Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie lėktuvus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Diskusijos apie lėktuvus

    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą

    Naujo terminalo ir ilgesnio tako deja bet šitam neužteks, reikia turėti vežėją, kuriam Vilnius būtų pagrindinė-namų bazė, tam kad tokio tipo tranzitas galėtų vykti. Vargu ar Suomijos vyriausybė sutiks perkelti Finnair operacijas iš Helsinkio į Vilnių dėl mažesnių oro uosto mokesčių ir gražiau atrodančio terminalo .
    Airbus a321 neo xlr gali is Vilniaus pasiekt visa Kanada, Bostona, didziaja dali Azijos (Kinija, Japonija, Indija...). Ne visa Europa gali pasiulyti tokiu long haul low expectations variantu. Problema kad long haul lektuvai uzsipyle kuro ilgam skrydziui yra sunkus, reikalauja ilgo tako. O ilgiem skrydziam scarbu terminalo instaliacijos, tad neturim tokiu skrydziu nes netinka infa, debiliskas dalykas laukti stebuklo kad paskui aceit prisitaikyti. Nesakau kad statom ir laukiam kol kazkas atskris, orlaiviu gamintojai irgi ne is fantazijos naujus modelius kuria, o tariasi su oro linijom ir iesko neuzpildytu ar netenkinamu nisu kad jas patenkinti ir uzsidirbti. Na o VNO niekuo netaps irgi jei bus tik naturalus pasyvus augimas.

    #2
    Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

    Airbus a321 neo xlr gali is Vilniaus pasiekt visa Kanada, Bostona, didziaja dali Azijos (Kinija, Japonija, Indija...). Ne visa Europa gali pasiulyti tokiu long haul low expectations variantu. Problema kad long haul lektuvai uzsipyle kuro ilgam skrydziui yra sunkus, reikalauja ilgo tako. O ilgiem skrydziam scarbu terminalo instaliacijos, tad neturim tokiu skrydziu nes netinka infa, debiliskas dalykas laukti stebuklo kad paskui aceit prisitaikyti. Nesakau kad statom ir laukiam kol kazkas atskris, orlaiviu gamintojai irgi ne is fantazijos naujus modelius kuria, o tariasi su oro linijom ir iesko neuzpildytu ar netenkinamu nisu kad jas patenkinti ir uzsidirbti. Na o VNO niekuo netaps irgi jei bus tik naturalus pasyvus augimas.
    Taip, A321neo XLR galės tiesiogiai nuskristi iš Vilniaus į Kanadą/rytų JAV, nors labai tikėtina, kad pilnai pakrautam esamo tako ilgio neužtektų tą padaryti. Kaip bebūtų, ne čia problema, problema, kad tokiems skrydžiams tiesiog nėra paklausos ir naivu tikėtis jog tai artimiausiu metu pasikeis.

    Sunku rasti tikslią informaciją, bet panašu, kad yra vos dvi kryptis iš Vilniaus į Šiaurės Ameriką - Niujorkas ir Čikaga, kurios per dieną turi daugiau nei 60 keleivių keliaujančių tarp Vilniaus ir vieno iš dviejų minėtu amerikos miestų. Srautas į Bostoną, Torontą ar Montrealį yra dar gerokai mažesnis nei kad šie ir taip nedideli skaičiai į Niujorką ir Čikagą. Tai yra tiesiog nepakankamas skaičius net fantazijoms apie tiesioginius skrydžius iš Vilniaus į JAV/Kanadą.

    Vienintėlis kažkiek realesnis variantas turėti tiesioginį skrydį jungianti Šiaurės Ameriką ir Baltijos šalis būtų, jei kuri nors iš JAV aviakompanijų kokių 10 metų bėgyje sudarytų sutarti su airBaltic ir to rezultate pradėdų skraidyti iš kokio Niujorko į Rygą, bet tiems kas negyvena netoli RIX nebūtų didelio skirtumo, daugeliui Lietuvoje tai vistiek būtų skrydis su vienu sustojimu, o variantų iš Vilniaus nusigauti į Niujorką/Čikagą su vienu sustojimu yra daugiau nei pakankamai jau dabar.

