Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    ES lėšos – pėsčiųjų, dviratininkų saugumui gerinti ir taršai mažinti
    2009-10-12

    Ketvirtadienį Kauno miesto savivaldybės taryba turės apsispręsti dėl savivaldybės dalyvavimo Europos Komisijos dalinai finansuojamame projekte „Saugumo ir judrumo optimizavimas dėl darnaus transporto ir sveikatos" (angl. Safety and mobility optimization for sustainable transport and health, santrumpa SMOOTH).

    Projekto SMOOTH tikslas - gerinti bevariklio transporto, pėsčiųjų ir dviratininkų eismo sąlygas, didinti šių transporto rūšių eismo saugumą, taip skatinant gyventojus dažniau keliauti aplinką neteršiančiomis priemonėmis.
    Įgyvendinant projektą dalyvaus septyni partneriai iš Prancūzijos, Kipro ir Lietuvos. Projekto įgyvendinimo metu būtų įrengiami pėsčiųjų šviesoforai, šviesos diodais (LED) ženklinamos pėsčiųjų perėjos, 2011 metais planuojama įrengti 1 km ilgio dviračių taką po P.Vileišio tiltu ir taip sujungti Nemuno krantinės, Jonavos g. ir Raudondvario pl., dviračių ir pėsčiųjų takus.

    ...

    ES padengia 40 proc. projekto SMOOTH įgyvendinimo išlaidų. Projektas būtų vykdomas 2010-2011 metais, bendras jo biudžetas - 1,051 mln. litų. Iš ES būtų skiriama 420 tūkst. litų, Kauno miestas skirtų 630 tūkst. litų.

    Šaltinis: http://www.kaunas.lt/go.php/lit/Placiau/2051
    Sekite savo banknotus

    Comment


      #42
      Parašė Neju Rodyti pranešimą
      ES lėšos – pėsčiųjų, dviratininkų saugumui gerinti ir taršai mažinti
      2009-10-12
      ES padengia 40 proc. projekto SMOOTH įgyvendinimo išlaidų. Projektas būtų vykdomas 2010-2011 metais, bendras jo biudžetas - 1,051 mln. litų. Iš ES būtų skiriama 420 tūkst. litų, Kauno miestas skirtų 630 tūkst. litų.
      kažkaip mažai tikėtina, kad miestas sunkmečiu ras tuos reikiamus tūkstančius.
      bet negi 1km dviračių tako gali tiek kainuoti?
      pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

      Comment


        #43
        Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
        kažkaip mažai tikėtina, kad miestas sunkmečiu ras tuos reikiamus tūkstančius.
        bet negi 1km dviračių tako gali tiek kainuoti?
        Miestas visada stengiasi rasti pinigų, kai jų reikia prisidėti prie projektų, kurių dalį išlaidų finansuoja ES. Juk tai puiki investavimo galimybė su ES parama.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          #44
          Vilniečiai Kaune dviračių takus braižė važinėdami automobiliu

          Kauno miesto dviračių takų specialiojo plano tikslas – sujungti dviračių takus į vientisą tinklą. Plano pagrindas – senoji dviračių takų schema, miesto Bendrasis planas ir miestiečių apklausa. Plano rengėjai taip pat bendravo su dviratininkų atstovais, surengtas viešas svarstymas.

          Kauno dviračių takų specialųjį planą rengiantys vilniečiai nepasivargino išsinuomoti dviračių, patyrinėti esamą situaciją ir pajusti, ką reikėtų pasiūlyti ateičiai.
          Visas tekstas: http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...mobiliu-253462
          Sekite savo banknotus

          Comment


            #45
            Kas ten per galvočiukai mąsto, kad labai jau lengva dviratį stumti laiptais Negi negalima surasti geresnės trasos važiuoti dvračiu, kad nebutų laiptų. Kodėl nepasiūlė važiuoti dviračiu iki ožeškienės galo ten yra nedidele laiptai, užstumti dviratį laiptais ir pabaikti užvažiuoti savanorių kalnu, o dabar pro radijo gamyklos laiptus. Tai ten galima pasikarti tiek bestumiant dviratį

            Comment


              #46
              O visai smagu stumti dviratį į parodos kalną, kur link to atrakcionų parko sportas sveikata

              Comment


                #47
                Parašė Mjso Rodyti pranešimą
                O visai smagu stumti dviratį į parodos kalną, kur link to atrakcionų parko sportas sveikata
                O taip
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  #48
                  Viena karta pabandžiau daugiau nebandysiu jau geriau prieš parodos kalną gatve puškuoti dvračiu nei tuo taku. Ir ten takas baigia išnykti nors tiek gerai Tuo taku nei į viršų nei žemyn

