Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija - Varšuva ("Via Baltica")

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Taip pat nematau racionalaus paaiškinimo, kodėl negalima padaryti nuvažiavimo į šią kolonėle:
    https://maps.app.goo.gl/PUYeuBLwcnKAqCZG7
    Kelias tiesus, matomumas geras, vietos užtektinai. Palyginimui ši kolonėle, kuri yra kelio lenkime, labai netoli nuvažiavimo į Kazlų Rudą, bet ten atskiras įvažiavimas/išvažiavimas buvo paliktas:
    https://goo.gl/maps/dXm6Goss7XAC71Dk6

    Man atrodo, kad padaryti tokius vienpusius nuvažiavimus kaip į Statetą/Hesburgerį tikrai neturėtų būti problemų niekam. Būtų keista, jei tokiais atvejais nepavyktų rasti kompromiso.
    Bijau, kad pagrinde čia degalinės kudakuoja dėl Trakėnų atkarpos, kuria nauja trasa nebeis. Ten 3-4 degalinės liks be tiesioginio išėjimo į autostradą. Na sutinku, strateginės reikšmės objektas šiek tiek keičia aukso gyslą, bet kas tuomet trukdo persikelti prie naujos trasos? Pilna tokių atvejų pasaulyje, pradedant pačia Lenkija - prisitaiko degalinės arba kraustosi. Ar jie čia bando pasakyti, kad jei prieš 25 metus kažkur pastatei kioską, tai valstybė artimiausia šimtmetį aplink jį turėtų vystytis? Absurdas.

    Comment


      Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą

      Man atrodo, kad padaryti tokius vienpusius nuvažiavimus kaip į Statetą/Hesburgerį tikrai neturėtų būti problemų niekam. Būtų keista, jei tokiais atvejais nepavyktų rasti kompromiso.
      Bijau, kad pagrinde čia degalinės kudakuoja dėl Trakėnų atkarpos, kuria nauja trasa nebeis. Ten 3-4 degalinės liks be tiesioginio išėjimo į autostradą. Na sutinku, strateginės reikšmės objektas šiek tiek keičia aukso gyslą, bet kas tuomet trukdo persikelti prie naujos trasos? Pilna tokių atvejų pasaulyje, pradedant pačia Lenkija - prisitaiko degalinės arba kraustosi. Ar jie čia bando pasakyti, kad jei prieš 25 metus kažkur pastatei kioską, tai valstybė artimiausia šimtmetį aplink jį turėtų vystytis? Absurdas.
      EMSI kudakuoja dėl mano nurodytos degalinės ir degalinės prie tilto į Puskelnius/Dženčialiauka. Trakėnų atkarpoje EMSI degalinių neturi. Prie Puskelnių tilto patekimas į degalinę per tiltą gal ir logiškas, bet degalinei https://maps.app.goo.gl/PUYeuBLwcnKAqCZG7 suprojektuotas patekimas tik iš jungiamųjų kelių, tai panašu, kad vis tik kažkas turi dėl to problemų ir kompromiso neieško ir nenori ieškoti.

      Aš nesu susijęs nei su EMSI nei su jokia kita degaline, mane tiesiog be galo erzina valstybės institucijų arogancija ir nesugebėjimas atsižvelgti į racionalius pasiūlymus/sprendimus. Tarsi tai būtų daroma piktybiškai, "mes taip sugalvojom ir taškas".

      Comment


        Na aš asmeniškai nematau problemų padaryti vienpusį tiesioginį nuvažiavimą į tą emsi aplinkkelyje ties Skaisčiūnais. Jei tik dėl to visas skandalas ir sabotažas, čia tikrai kompromisas turėtų būti įmanomas.Nes realiai čia yra keli papildomi metrai asfalto...
        Savaime suprantama, dviejų lygio viaduko kaip prie Puskelnių ten neverta tikėtis ir prašyti. Puskelnių atveju visiškai kitas gyventojų tankumas.
        Tik bijau, kad visas skandalas dėl Trakėnų atkarpos...

