Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vasarą naktinis traukinys į Klaipėdą: būti ar nebūti?
Collapse
X
-
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąVilnius - Klaipėda per Kauną nevažiuoja, nes pro jį negalima "kiaurai" pravažiuoti. Reiktu perkabinti šilumvežį ir dali kelio važiuoti vėl atgal. O tas užimtu daug laiko ir traukinio patrauklumas važiuojantiems į/iš Vilniaus pranyktu.
Taip galėtu važiuoti tik naktinis traukinys, kuriam pravažiuoti maršrutą kuo greičiau yra visiškai neaktualu. Kadangi tokio nėra - taip nieks ir nevažiuoja.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTai traukiniu is Kauno Klaipdeda galima (buvo) pasiekti? Jei taip tai kodel dabar toks nevaziuoja, tas pats Vilnius - Klaipeda kodel ne per Kauna vaziuoja?Parašė Gator Rodyti pranešimąKur persedi? As bedos irgi nedarau, tik keista, nes kam vaziuot aplinkui jei galima tiesiau.
Taip galėtu važiuoti tik naktinis traukinys, kuriam pravažiuoti maršrutą kuo greičiau yra visiškai neaktualu. Kadangi tokio nėra - taip nieks ir nevažiuoja.
Komentuoti:
-
Parašė Gator
Kur persedi? As bedos irgi nedarau, tik keista, nes kam vaziuot aplinkui jei galima tiesiau.
Komentuoti:
-
Parašė sig Rodyti pranešimąTaip, galėjai į Kauną nuvažiuot. Dar Kaune šilumvežis "apsisukdavo", kiek pamenu (traukinys važiuodavo į kitą pusę).
O iš Kauno į Klaipėdą jau ne kartą važiuoju su persėdimu ir iš to labai didelės bėdos nedarau.
Komentuoti:
-
Taip, galėjai į Kauną nuvažiuot. Dar Kaune šilumvežis "apsisukdavo", kiek pamenu (traukinys važiuodavo į kitą pusę).
O iš Kauno į Klaipėdą jau ne kartą važiuoju su persėdimu ir iš to labai didelės bėdos nedarau.
Komentuoti:
-
Tai traukiniu is Kauno Klaipdeda galima (buvo) pasiekti? Jei taip tai kodel dabar toks nevaziuoja, tas pats Vilnius - Klaipeda kodel ne per Kauna vaziuoja?
Komentuoti:
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąNaktinį traukinį Vilnius-Kaunas-Klaipėda buvo planuota atšaukti jau 1993 m., pradėjus kursuoti tarp Vilniaus ir Klaipėdos "Baltijai" ir "Pajūriui". Tik dėl vienos priežasties jis dar važinėjo daugiau, kaip dešimtmetį - dėl sutarties su įkalinimo įstaigų departamentu. Kas antrą dieną prie traukinio sąstato buvo prikabinamas specialus vagonas-izoliatorius, kuriame buvo gabenami kaliniai į įkalinimo vietas, areštines, teismus ir kitur. Lėšos gaunamos už vagono nuomą praktiškai padengdavo visas traukinio kursavimo sąnaudas. 2006 m. įkalinimo įstaigų departamentui nutraukus vagono nuomos sutartį ir kalinius pradėjus gabenti spec. autobusais, buvo atšauktas ir šio traukinio kursavimas.
Nepaminėjot, kad Klaipėda-Vilnius dubliuodavo Ryga-Vilnius važiuodamas panašiu laiku ir kad Šiauliuose būdavo prikabinami Mažeikiai-Vilnius vagonai. Neliko nei vieno, nei antro, nei trečio.
Komentuoti:
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąNaktinį traukinį Vilnius-Kaunas-Klaipėda buvo planuota atšaukti jau 1993 m., pradėjus kursuoti tarp Vilniaus ir Klaipėdos "Baltijai" ir "Pajūriui". Tik dėl vienos priežasties jis dar važinėjo daugiau, kaip dešimtmetį - dėl sutarties su įkalinimo įstaigų departamentu. Kas antrą dieną prie traukinio sąstato buvo prikabinamas specialus vagonas-izoliatorius, kuriame buvo gabenami kaliniai į įkalinimo vietas, areštines, teismus ir kitur. Lėšos gaunamos už vagono nuomą praktiškai padengdavo visas traukinio kursavimo sąnaudas. 2006 m. įkalinimo įstaigų departamentui nutraukus vagono nuomos sutartį ir kalinius pradėjus gabenti spec. autobusais, buvo atšauktas ir šio traukinio kursavimas.