                  Comment


                    #49
                    Prieš pirmąjį dviračių maratoną bus sutvarkyta jo trasa

                    Gegužės 16 dieną vyks pirmasis Kauno dviračių maratonas, į kurį jau galima registruotis. Kauno miesto savivaldybė prieš šį renginį sutvarkys maratono trasą Jonavos g. ir Šiaurės pr. įkalnėje.
                    „Kartu su „Kauno vandenų" atstovais apžiūrėjom tvarkytinas vietas ir paprašėme sutvarkyti lietaus surinkimo šulinius. Savivaldybė savo ruožtu sutvarkys duobes, prieš renginį papildomai nušluos trasą, pastatys biotualetus ir atliekų konteinerius", - sakė Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.

                    Informacija apie maratoną

                    Varžybų laikas: 2010 m. gegužės mėn. 16 d. (sekmadienis). Startas 10 val., vaikų grupės startas 13 val.
                    Varžybų vieta: Kaunas, Jonavos g. ir Šiaurės pr. dalis. Starto-finišo vieta ties Jonavos ir P.Kalpoko gatvių sankryža.

                    Dviračių maratoną organizuoja ir vykdo: Kauno orientavimosi sporto klubas „Takas", klubas "Velomanai".
                    Globėjas ir pagrindinių prizų steigėjas - Kauno miesto savivaldybė ir Kauno meras Andrius Kupčinskas.

                    Registracija vietoje ir starto rinkinio išdavimas organizatorių palapinėje starto vietoje 2010 gegužės 16 d. nuo 8.00 iki 9.30 val. Visiems rekomenduojame išankstinę registraciją internetu www.kaunomaratonas.lt ir išankstinį startinio mokesčio apmokėjimą.

                    Šaltinis: http://www.kaunas.lt/index.php?2385462117
                    Sekite savo banknotus

                    Comment


                      #50
                      Tvarkoma Nemuno pakrantė prie dviratininkų tako Žemuosiuose Šančiuose
                      2010-05-14
                      Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus užsakymu UAB „Irgita", vykdydama miesto želdinių ir želdynų priežiūros paslaugas, nuo balandžio mėnesio pabaigos tęsia Nemuno pakrantės palei dviratininkų taką tvarkymo paslaugas Ž. Šančiuose.
                      Šiuo metu minėtos bendrovės darbuotojai pjauna menkaverčius medžius ir krūmus A. Juozapavičiaus pr. atkarpoje nuo Panemunės tilto iki Mažeikių g. Praėjusių metų lapkričio - gruodžio mėnesiais menkaverčiai medžiai ir krūmai buvo pjaunami A. Juozapavičiaus pr. atkarpoje nuo M.K. Čiurlionio tilto iki Mažeikių g.
                      Sutvarkius Nemuno pakrantę bus atvertas ne tik vaizdą į upę, bet ir pagerintos pėsčiųjų, dviratininkų eismo sąlygos.
                      Esant palankioms oro sąlygoms, darbus numatoma baigti per mėnesį.

                      http://www.kaunas.lt/index.php?1760436053

                      Comment


                        #51
                        Patvirtintas Kauno miesto dviračių takų specialusis planas
                        2010-06-03

                        Ketvirtadienį Kauno miesto savivaldybės taryba patvirtino Kauno miesto dviračių takų specialųjį planą.

                        Šiuo metu Kauno mieste yra apie 45 km dviračių takų. Suplanuotų magistralinių takų ilgis - apie 50 km, rajoninių takų ilgis - apie 60 km, rekreacinių takų ilgis - 66,15 km. Viso suplanuota apie 176,15 km dviračių takų.

                        Įvertinus gyventojų siūlymus, atlikus esamo tinklo analizę, siūloma per ilgesnį laikotarpį sudaryti vientisą dviračių takų tinklą, kurio ilgis siektų apie 245 km.

                        Kauno miesto dviračių takų specialusis planas buvo patvirtintas 2000 m. lapkričio 30 d. tarybos sprendimu, vadovaujantis Kauno miesto savivaldybės teritorijos bendruoju planu. Taryba šiandien patvirtino koreguotą esamą dviračių takų schemos planą. Dviračių specialusis planas buvo parengtas atsižvelgiant į esamą urbanistinę ir gamtinę situaciją.

