Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno intermodalinis terminalas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kauno intermodalinis terminalas

    Ambicinga vizija

    Miesto Taryba vakar oficialiai patvirtino milijardinės vertės Kauno intermodalinio terminalo projektą

    Artimiausiu metu Kauno meras Arvydas Garbaravičius turėtų pasirašyti viešosios įstaigos “Kauno intermodalinis terminalas” steigimo sutartį. Tokį sprendimą vakar priėmė miesto Taryba.

    Be Savivaldybės, šios įstaigos steigėjais taps “Lietuvos geležinkeliai” bei “Kauno nova”. Tarybos narys Gediminas Petrauskas tikino, kad tai - ypatingos svarbos projektas, ir žadėjo, jog jau kitais metais galima laukti pirmųjų investicijų. Interesų konflikto nebus

    Kauno politikai vakar taip pat nusprendė rengti Kauno intermodaliniam terminalui reikalingų sklypų detaliuosius planus. “Šis sprendimas mums buvo itin svarbus. Be detaliųjų planų mes negalime teikti paraiškų Europos Sąjungos fondams. Visi projektai yra parengti, tačiau dabar juos reikia įteisinti”, - teigė miesto Tarybos narys G.Petrauskas.

    Jis yra ir viešosios įstaigos “Kauno nova” vadovas. G.Petrauskas vakar tikino, kad jokio interesų konflikto nebus. “Tikrai nepretenduoju į Kauno intermodalinio terminalo direktoriaus postą. Būsiu valdybos narys”, - tikino politikas.

    Savivaldybė, prieš steigdama viešąją įstaigą, užsitikrino veto teisę. Svarbiausiems sprendimams reikia visų trijų steigėjų pritarimo.

    Didžiulis potencialas


    Kauno intermodalinio terminalo kūrėjai įsitikinę, kad šio projekto potencialas yra didžiulis. Palemono geležinkelio mazgas, Kauno oro uostas, būsimasis europinės vėžės geležinkelis, dviejų transeuropinių transporto koridorių sankirta - tai tik keletas rengiamo projekto privalumų.

    Pasak G.Petrausko, bus išnaudota esama infrastruktūra, o papildomai į ją planuojama investuoti apie 1,5 milijardo litų. Jeigu šį projektą pavyktų įgyvendinti, Kaune būtų sukurtas modernus transporto, pramonės ir logistikos terminalas.

    “Įsteigtos viešosios įstaigos tikslas - sudaryti verslininkams palankias sąlygas. Mes patys jokių terminalų nestatysime”, - teigė G.Petrauskas. Jo teigimu, šis projektas paskatintų ne tik Kauno, bet ir visos šalies plėtrą.

    Uosto klausimas liko atviras


    Vakar turėjo būti svarstomas ir Nemuno uosto Petrašiūnuose klausimas. Kauno intermodalinio terminalo kūrėjai neslėpė, kad, jų nuomone, ši vieta tinkama tokiam objektui. Tačiau paskutiniu momentu šis klausimas buvo išbrauktas iš miesto Tarybos posėdžio darbotvarkės.

    “Apie uostą kol kas dar per anksti kalbėti. Šiuo metu krovinių uostas yra įsikūręs H.ir O.Minkovskių gatvėje. Dviejų tokio tipo objektų miestui nereikia. Iki šiol niekas nepriėmė sprendimo, kad esamas uostas naikinamas. Jeigu mes dabar pradėtume rengti detalųjį uosto planą Petrašiūnuose, kai kurie gudruoliai tuo pasinaudotų ir panaikintų jau esantį krovinių uostą”, - teigė G.Petrauskas.

    “Kauno diena” rašė, kad H.ir O.Minkovskių gatvėje susikirto verslininkų ir upeivių interesai. Pastarieji žada atlikti studiją ir tik po to spręsti uosto likimą. Tam pritarė ir specialų posėdį surengę įvairių sričių specialistai. Tačiau susidaro įspūdis, kad verslininkai nelinkę laukti studijos rezultatų.
    "Kauno diena"

    #2
    / šaunu

    Čia keletas vizualizacijų:








    www.donatas-mazeika.lt

    Comment


      #3
      Na 1.5 mlrd tikrai gan didele suma. Bet as savo pusiau profisionale nuomone galiu pasakyti kad si suma yra tikrai ispusta...
      Visu pirmai is kur Kaune atsiras tokie kroviniu srautai ???kad intermodalinis terminalas kurio kaina 1.5 mlrd litu butu rentabilus. Kokia turetu buti pelno marza. Ir siaip terminalas turetu ban gan rentabilus objektas
      Nebent cia iskaiciuoja europines vezes nutiesimo kastus iki Kauno
      Visu antra as nesupratau "Kauno intermodalinis terminalas" statuso, ar ji tiesiog ieskos invetuotoju... ir dar vienas steigeju "LG" .... zodziu kol kas man logikos truksta.... vien aministruoti toki kapitala bus labai sunku......
      Dar turiu viena klausimeli jums,gal zinute per kuria vieta Kaune eis europine veze ? gal turite planeli?

      na ir manau kad Lietuvoje pletoti vidaus vandenu transporta nelabai verta... Nors kas zino...

