Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[131] Alytus - Simnas - Kalvarija. Simno aplinkkelis

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Pasirašyta sutartis Simno aplinkkelio projektavimo darbams atlikti
    Trečiadienį didžiausia Lietuvos transporto infrastruktūros projektavimo bendrovė „Kelprojektas“ pasirašė sutartį su Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) Simno aplinkkelio projektavimo darbams atlikti. Sutarties vertė – 1,729 mln. Lt. Planuojami projektavimo darbai truks iki 2017 metų sausio.(...)
    http://www.15min.lt/naujiena/gazas/s...20191?cf=gazas
    Analogiškas "Kelprojekto" PiaRščikų straipsnis yra jų tinklalapyje (2014.04.16)
    „Kelprojektas“ už daugiau nei 1,7 mln. litų projektuos Simno aplinkkelį


    Tame PiaR'o kūrinyje aptikau kažką kažkur matytą:

    Kelprojektas 2014.04

    http://www.kelprojektas.lt/lt/conten...plinkkel%C4%AF


    Forumas. Foto 2008.05

    http://www.miestai.net/forumas/showp...18&postcount=6


    Neaišku, kaip Kelprojektas ten skaičiavo sąmatą ir darbų grafiką, jei ketinantys per kelerius metus uždirbti 1,7 mln. Lt nerado ___,00 Lt nuotraukos padarymui (ar suprojektuos nevažiavę į Simną?) ar dviejų minučių laiko brūkštelėti laiško dėl nuotraukos panaudojimo (tokiam kilniam tikslui būtų gavę ir nemokamai, bet pasinaudoti svetimu daiktu turbūt smagiau).

    Kadangi nuotraukas pasisavinti be atsiklausimo lengviau ir greičiau, nežinia kaip ten bus su kitais projektavimo dalykais

    Comment


      #42
      Šiaip nemažai žmonių nesupranta kas yra nuotraukos autorinės teisės, jie galvoja, kad jei internete yra visiems parodyta tai "nemokama". Ką norėjau pasakyti - žmonės taip darydami dažnai galvoja, kad viskas legalu. Nebūtinai iš piktos valios, kartais iš nesupratimo.
      Gal ši diskusija tiktų labiau atitinkamai nuotraukų pasisavinimo temai

      Comment


        #43
        Simnas
        Foto 2014.03





        Comment


          #44
          Norėčiau paklausti taip: o kodėl šiame kelyje , užuot planavus ir stačius brangiai kainuojančius aplinkkelius, su laiku neuždraudus krovininių vilkikų eismo ar bent jau neapribojus jų svorio?
          Imkim tuos pačius lenkus - susitvarko kokią atkarpą ir, žiūrėk, uždeda 10 ar 12 t svorio apribojimą. Ir baigiasi fūrų važinėjimai. O pas mus jos kaip skėriai užplūdo šitą kelią, kai tik jis buvo daugmaž sutvarkytas. Dabar kelias jau vėl prašosi remonto (ties Birštonu jau provėžos, Marijampolės savivaldybės teritorijoje jau irgi randasi), ir ar nebus taip, kad vėl jame atsiras atkarpų, kaip prieš porą metų buvo ties Jieznu.

          Jau net juokas ėmė: kai Prezidentė į Kazlų Rūdą važiavo, tas duobes prieš vizitą ar ne žvyru užpylinėjo kerzavais batais patrependami... Nes lėšų remontui vis trūksta.
          Dėl aplinkkelių: ne vieni Trakai jų nori, Prienai irgi garsiai kalba, o ten tai ir tilto reiktų... Kiek mln. kainuotų? O Aukštadvaris kuo blogas - kone rojaus kampelis, o per vidurį miestelio fūros dunda. Tai ar ne paprasčiau krovininį transportą nukreipti nuo Marijampolės link Kauno ir paskui į Vilnių? Juk šiaip ar taip, bet Via Baltica bus daroma 4 juostų. Nesu kažkoks kelių specialistas, bet šituo keliu važiuoju dažnai iš Marijampolės į tėviškę ir tikrai apmaudu darosi, kai matai fūras, tiesiog akyse jį laužančias...
          Paskutinis taisė Romas; 2014.11.20, 22:06. Priežastis: Kopija iš temos "A16. Vilnius - Prienai - Marijampolė"

          Comment


            #45
            Pastačius Via Baltica autostradą ir Pietrytinį Kauno aplinkkelį, tai iš vis galėtų nukreipti E28 trasą per kelią Kaunas-Vilnius, o A16 uždėti svorio ribojimus ir nereiks jokių aplinkkelių.

