Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2010/2011 m. keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    www.litrail.lt informacija:
    Įsigaliojus naujam Europos geležinkelių tarptautinių traukinių eismo grafikui, nuo šių metų gruodžio 12 d. keičiami keleivinių traukinių Nr. 393/10012 Vilnius–Šeštokai–Varšuva ir Nr. 10011/394 Varšuva–Šeštokai–Vilnius eismo tvarkaraščiai.

    www.rozklad-pkp.pl konkrečios informacijos dar neradau. Pakeistas (pusvalandžio ribose) traukinio Nr394 Šeštokai-Vilnius tvarkaraštis vakarinio piko metu iš grafiko gali išvesti kelis dyzelinius ir elektrinius traukinius.
    Važiuodamas vėliau, sulaikys įkandin iš Kauno į Vilnių važiuojantį Nr 884 (išv.16:45h), važiuodamas anksčiau - "kirsis" su iš Vilniaus į Kauną 16:15h atvykstančiu elektriniu Nr 875.
    Kągi, belieka laukti pranešimų...
    Lenkijos PKP tvarkaraštyje radau nemažai traukinių, įvedamų vasaros sezonui. Lietuvoje tokių - gal vienas į Trakus. Nors rudens-žiemos-pavasario sezone mažiau traukinių reikia anksti rytą ir vėlai vakare. Arba kai kurie galėtų nestoti atskirose stotelėse ir greičiau nuvažiuoti į galinę stotį, žinoma - ir ekonominis efektas būtų.

    Comment


      Lenkijos tvarkraraščių geriau ieškoti čia:

      http://www.przewozyregionalne.pl/,in...e,s,0,569.html

      Pagal žemėlapį http://www.przewozyregionalne.pl/img...Ka2010SRJP.pdf

      reikia išsirinkti linijos numerį lentelėje ir atsidaryti pdf failą.

      Čia absoliučiai visi keleivinių traukinių tvarkaraščiai, įskaitant ir Varšuvos SKM bei Trimiesčio (Gdansko, Gdynios ir Sopoto) SKM, Varšuvos WKD.

      www.rozklad-pkp.pl nepateikia visų traukinių, deja.

      Comment


        O kodėl nevažiuoja traukiniai į Latviją ir Estiją?

        Comment


          Parašė fagus Rodyti pranešimą
          O kodėl nevažiuoja traukiniai į Latviją ir Estiją?
          Istorija, kurios vienu sakiniu neaprašysi. Daug buvo apie tai diskutuota forume. Greičiausiai tai kažkieno interesai nesueina.

          Comment


            Per Latviją (Daugpilį) važiuoja Vilnius-Sankt Peterburgas.

            Comment


              Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
              Per Latviją (Daugpilį) važiuoja Vilnius-Sankt Peterburgas.
              Tik kainos ten žvėriškos tad šį maršrutą atmetam. Vilnius-Daugpilis kupe kainuoja 120 Lt, tai eilinis pilietis tikrai važiuos autobusu, kur kaina apie 30 Lt.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Lenkijos tvarkraraščių geriau ieškoti čia:

                http://www.przewozyregionalne.pl/,in...e,s,0,569.html

                Pagal žemėlapį http://www.przewozyregionalne.pl/img...Ka2010SRJP.pdf

                reikia išsirinkti linijos numerį lentelėje ir atsidaryti pdf failą.

                Čia absoliučiai visi keleivinių traukinių tvarkaraščiai, įskaitant ir Varšuvos SKM bei Trimiesčio (Gdansko, Gdynios ir Sopoto) SKM, Varšuvos WKD.

                www.rozklad-pkp.pl nepateikia visų traukinių, deja.
                Kol kas šiuose saituose naujo tvarkaraščio nėra...
                http://new.rozklad-pkp.pl jau (o gal "dar"?) rodo traukinius Suvalkai- Bialystokas, Kuznica-Gardinas, o traukinio Varšuva-Šeštokai dar nėra...

                Comment


                  Radau info www.litrail.lt apie traukinį Varšuva-Šeštokai-Varšuva:


                  Nuo gruodžio 12 d. keičiasi tvarkaraštis:

                  Varšuva vak. išv.7.25;
                  Varšuva centr.7.30-35;
                  Varšuva ryt. 7.42-44;
                  .........................
                  Suvalkai 12.28-38;
                  Trakiškės 13.06-07;
                  Šeštokai atv. 14.44.
                  Šeštokai išv.14.59;

                  Trakiškės 14.38-39;
                  Suvalkai 15.07-19;
                  ..........................
                  Varšuva ryt. 20.01-03;
                  Varšuva centr. 20.10-15;
                  Varšuva vak. atv. 20.19.

                  Comment


                    Šeštokų-Mockavos tarpstotyje rekonstrukcijos darbai žiemos laikotarpiui nutrūko. Sotyse išnyko lapeliai apie laikinus tvarkaraščio pakeitimus traukiniams Vilnius-Šeštokai ir traukinio Varšuva-Šeštokai maršruto utrumpinimą atskiromis dienomis iki Moskavos, keleivių iš Šeštokų į Mockavą vežimą autobusu.
                    Tačiau nuo gruodžio 1 d. laikinas traukinio Nr 393 tvarkaraštis iš Vilniaus į Šeštokus tapo pastoviu: iš Vilniaus išvyksta 11:50h, iš Kauno 13:07h). Iš Šeštokų į Vilnių išvyksta 15:05h., t.y.- pastoviuoju tvarkaraščiu. Paankstinimo priežastis - traukinio Varšuva-Šeštokai-Varšuva atvykimas į Šeštokus ir išvykimas atgal paankstinti.