      O apie renderius tai atrodo gan gerai..... bet manau tai tik renderiais ir liks... nebent cia administracinia pastatai. Nes i terminala mano nuomone nera labai panasu, labiau i traukiniu stoti...


      Gal kas zinote kur galima apie si projekta gauti daugiau info?

      Comment


        #4
        @Artas: Nu nežinia kaip čia bus. Daugiau informacijos: http://www.jura.lt/contents/article_...0404&id_num=12
        www.donatas-mazeika.lt

        Comment


          #5
          Parašė SkeiTeriS
          @Artas: Nu nežinia kaip čia bus. Daugiau informacijos: http://www.jura.lt/contents/article_...0404&id_num=12
          Aciu

          "Kauno pramonės-bazių-logistikos rajonų, kurių bendra teritorija siekia 1153 ha (pastatai, keliai, geležinkeliai, žemė ir kt.), o esama vertė yra daugiau nei pusantro milijardo litų (1.590.857.000 Lt), infrastruktūra jau dabar gali būti panaudota aptarnauti kombinuotąjį transportą."
          Na vat turbut is kur tas 1.5 mlrd atsirado
          bet tikekimes kad ne.....

          Comment


            #6
            Parašyta kaip naujiena, o renderiai dar 2001 metais kažkieno daryti: http://art.scene.lt/scripts/hirez_na...s=[screem]

            Comment


              #7
              Parašė 4,8mt
              Parašyta kaip naujiena, o renderiai dar 2001 metais kažkieno daryti: http://art.scene.lt/scripts/hirez_na...s=[screem]
              Ka as Jums ir sakiau tai keleivine traukiniu ir autobusu stotis.
              Ir ne joks intermodalinio KROVINIU terminalas

              Bet siaip dabar galvoju as kad...... butent tokia sujungta traukiniu ir autobusu stoti gal ir galima butu pavadinti intermodaline
              bet ji, i ta projekta visiskai neisipaiso, tad kam tos bereikalingos diskusijos

              Comment


                #8
                Manau, Artai, kad visiems ir be tavo krykštavimų buvo aišku, kad renderiuose pavaizduota geležinkelio stoties prie europinės vėžės vizija. Brėžinuką kuriame parodyta europinės vėžės trąsa per Kauną kažkur turėjau, jei rasiu įdėsiu. Beje tam brėžinukui jau greit 10 metų sukakos

                O pats „intermodalinis terminalas“ tai nėra pastatas. Pavadinkime tai „teritorija pritaikyta logistikos verslui vystyti“.
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  #9
                  Parašė Tomas
                  Manau, Artai, kad visiems ir be tavo krykštavimų buvo aišku, kad renderiuose pavaizduota geležinkelio stoties prie europinės vėžės vizija. Brėžinuką kuriame parodyta europinės vėžės trąsa per Kauną kažkur turėjau, jei rasiu įdėsiu. Beje tam brėžinukui jau greit 10 metų sukakos

                  O pats „intermodalinis terminalas“ tai nėra pastatas. Pavadinkime tai „teritorija pritaikyta logistikos verslui vystyti“.
                  na apibrezimu gali buti tikrai daug... as tau galiu tau dar kokiu 50 nukopinti... na o tavasis tai yra siek tiek, mano kol kas tik pusiau profisionale nuomone, yra labai bendras.... ir gan sorry netikslus... labiau primena sandelio... o apie ta traukiniu-autobusu stoti- tai butent ji ir galima is dalies pavadinti intermodaliniu terminalu... cia kaip kas interpretuoja...

                  ir siaip smagu butu jei gautum EURO vezes zemelapi.
                  Tada galetumeme gan lengvai nustatyti kur jie si logistikos centra planuoja kurti... ir siapi jei pas tave jis tik 10 metu senumo... tai bus tik vizija... man teko matyti nauja plana (berods viename is magistriniu darbu jei gerai pamenu), bet nukopinti tai tikrai neiseis


                  ir dar intermodalinis terminalas, be abejoniu tikrai gali buti vienas pastatas arba ju kompleksas

                  Comment


                    #10
                    Šis straipsnis parodo Kauno, kaip logistikos centro svarbą.