        Comment


          Aš manau, kad projektuotojai, projektavę šią atkarpą, pasigavo kažkokius naujausius europinius reikalavimus autostradoms ir bando jų laikytis pagal raidę. Atkarpa Kaunas-Marijampolė projektuota turbūt prieš 5 metus ar daugiau, per tą laiką pasikeitė valdžia, gal ir patys projektuotojai. Ar reikia čia tą maksimalumą laužti prieš sieną tai nežinau...

          Comment


            Parašė thomcius

            perskaičiau, tai pamatuok koks atstumas nuo tos degalinės iki nusukimo į Marijampolę. Berods autostradai turi būti mažiausiai 3-5 km, kad nenukentėtų saugumas ir norimas pasiekti greitis, pridėk lėtėjimo greitėjimo juostą ir gausis mažiau nei 1km.

            https://www.google.com/maps/dir/EMSI...583962!1m0!3e0
            Kaip tada šiai kolonėlei nuvažiavimą palikti pavyko? https://goo.gl/maps/dXm6Goss7XAC71Dk6

            Comment


              Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

              Kaip tada šiai kolonėlei nuvažiavimą palikti pavyko? https://goo.gl/maps/dXm6Goss7XAC71Dk6
              Aš nesuprantu, jūs nematote ar nenorite matyti skirtumo tarp dviejų situacijų jei ne gyvai, tai google maps?
              Vienas atvejis aptarnauja mažiausiai 3 stambius verslo objektus ir dar tarnauja kaip shortcutas į krašto kelią bei gyvenvietę
              Antras atvejis yra plynas laukas realiai
              Bet tikrai sutinku, kad ten vertėtų paieškoti kompromiso, mano asmenine nuomone, saugumo rizika minimali, papildomos sąnaudos simbolinės.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Neseniai teko atlikti A5 inspekciją tarp Kauno ir Marijampolės ir kilo noras palyginti su naujomis Lenkijos ekspresowkomis.

                Tiek link Gdansko, tiek link Varšuvos yra bent kelios visiškai naujų S kelių atkarpos (kai kur dar oficialiai nepažymėtos kaip S). Kadangi A5 praktiškai irgi yra visiškai naujas kelias, tai puiki proga palyginti. Vienas dalykas, kuris iškart įstrigo - dangos lygumas. A5 yra tikrai lygus ir važiuojant 120-130km/h (ir matyt didesniu greičiu) nesijaučia jokio diskomforto ar kitokio pašalinio poveikio, kuris keltų kokias nors problemas dėl dangos lygumo. Bet visgi jaučiasi labai silpnas mašinos judėjimas ir dangos bangavimasis.
                Važiuojant naujomis S atkarpomis (kurios pastatytos per paskutinius 2 metus) Lenkijoje link Varšuvos ar Gdansko danga yra lygesnė. Ji tiek lygi, kad nesijaučia ir to vos juntamo bangavimo ir nelygumų. Tas galioja tiek paprastose atkarpose, tiek važiuojant per viadukų sudūrimus. Sudūrimai A5 jaučiami labiau, nei naujose Lenkijos S atkarpose.

                Kyla klausimas, kodėl taip yra? Kas Lenkijoje daroma kitaip, nei Lietuvos A5? Kitokios medžiagos? Standartai? Ar tiesiog mažiau kokybiškai atliktas rangovų darbas?
                Inspekciją ir aš dariau, ir ne nelygumas man kelia nerimą. Tą dieną lijo lietus, ne kokia liūtis, bet paprastas eilinis lietus, tai nedidelėje atkarpoje tik už Juragių link Marijampolės antroje juostoje du kartus patyriau akvaplaningą, tiesa neilgą ir nestiprų, nieko neįvyko, bet buvo labai nejauku. Svarbiausiai, nieko nesimatė. Važiuoji sau 120 ir staiga ratai nebe ant žemės. Tai man klausiams kas ten vyksta per stiprią liūtį. Ir ar tokie bajeriai yra normalu naujoje autostradoje. Po tokių įvykių jau ir tas Juragių apsisukimas tėra tik nelemtas pokštas. Atsargiai ten važiuokit.

                As much power as necessary, as much freedom as possible

                Comment

                Unconfigured Ad Widget

                Collapse
                Working...
                X