Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)

    Jungtis tarp Santariškių ir Ukmergės plento turėtų būti nutiesta iki 2015 metų.
    Šio Šiaurinio aplinkkelio tąsa - Vakarinis aplinkkelis.

    Dabar šio kelio atkarpos vadinamos trimis pavadinimais - Mokslininkų gatvė, Bajorų kelias ir Mykolo Lietuvio gatvė.

    Nepainiokime šio (tikrojo) Šiaurinio aplinkkelio su Šiaurine greitojo eismo gatve (nuo Žirmūnų iki Pašilaičių). Tam yra atskira tema.

    Žemėlapis iš Vilniaus m. bendrojo plano

    Kol kas, deja, nieko nesigirdi apie rimtus ketinimus tiesti tą kelią.
    Tačiau apylinkėse sparčiai tvirtinami detalūs planai ir vyksta statybos.
    Vėl gyventojai piktinsis, kad po jų langais kažkas bando tiesti kelius, o jų iš anksto neinformavo.
    Paskutinis taisė Romas; 2007.06.24, 22:53.

    #2
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Dar kartą įsitikinau, kad šioje vietoje reikia iškart projektuoti viaduką - juk čia eis Šiaurinis aplinkkelis link Ukmergės pl. (Vakarinio aplinkkelio)
    O kokia numatoma Šiaurinio aplinkkelio trasa? Kažkaip niekur neužtinku.

    Comment


      #3
      /\ Ta gatvė turėtų eiti Mokslininkų gatvės tęsiniu. Ten, kur asfaltuotas kelias pasuka į dešinę, link Bajorų ir Bukiškių, šis kelias eitų tiesiai (dabar ten tik lauko keliukas) iki Vakarinio aplinkkelio.
      Ta gatvė buvo jau 1998 m. Vilniaus m. bendrajame plane:


      Išliko ir 2007 m. patvirtintame bendrajame plane (žr. Nr.17):


      Kol pastatys, tai jau bus miesto gatvė - abipus bus pristatyta namų, o jų gyventojai rengs protesto akcijas, kad nėra kur vedžioti šuniukų ir reikia tiesti aplinkkelius, o ne gatves šalia namų (taip, kaip buvo Šiaurinės gatvės atveju)

      Tokioms gatvėms vadinti (pvz., Pietvakarinės gatvės, arba pietinio aplinkkelio atveju) išrastas talpus terminas -
      vidinis aplinkkelis


      Gerai, kad bent kelio link Molėtų tiesimas vyksta be didelių konfliktų su aplinkiniais gyventojais.

      Comment


        #4
        Mokslininkų g.

        Šios dienos nuotraukos.
        Atstumas nedidelis - 3 ar 4 km. Vienas malonumas važiuoti dviračiu.
        Važiavau iš rytų (Santariškių) į vakarus

        Mokslininkų gatvė. Sankryža su tiesiama Geležinio Vilko g. atkarpa iki Molėtų pl.


        Visorių gyvenamasis kvartalas, turintis netoli esančio rajono pavadinimą - "Bajorų kalvos".
        Sutvarkyta sankryža su vietiniu keliuku, kuriuo pro sodus galima nuvažiuoti iki pat Riešės žirgyno


        Akademijos miestelis.
        Būsimas Visorių žinių ekonomikos centras.


        Dešinėje - lazerių gamykla "Eksma", kairėje - visokia smulki industrija (pvz., autoservisai)


        Sankryža.
        Nuo Jeruzalės sodų (iš kairės) ateina buv. Mokyklos dab. Noragiškių gatvė.
        Kelias dešinėje įvairiuose žemėlapiuose vadinasi skirtingai - Mokslininkų, Mokyklos ir t.t.
        Tai nelabai svarbu. Svarbiau, kad tas keliukas asfaltuotas.


        Asfaltas suka link Bajorų. Tai - tiesiausias kelias iš Jeruzalės į Ukmergės plentą (išlendi kažkur Bukiškėse).
        Gaila, kad iki Bukiškių liko 1 km žvyrkelio ir 500 m nepravažiuojamo laiko keliuko.


        Būsimasis aplinkkelis eis tiesiai.
        Nuo čia jis vadinasi Bajorų keliu

        Comment


          #5
          Bajorų kelias

          Kiek pavažiavus - vėl asfaltas


          Išasfaltuota ne tik ši atkarpa prie namų


          Kelias suka į kairę - į B.Krivicko g.
          Jei teks ieškoti namų J.Degutytės, V.Mačernio, M.Indriliūno gatvių, geriau važiuoti šiuo keliu.


