Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vernier kelias, Vernjė, Ženevos kantonas. Senoji VT dažymo schema buvo mėlynai balta. Nauja - oranžinė ir balta. Kol kas ja nudažyti tik Van Hool troleibusai ir vieno privatininko keli autobusai. Senieji Hess troleibusai iš viso su dar senesne dažymo schema.



    Bel-Air mazgas.



    Emile-Jaques-Dalcroze bulvaras, Ženeva.



    Lyon g.



    Pravažiavimas tarp Tour-de-l'Ile ir Moulins gatvių.



    Saint-Jean g.



    Turrettini krantinė.



    Bel-Air.

    Paskutinis taisė Al1; 2019.12.19, 20:08.

    Comment


      Vieux-Moulin g., Onesas, Ženevos kantonas.



      Cirque aikštė (Cirko).



      Saint-Geoges tiltas.



      Pravažiavimas tarp Tour-de-l'Ile ir Moulins gatvių.



      Bois-de-la-Chapelle g., Onesas, Ženevos kantonas.




      Šis autobusas )) varomas hidroelektra.



      Paskutinis taisė Al1; 2019.12.19, 20:52.

      Comment


        Bel-Air mazgas.



        Ten pat.



        Trigubo troleibuso interjeras. Vaizdas iš antros priekabos. Dešinėje pusėje tarp ketvirtų ir penktų (galinių) durų yra lentynos bagažui (nes trigubi važiuoja tik 10 marštrute iki oro uosto).




        Vaizdas pro langą iš antros priekabos



        Bel-Air.



        Marché g.






        Paskutinis taisė Al1; 2019.12.19, 20:16.

        Comment





          Posūkis iš Franchises g į Lyon g.



          Lyon g.



          Aéroport g. Meyrin, Ženevos kantonas. Oro uosto kontrolės bokštas.



          Ten pat.



          Servette g. prie geležinkelio stoties.



          Rive galinėje stotelėje.



          Pravažiavimas tarp Tour-de-l'Ile ir Moulins gatvių.

          Paskutinis taisė Al1; 2019.12.19, 20:40.

          Comment


            Pravažiavimas tarp Tour-de-l'Ile ir Moulins gatvių.



            Servette g. prie geležinkelio stoties.



            Ten pat.



            Croisette kelias, Vernjė, Ženevos kantonas.



            Ten pat.



            Louis-Casaï alėja, Vernjė, Ženevos kantonas.



            Châtelaine pr., Ženeva.



            Bel-Air. Važiuoja rezervu.



            Louis-Casaï alėja, Vernjė, Ženevos kantonas.



            Pabaiga.
            Paskutinis taisė Al1; 2019.12.19, 20:50.

            Comment


              Baltoji Cerkvė – Kijevo srities miestas, 205 tūkst. gyventojų. Miesto VT – troleibusai ir maršrutiniai taksi. Didesnė dalis maršrutinių taksi aptarnaujami midibusais, nors yra mikroautobusų.
              Troleibusų eismas prasidėjo 1980 m. Žlugus TSRS mieste buvo tik du troleibusų maršrutai, bet 2-ajame maršrute kasdien dirbo iki 50 troleibusų. Viename maršrute! Iš viso parke buvo apie 85 troleibusus. Maršrutas buvo ilgas ir jungė vieną miesto galą su kitu. Pats miestas, nors ir išsidėstęs abipus Rosės upės, bet dešiniakrantė dalis yra pagrindinė ir labiau ištęsta palei upę rytų-vakarų kryptimi. Rytinė dalis yra pramoninė.
              Per tris dešimtmečius susisiekimas troleibusais degradavo. Šiuo metu parke yra tik 25 troleibusai, o dirba maršrutuose iki 15 vnt. Iš viso yra 6 maršrutai. Dabar pagrindinis maršrutas yra 1-asis, juo troleibusai kursuoja dar kiek padoriau, kas 8-18 minučių piko metu ir kas 20-25 ne piko metu. Kituose maršrutuose dirba po 1-2 troleibusus, o intervalai 35-50-87 minutės.
              Pro Baltosios Cerkvės geležinkelio stotį troleibusai niekada nevažiavo. Užtat pagrindinio 1-ojo ir kelių kitų troleibusų galinė stotelė yra prie Rotoko geležinkelio stoties. Kažkada tai buvo pagrindinė priemiestinė stotis, aptarnaujanti rytinį pramoninį rajoną. Dabar ji visiškai šitos funkcijos netekusi, o priemiestiniais traukiniais ten važiuoja mažai keleivių, pagrinde sodininkai. Nepaisant to, troleibusai važiuoja iki žiedo prie šios stoties, nors pilnai galėtų apsisukinėti prie „Rosavos“ padangų gamyklos pagrindinio įėjimo, pro kurį troleibusai pravažiuoja tik viena kryptimi, važiuodami iš Rotoko miesto centro link. Būtų sutaupyta beveik 700 metrų oro vežiojimo...

              JuMZ T2, Levanevskogo prospektas. Visos šiame pranešime esančios nuotraukos iš šio prospekto.




              LAZ-52522.



              Troleibusai:
              Keletas ZiU-682, tame tarpe Ukrainoje surinktas Dnipro E187 (realiai Trolza, o dar konkrečiau ZiU-682 su nauju priekiu), taip pat keletas JuMZ T2, keletas MAZ Eton T103. Iš įdomesnės technikos - 4 vnt. Ikarus 280T iš Budapešto. Daugiau nei vienas Ukrainos miestas nėra nupirkęs Ikarus troleibusų iš Budapešto. Dar yra vienas LAZ-52522 ir pernai rudenį nupirktas naujas Dnipro T103.