                    Siuntų gabentojai dairosi terminalų
                    VŽ 2005 m. vasario 17 d.

                    UAB "Baltic Logistic System Vilnius", siuntų gabenimo bendrovė, atidarė Kaune naują siuntų skirstymo terminalą. Vietos naujam terminalui, bene keturiskart didesniam nei konkurentų, dairosi ir "DHL Lietuva".

                    "Kaunas pasirinktas, nes tai strategiškai patogi vieta prie kelių, Lietuvos
                    centre
                    , - sakė Vytautas Kudzys, "Baltic Logistic System Vilnius" (BLSV)
                    generalinis direktorius. - Terminalas mums buvo reikalingas, nes mes labiau nei
                    mūsų pagrindiniai konkurentai akcentuojame krovinių gabenimą sausumos keliais."
                    Naujajame specializuotame siuntų rūšiavimo terminale per 1 darbo valandą galima
                    išrūšiuoti 3.300 siuntų, terminalo plotas - 2.400 m2. Pastato savininkai, UAB
                    "Invalda Real Estate", nekilnojamojo turto įmonė, investavo į terminalo statybą
                    3,5 mln. Lt. Netoli Palemono, šalia Vilniaus-Klaipėdos greitkelio ir
                    planuojamos europinio geležinkelio vėžės, pastatytas terminalas 10 metų
                    išnuomotas BLSV, ši įmonė į terminalo įrengimą investavo dar 1,5 mln. Lt.
                    Pasak p. Kudzio, pagrindiniai įmonės klientai Lietuvoje yra IT bendrovės,
                    farmacijos didmenininkai.
                    BLSV iki 2004 m. gegužės buvo Švedijos siuntų pristatymo tinklo Lietuvos
                    antrinė bendrovė. Gegužę BLSV kartu su analogiškomis kompanijomis Latvijoje ir
                    Estijoje įsigijo Prancūzijos kompanija "GeoPost", trečia pagal dydį Europos
                    skubių siutų gabenimo įmonė, valdanti siuntų gabenimo tinklą DPD. Pernai
                    rugsėjį BLSV Vilniuje atidarė pirmąjį Baltijos šalyse pusiau automatizuotą
                    siuntų rūšiavimo terminalą.
                    "GeoPost" planuoja kitąmet statyti siuntų skirstymo terminalus Latvijoje ir
                    Estijoje.

                    DHL dairosi į Kauno LEZ


                    "Lietuvoje turime vieną terminalą, Vilniuje, - sakė Mindaugas Utkevičius, UAB
                    "DHL Lietuva" generalinis direktorius. - Mums nereikia tiek daug terminalų,
                    kaip BLSV, nes labiau orientuojamės į tarptautinių siuntų gabenimą ir daugiau
                    siuntų gabename lėktuvais."
                    Vis dėlto "DHL Lietuva" planuoja statyti naują siuntų skirstymo terminalą ir
                    sandėlių, juos tikisi baigti 2006 m. pabaigoje. Komplekso dydis pradžioje būtų
                    6.000-8.000 m2, o paskui būtų išplėstas iki 10.000 m2. Kol kas dar nėra
                    apsispręsta, ar jis bus statomas prie Vilniaus, ar prie Kauno oro uostų -
                    viskas priklauso nuo to, kur pavyks gauti tinkamą žemės sklypą.
                    "Kaunas mus domina todėl, kad miestas yra šalia "Via Baltica", o siuntų
                    gabenimas sausumos keliais pastaruoju metu auga
                    , - aiškino pašnekovas. - Turime
                    "YIT Kausta" pasiūlymą įsikurti jų planuojamame statyti logistikos centre Kauno
                    laisvojoje ekonominėje zonoje, bet dar nesame apsisprendę."
                    Pašnekovo teigimu, sausuma gabenama vis daugiau tarptautinių siuntų, be to, tos
                    siuntos vis smulkėja.
                    DHL yra didžiausias Europoje skubių siuntų gabenimo tinklas, "DHL Lietuva"
                    pernykštė apyvarta viršijo 32 mln. Lt ir buvo beveik 15% didesnė nei 2003 m.