          B.Krivicko g.
          Per gražų eglyną galima tiesiai patekti į Fabijoniškių autobusų žiedą.
          -> Nuo žiedo link Ukmergės g. žemėlapyje pažymėta L.Zamehofo g.
          -> Už Ukmergės g. žemėlapyje pažymėta Pavilnionių g.,
          -> tos gatvės tęsinys - Gineitiškių g...

          Visi tie gatvių tęsiniai kol kas tik žemėlapyje

          Važiuojam toliau. Šiaurinis aplinkkelis eis tiesiai.
          Uždaryta keliuko atkarpa. Vyksta kažkokie infrastruktūros darbai.






          Kita uždarytos atkarpos pusė




          Žemuogių pievelė






          Dešinėje - tikroji Bajorų gyvenvietė, kurioje gatvės pavadintos romantiškais Paukšių tako ir zodiako ženklų - Vandenio, Svarstyklių, Dvynių - vardais.


          Aplinkkelis eis tiesiai


          Kairėje jau matyti gražuoliai "Mabiltos" daugiaaukščiai




          Žvilgsnis atgal į Bajorus
          Kažkur čia gatvė keičia pavadinimą į Mykolo Lietuvio g.
          Paskutinis taisė Romas; 2007.06.24, 23:36.

          Comment


            #6
            Mykolo Lietuvio g.

            Ši gyvenvietė priekyje, tarp šio kelio ir Fabijoniškių, irgi vadinama Bajorais.
            Kol kas "aplinkkelyje" neprasilenkia dvi mašinos


            Dešinėje kol kas tik vienas kitas namas






            Jei važiuosite iš kitos pusės, kelias į Santariškes - dešinėje


            Žvilgsnis atgal į anuos Bajorus






            Miestas jau čia pat


            Laukai Bukiškių link




            Tolumoje jau matyti Perkūnkiemis ir Ukmergės plentas


            Wileńszczyznos autentika




            Ukmergės pl. jau čia pat


            Žvilgsnis link Bajorų (antro) kaimo


            Atvažiavom


            Ukmergės plentas






            Šiaurinio aplinkkelio pabaiga


            Tęsinys - temoje Vakarinis aplinkkelis
            Paskutinis taisė Romas; 2007.06.25, 10:22.

            Comment


              #7
              Pakankamai neilga trasa, kiek pamenu, tai darbai pradėti turėjo būti 1999 - 2000.m, bet... Išesmės nutiesti šį aplinkkelį nėra tokia didėlė tragedija kaip pvz. pietinį. Išesmės buvo galima ir jau jį turėti.
              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

              Comment


                #8
                Šiauriniame aplinkkelyje beveik nieko naujo

                Foto 2008 03

                Vaizdas nuo Geležinio Vilko g. į Mokslininkų g.


                Šviesoforinė sankryža su Molėtų pl. ir Geležinio Vilko g.
                Ar jos pakaks, kai vasarą padidės srautai, kai bus apgyvendinta virš 1000 butų Visoriuose, ar kada nors bus nutiestas Šiaurinis aplinkkelis - atskira kalba


                Gatvė susiaurėja


                Prie sankryžos su keliu į Visorių sodus statomas komercinis pastatas.
                Paskutinis taisė Romas; 2011.11.19, 15:56.

                Comment


                  #9
                  Artėja rinkimai
                  Vėl galima pasiklausyti pasakų suaugusiems.

                  Konservatoriai sukūrė tinklapį "www.vilnius2015.lt"
                  Ten yra keli jau pradėti infrastruktūros projektai, o visa kita - svajuko dramblionės
                  (visi projektai, aišku, yra reikalingi)

                  Keli rinkiminės fantastikos pavyzdžiai
                  Kelias iš Pilaitės į Kauno plentą A1.
                  Visų pirma jis eitų ne Vilniaus miesto,
                  Antra, jis buvo Vilniaus apskrities bendroje plano koncepcijoje, o paskui dingo iš Vilniaus rajono bendrojo plano prieš jį patvirtinant.


                  Šiaurinis Vilniaus aplinkkelis (Mykolo Lietuvio g.- Bajorų kelias)
                  Šiam projektui yra atskira tema
                  Kai bus baigtas tiesti Vakarinis aplinkkelis, su kuriuo jungtųsi ši gatvė, ateis nauji savivaldybės rinkimai.
                  Gyvenantys tuose namuose, kurie išdygo prie pat to kelio trasos, sėkmingai torpeduos tokius projektus.

                  Kol tokios klampios žemės perėmimo ir viešo svarstymo procedūros, nelabai ką pavyks įgyvendinti. Net jei būtų pinigų.

