Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A13] Klaipėda - Šventoji - Liepoja. Klaipėdos ir Palangos aplinkkeliai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dyko Rodyti pranešimą
    Tokių vienpusių šliuzų pristatyta kas keli šimtai metrų
    Atvaizdas
    Tokius matau pirmą kartą. Geriau negu paprasti varteliai, kaip padaryta autostradoje.

    Comment


      A2 automagistralėj yra įrengti pylimai, bet šokdami nuo jų gyvuliai gali susižaloti

      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
      Tokius matau pirmą kartą. Geriau negu paprasti varteliai, kaip padaryta autostradoje.

      Comment


        Sorri galbut uz durna klausima, uz vaziavima A13 bus reikalinga susimoketi?
        Parašė dyko Rodyti pranešimą
        50 nuotraukų pasivažinėjus naujuoju Palangos aplinkkeliu

        Paskutinis taisė Romas; 2015.06.14, 11:37. Priežastis: Buvo nenurodytas nuotraukos autorius

        Comment


          Taip, kelias mokamas. Bet mokamas komerciniam transportui
          http://www.lakd.lt/lt.php/keliu_moke...8#content_3046

          Comment


            Man tai įdomiausiai atrodo "nesuderinimas" atstumo iki Liepojos. Ties Šventąja ir ties būtinge stovinčiuose ženkluose atstumas iki Liepojos yra didesnis, nei tie oro uostu.
            O ir be to, galėjo į Palangos pusę palikti ir senąjį įvažiavimą, nors čia gal būt ir kai dėl oro uosto reikėdavo prilėtinti, tai, darydami posūkį, automatiškai prilėtina...

            Comment


              Sprendžiant iš šio kadro Palangos aplinkkelis beveik visiškai baigtas, atidarymas turėtų būti jau visai greitai.

              Palangos aplinkkelis

              http://www.lakd.lt/lt.php/vpsp_proje...inkkelis/18634
              Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.10, 15:51.

              Comment


                Įvažiavimas į Palangą kaip reikiant pasikeis
                Palangos savivaldybėje pasirašyta sutartis su projektuotojais dėl Kretingos gatvės, kuri Palangoje sutampa su magistraliniu keliu Šiauliai – Palanga, ir Klaipėdos plento, Palangoje sutampančio su magistraliniu keliu Klaipėda – Liepoja, rekonstravimo techninio projekto parengimo. Įgyvendinus projekte numatytus sprendinius, ateityje įvažiavimas į Palangą taps erdvesnis – keturių eismo juostų
                Projektavimo darbai atlikti bei statybą leidžiantis dokumentas turės būti gautas 2016 m.

                http://www.delfi.lt/auto/laisva-pava....d?id=67683248.

                Comment


                  Atidarymas gegužės 4 d.

                  Baigiama Palangos aplinkkelio statyba

                  35,8 mln. eurų vertės Palangos aplinkkelio statyba beveik baigta - rangovai kelią žada atidaryti gegužės pradžioje.

                  Oficialiai aplinkkelis eismui bus atidarytas gegužės 4 dieną, jo priežiūrai, kuri pagal sutartį truks 23 metus, pasiruošta. „Viskas yra sutvarkyta ir paruošta. Rūpinsimės, kad tas kelias būtų tvarkingas, kad būtų nuvalytas sniegas ir nušienauta žolė. Jei įvyks kažkokia avarinė situacija, - kad būtų ji pašalinta ir iškviesta policija. Mums kažkokių problemų iškilti neturėtų, bent šiandien mes jų nematome“, - kalbėjo G.Cvilikas.

                  Automobilių kelių direkcijos direktoriaus pavaduotojas Petras Tekorius sakė, jog dabartinio magistralinio kelio Klaipėda-Liepoja atkarpa, einanti per Palangą, artimiausiu metu bus pakeista į paprastą miesto gatvę.

                  „Per Palangą mažiau važiuos automobilių. Daugeliui keliautojų nebereiks užsukti į Palangą, važiuojant tik į Šventąją. Antras dalykas, kadangi tas kelias, kuris ėjo iš Palangos į Šventąją, sutapo su gatve, tai turėjo neigiamos įtakos Palangos plėtrai, nes mes jį traktavome kaip magistralinį kelią ir jam buvo pritaikyti tam tikri reikalavimai“, - BNS kalbėjo P.Tekorius.
                  http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=67700866

                  Comment


                    Automobiliai jau rieda naujuoju Palangos aplinkkeliu
                    Nuo šiol vykstantiems į Palangos oro uostą, Šventąją ar Latviją nebėra būtina sukti į kurortą.