                    TNT skirsto užsienyje
                    "Kadangi labiau specializuojamės gabenti tarptautines siuntas, Lietuvoje turime
                    vieną terminalą Vilniuje, netoli oro uosto, - pasakojo Rasa Šlekienė, UAB TNT
                    ryšių su visuomene ir rinkodaros koordinatorė. - Artimiausias TNT oro
                    transportu gabenamų siuntų skirstymo terminalas yra Lježe, Belgijoje. Sausumos
                    transportu gabenamos siuntos skirstomos Olandijoje."
                    Pasak pašnekovės, pagrindiniai TNT klientai Lietuvoje yra elektronikos pramonės
                    bei prekybos, tekstilės, siuvimo bei šią pramonės šaką aptarnaujančios įmonės,
                    IT bei automobilių prekybos įmonės. Dažnai gabenami įvairūs įrengimai, jų
                    detalės. Lietuvoje TNT specializuojasi gabenti ypač skubias siuntas.
                    TNT yra antras pagal dydį Europos skubių siuntų gabenimo tinklas. Lietuvos
                    antrinė įmonė kol kas nepaskelbė savo pernykštės apyvartos - tai bus padaryta
                    po to, kai tokius duomenis paskelbs pirminė įmonė. 2003 m. įmonės apyvarta
                    sudarė 7,14 mln. Lt.
                    Verslo zinios

                    Comment


                      #11
                      Dėkui už naujienas. Beje, gal yra duomenų, kokio dydžio bus "GNT Lietuva" sandėlis? Prieš savaitę teko pravažiuot ir gan įspūdingai išrodė jau beveik baigiamas
                      Mano galerija Flickr'yje

                      Comment


                        #12
                        Malonu, kad Kaunas tikrai atsigauna ir igauna tam tikra pagreiti!

                        Comment


                          #13
                          Parašė Mantaz
                          Dėkui už naujienas. Beje, gal yra duomenų, kokio dydžio bus "GNT Lietuva" sandėlis? Prieš savaitę teko pravažiuot ir gan įspūdingai išrodė jau beveik baigiamas
                          Taigi GNT sandėlis jau kokie du metai kaip stovi
                          Ar GNT išsigando ACC konkurencijos ir ėmė plėstis?

                          Beje vos ne pirmą jo darbo dieną teko pasinaudoti naujojo BizPako/DPD terminalo paslaugomis
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            #14
                            Parašė Tomas
                            Taigi GNT sandėlis jau kokie du metai kaip stovi
                            Ar GNT išsigando ACC konkurencijos ir ėmė plėstis?

                            Beje vos ne pirmą jo darbo dieną teko pasinaudoti naujojo BizPako/DPD terminalo paslaugomis
                            Tai, kad jis ten statomas, gal tu apie kokį kitą kalbi
                            Mano galerija Flickr'yje

                            Comment


                              #15
                              BizPako pagrindinie verslas yra vietines siuntos tai todel ir Kaune, visiems aisku kad t.y. logiska ir normalu

                              bet siaip apie DHL tai nezinau... manau kad pagrindinis srautas siuntu eina is VLN... tai del to dabar lektuvas is VLN ir skrenda

                              is Kauno tik berods UPS lektuvas pas lenkus skrenda... gal as ir neteisus.....

                              bet TNT irgi kiek tieko vaziuti pro oro uosta statosi sau nauja sandeliuka tai turbut ten ir bus ju centriukas ?

                              O tarp IT didmeninku tai dabar tikra kova prasidejo
                              kiek girdejau TD BALTIC taip pat siek nori prasiplesti "VIlniaus Tranzito" sandeliuose

                              Comment


                                #16
                                Įsibėgėja Kauno intermodalinio terminalo statyba, jau atlikta dešimtadalis darbų

                                Palemono geležinkelio mazge esančio Kauno viešojo logistikos centro (VLC) intermodalinio terminalo statyba įgauna pagreitį. Jau atlikta apie 10 proc. šalia magistralės Vilnius-Kaunas-Klaipėda statomo 81 mln. litų vertės projekto rangos darbų.


                                Daugiau: http://myliukauna.lt/lt/naujienos/ci...mtadalis-darbu

                                Comment


                                  #17
                                  Kauniečių statomas terminalas atims krovinių kąsnį iš uosto

                                  Statybos tiksi lyg laikrodis. Pernai rudenį startavęs Kauno intermodalinio terminalo (KIT) projektas Palemono kelyne įsuko darbų smagratį. Tad stambiausioms Europos krovinių pervežimo kompanijoms KIT ketinama pasiūlyti jau 2015 m. Manoma, kad galutinai įrengtas terminalas nuraškys dalį krovinių gabenimo jūra vaisių – KIT sukurta infrastruktūra leis krovinius iš Vakarų į Rytus gabenti geležinkeliais greičiau ir pigiau.