                  Jei tai būtų kažkas rimta, būtų galima balsuoti už reikalingą objektą
                  Bet dabar tai tik praplėstų akiratį - kas būtų, jeigu būtų (arba bus ir taip, nepriklausomai nuo to, kas bus valdžioje)

                  Comment


                    #10
                    Šiandien dviračiu pravažiavau visą Šiaurinį Vilniaus apvažiavimą (tam tikrą Šiaurinio miesto aplinkelio prototipą), tai padariau kelias dešimtis nuotraukų.

                    Taigi, pradedam

                    1/4

                    Prie Toyota centro Ukmergės gatvėje reikia sukti į kairę




                    Asfaltas laikinai baigiasi








                    Sankryža. Kelias tiesiai veda į Lindiniškes bei Riešę. Beje, Lindiniškėse neseniai įsikūrė "Kolegitos" autobusų parkas. P.S. Labai atsiprašau, kad į nuotrauką pateko mano dviratis


                    Kelias į kairę- į Bukiškes. Tiems, kas atvažiuoja A2 nuo Panevėžio pusės, vistiek tenka važiuoti pro šią gyvenvietę, nes prie Toyota centro pasukti į kairę ar bent jau apsisukti neįmanoma. Kada nors parodysiu, kaip ten Bukiškėse nepasiklysti.


                    Kelias į dešinę- į Bajorus, Santariškes. Ten mes ir sukam
                    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.05.28, 20:54.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      #11
                      2/4

                      Atkarpa tarp Bajorų ir Bukiškių išasfaltuota, berods, 2009 metais


                      Bajorų gyvenvietė. Viena jos dalis yra Vilniaus rajone, o kita- Vilniaus miesto teritorijoje. "Rajoninėje" dalyje ekonominio pakilimo laikais pastatyta labai daug individualių gyvenamųjų namų.


                      Beje, automobilių eismas pakankamai intensyvus net ir savaitgaliais




                      Kažkoks kuriozas- visai neseniai pačiame gyvenvietės viduryje pastatytas ženklas "Vilnius" ir kelio ženklas, draudžiantis sunkiojo transporto eismą. Tai iki jo vilkikams leidžiama važiuoti? Nieko nesuprantu...






                      Vandenio gatvė, autobusų stotelė. Kažkada čia kursavo 34 maršruto mikroautobusas
                      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.05.28, 20:54.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        #12
                        3/4

                        Jau Mokslininkų gatvė. Prasideda "miestietiškoji" Bajorų dalis, kurioje vyrauja kolektyviniai sodai.




                        "Gulinčiųjų" policininkų kelyje pakankamai daug










                        "Pseudo-žiedinė" sankryža su Noragiškių ir B.Krivicko gatvėmis. Čia Mokslininkų g. suka į kairę.


                        Noragiškių gatvė


                        Bajorų kelias/B.Krivicko gatvė. Būtent čia eis būsimojo tikrojo Šiaurinio aplinkelio trasa. Dabar šia gatve galima pasiekti naująjį privačių namų kvartalą ir toliau- Fabijoniškes, kur ties autobusų žiedu ši gatvė įsilieja į L.Giros g.
                        Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.05.29, 16:05.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          #13
                          4/4

                          Toliau Mokslininkų g. sutampa su būsimojo Šiaurinio aplinkelio trasa




                          Miela




                          Stotelė "Chemijos institutas". Iš kairės- Bajorų kalvų kvartalas.




                          Sankryža su Geležinio Vilko g. ir Molėtų pl.


                          Labai sunku patikėti, kad šio kelio kadaise nebuvo


                          PABAIGA. Ačiū už dėmesį
                          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.05.28, 20:55.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            #14
                            Ačių už reportažą. Tik kaži ta kelia ties. Jaučiu kaip kettvirtą vakarinio aplinkelio etapą nabent.