                    Ketvirtadienį pagaliau paleistas transporto eismas neseniai baigtu statyti Palangos aplinkkeliu. Rekonstruotu viaduku link Šventosios jau galima pasukti važiuojant nuo Kretingos ir iš Palangos.

                    Per dvejus metus nutiestas 8,25 kilometro ilgio aplinkkelis kerta Darbėnų kelią ir už Palangos oro uosto įsilieja į Liepojos plentą.

                    Apie tai, kad atvažiuojant nuo Klaipėdos link Šventosios leidžiama važiuoti tiesiai iš pradžių suprato dar ne visi vairuotojai. Daugelis jų iš įpročio pasukę link Palangos ir susivokę, kad galėjo važiuoti tiesiai, trumpam net sustodavo įvažiavime ant viaduko.

                    Tačiau pavakare naujuoju aplinkkeliu riedėjo vis daugiau automobilių. Projektuotojai yra numatę, kad aplinkkelio vidutinis pralaidumas per metus sieks po 3 tūkst. transporto priemonių per parą.

                    Tai pirmasis šalyje įgyvendintas viešosios ir privačios partnerystės projektas.

                    Šį „Kauno tiltų“ ir „Šiaulių plento“ bendrovių nutiestą kelią ir rekonstruotą Vydmantų sankryžą – viaduką už savo lėšas statė specialiai šiam projektui įsteigta įmonė „Palangos aplinkkelis“, kuri ir yra šio kelio savininkė ir jį prižiūrės: remontuos, valys sniegą, šienaus pakeles.

                    Iš viso šis projektas kainavo beveik 36 mln. eurų. Valstybė šiuos pinigus privačiai bendrovei įsipareigojo sugrąžinti per 23 metus, o vėliau aplinkkelis bus perduotas valstybinei įmonei „Klaipėdos regiono keliai“.
                    Į Palangą atvažiuojantys nuo Klaipėdos pusės ir pakilę ant viaduko vos 100 metrų ilgio eismo juostos ruože privalės persirikiuoti į kairę, nes dešinioji eismo juosta iš karto suka link Klaipėdos.

                    Tačiau persirikiuoti į eismo juostą, kuria važiuos transportas nuo Kretingos bus sudėtinga, nes šis srautas turės pirmumo teisę.

                    Vietos gyventojai neabejoja, kad vasaros savaitgaliais, kada į Palangą poilsiautojai plūsta ir nuo Kretingos, ir nuo Klaipėdos, ant viaduko kils transporto spūstys ir bus neišvengta avarijų.

                    Comment


                      Į Palangą atvažiuojantys nuo Klaipėdos pusės ir pakilę ant viaduko vos 100 metrų ilgio eismo juostos ruože privalės persirikiuoti į kairę, nes dešinioji eismo juosta iš karto suka link Klaipėdos.

                      Tačiau persirikiuoti į eismo juostą, kuria važiuos transportas nuo Kretingos bus sudėtinga, nes šis srautas turės pirmumo teisę.

                      Vietos gyventojai neabejoja, kad vasaros savaitgaliais, kada į Palangą poilsiautojai plūsta ir nuo Kretingos, ir nuo Klaipėdos, ant viaduko kils transporto spūstys ir bus neišvengta avarijų.
                      Nelabai suprantu, kame čia problema. Nėra labai patogu, bet kitaip dobilo sankryžose juk ir nebūna. O daug kur ant viadukų nebūna ir greitėjimo/lėtėjimo juostos.

                      Comment


                        Problema gal ir reali, bet jos sprendimas – deimantinė sankryža – kainuotų kosminius pinigus.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Šiamdien oficialus atidarymas buvo. Lauksim vaizdo medžiagos iš pirmųjų įverkusių visą atkarpą .

