Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Jeigu laiptai eina iki pat krantinės ir nėra skirti žmonėms, tai tuomet tai yra labai prasto dizaino pavyzdys.
    Žmonės jais naudosis bet kokiu atveju, panašiai kaip naudojasi tokiais pat esančiais šalia Baltojo tilto. Turbūt neatsitiktinai dar ir padaryti kaip tik ties perėja Upės gatvėje.
    Flickr

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Pilaitės prospekte už Lukoilo link centro įrenginėja stotelę:

      Atvaizdas


      Atvaizdas
      tik panašu, kad dviračių takas pamirštas.

      Comment


        Parašė vėkas Rodyti pranešimą
        tik panašu, kad dviračių takas pamirštas.
        Jau ne kartą diskutuota - dviračių takas eis priešingoje kelio pusėje (Vakarinio aplinkelio šiaurinis Pilaitės pr. viadukas dėl to ir yra platesnis). Šiuo metu įrenginėjamas ir nauja dviračių tako atkarpa.

        Comment


          Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
          Jau ne kartą diskutuota - dviračių takas eis priešingoje kelio pusėje (Vakarinio aplinkelio šiaurinis Pilaitės pr. viadukas dėl to ir yra platesnis). Šiuo metu įrenginėjamas ir nauja dviračių tako atkarpa.
          Narbuto g. takas eina pietinėje dalyje. Realiai reiktų tako abiejose Pilaitės pr. pusėse, kad būtų patogu važiuojantiems tiek senosios, tiek naujosios Pilaitės gyventojams.
          Flickr

          Comment


            Galėtų požeminę perėją, kurią dabar užbaiginėja pritaikyti dviračiams įrengiant normalius nuvažiavimus.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Narbuto g. takas eina pietinėje dalyje. Realiai reiktų tako abiejose Pilaitės pr. pusėse, kad būtų patogu važiuojantiems tiek senosios, tiek naujosios Pilaitės gyventojams.
              Maps.lt žymi dviračių taką ištisai pietinėj pusėj. Jei takas šokinės nuo vienos prospekto pusės iki kitos ir atgal - tai bus dar vienas "įdomus" projektuotojų sprendimas.

              Comment


                Teko ir man vakar vakare ir šiandien perpiet pro šalį prasukti. Labai panašūs dalykai ir man užkliuvo:
                1. Laipteliai šalia tilto. Galėjo pratęsti šaligatvį iki tų laiptelių ir 90 laipsnių kampu padaryti dviračių tako kirtimą tiesiai į pėsčiųjų perėja. Dabar gausis belekaip.

                2. Jegeirmeister 4 nuotraukoje (pasiskolinu, kad nereiktų scrolinti) nuvažiavimas "banguotas". Kokio velnio - taip ir nesupratau. Patogumas ir saugumas tikrai neišaugs. Nusileidimas, panašu, kad ~1,25 metro (na atitinka dviračio juostos minimumą). Tikiuosi iš šonų, ant betono neįrengs sienelių...

                Beje, kampas įvažiuoti į dviračių taką irgi galėjo būti kiek švelnesnis..

                3. Po tiltu važiavimas bus... nejaukus. Iš vienos pusės - betoninė siena, iš kitos - atitvaras. Įdomu kaip bus prasilenkti?

                4. Šiandien per pietus pravažiuojant, kaip tik darė duobes sienelei prie pat dviračių tako ir po tiltu! Deja, nebuvo laiko sustoti ir paklausti, kodėl jie taip arti tuos atitvarus įrenginėja, jei galima bent 25-50 cm atitraukti. Parašiau Anton Nikitin, pažiūrėsim ar bus pokyčių.
                Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2016.07.14, 13:44.

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Narbuto g. takas eina pietinėje dalyje. Realiai reiktų tako abiejose Pilaitės pr. pusėse, kad būtų patogu važiuojantiems tiek senosios, tiek naujosios Pilaitės gyventojams.
                  Aš sakyčiau, kad dviračių tako Narbuto g. išvis nėra, nes jį gėda būtų taip pavadinti. Bet jeigu jau taip, tai dviračių takas Pilaitės pr tarp Sietyno ir Piliakalnio st. eina šiaurinėje dalyje (pietinėje dalyje per mažai vietos naujam). Žodžiu, juokiausi kažkada, koks važiavimas nuo Pilaitės iki centro...

