Jėga.
Reikėtų KT susiaurinti iki 2 juostų, ir dar užpaišyti "A" juostą, O biurų klientams ir ofisų planktonui palikti tik vieną juostą.
Iškart atsiras jaukumas - kaip pirmoje nuotraukoje.
Ar man pasivaideno ar Romas bando tiesiogiai koreliuoti gatvės platinimą su pastatų statyba? Ta prasme, kad platinimas lėmė NMC plėtrą?
Biurų ar prekybos vietų plėtra visada susijusi su jų patogiu pasiekiamumu. Šiaurės miestelio plėtra prasidėjo, kai buvo nutiesta Lukšio gatvė. Ofisynai Pilaitės prospekte ir Viršuliškių skersgatvyje - kai buvo praplatintas Pilaitės prospektas ir atsirado Vakarinis aplinkkelis.
Ir NMC atsirado vienu metu su Konstitucijos prospekto ir Lvovo gatvės rekonstrukcija 2003 metais.
Raginant siaurininti prospektą nekalbama apie NMC pasiekiamumą.
KT siaurintojų idelas turbūt yra tokio siaurumo Konstitucijos prospektas, tiesa su papildomais priedais (dvirtakiais , tramvajaus linija ar "A"juosta ir medelių alėja).
Jėga.
Reikėtų KT susiaurinti iki 2 juostų, ir dar užpaišyti "A" juostą, O biurų klientams ir ofisų planktonui palikti tik vieną juostą.
Iškart atsiras jaukumas - kaip pirmoje nuotraukoje.
Šiaip, jau prospekto viduriu paleidus greitąjį VT būtų galima panaikinti dabartines A juostas, dėl ko realus juostų skaičius net nepasikeistų. Tik viešasis transportas galėtų pervežti daugiau keleivių dėl ko gatvė mažiau kimštųsi, o gatvė dėl bėgių/stotelių/perėjų taptų vizualiai siauresnis ir lenktynininkams taptų nejaukiau (O šitų ten pasitaiko, teko matyti ir BMW pralekiančių kokiais 90 km/h, ir motociklininkų išvis neaišku kokiu greičiu).
Parašė Romas
KT siaurintojų idelas turbūt yra tokio siaurumo Konstitucijos prospektas, tiesa su papildomais priedais (dvirtakiais , tramvajaus linija ar "A"juosta ir medelių alėja).
Atmetus A ir greitėjimo/lėtėjimo juostas tai ir tada buvo, ir dabar yra po dvi juostas viena kryptimi automobiliams.
Kaip KT platinimas tiesiogiai paskatino NMC plėtrą? Savivaldybė investavo į KT tam, kad būtų parodytas dėmesys tai teritorijai. Lygiai kaip kokia nors Kernavės g. bus paskata dar spartesnei plėtrai aplink ją, bet ta plėtra vyksta ir nesulaukus gatvės.
"Praplatintas" KT dabar turi tiek pat juostų automobiliams, kaip ir šiose nuotraukose. Tai kam turėt daugiau asfalto dykynių, kai jos neduoda jokio efekto? Gatvės susiaurinimas iki minimalių pločių (dar kartą - nemažinant juostų) reikš mažesnę apkrovą nuotekų tinklams, mažesnį teritorijos įkaitimą ir geresnes oro sąlygas. Pralaidumo tai visai nesumažins.
Savivaldybė investavo į KT tam, kad būtų parodytas dėmesys tai teritorijai.
Tikrai taip. 2003 metais savivaldybė darė ir padarė.
Viskas buvo vienu metu - ir Lvovo g. bei Konstitucijos prospekto rekonstrukcija, ir NMC statybos pradžia.
Ši savivaldybė transporto klausimais NMC rajone gali pasigirti tuo, kad šiemet perkėlė viešojo transporto stotelę prie "Europos" prekybos centro.
Tiesa, dar buvo gražiai sutvarkytos Giedraičių ir Fino gatvės, bet eismui Konstitucijos prospekte tai įtakos neturėjo.
Lygiai kaip kokia nors Kernavės g. bus paskata dar spartesnei plėtrai aplink ją, bet ta plėtra vyksta ir nesulaukus gatvės.
Kur ta Kernavės gatvė? Pradžia buvo žadėta rugpjūtį ar rugsėjį.
O tai, kad pirmiau vyksta namų prie Kernavės gatvės statyba, o tik paskui atsiras pati gatvė, iš anksto programuoja problemą. Kai bus atidaryta Kernavės gatvė, tų namų gyventojai bus nemaloniai nustebinti, kad netikėtai padidės transporto srautas po jų langais.
Tiesiog blaškymasis tarp temų kažkoks gavosi pagrindinėjant tai, kad Konstitucijos prospektą siaurinti blogai tuo kad Kernavės gatvę per lėtai stato.
Ir taip, Šnipiškių gatvių tvarkymas (ir ne tik Kernavės, bet ir Daugėliškio) einasi lėtai, bet taip su visais viešaisiais projektai gaunasi su viešaisiais pirkimais etc.
Nors iš dalies reikia sutikti, kad nelabai yra ką daug kalbėti - bent apie Konstitucijos prospektą.
