Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Nevykę infrastruktūros sprendimai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Tiems, kas važinėja Trakų ar Alytaus kryptimi, turbūt keistai atrodo, kai vilkikai su puspriekabėmis ketina apsisukti Galvės gatvėje prieš antrąjį viaduką (sankryžoje su Graičiūno gatve)



    Pagrindinės dvi priežastys:
    1. Silpnas geležinkelio viadukas ir čia eismas visiems leidžiamas tik viena kryptimi (pažymėjau raudonai)
    2. Nuo Trakų pusės nėra tiesioginės jungties su Graičiūno gatve, todėl sunkvežimiai ten priversti apsisukti ne 90º, o gal 150º kampu

    Esamus tranzito maršrutus pažymėjau žaliai. Kol nėra normalaus pietinio apvažiavimo (nekalbu apie tą miesto pietvakarinę gatvę nuo Žirnių g. iki Lazdynų tilto, o apie normalų apvažiavimą pro Juodšilius ir Rudaminą) čia eina visas tranzitas iš Kaliningrado.

    Ta jungtis (pažymėjau mėlynai) nereikalauja daug pinigų, nes nereikia statyti jokio viaduko.

    Apie tokius būtinus dalykus, kaip autostrada iki Trakų ar bent iki Trakų Vokės (kur atsišakoja keliai į Trakus ir į Druskininkus), nedrįstu ir svajoti ...
    Paskutinis taisė Romas; 2006.11.04, 22:50.

    Comment


      #22
      Kalvarijų - Didlaukio sankryžos "rekonstrukcija"

      Iliuzijos.
      Platinimo darbai. Foto 2006.06


      Įgyvendinimas
      Foto 2006 11 04 (šeštadienis)

      Padarytos 4 juostos - kas gali būti geriau. Bet...

      Padarytos 2 sekcijos (iš tiesų nuo šios pusės ten nereikia nė vienos)
      Praplatinta sekcija sukimui į Didlaukio gatvę ne dešinėje pusėje, o kairėje
      Tiesiai važiuojančios mašinos dabar sankryžoje turi važiuoti iš 2-os į 1-mą juostą, o iš 3-os - į 2-rą juostą
      Jei trūko pinigų, galėjo išvis nieko neplatinti - tie keli procentų mašinų aplenkdavo rytinius kamščius per "Medijos" / dab. "Maximos" aikštelę. Ta plati juosta dešinėje (pirmoje nuotraukoje) skirta sukimui į Didlaukio gatvę, realiai - "ereliams".
      Beje, nukirstas kamputis nuo Didlaukio gatvės ir nuo ten važiuojantys irgi bando sukti į Kavarijų gatvę su visais.

      Kas ten vyksta rytais (pradedant 7:10), kai iš trijų juostų visi brukasi į 1-mą juostą, geriau nepasakoti

      Jei būtų šių metų kvailiausios sankryžos rekonstrukcijos nominacija, ši vieta smarkiai pretenduotų į 2-ą vietą (po tos Senamiesčio aplinkkelio galo - Aušros Vartų / Geležinkelio sankryžos)

      Comment


        #23
        Kalvarijų gatvės "platinimas" tarp Didlaukio ir Žvalgų g.

        Turėjau keletą užsilikusių nuotraukų. Turbūt tinkamiausia vieta joms yra šioje temoje

        Iliuzijos
        Foto 2006 06






        Žvalgų / Kalvarijų g. sankryža


        Įgyvendinimas
        Foto 2006 11 04 (šeštadienis)
        Pro tuos tris šviesoforus pravažiuoti net savaitgalį nesustojus nėra įmanoma
        Pirmą šviesoforą (prie pat "Norfos") labai pamėgo "mikriūkų" vairuotojai ir kiti gudručiai, bandantys rytinius kamščius aplenkti iš kairės, sodų keliukais


        Beje, pirmas kartas per kelis mėnesius po "rekonstrukcijos", kai matau juos visus tris degant žaliai


        Šis šviesoforas įžymus tuo, kad nuo Kazlausko gatvės yra režimas, kai leidžiama sukti į kairę, o į dešinę neleidžiama.
        Apie jo kitų režimų atitikimą automobilių srautams geriau patylėti
        Čia pavaizduotas retas momentas, kai gali smagiai važiuoti (šeštadienio rytas)


        Kadangi darbo dienomis ši sankryža būna totaliai užkimšta, tai niekas į jį darbo dienomis dėmesio ir nekreipia



        Šioje atkarpoje rytiniai kamščiai po "rekonstrukcijos" tapo dar didesni ir prasideda jau 7:00 (prisidėjo ne tik nauji Santariškių gyventojai, bet, matyt ir Fabijoniškių "kartonkių" gyventojai)
        Darbo dienomis kamščiai yra nuo pat "Rimi" Ateities g. sankryžoje; jie atrodo panašiai, kaip šis šeštadienio kamštis prie Kuro aparatūros.