                  Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                  Maps.lt žymi dviračių taką ištisai pietinėj pusėj. Jei takas šokinės nuo vienos prospekto pusės iki kitos ir atgal - tai bus dar vienas "įdomus" projektuotojų sprendimas.
                  Darbar žymi taip. Kaip bus po kelių metų dar neaišku.. Esmė ta, kad nuo Pilaitės iki Senojo Pilaitės kelio dabar eina pietinėje pusėje (Zuokas paskubėjo - galėjo nutiesti šiaurinėje). Tuomet, nuo Senojo Pilaitės kelio iki viaduko su Vakariniu aplinkkeliu tiesiamas šiaurėje. Viadukas pastatytas su vieta dviračių takui šiaurėje. Važiuojant toliau, dviračių tako nėra (pietinėje pusėje - platus šaligatvis). Dar tolėliau - dviračių takas šiaurėje. Nuo Laisvės pr - nieko ir nuo Narbuto - pietuose

                  Comment


                    Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                    T
                    2. Jegeirmeister 4 nuotraukoje (pasiskolinu, kad nereiktų scrolinti) nuvažiavimas "banguotas". Kokio velnio - taip ir nesupratau. Patogumas ir saugumas tikrai neišaugs. Nusileidimas, panašu, kad ~1,25 metro (na atitinka dviračio juostos minimumą). Tikiuosi iš šonų, ant betono neįrengs sienelių...
                    2. Tai ten sujungė jį taip, kad atrodo kaip dviračių nuvažiavimas, o realiai padarytas pagal neįgaliųjų panduso reikalavimus. Dar garantuotai turėklus abiejose pusėse statys.

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                      2. Tai ten sujungė jį taip, kad atrodo kaip dviračių nuvažiavimas, o realiai padarytas pagal neįgaliųjų panduso reikalavimus. Dar garantuotai turėklus abiejose pusėse statys.
                      Bet juk čia ne neįgaliesiems įrengė? Nes nėra tikslo toje vietoje įrenginėt..

                      Comment


                        Parašė miniMauglis Rodyti pranešimą
                        Pozityvūs pokyčiai Islandijos.g

                        http://www.vilnius.lt/index.php?3243931415

                        Tik realiai reiketu ne perkelti automobiliu parkavimą į dešinę o pasekti Danijos pavyzdžiu ir juos ten apskritai uždraust parkuot.

                        Atvaizdas
                        Įdomu kaip eismo įvykio atveju Islandijos gatvėje būtų traktuojamas šis KET punktas:
                        107. Važiuojamosios dalies pakraštyje pažymėtu dviračių taku, kuris nuo gretimos eismo juostos nėra atskirtas veja, borteliu, atitvarais ir panašiai, dviračio ar mopedo vairuotojui leidžiama važiuoti tik ta pačia kryptimi, kuria vyksta eismas gretima juosta.

                        Comment


                          Na, kituose punktuose nurodyta, kad eismo dalyvis turi vadovautis kelio žymėjimu (kelio ženklais, ar horizontaliuoju žymėjimu).

                          Kitas dalykas turbūt įdomu kiek realiai tas dviračių takų eismo žymėjimas turi teisinės galios? Na, pvz. jeigu aš įlendu į dviračių taką ir mane nutrenkia juo "prieš eismą" važiuojantis dviratininkas. Tai aš kaltas ar dviratininkas, nes jis pats nesilaikė taisyklių, ko pasekoje aš negalėjau jo pastebėti (nes tarkim nesitikėjau, kad atvažiuos iš priešpriešinio eismo).

                          Comment


                            Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                            Bet juk čia ne neįgaliesiems įrengė? Nes nėra tikslo toje vietoje įrenginėt..
                            Poreikio ir neturi būti. Visa viešoji erdvė turi būti pritaikyta VISIEMS.

                            Comment


                              Universiteto gatvė tampa draugiškesne dviratininkams – analogiškai prieš mėnesį Islandijos gatvėje įvykusiems eismo pakeitimams, kairėje Universiteto gatvės pusėje paženklintas dviračių takas, kuriuo dviračiai galės važiuoti prieš automobilių eismą.

