Parašė Silber418
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[SE] Geležinkeliai Švedijoje
Collapse
X
-
Nežinau, ar bus laisvo laiko tą dieną. Tikrai būtų įdomu pabuvoti požemiuose. Šiaip, tokios eksursijos po projekto statybų aikšteles organizuojamos gana dažnai. Jeigu neklystu, kartą sezono metu.Parašė spirit Rodyti pranešimąDalyvausi?
Comment
-
Orientacinis žemėlapis būsimos ekskursijos po tunelį dalyviams:Parašė Silber418 Rodyti pranešimąŠių metų spalio 12 d. projekto "Citybanan" vykdytojai organizuoja atvirų durų dieną. Tarp 11:00 ir 15:00 val. vietos laiku bus vykdomos ekskursijos visiems norintiems pamatyti naują požeminę stotį, įrengiamą po Stokholmo metro T-centralen stotele. Ekskursijos dalyviams reikėtų pasirūpinti patogia avalyne, o šalmai ir kitos saugumo priemonės bus dalinami vietoje. Taip pat bus galima diskutuoti su projekto vykdytojais per tradicines kavos pertraukėles (fika).
Atvaizdas
http://www.trafikverket.se/Privat/Pr...r-T-Centralen/

Šaltinis: Trafikverket.
Comment
-
Linköping Resecentrum - geriausias ateities infrastruktūros projektas 2014 (WAF)
Naujos Linköping miesto stoties-transporto terminalo projektas buvo įvertintas Pasaulio Architektūros Festivalyje (World Architecture Festival (WAF), Singapūras). Projektui "Linköping Resecentrum" skirtas pagrindinis prizas kategorijoje "Infrastructure, future project".
Taip miesto stotį ir greta esantį rajoną architektūros kompanija "Metro Arkitekter" siūlo pertvarkyti, pritaikant infrastruktūrą būsimo itin greito geležinkelio ruožo "Ostlänken" traukiniams ir keleiviams:
(c) metroarkitekter.se

(c) metroarkitekter.se

(c) metroarkitekter.se

(c) metroarkitekter.se

(c) metroarkitekter.se

Daugiau informacijos: World Architecture Festival, Metro Arkitekter, Arkitektförslaget till nya Linköping Centralstation prisatPaskutinis taisė Silber418; 2014.10.07, 10:09.
Comment
-
Stockholm City Station pastatas jau gerokai "iškopė" į paviršių:
26 by mattiaspetersson79, on Flickr
Tai projekto Citybanan" dalis. Po šiuo pastatu įrengiama požeminė geležinkelio stotis, kuri yra naujo geležinkelio tunelio po miesto centru dalis. Taip pat Stockholm City Station sujungta su metro stotele T-centralen.
Comment
-
Nacionalinė keleivinių traukinių eismo bendrovė SJ pranešė apie pakeistą naktinių keleivinių traukinių, vykstančių tarp Stokholmo ir Skonės regiono, išvykimo laiką. Nuo šiol traukiniai iš sostinės išvyks ne 21:25, o 23:14.
Šaltinis: Nattågen Skåne-Stockholm har inte somnat in än
Comment
-
man
bet prasom uzdet visa tvarkarasty silber. kad nereiketu eit i sj.se
Paskutinis taisė Andrejavus; 2014.10.15, 03:28.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKiek žmonių forume tai aktualu?Niekada nežinai, kam bus aktualu. Galbūt informacija pravers ir neregistruotiems forumo lankytojams. Galiausiai, pasidalinau informacija, kuri tinkama šiai temai ir, tikiuosi, niekam ji netrukdo.Parašė statyba Rodyti pranešimąpritariu pilnai
)))
Comment
-
Scanlink/Hallandsås Ridge Tunnel
Projekto pavadinimas: Scanlink/Hallandsås Ridge Tunnel;
Vieta: Hallandsås/Hallandsås pakiluma, Skonė grafystė; teritorija tarp Förslöv (tunelio pradžia) ir Båstad (tunelio pabaiga), Ängelholm - Halmstad (Västkustbanan/West Coast line) geležinkelio ruože;
Infrastruktūra: du greta įrengti 8.7 km. ilgio geležinkelio tuneliai (dvi sekcijos: 8722 m. ir 8710 m. ilgio); dvi stotys Båstad N ir Förslöv; elektrifikuotas geležinkelio ruožas;
Paskirtis: padidinti egzistuojančio geležinkelio ruožo pralaidumą 6 kartus bei pagerinti susisiekimą tarp Geteborgo (Švedija) ir Kopenhagos (Danija), Oslo (Norvegija) bei mažesnių regiono miestų; šis tunelis gali tapti svarbia būsimo itin greito geležinkelio ruožo dalimi;
Ypatybės: tunelis įrengiamas po geologine pakiluma; projektas įgyvendinamas naudojant "TBM" technologiją, laikantis aukščiausių aplinkosaugos reikalavimų;
Įdomi detalė: 2012 m. projektui sutiektas tarptautinis prizas u´inovatyvius sprendimus įgyvendinant geležinkelio infrastruktūros projektą;
Projektą vykdo: Švedijos Transporto Administracija (Trafikverket), Skanska, Sweco;
Statusas: vykdomas projektas; šiuo metu abi tunelio sekcijos jau yra įrengtos, tačiau dar klojami bėgiai;
Kaina: ~2 mlrd. EUR;
Darbų pradžia: 1992 m.; pertrauka iki 2003 m.; problemos dėl geologinių faktorių poveikio išspręstos cheminių junginių injekcijomis;
Darbų pabaiga: 2015 m.;
Daugiau informacijos: www.trafikverket.se, www.skanska.se, www.sweco.se.
Schemos ir planai:
(c) trafikverket.se

