir jo atšakos)
      Buvę siaurieji geležinkeliai Lietuvoje
      Durpynų siaurieji geležinkeliai
      Siaurojo geležinkelio riedmenys
      Siaurieji geležinkeliai Latvijoje
      Užsienio Siaurieji Geležinkeliai
      Pritariu.
      Nors gal būt galima ir stambint iki 3-4 temų pradžiai.
      Bent jau ASG ir viską, kas su juo susiję, tikrai vertėtų išskirti.

      Comment


        Parašė Himleris Rodyti pranešimą
        Siūlau suskirstyti:

        Panevėžio - Anykščių - Rubikių ruožas
        Panevėžio - Biržų ruožas (ir jo atšakos)
        Buvę siaurieji geležinkeliai Lietuvoje
        Durpynų siaurieji geležinkeliai
        Siaurojo geležinkelio riedmenys
        Siaurieji geležinkeliai Latvijoje
        Užsienio Siaurieji Geležinkeliai
        O kur tuomet dingsta Joniškėlio-Petrašiūnų-Linkuvos ruožas? Arba koreguoti potemę "Panevėžio-Biržų" į "Panevėžio-Joniškėlio ir Linkuvos-Biržų".
        Anksčiau Linkuvos-Biržų veikė kaip Šiauliai-Biržai.
        Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.11, 21:19.

        Comment


          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
          Eismo nėra, bet juk bėgiai liko. Jeigu ne tilto būklė per Sanžylą, tai tik teisinius formulumus sutvarkius traukinukas važiuotų iki Pušaloto. Liktų tik krūmus/medžius iškirsti ir patikrinti bėgius.
          Šiek tiek patikslinsiu tave. Sanžilės tiltas yra juokai palyginus su VIA BALTIKA. Ten per kelia nebėra bėgiu ir nėra pervažos. Tai kad nuo Panevėžio gali davažiuoti iki Via Baltica ir STOP.
          Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
            O kur tuomet dingsta Joniškėlio-Petrašiūnų-Linkuvos ruožas? Arba koreguoti potemę "Panevėžio-Biržų" į "Panevėžio-Joniškėlio ir Linkuvos-Biržų".
            Anksčiau Linkuvos-Biržų veikė kaip Šiauliai-Biržai.
            Manau turėtu būti "Vakarinis ruožas" ir "Rytinis ruožas".
            Jei atkreipsite dėmesi i kilometru numeracija buvo numeruojama :
            Šiauliai (0) - Biržai (105), Joniškis - Kobilnik (285) (+Joniškis - Žeimelis km.)

            Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Parašė Vismantas Rodyti pranešimą
              Šiek tiek patikslinsiu tave. Sanžilės tiltas yra juokai palyginus su VIA BALTIKA. Ten per kelia nebėra bėgiu ir nėra pervažos. Tai kad nuo Panevėžio gali davažiuoti iki Via Baltica ir STOP.
              Geriau jau skaičiuoti tik veikiantį ruožą, o ne kažkada veikusį arba kuris būti veiktiantis jeigu nebūtų apardytas.

              Kiek to siauruko buvo kažkada praeity - tai jau duomenys į skyrelį "istorija", bet ir lyginti tada juos reikia su kitų šalių praeitimi, o ne dabartimi.

              Comment


                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                Geriau jau skaičiuoti tik veikiantį ruožą, o ne kažkada veikusį arba kuris būti veiktiantis jeigu nebūtų apardytas.

                Kiek to siauruko buvo kažkada praeity - tai jau duomenys į skyrelį "istorija", bet ir lyginti tada juos reikia su kitų šalių praeitimi, o ne dabartimi.
                Buvę reiškia buvo bėgiai. O prie likusių reiktų skaičiuot ir tuos kur yra išlikę bėgiai.

                Comment


                  Gal kas turite Šiaulių miesto planą kuriame pažymėtas siaurukas?
                  P.S Atsiprašau iš anksto jei buvo įdėtas.

                  Comment


                    Čia yra Šiaulių planas su siauruoju geležinkeliu.
                    http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=112

                    Comment


                      Žurnalas "Kelias" 2010 kovo mėn. 14 d. 15:58
                      Karina Vilkauskaitė,