Komentuoti:
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąIš Palangos į Vilnių tas reisas išvyksta 18.50, o iš Vilniaus, kaip ir rašyta, 0.10 val. Į priekį jis važiuoja kaip ekspresas, o grįžtant ne kartą stoja.
Tik vasaros sezonui tiktų ir naktinis traukinys. Ne kartą įsitikinau, kad iš Vilniaus į Klaipėdą pradėjus važinėti greitiesiems dieniniams rudens-žiemos-pavasario periode nektinis akivaizdžiai atrodė kaip nereikalingas.Ir pats kelis kartus žiemą juo nuvažiavęs anksti (~6_7h ryto) į Klaipėdą, ilgai nuobodžiavau stotyje (bent iki ~8:30 išvykstant D1 į Skuodą)...
Komentuoti:
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąIš Palangos į Vilnių tas reisas išvyksta 18.50, o iš Vilniaus, kaip ir rašyta, 0.10 val. Į priekį jis važiuoja kaip ekspresas, o grįžtant ne kartą stoja.
Komentuoti:
-
Šią vasarą dirstelėdamas (nors netaip dažiai) į informaciją www.litrail.lt nuolat pastebėdavau pranešimų apie vienadienius tvarkaraščių pakeitimus maršrutuose Vilnius-Klaipėda ir Radviliškis-Klaipėda (ir, žinoma, tais pačiais atgal). Taip daryta dėl vadinamų laiko langų vykdomiems kelio infrastruktūros darbams. nerealu tikėti, kad visi tie darbai šiemet pasigaigs: bus jų ir kitą vasarą, todėl tvarkaraštį (pastovų) sudarant gal reiktų atsižvelgti ir pvz. vpipietinį traukinį Klaipėda-Radviliškis, dėl darbų kelyje ne akrtą pavirtusį vakariniu (išvykdavo po vakarinio Nr 22 į Vilnių), vakariniu daryti visą vasarą...
Kas liečia tuos kelio darbus, tai (manau) jie nevyksta naktimis, tai naktinis traukinys į Klaipėdą kliūčių turėtų mažiau negu kažkur priverstinai sustoti ar "greitį 120" iki "greičio 25" sumažinti ir vėliau vėluoti priversti greitieji dieniniai.
N-ąjį kartą priduriu, kad naktinį traukinį Vilnius-Klaipėda minty turiu tik vasaros matu ir gal būt (kaip kai kas ne šitoje temoje siūlo) tik savaitgaliais.
Komentuoti:
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąIš Palangos į Vilnių tas reisas išvyksta 18.50, o iš Vilniaus, kaip ir rašyta, 0.10 val. Į priekį jis važiuoja kaip ekspresas, o grįžtant ne kartą stoja.
Komentuoti:
-
Iš Palangos į Vilnių tas reisas išvyksta 18.50, o iš Vilniaus, kaip ir rašyta, 0.10 val. Į priekį jis važiuoja kaip ekspresas, o grįžtant ne kartą stoja.
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąNeseniai (kada - tiksliai nepastebėjau, bet aišku, kad šią vasarą) naktinį autobusą iš Vilniaus į Palangą prasivedė "Vlasava". Iš Vilniaus jis išvyksta 0:10h., iš Kauno - 2:15h., į Palangą atvyksta 6:10h.
Komentuoti:
-
Naktinio traukinio nėra, naktinių autobusų padaugėjo
Kaip matyti, naktinio traukinio į Klaipėdą reikalai nejuda
O keleivių vežėjai autobusais naktimis nesnaudžia. Jau ne vienoje temoje minėta apie naktinį TOKS autobusą Minskas-Vilnius-Kaunas-Klaipėda-Palanga ir atgal. Iš Vilniaus jis išvyksta 22:45h., Palangoje rytą būna 4:45h., iš Palangos atgal išvyksta 23:30h., Vilniuje rytą būna 5:40h.
Neseniai (kada - tiksliai nepastebėjau, bet aišku, kad šią vasarą) naktinį autobusą iš Vilniaus į Palangą prasivedė "Vlasava". Iš Vilniaus jis išvyksta 0:10h., iš Kauno - 2:15h., į Palangą atvyksta 6:10h.
Iš Palangos į Vilnių jis važiuoja dieną.