                              http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d34333438

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Užmiestyje beveik visur "į niekur".
                                Šiaip prie aplinkkelio takas butų labai gerai - vietos vaizdingos.
                                Žirnių g. - koks gi ten užmiestis...
                                Dar prie sovietų nuo Nemėžio ėjo asfaltuotas dviračių takas iki Liepkalnio sankryžos. Dalis to tako dabar yra atnaujinta, o dalis (arčiau miesto) palikta irti, tačiau už Liepkalnio sankryžos, pirmojo aplinkelio etapo metu, kitoje eismo pusėje, įrengta nauja, tobula dviračio tako atkarpa. Nei vienas Vilniuje esantis takas neturi tęstinumo, tad statant aplinkelius buvo gera proga juos sujungti. Na, gal čia jau ir ne šio forumo tema.

                                Comment


                                  Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                                  Žirnių g. - koks gi ten užmiestis...
                                  Dar prie sovietų nuo Nemėžio ėjo asfaltuotas dviračių takas iki Liepkalnio sankryžos. Dalis to tako dabar yra atnaujinta, o dalis (arčiau miesto) palikta irti, tačiau už Liepkalnio sankryžos, pirmojo aplinkelio etapo metu, kitoje eismo pusėje, įrengta nauja, tobula dviračio tako atkarpa. Nei vienas Vilniuje esantis takas neturi tęstinumo, tad statant aplinkelius buvo gera proga juos sujungti. Na, gal čia jau ir ne šio forumo tema.
                                  Žirnių ar Gariūnų g. dviračių takų atkarpos yra būsimos trasos nuo Trakų iki Verkių dalis, aš ir dabar naudojuos tais takais važiuojant į Trakus.

                                  Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                                  Ir vaizdingos ir būtų patogu greitai ir saugiai judėti tarp vakarinių mikrorajonų, nes praktiškai nėra sankryžų, visokių įvažiavimų į kiemus ir t.t.
                                  Takai turi eiti ne už miesto, o pačiame mieste, kur gyvena žmonės. Pvz. vis dar nėra normalaus tako nuo perkūnkiemio iki centro.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Takai turi eiti ne už miesto, o pačiame mieste, kur gyvena žmonės.
                                    Įdomu įdomu, nori pasakyti, kad vakarinis aplinkkelis už miesto?
                                    Ir tikrai takai neturi eiti tik "mieste" kaip tu sakai, o turi būti jungtys normalios ir už mikrorajonų ribų, ne visi dviračiais tik į parduotuvę ar laisvalaikiu važiuoja.

                                    Comment


                                      Klausimas:

                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Žirnių ar Gariūnų g. dviračių takų atkarpos yra būsimos trasos nuo Trakų iki Verkių dalis, aš ir dabar naudojuos tais takais važiuojant į Trakus.



                                      Takai turi eiti ne už miesto, o pačiame mieste, kur gyvena žmonės. Pvz. vis dar nėra normalaus tako nuo perkūnkiemio iki centro.
                                      Ar yra kur nors daugiau informacijos apie Trakų ir Verkių dviračių takų projektus ir kada juos planuojama įgyvendinti?

                                      Comment


                                        Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                                        Ar yra kur nors daugiau informacijos apie Trakų ir Verkių dviračių takų projektus ir kada juos planuojama įgyvendinti?
                                        Vilnius ir Trakai gerins susisiekimą dviračiais

                                        Comment


                                          Naugarduko - Kauno - Žemaitės - Smolensko gatvių sankryžos rekonstrukcija.

                                          Darbai šioje sankryžoje po truputį juda į pabaigą.

                                          Naugarduko g. atsirado dar vienas šviesoforas įvažiavimui į naują "Maximos" teritoriją:



                                          (...)

                                          Po truputį ryškėja ir aplinkos vaizdas šalia naujo "Maximos" ofiso:


                                          Smolensko - Kauno g. sankryža:
                                          (...)



                                          (...)
                                          Paskutinis taisė Romas; 2016.09.18, 21:43. Priežastis: Kopija iš temos "Vilniaus infrastruktūros projektai"
                                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X