                      Siaurukas – valstybės pamestas turtas?
                      Praeitų metų vasarą „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Stasys Dailydka išreiškė rūpestį dėl jau kelis dešimtmečius nenaudojamų jo vadovaujamos bendrovės priežiūrai paliktų šiaurinių siaurojo geležinkelio ruožų Panevėžys–Linkuva ir Joniškėlis–Biržai. Jau spalį Susisiekimo ministerijoje vyko pasitarimas dėl šių ruožų ateities perspektyvų. Susitikimui pirmininkavo susisiekimo viceministras Arūnas Štaras, jame aktyviai dalyvavo Kultūros ministerijos, Panevėžio apskrities viršininko administracijos, „Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ bei „Lietuvos geležinkelių“ atstovai. S. Dailydka išreiškė rūpestį dėl siaurojo geležinkelio būklės bei pasiūlė šiaurinius ruožus įtraukti į valstybės programą, pritaikyti visuomenės reikmėms ir perduoti juos Susisiekimo ministerijai ar vietos savivaldybėms
                      Šiaurinių siauruko ruožų būklė apgailėtina. Dėl nesuskaičiuojamų bėgių ir grunto vagysčių likusios tik atskiros vėžių atkarpos, jos užaugusios žole ir berželiais.
                      Prieš dešimt metų „Lietuvos geležinkeliai“ neskubėjo kitiems perduoti neveikiančių ruožų. Jiems prižiūrėti 1999 m. buvo įsteigta ir „Lietuvos geležinkeliams“ pavaldi UAB „Gelsita“. 2008 m. vasarą UAB „Gelsita“ paskelbta likviduojama įmone.
                      Praeitų metų balandį Panevėžio teritorinio padalinio pareigūnai patikrino siaurojo geležinkelio komplekso – ruožų ir statinių būklę ir nustatė, kad, negalutiniais duomenimis, valstybei padaryta didesnė nei 1,797 mln. litų žala. Taip pat buvo nustatyta, kad UAB „Gelsita“ direktorius pardavė įvairiems asmenims valstybei nuosavybės teise priklausančių statinių ir jų dalių Panevėžio apskrities teritorijoje už 84,11 tūkst. litų.
                      Nuo 1999 iki 2009 metų nusikalstamais veiksmais pagrobta 2 882 m siaurojo geležinkelio bėgių, 111 m kontrabėgių su tvirtinimo detalėmis ir sugadinta 210 m siaurojo geležinkelio bėgių
                      Visas straipsnis: http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=29986347

                      Comment


                        /\ Su ta "Gelsita" yra/buvo kažkokia mistinė įmonė. Ne kažin kiek informacijos apie ją pavyksta surinkti:

                        http://www.cr.lt/imones/imone-UAB-Ge...m/info/141736/

                        Kas per vienas tas UAB "Gelsita" V. Toporkov? Internete apie jį tas pats kas nieko. Įtariu, kad žurnalistai klaidingai užrašė pavardę, o ir vardo bene tyčia neparašė?
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=29986347

                          .... Nuo 1999 iki 2009 metų nusikalstamais veiksmais pagrobta 2 882 m siaurojo geležinkelio bėgių, 111 m kontrabėgių su tvirtinimo detalėmis ir sugadinta 210 m siaurojo geležinkelio bėgių....

                          Labai įdomu 2882m, kur tiek metru buvo paklota ?
                          Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Parašė Vismantas Rodyti pranešimą
                            http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=29986347

                            Labai įdomu 2882m, kur tiek metru buvo paklota ?
                            1. į metalo laužą.
                            2. į statybas vietoje sijų
                            Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                            Comment


                              Tuoj bus 1000 pranešimų temoje "Siaurieji geležinkeliai" (50 puslapių).
                              Jei tai ne plepalų "čatas", kur svarbi tik prieš pusvalandį parašyta replika, gerai būtų, kad galėtum kažką dominačio surasti.
                              O surasti galima temoje, kurioje yra apie 10-15 puslapių (o jei daug nuotraukų - dar mažiau)
                              Gal reikėtų pagalvoti apie šitos temos skaidymą.

                              Mano pasiūlymas:
                              1. Bendros diskusijos apie Lietuvos siauruosius geležinkelius
                              2. Veikiantis ruožas Panevėžys - Anykščiai - Rubikiai
                              2.1. stotys
                              2.2. riedmenys
                              2.3. kelionės, tvarkaraščiai, renginiai
                              2.4. depai, įranga
                              3. Uždaryti ruožai (ruožų ir stočių nuotraukos, istoriniai tvarkaraščiai) labiau smulkinti neverta)
                              3.1. Šiaurinė dalis (Panevėžys - Joniškėlis - Biržai, Žeimelis, Linkuva)
                              3.2. Rubikiai - Utena - Švenčionėliai - Švenčionys - Lentupis
                              3.3. Durpynų geležinkeliai
                              3.4. Kiti geležinkeliai (Dūkštas - Apsas - Druja; Ukmergė -Jonava; Marcinkonys, Šventoji)

                              Comment


                                Pritariu.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Ir dar siūlymas. Pertvarkant būtų gerai ištrinti balastą (niekuom nereikšmingus informacijos požiūriu pranešimus (replikas ir t. t.).
                                  Tuomet lankytojas greičiau susirastų jam reikalingą info.

                                  Comment


                                    Šiaip tai visiškai nesutinku su tokiu padalinimu. Ką pvz reiškia Bendro pobūdžio diskusijos? Kiek būtų pranešimų stotys ? depai? 1 ar 3 ? Kiek pranešimų būtų durpynų siaurukai?

                                    Comment


                                      Savaitgalį aplankiau vakarinį ruožą.





                                      Pabėgiai dauguma gero stovio. Yra puvėkų bet jų nėra daug. Nemažai gelžbetoninių pabėgių.



                                      Na ir vakarinio ruožo grožybės:







                                      Gali būti kad tai semaforo likučiai.

                                      Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Vakar aplankiau Joniškėlio - Biržų ruožą. Daudžgirių nei stotelės nei stoties neradau. Navigacija nuvedė kažkur i laukus .
                                        Radau tik Gulbinų stotį ir Kraštų stotį .
                                        Kraštų stotis žemumoje. Visur šlapia. Stoties langai užkalti. Liūdnas vaizdas. Su visureigiu taip sėdome kad vos išsistūmėme. Pajiešmenės ir Migonių net nebeieškojome.
                                        Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Reikia palaukti, kol pradzius.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X