Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Kužiai-Mažeikiai-Priekulė-Liepoja

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė Combat Rodyti pranešimą
    Tuo labiau, kad Lietuva puoselėja viltis pati pasistatyti geležinkelio kelią nuo Lūšės iki Skuodo.
    Kas nors apčiuopiamo ar tik atskirų piliečių pamąstymai?
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      #82
      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
      Kas nors apčiuopiamo ar tik atskirų piliečių pamąstymai?
      Bent jau į Mažeikių rajono teritorijos bendrąjį planą (Mažeikių rajono susisiekimo sprendiniai) (berods, ir Skuodo) geležinkelio linija Lūšė – Skuodas yra įklijuota...
      Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

      Comment


        #83
        Parašė Combat Rodyti pranešimą
        Eismas, principe, be esminio kapitalinio remonto ta kryptimi nebeįmanomas – medžiai per dideli ir šaknys pažeidusios sankasą stipriai; vienintelis logiškas sprendimas – nuardyti geležinkelį tame ruože. Tuo labiau, kad Lietuva puoselėja viltis pati pasistatyti geležinkelio kelią nuo Lūšės iki Skuodo.

        Nuardžiusi tą geležinkelio kelią, Latvija tik išloš – visi galimi naftos, ir ne tik, kroviniai į Liepojos uostą važiuos per visą Latviją, o ne per visą Lietuvą, pvz., iš Novopolocko. Lietuva, nuardydama geležinkelį Mažeikiai – Rengė, pademonstravo puikų pavyzdį, kaip susižerti visą įmanomą pelną sau. Latviai, manau, elgsis analogiškai.
        Ar išlos klausimas? Liepojos pagrindinis krovinys - grūdai, kurių nemaža dalis keliauja iš Lietuvos arba per Lietuvą (dabar nukreipiami per Joniškį), yra uoste ir lietuviško kapitalo įmonių.
        Liepoja kitiems kroviniams turi per daug konkurentų - Rygą, Ventspilį ir Klaipėdą.

        Comment


          #84
          Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
          Ar išlos klausimas? Liepojos pagrindinis krovinys - grūdai, kurių nemaža dalis keliauja iš Lietuvos arba per Lietuvą (dabar nukreipiami per Joniškį), yra uoste ir lietuviško kapitalo įmonių.
          Liepoja kitiems kroviniams turi per daug konkurentų - Rygą, Ventspilį ir Klaipėdą.
          Išloš. Nebereikės už neeksploatuojamą geležinkelį mokėti turto ir žemės mokesčių (manau, toks yra), „OrlenLietuva“, pvz., jei kada bus terminalas Liepojoje su tinkamo gylio farvateriu ir nuosavomis „Orlen Lietuva“ talpomis, veš krovinius ne per trumpąją, o per didžiąją Latvijos geležinkelių dalį. Nebelikus tos geležinkelio atkarpos, LDZ garantuotai visiems laikams susirinks didesnius pinigus, nei priimdama krovinius per trumpąją (Priekulė – Liepoja) geležinkelių atkarpą.

          Aišku, regionams iš to nieko gero, bet jei jau Lietuva nuėjo tokiu keliu (visiems laikams demontavo Mažeikiai – Rengė geležinkelio atkarpą), tai kodėl Latvijai nežengti atsakomojo žingsnio? Tuo labiau, kad niekas nerodo jokių iniciatyvų atgaivinti traukinių eismą ta kryptimi; „Orlen Lietuvai“, žvelgiant iš šalies, atrodo pakankama dilde šveisti nagus ir kalbėti „logistęčno“,o visus likusius klausimus turėtų Lenkijos prezidentas arba ministras pirmininkas išspręsti....
          Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

          Comment


            #85
            Parašė Combat Rodyti pranešimą
            Išloš. Nebereikės už neeksploatuojamą geležinkelį mokėti turto ir žemės mokesčių (manau, toks yra), „OrlenLietuva“, pvz., jei kada bus terminalas Liepojoje su tinkamo gylio farvateriu ir nuosavomis „Orlen Lietuva“ talpomis, veš krovinius ne per trumpąją, o per didžiąją Latvijos geležinkelių dalį. Nebelikus tos geležinkelio atkarpos, LDZ garantuotai visiems laikams susirinks didesnius pinigus, nei priimdama krovinius per trumpąją (Priekulė – Liepoja) geležinkelių atkarpą.