        Problemos yra dvi (šios nereikalauja daug pinigų):
        1. Trys tragiškai sureguliuoti šviesoforai su nereikalingomis sekcijomis
        2. Nors buvo pakankamai vietos, bet nepadaryta dar viena juosta - bent rytiniams kamščiams mažinti galėtų padaryti dar vieną juostą (tik autobusams)

        Apie Šiaurinę gatvę, pažymėtą 1964 m. (1-me šios temos puslapyje) gal geriau nešnekėti
        Tačiau, matyt, palikta vietos tramvajui, apie kurį šnekama nuo 198x metų

        Beje, savaitgaliais čia labai mėgsta "ganytis" tie, kurių nesulauksi reguliuojant eismą
        Paskutinis taisė Romas; 2006.11.05, 15:12.

        Comment


          #24
          Koks asilas pristatė prie tos norfos tiek šviesoforų?
          You might surprise yourself.

          Miestai.net FB

          Comment


            #25
            Kalvarijų gatvės "platinimas" tarp Žvalgų ir Kareivių g. (dar vykstantis)

            Tiems, kas turi iliuzijų dėl gatvės platinimo reikėtų atkreipti dėmesį į bordiūro vietą - ryte eismas vyks tik dviem juostomis, kaip yra dabar ir po rekonstrukcijos

            Ir aš buvau tarp tokių naivuolių, kurie tikėjo eismo sąlygų pagerėjimu, kol pats nepamačiau

            Šone vietos gatvės platinimui yra labiau nei pakankamai.


            Beprasmiškai šąla vargšai - už poros metų vėl reikės šį darbą perdaryti


            Šioje vietoje darbai kaip tyčia vyksta taip, kad visi turėtų važiuoti tik viena eile


            Galima pagalvoti, kad viena savivaldybė duoda leidimus statyti 800 butų Santariškėse, 1200 - Visoriuose, X000 butų Fabijoniškėse (jie čia važiuoja, nes netelpa Ukmergės g. kamščiuose), o visiškai kita savivaldybė skaičiuoja, kad geriausia gatves tiesti remiantis 1964 m. automobilizacijos lygiu...
            Paskutinis taisė Romas; 2006.11.05, 15:14.

            Comment


              #26
              Romai dar mažyti momentėlį praleidai, kad prie kamščių dar labiau prisidės akvaparkas
              Ne esme yra manyje. Muse, visuose musyse yra esme!

              Comment


                #27
                Biški parašysiu ne į temą, bet gan nepatogi šio forumo sistema. Manau, kad turėjo būt sukurtas katalogas "nevykę infrastruktūros projektai" ir tame kataloge atskirais pranešimais visi dėtų problematiškas sankryžas. Tada būtų galima kiekvieną atskirai peržvelgti ir išdiskutuoti. Dabar viskas vienoje krūvoje, tai praktiškai peržvelgi ir nebekomentuoji. Arba net tingi aiškintis kur kas. Beje tas pat yra ir su kitomis temomis...

                Comment


                  #28
                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Pagrindinės dvi priežastys:
                  1. Silpnas geležinkelio viadukas ir čia eismas visiems leidžiamas tik viena kryptimi (pažymėjau raudonai)
                  Ten naujo viaduko statyba planuojama jau gerus 20 metų.
                  Už tas lėšas, kurios skirtos tvarkyti jo apvažiavimui tikriausiai jau buvo galima naują viaduką pastatyti.
                  Pas mus Vilniuje daug tokių "nesusipratimų". Nieko nedaroma dešimtmečiais vien dėl to, kad "greit greit" problemos bus išspręstos. Tai ir Molėtų plento keli šimtai metrų ir viadukas Laisvės-Aiteities ir t.t.
                  Sprendimų delsimas (apvažiavimai, susidevėjusių tiltų remontas, dangų stiprinimas ir pan.) tuo pačiu ryja kelių tvarkymo lėšas kuriomis galima būtų padengti bent dalį naujų objektų statybos kaštų. Kas be ko - gerokai didinamas avaringumas, daužomi automobiliai, atimama žmonių sveikata ir gyvybės.
                  Paskutinis taisė Sula; 2006.11.06, 09:17.

