Taigi šiandien prasilėkiau laukais dviračiu. Stabtelėjau prie tilto per Sidabros upę šalia Šarkių geležinkelio stoties.
Tiltas atrdodo ne naujas. Su tašytų akmenų atramomis gal statytas 1916 m. kai buvo nutiestas geležinkelis Tilžė-Jelgava, kairėje pusėje matosi vėlesnio betoninio tilto atramos (tikriausiai statyto kartu su antruoju geležinkelio keliu Antrojo pasaulinio karo metais). Antrasis kelias jau senokai nurinktas, išliko tik sampilas.
Beje, klausimas specialistams. Atrkreipkite nuotraukose dėmesį, kad vietomis akmenukai ir betoniniai pabėgiai pabaltavę - lyg trinti vienas į kitą. Kas tai per reiškinys? Įtariu, kad nuo trinties kilnojantis pabėgiams važiuojant traukiniui.








Tiltas atrdodo ne naujas. Su tašytų akmenų atramomis gal statytas 1916 m. kai buvo nutiestas geležinkelis Tilžė-Jelgava, kairėje pusėje matosi vėlesnio betoninio tilto atramos (tikriausiai statyto kartu su antruoju geležinkelio keliu Antrojo pasaulinio karo metais). Antrasis kelias jau senokai nurinktas, išliko tik sampilas.
Beje, klausimas specialistams. Atrkreipkite nuotraukose dėmesį, kad vietomis akmenukai ir betoniniai pabėgiai pabaltavę - lyg trinti vienas į kitą. Kas tai per reiškinys? Įtariu, kad nuo trinties kilnojantis pabėgiams važiuojant traukiniui.



Pasakytu tau: padėk parašą remontui kokio tais pastato (nors gal jam išvis nereikia to remonto) ir gausi tai n% "padėka" ir remontuosi nieko nežiūrėdamas, svarbu kad ant popieriaus gražu ir teisėta būtu. Neūkiškumas ir tiek 



Paprastas baltų plytų namas, tik su užrašu, kuris nurodo, kad čia ne paprastas namas, o stotis. Tokia pat nyki (t.y. įprastas statinys, kuris nei kiek nepanašus į stotį) yra ir Kužių stotis.








Comment