            Comment


              #46
              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Pakankamai logišką pasiūlymą pateikė PoDV. Jeigu žiūrint į maršrutą Vilnius-Kybartai, tai per A1->A5->A7 gaunasi tik kažkur ~20 km toliau (jei lyginti su mašrutu per A16->A7), bet kadangi didžiąją kelio dalį sudaro (sudarys) greitkeliai, tai žymiai paprasčiau planuoti kelionės laiką ir važiuoti patogiau, be jokių bereikalingų greičio mažinimų. Aišku platus aukštesnės kategorijos (magistralinių) kelių tinklas yra gerai, tačiau kartais geriau turėti mažiau, bet geresnio lygmens, būklės, pralaidumo kelių, nei turėti kelis prasčiau prižiūrimus ir lėčiau įveikiamus beveik lygiagrečius maršrutus.
              deje, bet didzioji dalis vairuotoju pasirinks tokiu atveju Alytaus kelia kartu su simnu, o ten situcija yra daug prastesne, 80 -90 % visu furistu vaziuojanciu siuo A16 vaziuoja ne i Kybartus o lenkijos link. antra kelias yra A kategorijos apie koki svoriu ribojimus jus kalbate.

              Comment


                #47
                Beje, neparašiau savo žinutėje - ir tai jau padarė kiti - kad kelias Alytus - Kalvarija irgi kenčia nuo fūrų. Kaip ir kiti keliai, kurie yra sutvarkomi. Kaip paprastas pilietis manau, kad valstybė galėtų nusistatyti prioritetus, palikti kelias trasas skersai išilgai visam tranzitiniam transportui, joms galbūt skirti daugiau lėšų priežiūrai, o kituose keliuose tvarkytis racionaliai ir savo nuožiūra. Jei iš Marijampolės iki Vilniaus pro Kauną yra tik 15 ar 20 km toliau, ir tą kelią vilkikas gali įveikti stabiliu greičiu, tikrai jis nesudegins labai daug daugiau kuro, negu važiuodamas pro Prienus ir vis stabdydamas, greitėdamas, žiedus ir gulinčius policininkus įveikdamas. Taip kad kalbėti apie pabrangusią mėsą dėl transportavimo kaštų čia kažin ar verta.

                Comment


                  #48
                  Pirkimas 211853.
                  Valstybinės reikšmės krašto kelių rekonstrukcija. Sutartis Nr. 4

                  Bus rekonstruojami valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 131 Alytus–Simnas–Kalvarija ruožai nuo 29,75 iki 35,78 km ir nuo 41,80 iki 44,80 km

                  https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=211853
                  Bus rekonstruojami du ruožai
                  - Ilgasis ruožas (6 km) bus Lazdijų ir Alytaus rajonuose nuo Krosnos miestelio beveik iki Simno - prieš geležinkelio viaduką, kur prasidės būsimasis Simno aplinkkelis
                  - Trumpasis ruožas (3 km) bus nuo Marijampolės rajone nuo Lazdijų rajono ribos link Marijampolės - Šeštokų geležinkelio viaduko

                  Bandom skaičiuoti, kas jau padaryta (tik pranešimai iš šios temos apie projektavimą):
                  2008. Vyko rekonstrukcija ties Likiškėliais
                  2008. 57,12–58,15 km projektas Kreivukės, Santakos, Jusevičių kaimuose ir Kalvarijos mieste, Kalvarijos savivaldybėje.
                  2008. Dviejų sankryžų rekonstrukcija į žiedines sankryžas su apšvietimu bei pėsčiųjų ir dviračių tako įrengimas (34,595 – 35,737 km, 36,460 – 36,685 km) Krosnos miestelyje
                  2008. ruožo nuo 2,48 km iki 3,15 km su sankryža 2,96 km rekonstravimo specialųsis planas . Planuojama teritorija yra Alytaus rajono Likiškėlių kaime.
                  2009. 50,80–52,45 km ruožui rekonstruoti projektas. Į projekto teritoriją patenka Kalvarijos seniūnijos Vincentiškių, Mikališkių, Sūsninkų ir Zubrių kaimų dalys
                  2009. Pagal šią sutartį iki 2010 m. lapkričio 9 d. numatoma rekonstruoti kelio Nr. 131 Alytus–Simnas–Kalvarija ruožą nuo 8,55 iki 21,6 km.