            Aišku, regionams iš to nieko gero, bet jei jau Lietuva nuėjo tokiu keliu (visiems laikams demontavo Mažeikiai – Rengė geležinkelio atkarpą), tai kodėl Latvijai nežengti atsakomojo žingsnio? Tuo labiau, kad niekas nerodo jokių iniciatyvų atgaivinti traukinių eismą ta kryptimi; „Orlen Lietuvai“, žvelgiant iš šalies, atrodo pakankama dilde šveisti nagus ir kalbėti „logistęčno“,o visus likusius klausimus turėtų Lenkijos prezidentas arba ministras pirmininkas išspręsti....
            Kažkokia čia nesąmonė, tai gal iš viso taip suformuoti geležinkelių sistemą, kad iš Mažeikių, vežant produktus į uostus, Lietuvoje būtinai tektų važiuoti per Vilnių, o Latvijoje per Daugpilį? Ot kilometrų susidarytų. Ir dar klausimėlis: ar krovinio pristatymo greitis nevaidina jokio faktoriaus kainai?

            Comment


              #86
              Vis dėlto Combat buvos teisus ruožo valymo nuo krūmų darbai susiję su linijos demontavimo darbais. Darbus turėjo pabaigt iki kovo-balandžio (bent kiek mačiau nebuvo nė vieno nuimto bėgio). Taigi žemėlapyje tuoj vėl nebeliks vieno ruožo.
              Linijos Rengė-Glūda likimas priklauso nuo Lietuvos pusės - ar bus atnaujintas ruožas Mažeikiai-Rengė.

              http://www.sam.gov.lv/satmin/content/?cat=59&page=5
              Paskutinis taisė Salvijus; 2012.05.14, 23:40.

              Comment


                #87
                Informacija iš bičiulio Latvijoje - ruožas Priekulė-Liepoja jau nuardytas.
                Paskutinis taisė Salvijus; 2012.05.16, 17:32.

                Comment


                  #88
                  Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                  Informacija iš bičiulio Latvijoje - ruožas Priekulė-Liepoja jau nuardytas.
                  Šiek tiek keista. Pradžioje turėtų nuardyti Skuodas – Priekulė, vėliau – Vainuodė – Priekulė, ir tik tada Priekulė – Liepoja. Gal Skuodas – Priekulė ir Vainuodė – Priekulė taip pat jau nuardyti?
                  Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                  Comment


                    #89
                    Tai su traktoriais ardo ir tiek.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      #90
                      Parašė Combat Rodyti pranešimą
                      Šiek tiek keista. Pradžioje turėtų nuardyti Skuodas – Priekulė, vėliau – Vainuodė – Priekulė, ir tik tada Priekulė – Liepoja. Gal Skuodas – Priekulė ir Vainuodė – Priekulė taip pat jau nuardyti?
                      Kaip sakiau Vainiuodė-Priekulė ir Priekulė-Skuodas dar nenuardyti - čia pabėgiai betoniniai, o ruože Priekulė-Liepoja - pabėgiai mediniai.

                      Comment


                        #91
                        Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                        Kaip sakiau Vainiuodė-Priekulė ir Priekulė-Skuodas dar nenuardyti - čia pabėgiai betoniniai, o ruože Priekulė-Liepoja - pabėgiai mediniai.
                        Tai kaip jie nusiardys likusį gabalą? Gi reikia jį geležinkeliu pasiekti.
                        Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                        Comment


                          #92
                          tai nebūtina geležinkelio, viską pjaustys į metalo laužą ir viskas. Tam užtenka ir traktoriaus

                          Comment


                            #93
                            Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                            Kaip sakiau Vainiuodė-Priekulė ir Priekulė-Skuodas dar nenuardyti - čia pabėgiai betoniniai, o ruože Priekulė-Liepoja - pabėgiai mediniai.
                            Pravažiavau ir aš per Preikulę, Vainodę – bėgiai tebėra vietoje. Esu 100% įsitikinęs, kad geležinkelis pradėtas ardyti nuo Skuodo pusės. Mano spėjimą patvirtino skuodiškis žvejys, su kurio buvom sumerkę meškeres į Baltijos jūrą.
                            Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                            Comment