                            Comment


                              #15
                              Parašė Lavonbatis Rodyti pranešimą
                              Ačių už reportažą. Tik kaži ta kelia ties. Jaučiu kaip kettvirtą vakarinio aplinkelio etapą nabent.
                              O kelias yra tikrai reikalingas, nes automobilių eismas dabartiniame apvažiavime net poilsio dienomis yra gana intensyvus. Kad ir kaip vietiniai gyventojai nenorėtų, bet gatvė jau tapusi tranzitine gatve. Vykstant kažkokiems tai smulkiems darbams tarp Chemijos instituto ir Geležinio Vilko g., net nedidelis kamštukas susidarė. Eismas turbūt būtų dar didesnis, jei ne papildomi "saugikliai"- sunkiojo transporto eismo draudimas bei nežinomybė, kaip važiuoti pro Bukiškes. Ten reikia šiek tiek pasisukinėti, bet tai vistiek greičiau nei važiuojant Ateities gatve. Šiaurinį aplinkelį tiesti planuota trasa jau gali būti sunkoka- ten pastaruoju metu daug privačių namų pridygo. Galima tiesti aplinkelį dabartinio apvažiavimo trasa, bet nepatenkinti gali būti vietiniai gyventojai. Dviejų juostų kelio pilnai užtenka. Arba trečias variantas- daugiau lėšų investuoti į 108 kelią, kuris suteikia galimybę dar ir į A1 patekti neįvažiuojant į miesto. Bet problemai dėl A1 spręsti jau statomas Vakarinis aplinkelis, šiuo atveju pagrindinė problema yra jungtis tarp A2 ir A14, gal dar 102 kelio. Čia ir kyla dilema- ar Šiaurinis aplinkelis, ar 108 kelias.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                #16
                                Kad ir kiek naujų namų pridygo, jei jų sklypai nepatenka į tiesiamos gatvės juostą (o taip neturėtu būti, jei aplinkkelis numatytas planuose), tai neturi sudaryti jokių sunkumų nutiesti gatvę.
                                Dabartinis kelias, kuris išeina į Bukiškes irgi netiktu kaip aplinkkelis, nes jo panaudojimas ganėtinai ribotas. Juo nebent iš Santariškių galima išlįsti į A2 kelią, kitiems jis nelabai naudingas. Priedo ir pats keliukas vingiuotas, siauras, bei problematiškas.
                                108 kelias jau ir taip yra kaip išorinis miesto aplinkkelis. Ten yra kelias, toks kokio reikia, bet miesto transporto poreikiams nelabai gali pasitarnauti, nes nuo miesto jis nutolęs ~ 15 km. Kas važiuos tiek kilometrų į šoną, po to dar tiek, jei per miestą nuvažiuoti į tą vietą būtų perpus arčiau ir tikriausiai greičiau.
                                Šiaurinis aplinkkelis turėtu būti tiesioginė vakarinio aplinkkelio tąsa, nes tik taip jis pasitarnautu miestiečių poreikiams. Tarkim iš Lazdynų, Vilkpėdės būtų galima nuvažiuoti į Santariškių pusę be "malimosi" po patį miestą - greitai ir patogiai.