                    Comment


                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      Šeštokų-Mockavos tarpstotyje rekonstrukcijos darbai žiemos laikotarpiui nutrūko.
                      Manau, kad nenutrūko, o baigėsi, nes darbus žadėjo baigt iki gruodžio.

                      Comment


                        Man atrodo laikas keisti temos pavadinimą ar pradėti naują temą, nes tuoj ši tema bus neaktuali ...

                        Comment


                          naujas tvarkarastis

                          manyciau reikia pradeti tema- naujas 2011-2012 traukiniu eismo tvarkarastis.
                          nes jau puse tvarkarascio jau yra padares rinkodaros skyrius.

                          Comment


                            Tai kad dar nesibaigė 2010/2011 m. tvarkaraštis. Daug kas gali pasikeisti - neaišku kaip ten susišvies Vyriausybei.

                            Kas, beje, girdėti dėl jungties su Ryga?
                            Beje, nemažai keleivių iš Lietuvos važiuoja į Maskvą per Rygą, nes nereikia tranzitinių Baltarusijos vizų.

                            Comment


                              ryga

                              del Rygos tai tikrai is Vilniaus nieko nenusimato.
                              yra mintis atstatyti traukini talinas -varsuva ,tada vinlius sestokai bus atsauktas.

                              Comment


                                Talinas-Varšuva

                                Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                ...
                                yra mintis atstatyti traukinį Talinas-Varšuva, tada Vilnius-Šeštokai bus atšauktas.
                                Būtų klaida užkelti tokio traukinio bilieto kainą, kad neįvyktų kaip 1996-1997 metais: norėjo daug - pradėjo negauti nieko (iš Kauno į Berlyną buvo pigiau tuo traukiniu nuvažiuoti į Taliną ir iš ten skristi lėktuvu negu traukiniais važiuoti per Varšuvą).
                                Dėl 2011/2012m. tvarkaraščio padiskutuoti būtų įdomu. Nors pakeitimų dar verta tikėtis 2011m. pavasarį...

                                Comment


                                  grafikas

                                  kiek zinau sustygiuoti yra Kauno -Kybartu ,Kauno-Marijampoles traukiniai,dirbama ties jugtimi Kaunas-Siauliai -Klaipeda.
                                  vienintelis didesnis pakeitimas tai traukinio Nr 696 Kybartai -Kaunas koregavimas.

                                  Comment


                                    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                    kiek zinau sustygiuoti yra Kauno -Kybartu ,Kauno-Marijampoles traukiniai,dirbama ties jugtimi Kaunas-Siauliai -Klaipeda.
                                    vienintelis didesnis pakeitimas tai traukinio Nr 696 Kybartai -Kaunas koregavimas.
                                    Ar keisis kaliningradiniu grafikai, ar 696-asis (dabara is Kybartu isvyksta 13:20h, 2009/2010m. tvarkarastyje - lygiai valanda anksciau) koregavimas pagal keleiviu (ar vetiniu savivaldybiu) prasymus?

                                    Comment


                                      Kazlu Ruda

                                      pakeitus traukinio 698 (dabar 696) eismo tvarkarasti nuo 2010 m geguzes men keleiviu srautas pagal parduotus bilieus kasoje, ties Kazlu Ruda krito apie 30 proc.
                                      nuo naujo eismo tvarkarascio vaziavimo laikas bus pakoreguotas priklausomai kaip leis savo traukini Kalininngrado gelezinkeliai.Numatoma reisu 694 pastoviai ,,prirasyti'' pesa tipo vienvagone automotrise.

                                      Comment


                                        yra minciu kazka daryti su Marijampoles traukiniu.Viltis ,kad juo vaziuotu daugiau kaip 30 proc keleviu maza.

                                        Comment


                                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                          yra minciu kazka daryti su Marijampoles traukiniu.Viltis ,kad juo vaziuotu daugiau kaip 30 proc keleviu maza.
                                          Gal maršrutą pratęsti iki Šeštokų?
                                          Arba nors vakare važiuoti pusvalandžiu vėliau (o ne 16:10h), sudarant galimybę į AR2 persėsti iš ER9M, kuris į Kauną atvyksta 16:15h.
                                          Kai lapkričio mėnesį kelis kartus dėl darbų Jiesios stotyje važiavo pakeistu tvarkaraščiu (iš Kauno išvažiavo 16:54h), keleivių buvo tikrai daugiau(praktiškai pilnas vienvagonis)...
                                          Rytą laiko skirtumas tarp rytinio kybartinio traukinio į Kauną ir AR2 iš Marijampolės taip pat galėtų būti didesnis. Ir gal būt traukinys 9:10h į Vilnių turėtų būti greitasis (bent greitesnis už dabar važiuojantį), ir laiko persėsti turėtų būti ne 12 minučių, o daugiau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X