    Comment


      #3
      Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

      Airbus a321 neo xlr gali is Vilniaus pasiekt visa Kanada, Bostona, didziaja dali Azijos (Kinija, Japonija, Indija...). Ne visa Europa gali pasiulyti tokiu long haul low expectations variantu. Problema kad long haul lektuvai uzsipyle kuro ilgam skrydziui yra sunkus, reikalauja ilgo tako.
      Čia gal koks A380 ar B747 gal ir reikalauja, bet mažesniems lėktuvams tako sočiai užtenka, pernai buvo vykdomi tiesioginiai skrydžiai su B767-300 į Madagaskarą (kuris yra toliau nei Niujorkas, Čikaga, Bankokas ar Pekinas), tai su kokiu A330neo ar A321XLR tuo labiau galima vykdyti long-haul skrydžius.

      Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
      Sunku rasti tikslią informaciją, bet panašu, kad yra vos dvi kryptis iš Vilniaus į Šiaurės Ameriką - Niujorkas ir Čikaga, kurios per dieną turi daugiau nei 60 keleivių keliaujančių tarp Vilniaus ir vieno iš dviejų minėtu amerikos miestų. Srautas į Bostoną, Torontą ar Montrealį yra dar gerokai mažesnis nei kad šie ir taip nedideli skaičiai į Niujorką ir Čikagą. Tai yra tiesiog nepakankamas skaičius net fantazijoms apie tiesioginius skrydžius iš Vilniaus į JAV/Kanadą.
      Taip, pagrindinė problema ne tako ilgis, o paklausa.

      Kokios yra didžiausios rinkos iš Lietuvos, šiuo metu nepasiekiamos esamais siaurafiuzelažiais orlaiviais be sustojimų? Pagal prieš pusmetį Linkedin’e paskelbtus „Lietuvos oro uostų“ duomenis:
      Čikaga – 64 keleiviai per dieną;
      Niujorkas – 63 keleiviai per dieną;
      Dubajus – 35 keleiviai per dieną;
      Bangkokas – 32 keleiviai per dieną;
      Pekinas – 20 keleivių per dieną.
      Paskutinis taisė Lettered; 2020.02.04, 07:32.
      Flickr

      Comment


        #4
        Twin engine A380 ir 747 nyksta. 767 yra maziausias wide body, kuris praktiskai atitinka Airbus narrow body, o visi kiti populiarus ir vis dar gaminami lektuvai pilnais bakais deja irgi reikalauja apie 3km tako. Tarp kitko A380 del keturiu varikliu papildomos galios gali pakilti greiciau ir ant trumpesnio tako nei sunkus 777, a330-300 ar a350

        Comment


          #5
          Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
          767 yra maziausias wide body, kuris praktiskai atitinka Airbus narrow body,
          Iš kur tokios žinios?



          Comment


            #6
            Nes 757 ir 767 yra praktiskai tas pats lektuvas tik su siek tiek skirtingais fuselage plociais. Be to viena sedyne ant eiles tai nera didelis advantage.

            Comment


              #7
              Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
              Nes 757 ir 767 yra praktiskai tas pats lektuvas tik su siek tiek skirtingais fuselage plociais. Be to viena sedyne ant eiles tai nera didelis advantage.
              Tai fiuseliažo dydis ir yra esminis skirtumas tarp wide body ir narrow body, B767 artimesnis A330 nei A320. Beje, GetJet A330-300 irgi skraido iš VNO.

              767 VS 757

              Flickr

              Comment


                #8
                Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
                Nes 757 ir 767 yra praktiskai tas pats lektuvas tik su siek tiek skirtingais fuselage plociais. Be to viena sedyne ant eiles tai nera didelis advantage.
                Tuomet galima tegti, kad visi lėktuvai beveik vienodi (fiuzeliažas, sparnai, stabilizatorius, varikliai...)

                Ir ką tuo norėjote pasakyti, nesupratau?

                Comment


                  #9
                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                  JAV leisti Boeing bankrutuoti būtų tolygu, atsisakyt NASA, Holivudo ar NYC. Miglota 737 ateitis, bet 797 - tarpinis variantas tarp 757 ir 767 pataikys į augančias rinkas ir poreikį skraidibti ne 180, o 220 keleivių. Su dideliu skrydžio nuotoliu, ekonomiškais varikliais ir kas svarbiausia nauju fiuzeliažu.
                  Maz turi daugiau info apie planuojama 797 bobika?