              Vienkartinio bilieto kaina mano vizito metu 4 gr. Dabar 5 gr. Tokia kaina perkant troleibuse pas konduktorių ar vairuotoją. Konduktoriai yra tik 1-ame maršrute, ir tai ne visuose troleibusuose, o kituose maršrutuose bilietą reikia pirkti pas vairuotoja, nors į visus troleibusus įlipimas pro visas duris... Yra e-bilietas, nors kur jie yra, nemačiau, taip pat yra klientų aptarnavimo kasa, kur vienkartiniai kainuoja 4 gr. Ten parduodami ir mėnesiniai bilietai, kurie, kaip supratau, tik elektroniniai. Nors ne visuose troleibusuose yra elektroninio bilieto žymėjimo terminalai... Yra ir mobilioji programėle, bilietas kainuoja 4,5 gr. E-bilietas, aišku, galioja tik troleibusuose, o ne visame VT.

              ZiU-683.



              MAZ Eton T103.



              Ikarus 280T.











              Paskutinis taisė Al1; 2020.04.24, 07:06.

              Comment


                Levanevskogo prospektas.



                Ten pat.



                Ten pat.



                Oleksandryjskij bulvaras.



                Kiek kitoje Oleksandryjskij bulvaro vietoje.





                Ten pat, kiek paėjus.



                Irgi Oleksandryjskij bulvaras, tik kitoje vietoje.



                Oleksandryjskij bulvaras.



                Iš Družbos gatvės įsuka į Soborną skverą.




                Ten pat.



                Kniazia Volodymyra pr.



                Ten pat, tik priešingoje pusėje.



                Oleksandryjskij bulvaras.



                Pabaiga.
                Paskutinis taisė Al1; 2020.04.23, 20:31.

                Comment


                  Kaip bebūtų keista, visame tame laužų eisme Ikarusai atrodo normaliausiai ir nedarantys gėdos, nu ir dar Maz 203T.
                  "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                  Comment


                    Ukraina
                    Černigovas - srities centas, miestas su 287 tūkst. gyventojų (2020 m.). Miesto VT – troleibusai ir autobusai. Troleibusai pradėjo važinėti 1964 m. Šiuo metu mieste yra 10 maršrutų, nors jų skaičius kasmet keičiasi +/- 1-2. Vieni laikinai uždaromi, kiti atidaromi, apjungiami ir pan. Bendrai imant troleibusų tinklas apima gerokai daugiau nei pusę miesto. Taip pat Černigovo troleibusų parkas aptarnauja du autobusų maršrutus autobusais PAZ ir BAZ.
                    Troleibusų parke yra apie 105 troleibusus, bet apie ketvirtadalis nenaudojamas. Pagrindinę parko dalį sudaro ZiU-682, pagaminti 1986-1992 m., JuMZ T2 ir naujieji Etalon Т12110 Barvinok. Pastarieji troleibusai gaminami Černigovo autogamykloje. Taip pat Černigove yra trys Etalon BKM 321 (baltarusiškas, bet galutinis surinkimas Černigovo autogamykloje) ir pora LAZ E183D1.

                    LAZ E183D1, Rokossovskoho g.



                    JuMZ T2, ten pat.



                    Etalon Т12110 Barvinok, ten pat.



                    Etalon Т12110 Barvinok, Rokossovskoho g., ten pat, tik kitoje gatvės pusėje



                    Rokossovskoho g.





                    ZiU-682, Peremohy pr.



                    Ten pat, tik kitoje prospekto pusėje.



                    Ten pat, tik kitoje prospekto pusėje, prie viešbučio "Ukraina".




                    Paskutinis taisė Al1; 2020.05.20, 19:25.

                    Comment


                      Troleibusai kursuoja gan retai, nors kai kuriose gatvėse, kur važiuoja kelių maršrutų troleibusai ta pačia trasa, gaunasi padorus dažnis. Be to mano vizito metu dėl gatvės kapitalinio remonto nevažiavo nei vienas troleibusas, kurių maršruto galinis taškas buvo geležinkelio stotis.

                      Kelionės kaina kai aš buvau - 4 gr., dabar jau 5 gr. Bilietus parduoda konduktorius. Yra elektroninis bilietas. Vienkartinė kelionė su juo kainuoja 3,95 gr. Kai aš buvau dar elektroninio nebuvo.

                      Toliau nuotraukos iš Peremohy pr. ir Miru pr. sankryžos.





                      Etalon Т12110 Barvinok. Tai panašus į Bogdan troleibusas, bet pagal saloną tai light versija, lyginant su Bogdanu.









                      Peremohy pr. ir I. Mazepy g. žiedas.


                      Paskutinis taisė Al1; 2020.05.20, 19:52.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Tęsinys kiek vėliau, nes problemos su paveiksliukais.
                        Jei tik su talpinimu, talpink i imgur.com

                        Comment


                          Tai buvo laikinas sutrikimas.

                          Etalon BKM 321. I. Mazepy g.



                          Ten pat.



                          Peremohy pr. ir I. Mazepy g. žiedas.



                          I. Mazepy g.



                          Ten pat, kitoje gatvės pusėje.



                          Peremohy pr. ir I. Mazepy g. žiedas.



                          Pabaiga.

                          Comment


                            Penkiasdešimt baisios mėlynos spalvos atspalvių... Kiekvienas skirtingai nudažytas, jokios estetikos

                            Comment


                              Nudažyti vėliavos spalvomis. Kaip ir tvoros, tiltų turėklai ir pan. Ukrainoje. Atspalvis nesvarbu, kokius turi dažus, tokiais dažo.

                              Comment

                              Working...
                              X