Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Naujoji Vilnia-Kena-Minskas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Įdomu ką į tai pasakytų verslai, kurie gyvena iš baltarusių darbo, pvz. statybos, logistika.
    Jei tik galėtų, senai su dešrom Maskvoj būtų.

    Comment


      #82
      Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

      Įdomu ką į tai pasakytų verslai, kurie gyvena iš baltarusių darbo, pvz. statybos, logistika.
      O kodėl būtinai reikia kviestis darbininkus iš šalies, kurie teršia mūsų šalį su savo rūskyj myr? Tai šalis, kuri Lietuvos URM žemėlapyje pažymėta juodai (Rekomenduojama nedelsiant išvykti iš šalies), tačiau čia planuoja atkurti maršrutą, taip skatinant keliauti? Aš taip suprantu, kad eismas traukiniais yra dėl turizmo, o pigi darbo biomasė, jei nori būti atvežta, tegu samdosi kokį socialinį taksi ar vairuotoją ar buriasi į grupę, kur juos visus surinktų ir centralizuotai atvežtų specialus autobusas jei jų čia taip reikia.

      Jei maršrutas, nors ir nutrauktas dėl karantino, tačiau atkurtas nebuvo argumentuojant karu Ukrainoje, tai taip išeina, kad siūlymas jį atstatyti vėl tarsi reiškia, jog karas baigėsi? Ir tokiu metu, kai valdžia iš kitos pusės vis labiau kalba, jos mes neišvengiamai per artimiausius 5 metus būsime užpulti?

      Taip, tiek traukiniu seniau, tiek autobusu teoriškai dabar gali keliauti kas tik nori, tačiau dabar tarsi neoficialiai jie orientuoti į juodadarbius migrantus. Kaip suprantu, susisiekimas su Minsku reikalingas, nes jais naudojasi ir dar vieno regiono - Vidurinės Azijos darbo migrantai. Kiek teko girdėti, jų kelionė maždaug tokia: skrydis lėktuvu Biškekas-Maskva, tuomet lėktuvas/autobusas Maskva-Minskas, na ir autobusu iš ten jie pasiekia Lietuvą, kur pasiskirsto po įvairius miestus.

      Ar daug Lietuvos piliečių šiuo metu turizmo tikslais vyksta į tą pusę (kontrabanda nesiskaito)? Galų gale, kam realiai apart fūristų ir statybininkų reikalingas traukinio atstatymas? Kad Švenčionienė su Juraičiu galėtų lengviau važinėti "tiesti tiltų"?

      Comment


        #83
        kai tik socdemai valdzioj taip ir norisi i rytus... ne kad esama infrastruktura pritaikytu labiau lt keliaut.. realiai visiskai pakanka kolkas autobusu.
        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


        - George W. Bush President of the USA

        Comment


          #84
          Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
          kai tik socdemai valdzioj taip ir norisi i rytus... ne kad esama infrastruktura pritaikytu labiau lt keliaut.. realiai visiskai pakanka kolkas autobusu.
          Ten tų autobusų ne tai kad užtenka, bet jų yra visiškas overkill, kai pamačiau grafiką kiek ten jų važiuoja - vos nenualpau. Ir dar traukinius paleisti? Tai gal iš karto atidarom visus Raigardus, Švenčionis, Adutiškius, ir kalam bevizį - draugauti tai draugauti.
          Snowflakes will attack U <3

          Comment


            #85
            Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

            Ten tų autobusų ne tai kad užtenka, bet jų yra visiškas overkill, kai pamačiau grafiką kiek ten jų važiuoja - vos nenualpau. Ir dar traukinius paleisti? Tai gal iš karto atidarom visus Raigardus, Švenčionis, Adutiškius, ir kalam bevizį - draugauti tai draugauti.
            Visi vakariniai reisai šiai dienai išparduoti, į rytinius irgi klausimas kiek laisvų vietų belikę. Čia internete nerodo, bet stoties kasos tokią informaciją mato.https://autobusubilietai.lt/search?d...toStop=Minskas Reiškia, poreikis iš tiesų yra, užtat ir bando prakišti traukinių grąžinimą. Klausimas, kaip padaryti, kad keliauti per/į tą šalį nesinorėtų. Čia apie autobusus.
            Grįžtant prie geležinkelio reikalų, man klausimas, kodėl prieš kažkiek tai metų mes savo pusėje pradėjome elektrifikuoti tą ruožą iki sienos? Buvo nepagrįstų vilčių, kad ta šalis pamažu demokratizuosis ar bent jau nesijungs prie konflikto, karui atsinaujinus? Ar šis sprendimas buvo priimtas abejų šalių geležinkelių tarybose ar aukščiausiu politiniu lygiu - juk tuomet, kai šį atkarpa pradėta elektrifikuoti, prezidente buvo Grybauskaitė, kuri dalyvavo dvišaliuose vizituose spaudžiant ranką tam prezidentui, kurio išrinkimo teisėtumo klausimas anuomet nelabai kam kliūdavo.

            Comment


              #86
              Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
              .
              Grįžtant prie geležinkelio reikalų, man klausimas, kodėl prieš kažkiek tai metų mes savo pusėje pradėjome elektrifikuoti tą ruožą iki sienos? Buvo nepagrįstų vilčių, kad ta šalis pamažu demokratizuosis ar bent jau nesijungs prie konflikto, karui atsinaujinus? Ar šis sprendimas buvo priimtas abejų šalių geležinkelių tarybose ar aukščiausiu politiniu lygiu - juk tuomet, kai šį atkarpa pradėta elektrifikuoti, prezidente buvo Grybauskaitė, kuri dalyvavo dvišaliuose vizituose spaudžiant ranką tam prezidentui, kurio išrinkimo teisėtumo klausimas anuomet nelabai kam kliūdavo.
              Žinoma, kad sprendimas buvo aukščiausiu lygiu. Priežastys buvo tokios:

              1) Didžiuliai krovinių srautai (Belkalij, tranzitas ir kt.);
              2) Rinka vos už 200km su 2 milijonais gyventojų - elektrifikacija suteikė greitesnes keliones ir naujus traukinius, tam specialiai buvo pirkti EJ nauji traukiniai;
              3) Vilnius-Minskas, kiek teko kalbėtis su geležinkeliečiais, buvo vienintelis pelningas keleivinis maršrutas, kuris padengdavo dalies kitų maršrutų nuostolius. Ir labai stipriai augo, kiek buvo prieinama statistika, šimtais proc. per metus.

              Žinoma, dabartinė politinė situacija neleis atidaryti tokio maršruto, bet šiaip jo potencialas yra milžiniškas

              Comment


                #87
                Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                Taip, idealiausia būtų naikinti visus reisus Vilnius-Minsk ir t.t. Mačiau gerą palyginimą, kad į priešiškos šalies sostinę ir kitus miestus autobusų reisų pilna, tačiau pvz. į Kėdainius - nei vieno.
                Autobuso bilietas į Minską kainuoja 55€, o į Kėdainius - 14-16€. Tiesiog ekonomika.

                Comment

                Working...
                X