Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių tiltai ir viadukai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    A.Rohrbachas. Ketvirtasis tiltas per Jiesią. 1861 m. spalis



    Dainius Junevičius Antalis Rohrbachas. 1861 m. fotografijos 2013

    Comment


      #82
      O čia kuris tiltas per Merkį?
      DINGĘS MIESTAS - MERKINĖ <<

      Comment


        #83
        Parašė Depeche Rodyti pranešimą
        O čia kuris tiltas per Merkį?
        Fotografas A.Rohrbachas nufotografavo tik vieną Lentvario-Gardino atkarpos tiltą - per Merkį. Manau turėtų būti Pamerkių geležinkelio tiltas.

        Comment


          #84
          Parašė laimutis Rodyti pranešimą
          A.Rohrbachas. Laikinasis medinis tiltas per Vilnią prie Rokantiškių. 1861 m. rugsėjis

          Atvaizdas


          „Kurier Wileński“ ypač žavėjosi A.Korzono nufotografuotu Rokantiškių tiltų per Vilnią. A.Korzono nuotrauka neišliko, ir nebūtume turėję galimybės sužinoti, kaip jis atrodė, jei ne A.Rohrbacho nuotrauka ir tiltų statybos brėžiniai.

          Dainius Junevičius Antalis Rohrbachas. 1861 m. fotografijos 2013
          Kad būtų aiškiau - tai N. Vilnios tiltas.

          Comment


            #85
            Tiltas per Vokę prie Lentvario. 1916 m.



            www.akg-images.de

            Comment


              #86
              Pionierių pastatytas geležinkelio tiltas prie Pilviškių. 1915 m.

              www.ansichtskartenversand.com

              Comment


                #87
                Iš Irenos Digrienės (Kavaliauskaitės) šeimos albumo. Nuotraukos savininkei leidus įdedu šią nuotrauką.



                Comment


                  #88
                  Vokiečių kareiviai geležinkelio stotyje, apie 1918 m.


                  ebay.de

                  Ar gali čia būti Vilnius?

                  Comment


                    #89
                    Vilniuj toks tiltas buvo.
                    http://railwayz.info/photolines/photo/9318

                    Comment


                      #90
                      Čia tikrai ne Vilnius (tiltų santvaros skiriasi) ir ne Lietuva.
                      Paskutinis taisė Al1; 2015.03.19, 19:46.

                      Comment


                        #91
                        RailBalticos rėmuose bus papildomai remontuojamas Kauno geležinkelio tiltas, nes buvo nustatyta, kad kai kurios metalines dalis reikia pakeisti. Konkrečiai, bus keičiama apie 3700 kniedžių varžtais ir virš pusantro šimto mazginių lakštų.

                        Comment


                          #92
                          O kniedyti religija neleidžia?
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            #93
                            Gal pigiau susukti varžtais nei kniedyti. Laiko požiūriu ir technologiniu požiūriu - kniedyjant reikalingas geras priėjimas iš abiejų pusių.

                            Comment


                              #94
                              Dėl kniedijimo girdėjau diskusiją prieš maždaug pusę metų. Ji buvo kilusi dėl to, kad rekonstruojant/kapitaliai remontuojant senus kniedytus plieninius tiltus priklausančius kultūros paveldui norima rekonstruoti/kapitaliai remontuoti pakeičiant senas kniedes naujomis. Ir girdėjau tada gana aiškų atsakymą, kuris kaip suprantu nuo to laiko įtikino Kultūros paveldo departamentą. O atsakymas buvo toks: visoje Europoje yra tik 2 įmonės galinčios atlikti tokius kniedijimo darbus tiltams. Ir nei viena iš jų nėra nei Lietuvoje, nei kaimyninėse šalyse, todėl tokie darbai kainuotų nepagrįstai daug. Vietoje to yra naudojamos varžtinės jungtys, kurios savo išvaizda panašios į kniedytas. Taip, kad Eimantai Jūsų pokštas apie religiją šiuo atveju visai ne laiku ir ne vietoje. Gal sėkmė Jums nusišypsos kitą kartą.

                              Comment


                                #95
                                Kniedijamos ir naujų vagonų kaikurios vietos, tai bent jau teoriškai kniedytojų ratas yra gerokai didesnis. Tai viena, o pvz. kažkurio tilto metalines dalis vežti iš Čekijos yra pigiau nei specialistams kniedytojams atvykti iš toliau?
                                Paskutinis taisė Eimantas; 2015.04.11, 12:40.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  #96
                                  Taigi biurokratizmas ir sertifikavimas - tiltus kniedyti negali bet kas. Nors anksčiau mužikai su plaktukais ir kuvaldom rankiniu būdu kniedydavo. Dabar ni ni. Sertifikuota įmonė, praėję mokymus darbuotojai ir kitoks biurokratinis marazmas. Todėl ir gaunasi, kad pigiau varžtais susukti.

                                  Comment


                                    #97
                                    Tiltas per Veiviržą (Šilutė - Priekulė) po remonto.





                                    Šilutės link.





                                    Irgi po remonto, tiltas per Piktavardę ties Priekule.

                                    Comment


                                      #98
                                      Remontuojamas Vokės tiltas. Dėl ko, nuo liepos iki spalio bus sumažinta maršrutų į Kauną ir Trakus.











                                      Comment


                                        #99
                                        Į Trakus dėl tilto remonto "nupjaus" traukinių kaip reikiant.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Į Trakus dėl tilto remonto "nupjaus" traukinių kaip reikiant.
                                          taip pat nuims ir vakarinį Marcinkonių, kas, artėjant grybų sezonui, visiška nesąmonė...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X