Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

LG riedmenų numeracija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Vis dar pasiliko ta tvarka, kad elektrinių traukinių reiso numeriai prasideda skaičiumi 8, o dyzelinių 6.

    Comment


      #42
      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
      Elektrinių traukinių tik nauja, šilumvežių abi.
      manau tai kaip ir butu atsakymas i mano klausima..jog dabar turetu egzistuoti tik nauja riedmenu numeracija.Nes ant naujai gautu elektriniu riedmenu senoji numeracija nerasoma.

      Comment


        #43
        Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
        manau tai kaip ir butu atsakymas i mano klausima..jog dabar turetu egzistuoti tik nauja riedmenu numeracija.Nes ant naujai gautu elektriniu riedmenu senoji numeracija nerasoma.
        Kodėl? Ar uždėju ant VV Golf valstybinius numerius, mašina jau nebe VW Golf, o tik kokia nors FAK 523?

        Beje, Tarybų Sąjungoje, o dabar NVS buvo ir yra naudojamas aštuonženklis (skalitmenys) visų riedmenų ženklinimas. LG krovininiai vagonai turi šiuos numerius, nes jie naudojami apiforminant dokumentaciją, pagal numerį yra atsekami vagonai NVS naudojamoje elektroninėje informacinėje geležinkelių sistemoje ir t.t.

        Comment


          #44
          Akivaizdu, kad daugelis painioja traukinių ir riedmenų numeraciją.
          Riedmenims (vagonams ir lokomotyvams) numeruoti naudojamos aštuonių ir dvylikos ženklų numeravimo sistemos. Riedmenims, kurie važinėja buvusioje TSRS erdvėje, naudojama aštuonių ženklų numeravimo sistema (išskyrus keleivinius vagonus), o riedmenys, kurie važinėja tik Lietuvoje ir ES šalyse (išskyrus Estiją ir Latviją) - dvylikos. Riedmenio numeryje užkoduota informacija apie riedmenio rūšį, priklausomybę, svorį, ašių skaičių ir kt.

          Traukinių numeracija prasideda nuo 1 ir baigiasi 9999. Iš tikrųjų, kaip minėjo Carnifex-as, sistemoje egzistuoja prioritetinė tvarka - kuo mažesnis traukinio numeris, tuo didesnė jo pirmumo teisė.
          Keleiviniai traukiniai numeruojami nuo 1 iki 999, prekiniai nuo 1000 iki 3999 ir t.t. Čia taip pat egzistuoja tam tikra sistema. Kiekvienai geležinkelio linijai skiriamas tam tikras, tam tikros rūšies traukinių numerių limitas. Tarkim, prekinis tranzitinis traukinys, gabenantis iš Vaidotų geležinkelio stoties į Kaliningrado sritį krovinius, visada turės numerį, kuris prasidės skaičiais 23.. . Pagal traukinio numerio paskutinį skaičių gali sužinoti ir jo ir kryptį (lyginis ar nelyginis).

          Comment


            #45
            Taciau idomi situacija su riedmenu garaziniu numeravimu. Kuris yra naudojamas LG dokumentuose? Manau galbut naujoji UIC numeracija,nes ant naujai gautu dviauksciu elektriniu traukiniu rasoma tik UIC numeracija,o ant visu kitu senoji ir UIC taip pat.

            Comment


              #46
              Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
              Taciau idomi situacija su riedmenu garaziniu numeravimu. Kuris yra naudojamas LG dokumentuose? Manau galbut naujoji UIC numeracija,nes ant naujai gautu dviauksciu elektriniu traukiniu rasoma tik UIC numeracija,o ant visu kitu senoji ir UIC taip pat.
              Pirmiau minėtos riedmenų numeravimo sistemos naudojamos riedmeniui indentifikuoti. Jos naudojamos informacinėse apskaitos, atsiskaitymų su kitais geležinkeliais ir kitose sistemose.

              Kiekvienas riedmuo dar turi gamintojo suteiktą "garažinį" serijinį numerį. Pavyzdžiui: naujieji dviaukščiai elektriniai traukiniai EJ575-001,002 arba TEP70BS-002,003 ir t.t. Jie taip pat naudojami remonto, eksploataciniuose, finansiniuose dokumentuose ir kitur. Serijinio numeravimo neturi tik vagonai, todėl visur naudojami tik jų indentifikaciniai numeriai.

              Comment


                #47
                Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                Sveiki. Kadangi neradau tokios temos,o ji man yra aktuali (beje miestu viesajame transporte ji yra) pamaniau ja sukurti. Taigi gal beginio transporto fanai zino kaip visgi numeruojami riedmenys? Juk riedmenys neturi nei valstybiniu numerio zenklu,kaip keliu transporto priemones nei garazines numeracijos. Ar turi? Dekui uz atsakyma
                Geležinkelių riedmenų identifikavimo atmintinė
                http://www.failai.lt/nefy4vmtd9xl/GRIA.pdf.htm
                Paskutinis taisė AutoLiet; 2010.10.16, 06:46.

                Comment


                  #48
                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                  Modernizuotuose 2M62 indeksas M po numerio turi būti rašomas, tik dalyje su lentelėmis prigrybauta.
                  Tai, kad Eimantai atvirkščiai. "M" raidelė yra serijos dalis ir modernizuoti šilumvežiai visoje techninėje dokumentacijoje žymimi 2M62M arba 2M62UM. Čia turbūt VLRD išmislas žymėti "M" raidę po serijos numerio.