                        Specialiuoju planu siekiama esamus ir planuojamus dviračių takus suskirstyti pagal techninius reikalavimus į 5 bevariklio transporto trasų tipus (žoliakeliai, dviračių takai šalia gatvių, dviračių juostos važiuojamojoje gatvės dalyje, bevariklio transporto trasos gatvėse be juostų žymėjimo, bevariklio transporto trasos šaligatviuose, pėsčiųjų zonose, pėsčiųjų ir dviračių takuose).

                        Taip pat planas leidžia planuojamus dviračių takus ir trasas sujungti į vientisą dviračių takų sistemos tinklą, numatyti lankytinas vietas; pažintines - turistines dviračių trasas prie paslaugų ir poilsio zonų, lankytinų vietų; numatyti dviračių stovėjimo ir saugojimo aikšteles; sudaryti prioritetinių dviračių takų įrengimo vietų sąrašą.

                        „Šis specialusis planas yra nuolat koreguojamas, kai keičiasi aplinkybės, todėl galiu pasakyti, kad šis planas tikrai nėra tobulas, bet yra nuolat tobulinamas. Šiandien yra priimamas tik specialusis planas, o visi techniniai klausimai, susiję su dviračių takų tiesimu, yra sprendžiami projektavimo stadijose", - kalbėjo Urbanistikos skyriaus vedėjas Nerijus Valatkevičius.
                        Šaltinis: http://www.kaunas.lt/index.php?3316689133
                        Sekite savo banknotus

                        Comment


                          #52
                          Video gal ne profesionaliausias, ir važiuota ne vien dviračių takais, bet kas Kaune važinėja, atpažins vietas Kalniečiai - Ąžuolynas - Laisvė

                          Comment


                            #53
                            na galejai kur nors ant vairo prisitvirtint, butu geriau, bet seip aciu uz video, kas dien praminamos vietos.

                            Comment


                              #54
                              Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
                              na galejai kur nors ant vairo prisitvirtint, butu geriau, bet seip aciu uz video, kas dien praminamos vietos.
                              Kai sugalvosiu kaip, tai būtinai susuksiu normalų filmuką

                              Comment


                                #55
                                Na keli įspūdžiai apie dviračių takus... Pakeičiau šiandien maršrutą ir išlėkiau pasisukinėti į centrą. Smagu, patiko, reiks dažniau taip daryt... Besisukinėdamas jau ir maršrutų naujų prisigalvojau

                                Pradėjau kelionę nuo Aleksoto, pervažiavau M.K.Čiurlionio tiltą ir įlindau į krantinę.

                                Geležinkelio tiltas - Santaka (nemuno krantine)
                                Ten kaip ir yra dviračių takas, bet kas antra betono plokštė ištrupėjusi, tad reik nemažai laviruot, arba kratytis. Bet visumoj smagu, vaizdai gražūs, pėsčiūjų nedaug. Tik žiauriai daug stiklų, ypač po pėsčiųjų tiltais į salą. Tokioj vietoj nesinorėtų padangą prasikirst. Ai dar daug jaunimėlio alutį maukiančio sėdi pakraščiais

                                Tada pasimaliau santakoj, nustebino, kad tiek dviratininkų ten zuja Fainai. Daugirdo amfiteatras įnešė gyvumo į tą senamiesčio dalį, gera vieta pertraukėlei padaryti.

                                Rotušė - Birštono gatvė
                                Dviračių tako žymėjimo nelikę nei trupučio, per akmenis kratytis malonumo beveik jokio. Važiavau menamu dviračių taku, bet daugumą laiko reikėjo per visą Vilniaus gatvę laviruot tarp pėsčiųjų. Aišku ir negali ant jų pykt, jokių ženklų r perspėjimų apie dviračių taką nėra.

                                Birštono gatvė - Soboras (Laisvės alėja)
                                Dviračių takas sužymėtas tvarkingai, pėstieji visiškai nesimaišo, o eidami dairosi. Čia gal dėl to, kad dviračių eismas į abi puses tikrai buvo intensyvus ir žmonės nespėdavo užsimiršti. Tikėjaus panašaus varianto kaip senamiestyje, bet likau maloniai nustebęs. Po kratymosi per senamiesčio akmenis - atrodė dviratis laisvės alėja pats rieda

                                Nuo soboro važiavau Gedimino gatve iki akropolio ir ten nusileidau į krantinę.