Šaltinis
(c) trafikverket.se

Šaltinis
(c) trafikverket.se

Šaltinis
(c) trafikverket.se

Šaltinis
(c) trafikverket.se

Šaltinis
Nuotraukos (įvairių laikotarpių):
(c) skanska.se

Šaltinis
(c) trafikverket.se

Šaltinis
(c) trafikverket.se

Šaltinis
(c) trafikverket.se

Šaltinis
(c) trafikverket.se

Šaltinis
(c) trafikverket.se

Šaltinis
Video:
Discovery TV reportažas
Paskutinis taisė Silber418; 2014.10.15, 22:51.
Comment
-
MTR Express: traukiniai
"MTR" pasidalino dar keliomis Švedijos rinkai gaminamų traukinių nuotraukomis (gamintojas "Stadler Switzerland"):


Šaltinis: MTR Express on Instagram
Comment
-
Tai šiuo metu bėgiai vingiuoja papėde, bet to vingio ir norėta išvengti ir dar nutiestas papildomas ruožas Hallandsås tunelyje.Parašė Andrejavus Rodyti pranešimąAs salia to hallandsåsen tunelio pravaziuoju kartais. Ten nera nei kokio labai didelio kalno nei ka. Idomu kodel negaleju begiu ant virsaus testi.Paskutinis taisė Silber418; 2014.10.16, 20:43.
Comment
-
Nesutinku su tamstos klausimu. Tai yra labai įdomu. Aš nors ir šioje temoje nekomentuoju, tačiau visada su dideliu noru ateinu čia pažiūrėti į Švedus ir žiūrėdamas varvinu seilę ir svajoju, kad tai būtų mano mieste. Ačiū labai Silber, tai yra vienas iš profesionaliausių ir įdomiausių forumo dalyvių.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKiek žmonių forume tai aktualu?
P.S Dar pridėčiau, kad tai yra tiesiog atgaiva akims lyginant su tai kokį męs turime palikimą iš šlykščios tarybų sąjungos.Paskutinis taisė Grillz; 2014.10.16, 20:40.
Comment
-
Švedijos geležinkeliuose krovinių vienam šalies gyventojui pervežama ~2 kartus mažiau, nei Lietuvoje.Parašė Grillz Rodyti pranešimąDar pridėčiau, kad tai yra tiesiog atgaiva akims lyginant su tai kokį męs turime palikimą iš šlykščios tarybų sąjungos.
Comment
-
Pavėlintas maršruto grafikas ir taip bus visą laiką, juk ne vieną kartą.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąDėl visokių tunelių nieko ir nesakau, bet ten vieno maršruto paskutinio traukinio išvykimo korekcija. Švedijos forumas ir jame žinutė: Pavėlintas paskutinis traukinys Šiauliai-Mažeikiai.
Comment
-
Neturėjau omenį krovinių, aš kalbu visu pirma apie mūsų stočių pastatus, riedmenų dizainą (jeigu tai iš vis galima pavadinti dizainu) ir t.tParašė Aleksio Rodyti pranešimąŠvedijos geležinkeliuose krovinių vienam šalies gyventojui pervežama ~2 kartus mažiau, nei Lietuvoje.
Comment



Comment