Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SE] Geležinkeliai Švedijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Silber418
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Teko kartą pirkt bilietus internetu, tad dabar atėjo pasiūlymas pirkti bilietus
    Stokholmas-Malmė - už 149 SEK (58,11 LTL) ir Malmė-Berlynas - 399 SEK (155,61 LTL). Visai patraukli kaina.
    Ko gero, Salvijus turėjo omenyje bilietų pirkimą/užsakymą www.sj.se puslapyje.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Teko kartą pirkt bilietus internetu, tad dabar atėjo pasiūlymas pirkti bilietus
    Stokholmas-Malmė - už 149 SEK (58,11 LTL) ir Malmė-Berlynas - 399 SEK (155,61 LTL). Visai patraukli kaina.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Pirmosios tunelio atkarpos po Stokholmo Riddarfjärden sąsiauriu panardinimas, įmažintas trumpame filmuke:

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Taigi, šiomis dienomis pirmoji "Citybanan" tunelio atkarpos po Riddarfjärden sąsiauriu dalis bus sujungiama su kristaliniame pamate įrengta tunelio atkarpa:





    Nuotraukų šaltinis (oficialus projektui 'Citybanan' skirtas Facebook puslapis).
    Pirmoji tunelio atkrapos dalis, būsiati po Riddarfjärden sąsiauriu, buvo panardinta po vandeniu balandžio 30 dieną.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    toj vietoj tekantis vanduo iš Melaro ežero (srovė dieną aiškiai matyti), vadinas pavojaus apsėmimui nėra
    Įdomu, kad ties Slussen šliuzu ežero vandens lygis didesnis negu kitoje pusėje esančios Baltijos jūros. Dėl to tėkmė iš ežero į jūrą gana įspūdinga.
    Na, dabar diskutuojame kaip hidrologai.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    toj vietoj tekantis vanduo iš Melaro ežero (srovė dieną aiškiai matyti), vadinas pavojaus apsėmimui nėra

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    ... centimetrą per metus.
    Centimetrą arba du. Išorinėje šcherų salyno dalyje kilimas spartensis.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Jei kyla, tai kaip tuneliai po žeme?
    Reljefo kilimas nėra toks žymus, kad dėl to kiltų problemų infrastruktūrai.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Jei kyla,
    ... centimetrą per metus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei kyla, tai kaip tuneliai po žeme?

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Bet kaip viska žemai, t.y. arti vandens. Negi ten vandens lygis labai mažose ribose kinta?
    Vandens lygio svyravimai nežymūs. Be to, reljefas kyla ir jūra tampa labiau sekli. Tiesa, prie Stokholmo reljerfo kilimas netoks žymus kaip šiaurės regionuose, tačiaus šis reiškinys aktualus.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Bet kaip viska žemai, t.y. arti vandens. Negi ten vandens lygis labai mažose ribose kinta?
    Jūs apie potvynius ir atoslūgius?
    Faktiškai atviroje jūroje potvynis būna iki vieno metro, o uždarose jūrose – gerokai silpnesnis. Pavyzdžiui, Viduržemio jūroje potvynis siekia iki 30 cm, o Botnijos įlankoje tik keliolika centimetrų.
    http://lt.wikipedia.org/wiki/Potvynis_ir_atoslūgis

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bet kaip viska žemai, t.y. arti vandens. Negi ten vandens lygis labai mažose ribose kinta?

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Šiandien buvo panardinta pirmoji 'Citybanan' tunelio sekcija po Riddarfjärden sąsiauriu Stokholme centre. Ši tunelio atkarpa ypatinga, nes bus įrengiama ne kristalinio pamato sluoksnyje, o ant tvirto nuosėdų pagrindo.






















    Darbų eiga šioje atkarpoje:



    Nuotraukų šaltinis (oficialus projektui 'Citybanan' skirtas Facebook puslapis).
    Naujesnes kitose atkrapose atliekamų darbų nuotraukos galite pamatyti čia.
    Būsimo tunelio atkarpos po Riddarfjärden sąsiauriu schema.
    Paskutinis taisė Silber418; 2013.04.30, 22:07.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Kelios projekto "Citybanan" vizualizacijos:

    1. Būsimo tunelio atkarpos po Riddarfjärden sąsiauriu schema. Ši tunelio atkarpa ypatinga, nes bus įrengiama ne kristalinio pamato lsuoksnyje, o ant tvirto nuosėdų pagrindo.


    http://www.trafikverket.se/Privat/Pr...nkningen-till/

    Daugiau informacijos apie šį projetkto etapą galite rasti čia.

    2. Taip atrodys nauja požeminė priemiestinių traukinių stotis "Station Stockholm City". Pats pastatas bus mišrios paskirties komepleksu (patvirtintas projektas; statybų pradžia šiemet). Žemiau pateiktame paveikslėlyje matoma būsimo komplekso vietą bei požeminę infrastruktūrą:



    Verta prisiminti, kad projekte numatyta požeminė jungtis su Centrine Geležinkelio stotimi.
    Naujausias projekto darbų nuotraukas galite pamatyti čia.
    Paskutinis taisė Silber418; 2013.04.23, 20:36.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Kelios naujos, šių metų balandžios mėnesio, projekto "Citybanan" (Stokholme) vykdomų darbų nuotraukos:

    darbai Odenplan



    darbai Norrmalm rajone



    darbai po žeme









    Daugiau informacijos: Citybanan (oficialus "Facebook" puslapis).

    "Citybanan" yra didžiausias šiuo metu įgyvendinamas geležinkelių projektas Stokholme. Taip pat tai vienas stambiausių šiuo metu įgyvendinamų geležinkelio projektų Europoje.
    Paskutinis taisė Silber418; 2013.04.21, 18:56.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Turistinis reguliarus bus?
    Kaip supantu, taip. Nežinau, kaip dažnai reisai vyks.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Turistinis reguliarus bus?

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Luxury Train Travel: Venice Simplon-Orient-Express Journeys to Scandinavia



    Jau kitų metų pavasarį legendinio ekspreso maršrutų geografiją papildys Skandinavija.
    2013 m. balandžio 8 d. iš Venecijos išvyks pirmasis autentiškas Venice Simplon-Orient-Express traukinys į Stokholmą. Kelionės, kurios trukmė trys paros, metu bus aplankytos Italija, Austrija, Vokietija, Danija bei Švedija. Nakčiai bus sustojama Kopenhagoje, o Stokholme traukinys bus dvi dienas.
    Pirmosios kelionės nauju maršrutu metu bus pažymėtas pirmasis apsilankymas Stokholme.
    Kaip ir buvo planuojama, iš Venecijos į Stokholmą atvyko pirmasis legendinio ekspreso "Venice Simplon-Orient-Express" sąstatas. Nuo šiandien ekspreso maršrutų geografiją papildė Skandinavijos regionas.

    Paskutinis taisė Silber418; 2013.04.11, 17:39.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Daugiau informacijos apie projektą "Stockholm City Station" galite rasti čia. Naujos priemiestinių traukinių stoties statybos bus pradėtos šiemet.

    Komentuoti:

Working...
X