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Kad ir kiek naujų namų pridygo, jei jų sklypai nepatenka į tiesiamos gatvės juostą (o taip neturėtu būti, jei aplinkkelis numatytas planuose), tai neturi sudaryti jokių sunkumų nutiesti gatvę.
                                  Dabartinis kelias, kuris išeina į Bukiškes irgi netiktu kaip aplinkkelis, nes jo panaudojimas ganėtinai ribotas. Juo nebent iš Santariškių galima išlįsti į A2 kelią, kitiems jis nelabai naudingas. Priedo ir pats keliukas vingiuotas, siauras, bei problematiškas.
                                  108 kelias jau ir taip yra kaip išorinis miesto aplinkkelis. Ten yra kelias, toks kokio reikia, bet miesto transporto poreikiams nelabai gali pasitarnauti, nes nuo miesto jis nutolęs ~ 15 km. Kas važiuos tiek kilometrų į šoną, po to dar tiek, jei per miestą nuvažiuoti į tą vietą būtų perpus arčiau ir tikriausiai greičiau.
                                  Šiaurinis aplinkkelis turėtu būti tiesioginė vakarinio aplinkkelio tąsa, nes tik taip jis pasitarnautu miestiečių poreikiams. Tarkim iš Lazdynų, Vilkpėdės būtų galima nuvažiuoti į Santariškių pusę be "malimosi" po patį miestą - greitai ir patogiai.
                                  Nors Šiauriniam aplinkeliui (1x1 kelio pilnai užtenka, daugiau visiškai nereikia) vietos dar yra, bet jis praeis po pat vietos gyventojų namų langais, todėl gali kilti protestų banga, jei keliu leis važiuoti sunkiajam transportui. Jei neleis- tuomet pats aplinkelis bus mažiau reikšmingas.
                                  Dabartinis kelias yra reikalingas ne vien Santariškių gyventojams. Iš dalies jis yra ir jungtis tarp A2 ir A14. Šiaip, kaip jau minėjau, naudojamas jis yra pakankamai intensyviai. Net ir nepaisant būtinybės važiuoti pro Bukiškes (jei atvažiuoji nuo Panevėžio pusės), atstumas yra kur kas mažesnis, nei važiuojant Ateities gatve, be to, jokių šviesoforų nėra.
                                  108 kelias reikalingas tam, kad nuimtų nuo miesto tranzitinį transportą, kurio kelionės tikslas nėra Vilnius. Šiaurinis aplinkelis reikalingas iš dalies ir miestiečių poreikių patenkinimui. Nemažai didmiesčių turi ir išorinius (toli nuo miesto ribos praeinančius), ir vidinius aplinkelius. Turbūt ne šiaip sau.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Nors Šiauriniam aplinkeliui (1x1 kelio pilnai užtenka, daugiau visiškai nereikia) vietos dar yra, bet jis praeis po pat vietos gyventojų namų langais, todėl gali kilti protestų banga, jei keliu leis važiuoti sunkiajam transportui. Jei neleis- tuomet pats aplinkelis bus mažiau reikšmingas.
                                    Tada nebent maps.lt ortofoto nuotrauka yra labai pasenusi ir ten atsirado daug naujų pastatų. Kadangi matuojant pagal nuotrauką, būsimo aplinkkelio trasoje, plotis tarp sklypų yra didesnis nei 20 metrų. To pilnai pakanka keturių eismo juostų gatvei įrengti. Vienintelė vieta, kuri yra labai siaura, tai ties Mokslininkų g. 11 numeriu pažymėtu pastatu.
                                    Dabartinis kelias yra reikalingas ne vien Santariškių gyventojams. Iš dalies jis yra ir jungtis tarp A2 ir A14. Šiaip, kaip jau minėjau, naudojamas jis yra pakankamai intensyviai. Net ir nepaisant būtinybės važiuoti pro Bukiškes (jei atvažiuoji nuo Panevėžio pusės), atstumas yra kur kas mažesnis, nei važiuojant Ateities gatve, be to, jokių šviesoforų nėra.
                                    Žinoma, kad kelias reikalingas ir šiuo metu jis tarnauja kaip jungtis tarp A14 ir A2. Tačiau pilnaverčiu aplinkkeliu jis negali būti, nes niekaip nebūtų integruotas į bendrą miesto gatvių/kelių tinklą. Aplinkkeliai turi susisiekti ir sudaryti nenutrūkstamą trasą, tik tada jie turi prasmę vadintis aplinkkeliais. Dabar įsivaizduokime, atvažiavus Vakariniu aplinkkeliu ir norint patekti į A14 reiktu važiuoti iki Bukiškių (jei neskaitant tik vietiniams žinomų žvyrkelių ir lauko keliukų), ten pasukti į tokį "aplinkkelį" ir išlįsti Santariškėse. Aš asmeniškai taip durnai nevažiuočiau ir pasinaudočiau Ukmergės, Ateities gatvėmis.
                                    108 kelias reikalingas tam, kad nuimtų nuo miesto tranzitinį transportą, kurio kelionės tikslas nėra Vilnius. Šiaurinis aplinkelis reikalingas iš dalies ir miestiečių poreikių patenkinimui. Nemažai didmiesčių turi ir išorinius (toli nuo miesto ribos praeinančius), ir vidinius aplinkelius. Turbūt ne šiaip sau.
                                    108 kelias yra krašto kelias ir jis niekaip su šia tema ir Vilniaus miesto gatvių tinklu, bei aplinkkeliais nesisieja. Kelias ir dabar egzistuoja bei atitinka savo paskirtį, taigi jo naujai tiesti tikrai nereikia. O jei jį reikia rekonstruoti, tai LAKD atsakomybė.

                                    Comment


                                      #19
                                      Na tai priėjom bendrą išvadą- reikalingas Šiaurinis aplinkelis. Dabartinis apvažiavimas negali tinkamai vykdyti aplinkelio funkcijos, nesiginčysiu. Bet tie "lauko keliukai" yra žinomi ne vien vietiniams gyventojams, ta puikiai iliustruoja pakankamai intensyvus eismas jais. Nutiesus Šiaurinį aplinkelį (jei jis iš tiesų bus Vakarinio tąsa), srautai turėtų dar labiau išaugti, tad, manau, kad abejoti Šiaurinio reikalingumu nėra prasmės. Bet jis bus dar negreit- pirmiau reikia užbaigti kur kas svarbesnį Vakarinį aplinkelio.

                                      Kitas klausimas- kokio pločio tas Šiaurinis aplinkelis turėtų būti? Mano nuomone, 1x1 pilnai užtektų.
                                      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.05.29, 18:42.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        #20
                                        Tikrai abejoju ar tai bus 1+1 kelias, manau tai bus 2+2 arba 3+3, kaip ir (būsimas) vakarinis

                                        Comment

                                        Working...
                                        X