Ministras E. Masiulis dėl Skuodo linijos sakė, kad problemą reikia spręsti kompleksiškai: reikia renovuoti kapitaliai visus ruožus Mažeikiai-Liepoja, Priekulė-Kretinga. Gabalais - nei ekonomiškai, nei infrastruktūros prasme nepagrįsta.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Gelžk. Kužiai-Mažeikiai-Priekulė-Liepoja
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai reiškia, kad nieko ir nebus daroma, bent jau artimiausiu laiku.Parašė Sovijus Rodyti pranešimąMinistras E. Masiulis dėl Skuodo linijos sakė, kad problemą reikia spręsti kompleksiškai: reikia renovuoti kapitaliai visus ruožus Mažeikiai-Liepoja, Priekulė-Kretinga. Gabalais - nei ekonomiškai, nei infrastruktūros prasme nepagrįsta.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pažiūrėti galima čia:Parašė udrius Rodyti pranešimąSolvijau, jei nesunku įmesk daugiau foto, kaip in real atrodo ruožas Latvijoje...
 http://www.miestai.net/forumas/showt...495#post365495
 
 http://www.miestai.net/forumas/showt...495#post365495
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal nebuvo šio pranešimo - apie geležinkelio tunelio Mažeikiuose projektą. Kaip supratau pilietinė iniciatyva.
 
 http://www.mazeikiai.lt/go.php/lit/M...ristatymo/4747
 
 Siūloma etapais uždaryti eismą: pradžioje Kužių kryptimi ir judėjimą nukreipti per Rengę-Jelgavą-Šiaulius, įrengus šią tunelio dalį paskiau uždaryti judėjimą Rengės kryptimi.Paskutinis taisė Salvijus; 2011.12.14, 18:03.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Apie tunelį jau kalbėta senokai. Bet tai absurdas ir šiaip nepakeliama investicija. Plius dar elektrifikuota linija... Visiška nesąmonė, nes elektrifikuoti reikėtų ruožą nuo Bugenių iki Radviliškio - ten keičiami lokomotyvai.
 
 Kelis šimtus kartų pigiau galima pastatyti tris viadukus ir tai leis išspręsti transporto problemas, kurios atsiranda uždarius pervažas. Arba netgi iškelti stoties kelyną (į Ventos stotį vagonų laikymui ir t.0t), paliekant tik dvibėgę geležinkelio liniją su stotimi ir atlaisvinti teritoriją mieste. Bet kam gi ji reikalinga? Juk miestas merdėjantis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai va būtent. Geležinkelio tunelis it turėtų „sudrebinti“ Mažeikius, o gal net ir naują gyvybę įpūstų – atlaisvinamos teritorijos užstatomos naujais turistus traukiančiais objektais.Parašė Al1 Rodyti pranešimąApie tunelį jau kalbėta senokai. Bet tai absurdas ir šiaip nepakeliama investicija. Plius dar elektrifikuota linija... Visiška nesąmonė, nes elektrifikuoti reikėtų ruožą nuo Bugenių iki Radviliškio - ten keičiami lokomotyvai.
 
 Kelis šimtus kartų pigiau galima pastatyti tris viadukus ir tai leis išspręsti transporto problemas, kurios atsiranda uždarius pervažas. Arba netgi iškelti stoties kelyną (į Ventos stotį vagonų laikymui ir t.0t), paliekant tik dvibėgę geležinkelio liniją su stotimi ir atlaisvinti teritoriją mieste. Bet kam gi ji reikalinga? Juk miestas merdėjantis.
 
 Dėl „nepakeliamų“ investicijų. O koks skirtumas? Jei bus pinigų iš ES, tai ko dar galvą sukti? Gal geriau tunelį Mažeikiuose pastatyti, nei pinigus išvogti per visokiausias VEKS analogijas?
 
 Viadukų ir autotunelių statyba Mažeikiuose idėja jau virsta atgyvenusia. Reikėjo statyti, kol pas gyventojus entuziazmas tam buvo. O dabar bus geležinkelio tunelis, tik „Lietuvos geležinkeliai“ jam iš lubų nupiešė 800 mln litų kainą; ir patys tuo pakliuvo į spąstus, bet jie to dar nežino.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiaip pamąsčius...
 a) visas Mažeikių stoties kelynas remontuotas (visi pabėgiai betoniniai), vadinasi atliktas remontas statant tunelį taptų nuostolingas ir bereikalingas?
 b) ka reiktų daryti su birių krovinių rampa?
 c) rausti nuvažiavimą tuneliui reiktu pradėti mažiausiai 0,5 km iki portalo (tunelio pradžios), o jų būtų net 3 +betonuoti ir aptverti "griovio" kraštai, kadangi vietovė lygi
 d) jeigu birių krovinių rampą paliekama vietoje, tuomet reiktų ilginti atšaką iki jos, nuo MN pusės reiktų papildomų kelių, o pačią atšaką statyti ant betono, kito varianto sąlygos neleidžia
 e)tunelyje važinėtų tik dyzeliu varomos automotrisės ir traukos riedmenys, taigi apačioje esančiame keleivių perone dažnai būtų apsinuodijimų
 f) vistiek atsirastų koks idiotas, kuris ir tunelyje sugebėtų palysti po traukiniu, tuomet išvis eismas jame būtų apribojamas iki minimumo, o gal ir visai sustabdytas"I killed the Bank" - Andrew Jackson
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visiškai taip. Gyvenimas vietoje nestovi.Parašė Kosovo Rodyti pranešimąŠiaip pamąsčius...
 a) visas Mažeikių stoties kelynas remontuotas (visi pabėgiai betoniniai), vadinasi atliktas remontas statant tunelį taptų nuostolingas ir bereikalingas?
 Ji gali likti – netrukdys. Principe į tą zoną ir dar toliau turi būti „nugrūstas“ visas krovininis darbas.b) ka reiktų daryti su birių krovinių rampa?
 