                  As tik va ka radau :

                  Boeing is losing market share to the 200 to 240-seat Airbus A321 in particular, which targets a similar segment of the market to the NMA. The delay to the NMA launch had already put a key part of the target market at risk for Boeing, particularly after Airbus won contracts with two major U.S. airlines. Analysts also questioned if Boeing had the appetite for the expense of the NMA project as it faces "costs equivalent to a new program to repair the MAX crisis" and delays on the 777X program. One option postulated for Boeing would be to revive the 787-3, a 787 variant optimized for short-haul use.
                  Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2020.05.12, 23:02.

                  Comment


                    #10
                    Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                    Maz turi daugiau info apie planuojama 797 bobika?

                    As tik va ka radau :

                    Boeing is losing market share to the 200 to 240-seat Airbus A321 in particular, which targets a similar segment of the market to the NMA. The delay to the NMA launch had already put a key part of the target market at risk for Boeing, particularly after Airbus won contracts with two major U.S. airlines. Analysts also questioned if Boeing had the appetite for the expense of the NMA project as it faces "costs equivalent to a new program to repair the MAX crisis" and delays on the 777X program. One option postulated for Boeing would be to revive the 787-3, a 787 variant optimized for short-haul use.
                    Tikrai taip, tai turėtų būti atsakas į A321XLR. Akivaizdu, kad turės visus naujus Boeing žaisliukus - kompozitines medžiagas, naują cokpitą, kitokius langus, "karpytus" variklius - mažinančius garsą. Gandai sako, kad bus - "single aisle".

                    Kalbant labai primityviai, tai turėtų būti ištempta 787 versija, talpinančiam iki 240 žmonių, su dviem 3 ir 3 kėdžių išdėstymu, 45-55 eilių (ekonominėje klasėje), galinčiame nuskristi nuo VNO iki NY.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      #11
                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                      Gandai sako, kad bus - "single aisle".
                      Kalbant labai primityviai, tai turėtų būti ištempta 787 versija, talpinančiam iki 240 žmonių, su dviem 3 ir 3 kėdžių išdėstymu, 45-55 eilių (ekonominėje klasėje), galinčiame nuskristi nuo VNO iki NY.
                      Jai "single aisle", tai vienareiksmiskai ne "wide body" 787 fiuzeliazas. O jai bus 787 fiuzeliazas tai bus truputi patrumpinta versija 787-7, nes pastararojo talpa 242 keleiviai
                      Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2020.05.13, 11:49.

                      Comment


                        #12
                        Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                        Jai "single aisle", tai vienareiksmiskai ne "wide body" 787 fiuzeliazas. O jai bus 787 fiuzeliazas tai bus truputi patrumpinta versija 787-7, nes pastararojo talpa 242 keleiviai
                        Turiu omeny vaizdas turėtų būti, kaip 787, struktūriškai fiuzeliažas į jį panašiausias, lyginant priekį, langus, sparnus ir variklius. Bet kadangi tai bus single aisle, tai ir atrodys, kaip ištemptas, sumažintas 787.

                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          #13
                          Manau sunkus laikai atejo Boeingui. Pandemija su ekonomine krize, aviakompaniju bankrutavimas bei zemiausios kuro kainos - ne pats geriausias metas pardavineti naujus lektuvus, bei taisyti finansine padeti po 737-Max "cock up". Man atrodo Boeingui reikia kurti ne 797, o 737 ipedini nes viskas eina link tuo kad jis gali pelningiausia rinkos dali prarasti. Tuo paciu kurdamas 737 ipedini Boeing privers savo ruoztu Airbus kurti A320 ipedini skatindamas konkurencija

                          Comment


                            #14
                            „Air France“ galutinai atsisako didžiųjų „Airbus A380” https://www.vz.lt/transportas-logist...ju-airbus-a380
                            Oro linijų bendrovė pareiškė pereinanti prie naujos kartos orlaivių, įskaitant mažesnius lėktuvus „Airbus A350“ ir „Boeing 787“. „Žingsnis, iš pradžių planuotas įgyvendinti iki 2022 m. pabaigos“, skirtas padaryti grupės lėktuvų parką „konkurencingesniu“, pradedant naudoti modernesnius, našesnius orlaivius, gerokai mažiau kenkiančius aplinkai“. Manoma, kad „laipsniškas atsisakymas“ atsieis „Air France-KLM“ 500 mln. Eur, pridūrė bendrovė. „Air France-KLM“ grynieji nuostoliai pirmąjį metų ketvirtį sudarė 1,8 mlrd. Eur, o artimiausio laikotarpio perspektyvos nedžiuginančios.

                            Comment

                            Working...
                            X