Komentuoti:
-
"Naktinė Klaipėda" per visą savo istoriją važinėjo ištisus metus. Kažkuriais iš paskutiniųjų metų buvo sumanyta leisti kas antra naktis, o tai buvo didelė kvailystė. Formaliai biurokratams kaip tai atrodo, - nežinau. O keleiviams apie naktinio traukinio (iš pradinės stoties išvykstančio vienos dienos vakarą, į paskutinę atvykstančio kitos rytą) važiavimą "tik lyginėmis mėnesio dienomis" arba "tik nelyginėmis mėnesio dienomis" susiorientuoti sunku.
Dabar apie "naktinės Klaipėdos" važiavimą rudens-žiemos-pavasario periode klausimų nekyla: tokiu metų laiku šio traukinio nereikia.
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąŠiandien važiavau rytiniu iš Vilniaus į Klaipėdą, sėdimojo modernizuoto vagono užpildymas buvo kokie 96 procentai, kituose irgi daug laisvų vietų nebuvo. Viso buvo 6 vagonai, ir gaila, kad ne visi modernizuoti, nes tuose senuose pirtis tokiu oru.
Parašė railman Rodyti pranešimąŽinoma, kad galėtų ekspermentuoti, ypatingai su naktiniu Vilnius - Klaipėda. Tačiau reikėtų lanksčiau dirbti, sakykime suderinti su Minskas - Vilnius, kuris grįžta į Vilnių 22:05 (perkabinami miegamieji vagonai arba persėdimas). Nors baltarusiai važinėja traukiniais pakankamai ir manau juos pasiektų informacija apie naujas galimybes keliauti traukiniu, reikėtų ir reklamos. Be to, reikėtų lankstesnės kainų politikos,
pvz.: jei, sakykime keleiviai iš Minsko vyksta į Klaipėda su persėdimu Vilniuje, tai bilietas pirmam kelionės segmentui turėtų būti su nuolaida. Aišku LG gali sakyti, kad - nuostolinga. Bet juk nesudarant jungties su traukiniu į Klaipėda, to keleivio visai nebūtų ir t.t.
Naktiniu traukiniu, esu važiavęs vieną kartą ir mane sunervavo tai, kad turėjau sumokėti ir už tai, kad užsuko į Kauną. Šiuo atveju kaina galėtų nebūti proporciga kilometražui.
Galėčiau dar pilstyti ir pilstyti, bet visgi forumas skirtas apsikeisti informacija, o ne fantazijomisParašė Sovijus Rodyti pranešimąTačiau lyginant su 2009 m. kovo mėn. 6 proc. išaugo keleivių pervežimas tarptautiniais maršrutais 2010 m. kovo mėn. - nuo 51,3 iki 54,4 tūkst.
Tačiau niekaip nesuprantu kur mažėja keleivių pervežimas vidaus maršrutais. Vilnius-Klaipėda iki 14 vagonų kartais duodama (bet vis tiek sėdimų vietų trūksta), Rokiškis-Šiauliai keleiviai vežami kaip silkės...Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą... Pravažiuok Klaipėdos traukiniu savaitgalį, kai žmonės kaip silkės bačkoj ir sėdima visur kur įmanoma - kupiniuose vagonuose ir viršutiniai gultai nusėsti...
Citatos iš temos "Keleivių srautai LG maršrutuose".
Akivaizdu, kad trijų dabar iš Vilniaus į Klaipėdą ir atgal važinėjančių traukinių mažai. Ilginti (daugiau vagonų kabinti) galimybės ribotos. Apie kelionę naktį šiomis dienomis dar pagalvojame ir jausdami aukštą (gal būt jau virš +30* karščio) oro temperatūrą.Paskutinis taisė Vitas; 2010.07.17, 10:33.
Komentuoti:
-
Naktinį traukinį Vilnius-Kaunas-Klaipėda buvo planuota atšaukti jau 1993 m., pradėjus kursuoti tarp Vilniaus ir Klaipėdos "Baltijai" ir "Pajūriui". Tik dėl vienos priežasties jis dar važinėjo daugiau, kaip dešimtmetį - dėl sutarties su įkalinimo įstaigų departamentu. Kas antrą dieną prie traukinio sąstato buvo prikabinamas specialus vagonas-izoliatorius, kuriame buvo gabenami kaliniai į įkalinimo vietas, areštines, teismus ir kitur. Lėšos gaunamos už vagono nuomą praktiškai padengdavo visas traukinio kursavimo sąnaudas. 2006 m. įkalinimo įstaigų departamentui nutraukus vagono nuomos sutartį ir kalinius pradėjus gabenti spec. autobusais, buvo atšauktas ir šio traukinio kursavimas.
Komentuoti:
Komentuoti: