Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ALY] Alytaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Keletas nuotraukų. Vis geriau negu nieko Pulko gatvėje, fotkinta šeštadienį.
    "Multivanas":

    A. Valūno IĮ:

    Tinklaraštis apie miestus, transportą ir knygas

    Comment


      #22
      Graudu žiūrėti, kaip kad 2 kartus mažesniame mieste vis dar važinėja "armonikos", o Alytuje net normalaus VT nebėra...
      Va prie ko priveda nežabojamas laukinis kapitalizmas
      Paskutinis taisė Kosovo; 2009.12.24, 17:00.
      "I killed the Bank" - Andrew Jackson

      Comment


        #23
        Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
        Graudu žiūrėti, kaip kad 2 kartus mažesniame mieste vis dar važinėja "armonikos", o Alytuje net normalaus VT nebėra...
        Va prie ko priveda nežabojamas laukinis kapitalizmas
        Kapitalizmas čia niekuo dėtas. Tiesiog tuo metu buvo bendra betvarkė, kai kur net totali anarchija.
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          #24
          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
          Kapitalizmas čia niekuo dėtas. Tiesiog tuo metu buvo bendra betvarkė, kai kur net totali anarchija.
          Puikus "viešojo transporto" pavyzdys - Visagino "mikriukai" .
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            #25
            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Puikus "viešojo transporto" pavyzdys - Visagino "mikriukai" .
            Visagino merui visai kū kū — atsisakė net traukinio.
            Kažin, kodėl Alytaus valdžia nesiekė išsaugoti keleivinius traukinius — gal ir taip jau buvo beviltiška? Būtų miesto autobusų maršrutas pvz Druskininkų g. - Alytaus GS
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              #26
              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              Visagino merui visai kū kū — atsisakė net traukinio.
              Kažin, kodėl Alytaus valdžia nesiekė išsaugoti keleivinius traukinius — gal ir taip jau buvo beviltiška? Būtų miesto autobusų maršrutas pvz Druskininkų g. - Alytaus GS
              Keleivių vežimas turbūt buvo nuostolingas - tai kaip ir išsaugosi... Tarp kitko, bendrajame plane numatyta, kad nuo šiaurinio pramonės rajono geležinkelis nusitęs iki Valkininkų. Tuomet gal bus ir keleiviniai traukiniai
              Ir nesupratau prie ko čia autobusų maršrutas? Į Druskininkų g. nevažiuoja VT, o iki GS važiuoja 5-as maršrutas. Tiesa, važiuoja ten dėl to, kad yra gyvenamųjų namų, o ne dėl GS...
              Tinklaraštis apie miestus, transportą ir knygas

              Comment


                #27
                Parašė taccido Rodyti pranešimą
                Keleivių vežimas turbūt buvo nuostolingas - tai kaip ir išsaugosi... Tarp kitko, bendrajame plane numatyta, kad nuo šiaurinio pramonės rajono geležinkelis nusitęs iki Valkininkų. Tuomet gal bus ir keleiviniai traukiniai
                Ir nesupratau prie ko čia autobusų maršrutas? Į Druskininkų g. nevažiuoja VT, o iki GS važiuoja 5-as maršrutas. Tiesa, važiuoja ten dėl to, kad yra gyvenamųjų namų, o ne dėl GS...
                Matyt, turi omeny, kad jei būtų vietiniai traukiniai, apsimokėtų aptarnauti ir minėtą autobusų maršrutą.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  #28
                  Parašė taccido Rodyti pranešimą
                  Keleivių vežimas turbūt buvo nuostolingas - tai kaip ir išsaugosi... Tarp kitko, bendrajame plane numatyta, kad nuo šiaurinio pramonės rajono geležinkelis nusitęs iki Valkininkų. Tuomet gal bus ir keleiviniai traukiniai
                  Dėkui už komentarą. Panašiai ir įsivaizdavau

                  Parašė taccido Rodyti pranešimą
                  Ir nesupratau prie ko čia autobusų maršrutas? Į Druskininkų g. nevažiuoja VT, o iki GS važiuoja 5-as maršrutas. Tiesa, važiuoja ten dėl to, kad yra gyvenamųjų namų, o ne dėl GS...
                  Žiūrėti žemiau:
                  I
                  V

                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                  Turima omeny, kad jei būtų vietiniai traukiniai, apsimokėtų aptarnauti ir minėtą autobusų maršrutą.
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    #29
                    Girdėjau, kad vyks kažkokios permainos gal vasario mėnesį - "Kautra" žada paleisti autobusus ir nuimti mikroautobusus... Nežinau visko tiksliai, bet pagyvensim pamatysim.
                    --
                    Wycka, o kodėl netinka 5-as maršrutas? Juo galima paleisti autobusus ir viskas. Kam tas tavo sugalvotas dubliuojantis kitus maršrutas?
                    Tinklaraštis apie miestus, transportą ir knygas

                    Comment


                      #30
                      Parašė taccido Rodyti pranešimą
                      Girdėjau, kad vyks kažkokios permainos gal vasario mėnesį - "Kautra" žada paleisti autobusus ir nuimti mikroautobusus... Nežinau visko tiksliai, bet pagyvensim pamatysim.
                      --
                      Wycka, o kodėl netinka 5-as maršrutas? Juo galima paleisti autobusus ir viskas. Kam tas tavo sugalvotas dubliuojantis kitus maršrutas?
                      O tai tie mieste kursuojantys mikroautobusai irgi priklauso Kautra? Na jeigu tai tiesa, tai tikriausiai bus grąžinami VanHooliai.
                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                      Comment


                        #31
                        Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                        O tai tie mieste kursuojantys mikroautobusai irgi priklauso Kautra? Na jeigu tai tiesa, tai tikriausiai bus grąžinami VanHooliai.
                        Nepriklauso.
                        Tinklaraštis apie miestus, transportą ir knygas

                        Comment


                          #32
                          Parašė taccido Rodyti pranešimą
                          Nepriklauso.
                          Jeigu nepriklauso, tai kaip Kautra gali nuimti mikroautobusus ir paleisti autobusus?
                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                          Comment


                            #33
                            Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                            Jeigu nepriklauso, tai kaip Kautra gali nuimti mikroautobusus ir paleisti autobusus?
                            Gal turima minty tarpmiestinius arba priemiestinius maršrutus, kuriuos aptarnauja mikroautobusais. Juos pakeistų į autobusus. Nors reikia pastebėti, kad jūs čia kalbate itin nekonkrečiai ir nesugebate rišliai parašyti - tenka po keliskart tikslintis, ir vien dėl to, jog nesugebate rišliai ir suprantamai reikšti mintis.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              #34
                              Parašė amiko Rodyti pranešimą
                              Gal turima minty tarpmiestinius arba priemiestinius maršrutus, kuriuos aptarnauja mikroautobusais. Juos pakeistų į autobusus. Nors reikia pastebėti, kad jūs čia kalbate itin nekonkrečiai ir nesugebate rišliai parašyti - tenka po keliskart tikslintis, ir vien dėl to, jog nesugebate rišliai ir suprantamai reikšti mintis.
                              Čia kalba vyksta apie miesto maršrutus, kadangi jau senokai sklando kalbos, jog Kautra nori gauti teises vežioti Alytaus miesto keleivius. Pasirašyti tas sutartis atėjus laikui, manau jiems problemų jokių nekils, tiesiog įdomu kuo jie aptarnautų tuos maršrutus. Kol kas matau penkis autobusus, kurie galėtų aptarnauti Alytaus miestą. Kažin ar to Alytuje užtektų, o kur dar Kauno priemiestis.
                              Daugiau mano nuotraukų >>>

                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                              Comment


                                #35
                                Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                Čia kalba vyksta apie miesto maršrutus, kadangi jau senokai sklando kalbos, jog Kautra nori gauti teises vežioti Alytaus miesto keleivius. Pasirašyti tas sutartis atėjus laikui, manau jiems problemų jokių nekils, tiesiog įdomu kuo jie aptarnautų tuos maršrutus. Kol kas matau penkis autobusus, kurie galėtų aptarnauti Alytaus miestą. Kažin ar to Alytuje užtektų, o kur dar Kauno priemiestis.
                                Na tai greičiausiai prieš apsiimdami aptarnauti tokią teritoriją, įsigytų ir tam pritaikytų autobusų.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                  Wycka, o kodėl netinka 5-as maršrutas? Juo galima paleisti autobusus ir viskas. Kam tas tavo sugalvotas dubliuojantis kitus maršrutas?
                                  Negaliu atsakyti, nes manęs su Alytumi šiuo momentu praktiškai niekas nesieja. Mano minėtas maršrutas tebuvo tik pavyzdys, todėl nebūtina nieko dubliuoti. Tuo pačiu norėjau paklausti: ar Alytuje kai kurie miesto maršrutai pratęsiami į priemiesčius, nu koks nors pvz Alytaus AS-Likiškėliai?
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                    Wycka, o kodėl netinka 5-as maršrutas? Juo galima paleisti autobusus ir viskas. Kam tas tavo sugalvotas dubliuojantis kitus maršrutas?
                                    Kažkada, per berods dar tuometinę Alytaus televiziją girdėjau, kad Druskininkų gatvės gyventojai prašė VT, tačiau dėl kažkokio neatitikimo, berods apšvietimo nėra ar tai gatvė neasvaltuota, ja negalima paleisti VT, o mieste nėra pinigų šiam trūkumui pašalinti.
                                    Beje rekonstravus Punsko ir Statybininkų gatves jose įrengti nauji sustojimai, įdomu kokie planai susiję su tuo.
                                    Paskutinis taisė lietus; 2009.12.26, 09:54.

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Negaliu atsakyti, nes manęs su Alytumi šiuo momentu praktiškai niekas nesieja. Mano minėtas maršrutas tebuvo tik pavyzdys, todėl nebūtina nieko dubliuoti. Tuo pačiu norėjau paklausti: ar Alytuje kai kurie miesto maršrutai pratęsiami į priemiesčius, nu koks nors pvz Alytaus AS-Likiškėliai?
                                      Už miesto išvažiuoja 10-as maršrutas į Miklusėnus ir 4-o pratęsimas į Užupius (važiuoja tik 1 mikroautobusas).
                                      Neskaitant to, kad yra mano pirmame puslapyje minėti maršrutai į sodus.
                                      Tinklaraštis apie miestus, transportą ir knygas

                                      Comment


                                        #39
                                        Raliai gal ir apsimoketu paleisti autobusus vos trimis marsrutais - 7, 8 ir 13. Gal dar 14. Taciau didesnes talpos (9-10 m) autobusai kazin ar paisteisntu. Midibusai - optimaliausias pasirinkimas.

                                        Siaip tai mieste reiketu marsrutu reorganizacijos. Siuo metu mieste pakaktu apie 4-5 pagrindiniu marsrutu ir dar kokiu 4-5 papildomu.

                                        "Kautra" jokiu autobusu gali ir nepalesti, o peremusi miesto marsrutus (ar didesne ju dali) ir toliau vezioti keleivius mikrautobusais. Na gal keliuose marsrutuose ir paleistu darbo dienomis po viena-kita midibusa.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2009.12.28, 17:17.

                                        Comment


                                          #40
                                          Abejoju, ar 13-u maršrutu autobusai pasiteisintų - jame dabar kursuoja vos 4 mikroautobusai (savaitgaliais tik vienas), o 14-u septyni.
                                          Reiškia, geriausi maršrutai autobusams būtų 7-as, 8-as, 14-as, gal ir 4-as maršrutai.

                                          Beje, įmesiu šiandienos nuotraukas. 8-o maršruto "Multivano" mikroautobusas:

                                          Kairėje "Multivano" 14-as, centre "Egviros" 8-as.

                                          Nepykit, kad tiek mažai ir kad iš toli Kitą kartą gal bus geriau
                                          Tinklaraštis apie miestus, transportą ir knygas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X