                  Comment


                    #29
                    savos piniginės svarbiau už visuomėnės poreikius
                    You might surprise yourself.

                    Miestai.net FB

                    Comment


                      #30
                      Kad kas iš valdžios užsuktų, tai būtų neblogai - gal įdėjų pasisemtų. Arba kažką panašaus per žiniasklaidą parašyti.

                      Comment


                        #31
                        Tie, kas važinėja iš Žirmūnų ar Antakalnio, tubūt pastebėjo, kad pastaruoju metu totaliai užkimšti abu žiedai abipus Neries. Šiandien rytinis kamštis link Žirmūnų tilto buvo net iki "Žalgirio" stadiono. Prieš porą mėnesių ten ryte išvis nebūdavo kamščių nuo Šeimyniškių g. pusės

                        Anksčiau didžiausias srautas apie 7:30 būdavo iš Olandų gatvės arba nuo Žirmūnų tilto link Olandų gatvės. Vienas Antakalnio gyventojas iškėlė tokią hipotezę: Dabar prieš 8:00 masiškai pajuda valdininkai ir važiuodami iš Antakalnio į centrą užkemša Žirmūnų tiltą

                        Vilniuje žiedinės sankryžos nužymėtos gana kvailai (švelniai tariant) - įvažiuojama dviem juostom, žiede - trys juostos. Pateikiu Žirmūnų žiedo pavyzdį:
                        1) Iš pirmos juostos galima sukti tik į dešinę (ten, pvz., iš Žirmūnų g. į Tuskulėnų g. suka mažai mašinų)
                        2) Iš antros juostos galima važiuoti į žiedą (teoriškai visi važiuojantys žiedu turėtų iš dviejų juostų susigrūsti į ją)
                        3) Trečia juosta (jos nėra įvažiavimuose, o tik žiede) skirta persirikiavimui - ja niekas nesinaudoja
                        Jei iš abiejų juostų būtų galima važiuoti žiedu, pralaidumas padidėtų beveik 2 kartus ("beveik" todėl, kad ir iš pirmos bandoma sukti į žiedą)

                        Pavyzdžių toli ieškoti nereikia - pvz.,
                        Kaune, Taikos / Pramonės žiedas prie "Urmo" - ten abiem juostomis galima įvažiuoti į žiedą, tas žiedas tik dviejų juostų pločio; bet niekada neteko ten rimčiau įstrigti
                        Klaipėdoje Taikos prospekto žiedai su Baltijos ar Statybininkų prospektais - Taikos prospektu tiesiai galima važiuoti net trimis juostomis.
                        Tiesa, apie abu Klaipėdos Šilutės plento žiedus ar Jakų žiedą - arba blogai, arba nieko.

                        Žiedinės sankryžos - visiškai atgyvenęs dalykas, ypač, kai skirtingi srautai įvairiu paros metu

                        Šiaip tai žiedinės sankryžos užima tiek brangios miesto žemės , kad jose galima būtų padaryti 4 ar 5 juostų įvažiavimą su visomis sekcijomis (panašiai kaip prie Vilniaus "Akropolio") ir pralaidumas padidėtų palyginti mažesnėmis sąnaudomis.
                        pvz., Kaune panaikintas žiedą Taikos / Baranausko g. (prie "Telekomo")

                        Tikiuosi, nenukrypau perdaug nuo Vilniaus temos su tais pavyzdžiais. Vilniuje apie žiedines sankryžas nieko gero negaliu pasakyti.
                        Paskutinis taisė Romas; 2006.11.06, 20:18.

                        Comment


                          #32
                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Tie, kas važinėja iš Žirmūnų ar Antakalnio, tubūt pastebėjo, kad pastaruoju metu totaliai užkimšti abu žiedai abipus Neries. Šiandien rytinis kamštis link Žirmūnų tilto buvo net iki "Žalgirio" stadiono. Prieš porą mėnesių ten ryte išvis nebūdavo kamščių nuo Šeimyniškių g. pusės

                          Tikiuosi, nenukrypau perdaug nuo Vilniaus temos su tais pavyzdžiais. Vilniuje apie žiedines sankryžas nieko gero negaliu pasakyti.