                          Comment


                            Klausimas LAKD puslapyje dėl Palangos aplinkkelio sankryžos su keliu 2309 Palanga - Darbėnai

                            Kodėl nebuvo įrengiama mažoji žiedinė sankryža naujojo Palangos aplinkelio ir kelio 2309 susikirtime? Taip kaip ji įrengta dabar ir paruošta pridavimui, tai būsima sankryža "žudikė" vasaros metu, kai eismas tiek 2309 keliu tarp Palangos ir Žibininkų (kur įsikūręs HBH pramogų kompleksas bei šalia dar šiais metais planuojamas atidaryti SPA centras), tiek naujuoju aplinkeliu bus labai intensyvus. ( 2015-04-27 )

                            ---
                            Palangos aplinkkelio ir kelio Nr. 2309 susikirtime priimta ne žiedinės sankryžos, bet keturšalės sankryžos su saugos salelėmis sprendinys dėl keleto priežasčių:

                            1. Palangos aplinkkelis yra tranzitinės paskirties magistralinis kelias, kuriame reikia užtikrinti pakankamai sklandų ir patogų susisiekimą dideliais atstumais be didelių eismo trikdžių, tad dar planavimo metu, dėl keliuose vyraujančio prioriteto, buvo suplanuota keturšalė sankryža su saugumo salelėmis;
                            2. Dar naujojo aplinkkelio planavimo metu (kuris pradėtas 2002-2003 metais), valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 2309 eismo intensyvumas buvo gerokai mažesnis, nei planuojamojo aplinkkelio, todėl dėl transporto srautų netolygumo žiedinės sankryžos tipas nesvarstytas. Vėliau, svarstant aplinkkelio įrengimo techninio projekto sprendinius saugaus eismo požiūriu, buvo pasiūlyta vietoje keturšalės sankryžos projektuoti ir įrengti žiedinę sankryžą.
                            Tačiau, atsižvelgiant į tai, kad sankryžos įrengimui jau buvo valstybės reikmėms paimtos privačios žemės (žiedinei sankryžai žemės nepakaktų), o procedūros objekto įrengimą būtų atitolinusios dar 5-6 metams (tiek paprastai užtrunka žemių paėmimo procedūros) nutarta, kad projekte išliks keturšalės sankryžos sprendiniai.
                            Papildomai informuojame, kad remiantis atliktais tyrimais, keturšalėje sankryžoje įrengus saugumo saleles įskaitinių eismo įvykių (lyginant su keturšale sankryža be tokių priemonių) sumažėja iki 89%, sužeistųjų iki 91%, žuvusiųjų iki 85%.

                            http://www.lakd.lt/lt.php/klausimai/129#question19494
                            Prieš kelias savaites žiedinė sankryža ten nebuvo labai reikalinga.
                            Bus įdomūs vasarą važiuosiančių iš Palangos į HBH įspūdžiai.

                            Įdomūs LAKD paaiškinimai. Argumentas, kad naudotasi 2002-2003 m. informacija, kai HBH dar nebuvo toks populiarus, atrodo labai savotiškai. Negi nėra naujesnių duomenų?
                            Kitas paaiškinimas dėl žemės paėmimo vėl primena problemas dėl įstatymų.
                            Paskutinis taisė Romas; 2015.06.14, 23:13.

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Klausimas LAKD puslapyje dėl Palangos aplinkkelio sankryžos su keliu 2309 Palanga - Darbėnai

                              Prieš kelias savaites žiedinė sankryža ten nebuvo labai reikalinga.
                              Bus įdomūs vasarą važiuosiančių iš Palangos į HBH įspūdžiai.

                              Įdomūs LAKD paaiškinimai. Argumentas, kad naudotasi 2002-2003 m. informacija, kai HBH dar nebuvo toks populiarus, atrodo labai savotiškai. Negi near naujesnių duomenų?
                              Kitas paaiškinimas dėl žemės paėmimo vėl primena problemas dėl žemės įstatymų.
                              Galėjo iškarto pastatyt viaduką "su užmoju ateičiai". Srautai juk didės tame kelyje.

                              Comment


                                Foto 2015.06
                                Aplinkkelio pradžia ties Palangos oro uostu


                                Kažkodėl neišsaugota sena trasa Palangos kryptimi


                                Labai kuklaus dydžio krypties nuoroda


                                Išsukimas iš šalutinio kelio padarytas be vietos posūkiui




                                Ši sankryža ties oro uostu yra gana nevykusi
                                Nėra lėtėjimo juostos važiuojant iš Šventosios į Palangą.
                                Dar blogiau, kad nėra antros juostos sukant iš oro uosto į Klaipėdos pusę. Net ne sezono metu ten susidaro nedideli kamščiai, kai kažkas suka į kairę link Šventosios, o pasukti į dešinę nėra kaip.