                                  Pasak „Lietuvos geležinkelių” Krovinių vežimo direkcijos Logistikos projektų skyriaus viršininko Mindaugo Butnoriaus, Kauno intermodalinį terminalą bus siekiama išnaudoti kaip svarbią vietą aptarnaujant krovinių srautus nuo Centrinės Europos iki Azijos.

                                  Geležinkeliai jau greitai galės pasiūlyti mažesnius krovinių gabenimo įkainius nei jūrų uostai.

                                  „Planuojama, kad nuo 2015 m. pervežimų jūra kainos dėl naujos direktyvos, susijusios su sieros likučių ribojimais laivų kurui, išaugs apie 20 proc. Tikėtina, kad geležinkeliais vežti ir paskirstyti krovinius bus pigiau, tad ir konkurencingiau. Kaune galėsime aptarnauti krovinius, atvykusius per Lenkiją iš Vokietijos ir kitų šalių.

                                  Jame perskirstyti ir ant rusiškosios vėžės perkelti kroviniai iškeliaus į Rusiją, Baltarusiją, Kazachstaną, Šiaurės šalis. Konteinerinio traukinio „Saulė“ pagalba galėsime pasiekti net Kiniją“, - sakė M.Butnorius.

                                  Šalia statomo KIT yra Kauno laisvoji ekonominė zona, kur savo veiklą gali plėtoti įvairios įmonės. Greta Palemono geležinkelio stoties veikia apie 200 bendrovių, kurios jau seniai naudojasi geležinkeliu.

                                  Nutiesus Rail Baltica vėžę ir atnaujinus infrastruktūrą, bus galima aptarnauti kelis kartus didesnius krovinių srautus.

                                  „Kol kas rūpinamės klientų paieška Kauno intermodalinio terminalo veiklai ir krovos paslaugoms teikti. Vyksta derybos su šveicarų bendrove „Hupac“, vienu didžiausių intermodalinių operatorių Europoje, kuri jau dabar Šeštokuose perkrauna savo krovinius kartą per savaitę ir gabena juos į Kazachstaną. Pasirašytas susitarimas ir su didžiausia geležinkelių bendrove „DB Schenker Rail“.

                                  Palemono geležinkelio stoties infrastruktūrą būtinai reikėjo atnaujinti. Pastatę terminalą ir baigę tiesti Rail Baltica vėžę nuo Šeštokų iki Kauno, turėsime ką pasiūlyti į Roterdamą, Hamburgą ir kitus uostus atkeliaujantiems stambiems kroviniams", - kalbėjo M.Butnorius.

                                  Iš Hamburgo uosto, kuris aptarnauja apie 70 proc. Baltijos regionui skirtų krovinių, konteineriai mažesniais laivais iškeliauja į Baltijos jūros uostus. Iš jų sausuma gabenami į paskirstymo centrus. Ateityje planuojama, kad krovinius bus galima vežti tik geležinkeliais.

                                  „Lietuvos geležinkelių” dar 2008 m. atlikta studija parodė, kad krovinius perkelti nuo vienos geležinkelio vėžės ant kitos yra efektyviausia krovinių gabenimo priemonė. Geografiškai susisiekimui itin patogi Kauno vieta, nes greta esanti magistralė „Via Baltica“ ir oro uostas atveria galimybes investicijų pritraukimui. Skaičiuojama, kad po dešimtmečio per Kauną turėtų būti pervežama po 6-8 mln. tonų krovinių per metus. Kauno intermodalinio terminalo statybų projekto vertė - 88 mln. litų. Iš jų 85 proc. finansuoja ES Sanglaudos fondas.


                                  lrytas.lt 2014-04-07

                                  Comment


                                    #18
                                    Kauno intermodalinis terminalas

                                    Baigiama sutvarkyti privažiavimus. Tiems gyventojams, kurie čia likę nepavydžiu. Tarp autostrados ir geležinkelio. Juos atitvers, bet kas iš to...









                                    You've got one life! Live it!

                                    Comment


                                      #19
                                      Kauno intermodalinio terminalo statybos darbų pabaiga - jau šį rugsėjį
                                      Užbaigus Kauno intermodalinio terminalo statybas ir jį sujungus su europine vėže, Kaunas taps vienintele vieta visoje Europoje, kur susijungs dvi skirtingos vėžės - europinė ir rusiškoji.
                                      http://www.kaunas.lt/index.php?173978610
                                      Paskutinis taisė Gator; 2014.07.04, 13:24.

                                      Comment


                                        #20
                                        Kauno intermodalinio terminalo startas – jau šį rudenį

                                        http://kaunas.lt/index.php?655609175

                                        Comment

                                        Working...
                                        X