                          dėl žiedų šiaip jau galėčiau pasiginčyti. niekada neturėjau problemų Vilniaus žieduose, tačiau to negalėčiau pasakyti apie Kauno ar Klaipėdos žiedus.
                          o dėl kamščių, tai Antakalnio žiedas yra gerokai per mažas tokiam mašinų srautui.
                          Žirmūnų žiede kamštis kai būna, tai vertėtu atkraipti dėmesį, kad paprastai jis nusitęsia per tiltą į Antakalnį. ir niekada neteko matyti, kad kamštis tęstusi į kurią nors kitą gatvę. o šį žiedą aš matau pakankamai dažnai. žiemą užtenka žvilgtelėt pro langą ir pamatau.

                          Comment


                            #33
                            Tai va šiandien ryte praktiškai į visas puses buvo kamštis. Net Žirmūnų gatvėje jau troleibusas stoviniavo, Tuskulėnų gatve irgi žiauriai ilgas ir kas labiausiai netikėta ir netradiciška, kaip Romas jau minėjo - nuo Žalgirio stadiono, iki žiedo.

                            Comment


                              #34
                              Nuo šio rudens atkreipiau dėmesį, kad pradeda formuotis kamščiai Šeimyniškių gatvėje, ko ankstesniais metais nebūdavo. O tą Olandų žiedą išvis reikėtų panaikinti, ar nežinau ką daryti, nes dabar ten situacija nenormali visą dieną praktiškai.
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                #35
                                Šiaip tai Šeimyniškių gatvėj kamščiai visada būdavo
                                You might surprise yourself.

                                Miestai.net FB

                                Comment


                                  #36
                                  T.Narbuto gatvė vilniečius įkalina lyg spąstuose

                                  Dar viena problema ir galima sakyti pats absurdiškiausias valdininko siūlymas kaip ją spręsti.
                                  Parašas :)

                                  Comment


                                    #37
                                    Manau labai įdomu būtų pasižiūrėti jeigu ant Vilniaus žemėlapio supaišytume visus rytinius kamščius ir ant kito arba ant to pačio kita spalva visus vakarinius.
                                    flickr >>>

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                      Manau labai įdomu būtų pasižiūrėti jeigu ant Vilniaus žemėlapio supaišytume visus rytinius kamščius ir ant kito arba ant to pačio kita spalva visus vakarinius.
                                      Gera idėja

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Žiedinės sankryžos - visiškai atgyvenęs dalykas, ypač, kai skirtingi srautai įvairiu paros metu

                                        Šiaip tai žiedinės sankryžos užima tiek brangios miesto žemės , kad jose galima būtų padaryti 4 ar 5 juostų įvažiavimą su visomis sekcijomis (panašiai kaip prie Vilniaus "Akropolio") ir pralaidumas padidėtų palyginti mažesnėmis sąnaudomis.
                                        pvz., Kaune panaikintas žiedą Taikos / Baranausko g. (prie "Telekomo")

                                        seip ziedines sankryzos irengemos todel kad teoriskai jos yra saugesnes nei standartine 4X4 sviesoforine sankryza. Ir normali ziedine sankryza turi didesni pralaiduma iki tam tikros ribos (tam tikro srauto). as galeciau irgi pasakyti kad man Kauno ziedai tai yra totalus nesusipratimas nes juose labai mazai vietos. Beto ir musu vairuotojai nevisada moak teisingai vaziuoti ziedu. O del akropolio sankryzos tai jei tu manai kad ji geresne nei ziedine tai turbut nematei nuolatinio kamscio ozo gatve kuris dinksta ti velai vakare.
                                        Mano galerijos:
                                        Flickr'e

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė umbrella Rodyti pranešimą
                                          O del akropolio sankryzos tai jei tu manai kad ji geresne nei ziedine tai turbut nematei nuolatinio kamscio ozo gatve kuris dinksta ti velai vakare.
                                          o gal ten problema tik lievame sviesoforo cikle? pvz pagal projekta akropolis del savo srautu turejo pasistatyti viaduka, net berods ne viena. o jie pastate viena sankryza ir tokius ciklus nustate, kad nebutu kamciu isvaizuoti is akropolio, daznai ir ivaizuoti labai lengav, bet visiems kitiems srautams, kurie tik pravaizuoti nori pro ta sankryza didziausios problemos, nes nukencia ju ciklo laikas, kuris atiduotas akropolio srautu poreikiams.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X