                                Comment


                                  Dar kelios Palangos aplinkkelio nuotraukos Klaipėdos kryptimi
                                  Kokybė nelabai gera fotografuojant pries šviesą

                                  Sankryža su keliu Palanga - Darbėnai


                                  Gal šiuo metu žiedinė sankryža čia nereikalinga
                                  Bet LAKD argumentai, kad dėl projektas bus atidėtas 5-6 metams nelabai įtikina. Nebent ta miškas yra ne valdiškas, o privatus.


                                  Kelias atitvertas nuo žvėrių




                                  Vydmantų (Vilimiškės) sankryža


                                  Bendras įspūdis neblogas
                                  Dabar matosi du rimti trūkumai:
                                  - Nėra antrų juostų sankryžoje Palangos ties oro uostu
                                  - Nėra nuorodų į Šventąją.

                                  Gal ateityje išaiškės, kad ir sankryža su keliu Palanga - Darbėnai yra sunkiai pravažiuojama važiuojant šalutiniu keliu ar net avaringa.

                                  Comment


                                    Parašė Romas
                                    Kažkodėl neišsaugota sena trasa Palangos kryptimi
                                    Atvaizdas
                                    Sankryža būtų smailaus kampo, o tokios sankryžos yra labai nesaugios. Taigi įrengta nauja sankryža su posūkiu link oro uosto, kur keliai susikerta stačiu kampu.
                                    Aišku būtų buvę galima palikti tą atkarpą vienos krypties tik įvažiuoti atvažiuojantiems nuo Liepojos pusės, tačiau tai reikštų didesnes eksploatacines išlaidas, nes vietoje dabar esančios vienos naujos atkarpos, reikėtų prižiūrėti dvi kelio atkarpas. Išlaidos būtų didesnės, bet naudos tai neduotų jokios.

                                    Comment


                                      /\ Dėl tos nelabai pavykusios vykusios sankryžos ties oro uostu.

                                      Dėl eksploatacinių išlaidų vienos krypties eismo atkarpai sunku ką nors nesišypsant pasakyti. Dar vienas argumentas dėl tiesaus kelio į Palangą uždraudimo gali būti skatinimas įprasti naudotis naujuoju keliu.

                                      Viskas būtų gerai, bet nevykęs sprendimas nedaryti lėtėjimo juostos nuo Šventosios link Palangos.
                                      Dar vienas absurdas toje sankryžoje - išvažiuojant iš oro uosto nepavyks iš karto pasukti į aplinkkelį, jei atsiras bent vienas sukantis į kairę link Šventosios.

                                      Toje sankryžoje yra dar vienas konfliktiškas taškas - perstumtas šalutinis įvažiavimas į buvusias kareivines pries pat tą sankryžą. Didesniam sunkvežimiui tiesiog nėra vietos pasukti į kairę.


                                      Argumentai dėl žemės išpirkimo nelabai įtikina - miškas turbūt valdiškas.
                                      Tiesiog padarytas pigus nepagalvotas variantas.

                                      Comment


                                        Suradau šioje temoje brėžinius.
                                        Pasirodo, "Kelprojekto" projektas darytas 2004 metais.
                                        Prieš įgyvendinant projektą jo turbūt niekas nesusiprato peržiūrėti ir koreguoti.

                                        Comment


                                          Dabartinis sprendimas kelia problemas nebent vairuojantiems automobilius be vairo stiprintuvo. Atstumas pailgėjo tik ~40 metrų ir atsirado poreikis pristabdžius pasukti vairą, kas nesukelia jokių problemų.
                                          Galbūt dėl eksploatacinių išlaidų kažkam ir kyla juokas, bet nematau jokios loginės prasmės turėti du analogiškus privažiavimus į tą patį tašką. Juo labiau, kad jų susikirtime atsirastų dar viena sankryža, kuri pareikalaus investicijų.

                                          O dėl posūkio į dešinę ir lėtėjimo juostos nebūvimo, tai toks sprendimas dabar dažnai ir plačiai taikomas. Tai efektyviai prilėtina transportą važiuojantį per sankryžą ir suteikia daugiau galimybių ją sparčiau įveikti važiuojant kitomis kryptimis. Vargu ar atliekančių dešinį posūkį bus tiek daug, kad jie sukeltų problemų norintiems pravažiuoti tiesiai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X