                  Vadinasi, per 6-8 metus metų su naujais ruožais bus bent 8 ruoželiai po 2-3 kilometrus (su retomis išimtimis, kai buvo rekonstruojami ilgesni ruožai).
                  Paskutinis taisė Romas; 2014.11.20, 23:33.

                  Comment


                    #49
                    Pirkimas 211853.
                    Valstybinės reikšmės krašto kelių rekonstrukcija. Sutartis Nr. 4

                    Ruožas nuo 41,80 iki 44,80 km


                    Ruožas nuo 29,75 iki 35,78 km




                    Kad kažkas netvarkoje su mūsų kelininkais, matosi iš šios citatos.
                    Kažkam Krosnos miestelis taip primena kruasanus, kad net kelio numerį teko užmiršti...
                    Kai bus atliekamas to ruožo II etapas, gali atsirasti rekomendacija apvažiuoti rekonstruojamą ruožą 232 keliu per Žeimius, esančius už 100 km (vietoj 132 kelio Alytus - Seirijai - Lazdijai).

                    Comment


                      #50
                      Pirkimas 158322
                      Valstybinės reikšmės krašto kelių rekonstrukcija. Sutartis Nr. 4

                      Patalpinti detalūs brėžiniai


                      Bus rekonstruojami valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 131 Alytus–Simnas–Kalvarija ruožai nuo 29,75 iki 35,78 km ir nuo 41,80 iki 44,80 km

                      https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=212278
                      Trumpasis ruožas 41,8 - 44,8 km
                      Marijampolės sav., nuo Naujienos kaimo iki posūkio į Šeštokus


                      Ilgasis ruožas 29,75 - 35,78 km
                      Lazdijų ir Alytaus r., nuo Krosnos iki geležinkelio viaduko ties Simnu

                      Comment


                        #51
                        Pirkimas 158322
                        Valstybinės reikšmės krašto kelių rekonstrukcija. Sutartis Nr. 4

                        Keli ilgesniojo ruožo (29,75 iki 35,78 km) fragmentai

                        Ties posūkiu į Simną (ten turėtų būti statomas Simno aplinkkelis)



                        Įvažiavimas į Krosnos miestelį nuo Simno pusės
                        Bus įrengta lėtėjimo salelė



                        Krosna.
                        Rekonstruojamo ruožo pabaiga ties pirmąja žiedine sankryža


                        https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=212278

                        Comment


                          #52
                          Pirkimas 241635. Krašto kelio Nr. 131 Alytus–Simnas–Kalvarija ruožo nuo 36,74 iki 41,80 km rekonstravimas. Techninių specifikacijų projektas
                          https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=241635

                          Pagal kilometražą tai ruožas nuo sankryžos su 182 keliu Krosnoje iki Šeštokų kryžkelės

                          Comment


                            #53
                            2015-06-03
                            Parengtas Simno aplinkkelio specialusis planas

                            Valstybinės reikšmės krašto kelias Nr. 131 jungia Alytų ir Kalvariją. Bendras kelio ilgis – 57,12 kilometrų. Aplinkkelis numatytas šio kelio 22,40 iki 29,33 km ruože, ties Simno miestu.(...)
                            Simno aplinkkelio techninį projektą planuojama parengti 2017 m., statyba galėtų prasidėti 2019 m.