Matyt, per šią kadenciją nebus nei KT platinimo, ne siaurinimo. nei želdinimo. Nebent bus dar viena kokia nors į stotelės perkėlimo ar šviesoforo pakeitimo lygio investicija.
Artimiausiu metu ten nieko rimto nenusisimato, o jei kas nors ir pažadama, tai vėluoja ar bus užmiršta.
Aš niekur nekalbėjau apie platinimą iki 4 juostų.
O kolegos inicijavo diskusiją apie KT siaurinimą
? Taigi gyrei kaip pagerėjo sąlygos po KT rekonstrukcijos. Nors eismo juostų privačiam transportui nepadaugėjo... Kaip buvo 4 juostos į abi puses, taip ir liko.
Gerai, žaisiu pagal p. Romo (ne)logikos taisykles...
NMC plėtra įvyko, NES buvo rekonstruotas Konstitucijos pr.
Konstitucijos pr. sąlygos:
1. automobiliams:
teigiama: nieko
neigiama: padidėjo šviesoforų
2. viešąjam:
teigiama: atsirado A juostos, išvengiama kamščių
neigiama: nieko
3. pėstiesiems:
teigiama: daugiau medžių, daugiau perėjų
neigiama: daugiau triukšmo ir taršos
4. dviratininkams:
teigiama: atsirado dviračių takai, pervažos
neigiama: nieko
IŠVADA:
NMC plėtra vyko, nes buvo pagerintos sąlygos viešajam transportui, pėstiesiems ir dviratininkams. Reikia investuoti į dviračių takus, želdynus ir VT
? Taigi gyrei kaip pagerėjo sąlygos po KT rekonstrukcijos. Nors eismo juostų privačiam transportui nepadaugėjo... Kaip buvo 4 juostos į abi puses, taip ir liko.(...)
IŠVADA:
NMC plėtra vyko, nes buvo pagerintos sąlygos viešajam transportui, pėstiesiems ir dviratininkams. Reikia investuoti į dviračių takus, želdynus ir VT
Atsirado "A" juostos (kai jos atsiranda dėl platinimo, dauguma atveju tai yra gerai).
Taip pat atsirado posūkių juostos į šonines gatves.
2003 metų rekonstrukcija nebuvo nei pagirta, nei papeikta. Tiesiog buvo išreikštos nedrąsios abejonės dėl Konstitucijos prospekto vadinimo "kosmodromu" ir dėl siūlomo KT siaurinimo, todėl buvo įdėtos palyginamosios nuotraukos.
Atsirado "A" juostos (kai jos atsiranda dėl platinimo, dauguma atveju tai yra gerai).
Taip pat atsirado posūkių juostos į šonines gatves.
2003 metų rekonstrukcija nebuvo nei pagirta, nei papeikta. Tiesiog buvo išreikštos nedrąsios abejonės dėl siūlomo Konstitucijos prospekto siaurinimo, todėl buvo įdėtos palyginamosios nuotraukos.
Bet tai tu atsidaryt siūlymus dėl KT siaurinimo ir palygink su tuo, kas yra dabar. Paskaičiuok juostas ir pan. Ir pasakyk ką matai, labai įdomu.
Turbūt neprisimenat tų laikų, kai nuo kokių Pašilų iki centro standartas piko metu buvo valanda važiuoti, dar prieš Ukmergės g.platinimą Šeškinės kalne ir papėdėj. Ir tada buvo žymiai mažiau mašinų. Dabar tik avarijų metų yra kažkokie rimtesni kamščiai, kaip bebūtų. Kas nevažinėjo senąja versija Ukmergės g. ar to paties Konstitucijos pr, nelabai turbūt vien iš teorinių apmąstymų supras, kuo pagerėjo eismas visiems. Po ta "draugiškumo pėstiesiems ir dviratininkams" vėliava žiūriu einama į kraštutinumus. Kol nėra realu sulaukt kokio nors metro, tai ir VT, ir privatūs automobiliai turės kažkaip koegzistuoti. Daug kam gyvenimas nėra maršrutas namai-darbas-namai, arba pasiekiamumas prastas, tai ir asmeninis transportas gyvuos. Prieš pradedant religinius karus, gal geriau alternatyvų žiūrėti ? Gal reikia spręsti kompleksinę problemą, kad piko metu tėvai nevežiotų belenkokiais susikertančiais maršrutais vaikų į mokyklas, pasidžiaugti, kad turim tokius CityBee ir kaip tai galima būtų dar efektyviau panaudoti, kad, jei įmanoma, neturėti lengvųjų automobilių asmenine nuosavybe, o lengviau gauti "tik kai reikia". Gal kitų priemonių tam irgi pasaulis yra sugalvojęs ? Va, COVID-19 gerai sprendžia problemas
Papildant ankstesnį postą pirmiausia reikia išspręsti ir darželių klausimą, nes į mokyklas vyresni ir patys gali nuvažiuoti kitaip nei darželinukai. Ir kai trūksta kelių šimtų vietų mikrorajone (spėju pvz Pilaitė), kai nėra visai darželių pvz Jeruzalė, gal Santariškės, tai ir gaunasi nori nenori automobilis vienintelis sprendimo būdas iš taško A - B - C - D.
Comment