                                Geležinkelio tiltas - Panemunės tiltas ir atgal (Šančių dviračių takas Nemuno pakrante)
                                Turbūt labiausiai patiko juo važiuoti. Iškirsta dauguma medžių, išpjauti visi seni krūmai ir nupjauta žolė į Nemuno pusę. Tad vaizdelis labai akiai mielas. Daug dviratininkų, nemažai riedutininkų. Pėstieji jei ir eina, nespėja trauktis nuo kelio, turbūt todėl jų tiek mažai. Seniau tame take pastebėdavau daug smėlio sąnašų ant tako, dabar mažiau, matyt labiau prižiūrimas.

                                Sukausi Panemunėje, gryžau iki Čiurlionio tilto ir per jį parlėkiau atgal į Aleksotą. Tai tiek Sekantį kartą būtinai pasiimsiu fotiką...
                                Autoturistai

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė Kadafis Rodyti pranešimą
                                  Geležinkelio tiltas - Santaka (nemuno krantine)
                                  Tik žiauriai daug stiklų, ypač po pėsčiųjų tiltais į salą.
                                  nepatingek parasyt email i savivaldybe atsakingam zmogui (tiksliai nepamenu i kuri skyriu) pamatysi kita diena jau stiklai bus susluoti

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
                                    nepatingek parasyt email i savivaldybe atsakingam zmogui (tiksliai nepamenu i kuri skyriu) pamatysi kita diena jau stiklai bus susluoti
                                    idomu kiek kainavo saligatvio perdaymas i dviraciu taka vilijampoleje? Buciau policininkas, tai vaziuociau ten uzdarbiaut. Pagal KET pestieji eit dviraciu taku negali, o saligatvio ten nera. Baudu pakankamai butu
                                    KAd ir kiek ponas ROMAS vaidintu teisingaji tolerasta, bet tikrai RUSAI - GALVIJU tauta ,kuri N amziu aklai seka savo apsisaukelius lyderius, turi N turtu, bet is meslo taip ir neislipa. Kada rusai gyveno gerai? Jeigu uz pasakyma "galviju tauta" uzdraudet diskutuot temon apie Ukraina, ismeskite mane visai . :)

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė Aidzius Rodyti pranešimą
                                      idomu kiek kainavo saligatvio perdaymas i dviraciu taka vilijampoleje? Buciau policininkas, tai vaziuociau ten uzdarbiaut. Pagal KET pestieji eit dviraciu taku negali, o saligatvio ten nera. Baudu pakankamai butu

                                      Turiu kai ir su motoroleriais važinėja ir tt
                                      Paskutinis taisė Mjso; 2010.06.15, 22:36.

                                      Comment


                                        #59
                                        Giliau pavažiavus vilikampolėje išvis situacija nekokia prie nuosavų namų yra tekia ir su automobiliu prasilenkti dviračių take ir dar turėjo įžulumo signalą panaudoti mat trukdau jam važiuoti

                                        Comment


                                          #60
                                          Sutvarkytas Nemuno pakrantės dviračių takas
                                          2010-06-18
                                          http://www.kaunas.lt/index.php?4071716918
                                          Prasidėjus vasaros sezonui, mėgstantys minti dviračių pedalus kauniečiai gali pasidžiaugti, kad dviratininkų takas, esantis Žemuosiuose Šančiuose ir besidriekiantis palei Nemuną, atsiveria naujais vaizdais.
                                          Siekiant pagerinti dviratininkų tako būklę Žemuosiuose Šančiuose bendrovė „Irgita" Kauno miesto savivaldybės užsakymu nupjovė menkaverčius medžius ir iškirto krūmus. Šiuo metu dar žeminami kelmai, šienaujama žolė.
                                          „Šalia dviračių tako augantys medžiai ir krūmai neleisdavo grožėtis Nemuno vaizdais, o neretai juose tekdavo tvarkyti gausias šiukšlių sankaupas. Praėjusią savaitę nupjauti beveik 900 menkaverčių medžių ir krūmų. Šie darbai savivaldybės prašymu buvo pradėti dar pernai, bet dėl lėšų trūkumo 2009-aisiais atlikta tik 30 proc. darbų, o šiemet jie užbaigti visiškai", - apie Nemuno pakrantės gražinimo darbus kalbėjo Miesto tvarkymo skyriaus specialistai.
                                          Prie dviračių tako Ž. Šančiuose daugiausia nupjauta uosialapių klevų, gluosnių, guobų, vikmedžių, tuopų, klevų ir kt.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X