 Kai kur reikėtų betonuoti, o kai kur pakaktų ir šlaituoti.c) rausti nuvažiavimą tuneliui reiktu pradėti mažiausiai 0,5 km iki portalo (tunelio pradžios), o jų būtų net 3 +betonuoti ir aptverti "griovio" kraštai, kadangi vietovė lygi
 Papildomų kelių reikėtų, taip pat ir vadinamojo „примыкание на перегоне“ – kad manevrinių sąstatu galima būtų įvažiuoti iš Ventos pusės.d) jeigu birių krovinių rampą paliekama vietoje, tuomet reiktų ilginti atšaką iki jos, nuo MN pusės reiktų papildomų kelių, o pačią atšaką statyti ant betono, kito varianto sąlygos neleidžia
 Viršutinės geležinkelio kelio konstrukcijos statomos ant žemių sankasos, padengtos smėlio arba žvyro, arba skaldos balasto; betonas po geležinkelio keliu nereikalingas.
 Veikiausiai – ne. Keleiviniams traukiniams numatomas dar vienas neilgas kelias tunelyje, kuris būtų siena atitvertas nuo pagrindinio kelio, gal būt – net nuleidžiamais automatiniais vartais su ventiliacija lokomotyvų (ar dyzelinių jėgainių) stovėjimo vietoje.e)tunelyje važinėtų tik dyzeliu varomos automotrisės ir traukos riedmenys, taigi apačioje esančiame keleivių perone dažnai būtų apsinuodijimų
 Kaip minėjau, numatomas antrasis trumpesnis kelias, kuris bus siena atitvertas nuo pagrindinio kelio, o įėjimas ne keleivinių traukinių eismo metu į keleivinę platformą uždaromas. Keleiviai po keleiviniais traukiniais ir Londone krenta. Bet tunelis Mažeikiuose mąstomas, principe, ne iš gyventojų saugumo sumetimo pozicijų. Tai – viso labo viena tunelio sumąstymo koncepcijos komponenčių, kaip ir pervažų naikinimas.f) vistiek atsirastų koks idiotas, kuris ir tunelyje sugebėtų palysti po traukiniu, tuomet išvis eismas jame būtų apribojamas iki minimumo, o gal ir visai sustabdytas
 
 Galimas tunelio statybos būdas – atviras skydinis. Dar, kaip nupasakojo, galimas variantas – į žemę sukalami reikiamo ilgio metaliniai skydai, įtvirtinami gęžtiniais poliais/pamatais (net nežinau kaip pavadinti), uždengiamas tunelio viršus, pro skylę į tunelį paleidžiama technika iškasti gruntą.Paskutinis taisė Combat; 2011.12.23, 12:20.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar pas kažką dar yra minčių, kad tas ruožas dar gali būti atkeltas?Parašė Salvijus Rodyti pranešimąGerai pagalvojus ar tas tunelis iš vis reikalingas, aprkova šiuo ruožu gerokai sumažėtų "atkėlus" geležinkelį Priekulės-Skuodo kryptimi.
 Įdomu kiek proc. MN produkcijos keliauja į KN?Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pirmadienį važiuodami po Latviją, šiuo atveju konkrečiai iš Mažeikių per Vainiuodę, Priekulę, pastebėjau, kad kai kuriuose Latvijos dalies ruožuose ir grioviuose iki Priekulės yra išgenėti krūmai.
 Vaizdas gerokai skiriasi nei fiksuotas 2009 m. (žr. pranešimus aukščiau).
 Įdomu kokiu tikslu vykdomi šie darbai?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Eismas, principe, be esminio kapitalinio remonto ta kryptimi nebeįmanomas – medžiai per dideli ir šaknys pažeidusios sankasą stipriai; vienintelis logiškas sprendimas – nuardyti geležinkelį tame ruože. Tuo labiau, kad Lietuva puoselėja viltis pati pasistatyti geležinkelio kelią nuo Lūšės iki Skuodo.Parašė Salvijus Rodyti pranešimąPirmadienį važiuodami po Latviją, šiuo atveju konkrečiai iš Mažeikių per Vainiuodę, Priekulę, pastebėjau, kad kai kuriuose Latvijos dalies ruožuose ir grioviuose iki Priekulės yra išgenėti krūmai.
 Vaizdas gerokai skiriasi nei fiksuotas 2009 m. (žr. pranešimus aukščiau).
 Įdomu kokiu tikslu vykdomi šie darbai?
 
 Nuardžiusi tą geležinkelio kelią, Latvija tik išloš – visi galimi naftos, ir ne tik, kroviniai į Liepojos uostą važiuos per visą Latviją, o ne per visą Lietuvą, pvz., iš Novopolocko. Lietuva, nuardydama geležinkelį Mažeikiai – Rengė, pademonstravo puikų pavyzdį, kaip susižerti visą įmanomą pelną sau. Latviai, manau, elgsis analogiškai.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
 Comment





![[unique]y1k3s [unique]y1k3s](./core/customavatars/thumbs/avatar2922_3.gif)



Comment