                              #94
                              Mažeikiuose vykdoma gyventojų apklausa dėl apklausos, kurioje būtų gyventojai apklausiami dėl geležinkelio Mažeikiuose reikalingumo. Sudėtinga ta gyventojų nuomonės išreiškimo procedūra oficialiuoju būdu.
                              Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                              Comment


                                #95
                                Lūšę su Skuodu sujungus nereikės jokių tunelių.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  #96
                                  Nebus jokio tunelio. Negi savivaldybė negali surašyti popierių gauti ES paramą viadukų statybai?

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Nebus jokio tunelio. Negi savivaldybė negali surašyti popierių gauti ES paramą viadukų statybai?
                                    Teiginys toks, lyg klausimas jau būtų su Briuseliu paderintas, jog tunelio statybos finansavimas neįmanomas.

                                    Dabar vykdoma gyventojų apklausa dėl apklausos. Jei bus surinkti 5009 tinkami gyventojų parašai dėl apklausos (Vietos savivaldos įstatymas), ar reikalingas geležinkelio tunelis, o surengus apklausą, bus vėlgi pritarta tai idėjai, vargiai valdžia galės ignoruoti visą tą iniciatyvinės grupės įdirbį. Ji turės atlikti priešprojektinius tyrimus, atlikti studiją, važinėti į Vilnių dirbti, teikti paraiškas dėl finansavimo iš ES struktūrinių fondų. Kad tunelis yra utopinis ir jo nebus, galima bus teikti tik tada, jei paraiška dėl tunelio statybos finansavimo nebus įtraukta į ES struktūrinių fondų planą ne Vilniuje, o Briuselyje.

                                    Bet jeigu valdžia „praspirs“ vietos gyventojų nuomonę ir nueis stoties aptvėrimo darbų ir viadukų statymo kryptimi, rengiant raštą prokuratūrai dėl viešojo intereso gynimo, bus galima remtis gyventojų parašais (nes jie yra renkami vadovaujantis Vietos savivaldos įstatymu): gyventojų valia yra geležinkelio tunelis, o ne viadukai, valdžia neatliko reikiamo darbo realizuoti gyventojų valią dėl geležinkelio tunelio, todėl prašoma stabdyti visus darbus dėl viadukų, patraukti atsakomybėn gyventojų valią praignoravusius valstybės tarnautojus ir tokiu būdu apginti viešąjį interesą dėl geležinkelio tunelio ir naujo miesto centro formavimo. Maždaug taip. Manau, tai turėtų „praeiti“, nes patirtis „nukaunant“ valdžią Mažeikiuose tokiu būdu jau yra nevienetiniais pavyzdžiais.

                                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                    Lūšę su Skuodu sujungus nereikės jokių tunelių.
                                    Būtų galima argumentuoti, jei šiuo metu tokia jungtis būtų veikianti, bet, deja, jos nėra.
                                    Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                                    Comment


                                      #98
                                      Lygiai taip pat prokuratūroje ir teisme bus galima argumentuoti, kad apklausa buvo tendencinga ir skirta tik tunelio statybos prastūmimui, o ne bendrai geležinkelio per miestą problemos sprendimui. T.y. išnagrinėjimui visų įmanomų ir ekonomiškai pagrįstų variantų. Galiausiai niekas valdžios negali priversti tiesti tunelio, nes tai ne 10 tūkst. kainuojantis projektas. Net ir gavus ES finansavimą, miestui teks prisidėti ne viena dešimtimi milijonų, kurių Mažeikiai neturi. O gyventojai galės rinktis, ar turėti tunelį, ar duobėtas gatves, uždarytą mokyklą, vaikų darželį, panaikintus autobusų maršrutus, neapšviestas gatves ir pan.

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                        Lūšę su Skuodu sujungus nereikės jokių tunelių.
                                        Pats žinai, kad tai nerealu - rekonstruojant geležinkelį link Suvalkų taip ir nesugebėjo ištiesinti kreivių.

                                        Comment


                                          Logiškai mąstant tai turėtų būti n katų lengviau, nei XIX a. Bet čia lietūs lyja (nors nesinori taip sakyti...)
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X