                  Comment


                    #49
                    Tai iš pat pradžių juk ir buvo žymima šone po numerio. Tai nematėt? Ir kodėl iškart po seno indekso dokumentuose? Juk ne Mongolijos serija
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      #50
                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                      Tai iš pat pradžių juk ir buvo žymima šone po numerio. Tai nematėt? Ir kodėl iškart po seno indekso dokumentuose? Juk ne Mongolijos serija
                      Čia galioja taisyklė: kieno "arklys" tas ir vardą jam suteikia. Vieningos standartizacijos čia nėra. Tai lokomotyvo savininko reikalas. Pagal projektą šis lokomotyvas vadinasi 2M62 su CAT 3512 jėgaine.
                      Tarkim "LDZ cargo" analogišką (2M62UM) lokomotyvą pavadino 2M62US.

                      Comment


                        #51
                        Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                        Tai, kad Eimantai atvirkščiai. "M" raidelė yra serijos dalis ir modernizuoti šilumvežiai visoje techninėje dokumentacijoje žymimi 2M62M arba 2M62UM. Čia turbūt VLRD išmislas žymėti "M" raidę po serijos numerio.
                        VLRD zymi savo apskaitoj pvz. 2M62M-0670, zymeti 2M62-0670M buvo radviliskio ismislas ir del to ant borto taip ir liko.
                        galiu pasakyti, kad su CME3M dar idomiau, su cekais pirmuos zymedavov tarpusavyje CME3L. iki siol dauguma TEM TMH raso, kaip TEM TMX, nuo lipduku esme nesikeicia

                        Comment


                          #52
                          Tai kad ir dabar tokių pasitaiko, pvz ČME3-0000ME.

                          Comment


                            #53
                            Ghmmm ale Čme tai geras žymėjimas, galima būtų drąsiai keisti į Čme-0000 Millenium

                            Comment


                              #54
                              Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                              VLRD zymi savo apskaitoj pvz. 2M62M-0670, zymeti 2M62-0670M buvo radviliskio ismislas ir del to ant borto taip ir liko.
                              galiu pasakyti, kad su CME3M dar idomiau, su cekais pirmuos zymedavov tarpusavyje CME3L. iki siol dauguma TEM TMH raso, kaip TEM TMX, nuo lipduku esme nesikeicia
                              Tai koks galutinis variantas? Nes ir ant raudonai perdarytų atsirado du skirtingi variantai.
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                #55
                                Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                Čia galioja taisyklė: kieno "arklys" tas ir vardą jam suteikia. Vieningos standartizacijos čia nėra. Tai lokomotyvo savininko reikalas. Pagal projektą šis lokomotyvas vadinasi 2M62 su CAT 3512 jėgaine.
                                Tarkim "LDZ cargo" analogišką (2M62UM) lokomotyvą pavadino 2M62US.
                                ant lenteles 2М62УС, net rusiskai paliko

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                  Tai koks galutinis variantas? Nes ir ant raudonai perdarytų atsirado du skirtingi variantai.
                                  cia jau reikia klausti keleiviniu vagonu depo atstovus, kodel jie taip raso ant borto. siulau visiems vadinti 2M62M- xxxx

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                                    cia jau reikia klausti keleiviniu vagonu depo atstovus, kodel jie taip raso ant borto. siulau visiems vadinti 2M62M- xxxx
                                    Taip racionaliausia ir teisingiausia būtų.

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                                      cia jau reikia klausti keleiviniu vagonu depo atstovus, kodel jie taip raso ant borto. siulau visiems vadinti 2M62M- xxxx
                                      Teisingai būtų 2M62-0231, 2M62U-0383, M62-1482. Jokių "K", "M".
                                      Paskutinis taisė Aleksio; 2010.11.29, 08:28.
                                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                      Comment


                                        #59
                                        K tai dar tiek to, bet M juk visiškai kitas šilumvežis gavosi.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          #60
                                          Kaip supratau LG riedmenu "garazine" numeracija galima lyginti su riedmens identifikaciniu numeriu (valstybini nr.atstoja UIC numeris, o kebulo nr.-gamyklinis nr.) Taciau nesuprantu butent kaip tikslingiau sia identifikacini nr.skaityti.Dabartine numeracija ant keleiviniu riedmenu sonu yra sudaroma is 12 skaitmenu (prasideda sk.92),o ant specialios paskirties riedmenu ir silumveziu palikta tarsi senoji numeracija,kurios pradzia sudaro kelios raides (TCK,TCM,AS,ER9M,620M ar kt.) ir keli skaiciai. Ar vietoj tu raidziu naujai priskirti galima taip pat kokius skaicius ar kaip? Ar nauja 12 skaitmenu numeracija rasoma tik ant keleiviniu riedmenu,o ant spec.riedmenu ar silumveziu paliekama sena (o gal ji ir yra nauja tik keturzenkle ar penkiazenkle)?
                                          Ar cia nuo kazkelinto skaiciaus prasideda bendra numeracija (atmetant raides,o kur ju nera-pirmus skaicius 9224.....)?
                                          Koks butu sios numeracijos eiliskumas?
                                          Paskutinis taisė Buss fanas; 2011.04.01, 01:22.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X