                            http://www.arsa.lt/index.php?2218243426

                            Comment


                              #54
                              Valstybinės reikšmės krašto kelių rekonstrukcija. Sutartis Nr. 4
                              2015-09-08

                              (...) Išnagrinėjusi gautus pasiūlymus, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos Viešųjų pirkimų komisija pripažino ūkio subjektų grupės, kurią sudarė UAB „Autokausta“, AS (AB ) A.C.B., UAB „Lietuvos kelių statyba“ pasiūlymą laimėjusiu atvirą konkursą ir nutarė su ja sudaryti pirkimo sutartį. Pasiūlymai buvo vertinami pagal ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo vertinimo kriterijų, kurio vienas iš vertinimo kriterijų buvo darbų atlikimo terminas. Pasirinkus ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą, darbų trukmė sutrumpėjo nuo maksimalios, nurodytos pirkimo dokumentuose (18 mėnesių) iki 9 mėnesių.

                              Darbai apims:
                              • valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 131 Alytus–Simnas–Kalvarija ruožo nuo 29,75 iki 35,78 km rekonstravimas, inžinerinių tinklų rekonstravimą, ir;
                              •valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 131 Alytus–Simnas–Kalvarija ruožo nuo 41,80 iki 44,80 km rekonstravimą, esamų pralaidų rekonstravimą, sankryžų įrengimą, autobusų sustojimo aikštelių įrengimą (4 vnt.), pėsčiųjų tako įrengimą, kurio ilgis 104 m, inžinerinių tinklų rekonstravimą.

                              Planuojama darbų pabaiga – 2016 m. birželio mėnesį.

                              http://www.lakd.lt/lt.php/naujienos/...tis_nr_4/20151

                              Comment


                                #55
                                Informacija apie pradedamą rengti žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektą Alytaus rajone

                                Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos informuoja, kad Alytaus rajone pradedamas rengti žemės paėmimo visuomenės poreikiams (valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 131 Alytus–Simnas–Kalvarija ruožui nuo 22,40 iki 29,33 km (su Simno aplinkkeliu) rekonstruoti) projektas (toliau – projektas).

                                Projekto rengimo tikslai ir uždaviniai – paimti visuomenės poreikiams Alytaus rajono savivaldybės tarybos 2015 m. liepos 1 d. sprendimu Nr. K-174 ,,Dėl specialiojo plano tvirtinimo“ patvirtinto specialiojo plano sprendiniams įgyvendinti reikalingą privačią žemę ir (arba) dėl to nutraukti valstybinės žemės naudojimo teisę, valstybinės ir privačios žemės nuomos ir panaudos sutartis; visuomenės poreikiams paimtus žemės sklypus (dalis) sujungti ir suformuoti valstybinės žemės sklypą ar sklypus (kelio juostą), nustatant ar pakeičiant pagrindinę žemės naudojimo paskirtį ir naudojimo būdą.

                                Projektas rengiamas ir visi kiti su projekto rengimu ir įgyvendinimu susiję veiksmai atliekami automatizuotai per Žemėtvarkos planavimo dokumentų rengimo informacinę sistemą (toliau – ŽPDRIS) adresu www.zpdris.lt. Paslaugos Nr. ZPVP-12163.

                                Informacija apie parengtą projektą, susipažinimo su projekto sprendiniais tvarką, vietą ir laiką bus skelbiama ŽPDRIS, Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos, Alytaus rajono savivaldybės administracijos ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos interneto svetainėse.
                                http://www.lakd.lt/lt.php/veikla/ter...s_rajone/21373

                                Comment


                                  #56
                                  Nuotraukos iš krašto kelio Nr. 131 rekonstrukcijos

                                  http://www.autokaustakeliai.lt/kelio...ekonstrukcija/

                                  Comment


                                    #57
                                    KK 131. Alytus - Simnas - Kalvarija
                                    Planuojamo Simno pietinio aplinkkelio trasa

                                    2018 m. planuojami ir vykdomi darbai valstybinės reikšmės keliuose
                                    https://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/19/

                                    Comment


                                      #58
                                      Mano uošvija Mergalaukyje. Vietiniai džiaugėsi, kad darys aplinkkelį, nes ten gan didelis sunkesvorių eismas. Rezultate praėjo daugiau nei penki metai, bet visiškai niekas nepajudėjo (bent jau vizualiai).

                                      Comment


                                        #59
                                        Ir gerai kad nepradėjo, nes nutiesus ViaBalticą nereikės ieškoti aplinkinių kelių iš Lenkijos į Vilnių rajoniniais keliais. Ir srautas sumažės.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X