Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sekunde 2018.08.29
    Vietos gyventojai piktinasi: aplinkkelis atskyrė nuo miesto
    Prieš kelias savaites atsirado ženklų, draudžiančių iš Berniūnų kaimo sukti į kairę, tad gyventojams tenka kratytis duobėtu žvyrkeliu arba važiuoti kelis kilometrus iki sankryžos į Upytę. (...)


    Kaip pasakojo Berniūnuose gyvenanti savo vardo nenorėjusi viešinti panevėžietė, apie vietos gyventojų laukiančius pokyčius niekas neperspėjo – vieną dieną tiesiog nebeliko ženklų, leidžiančių iš Berniūnų gyvenvietės sukti į kairę, tiesiai į aplinkkelį. Tad gyventojams liko tik du keliai pasiekti Panevėžį – aplinkkeliu važiuoti iki sankryžos į Upytę, kur šiuo metu taip pat vyksta intensyvūs darbai, arba dardėti duobėtu žvyrkeliu, tačiau iš jo išsukti į intensyvaus eismo kelią itin sudėtinga.
    „Dabar turime į darbus keltis valanda anksčiau, kad galėtume pasivažinėti aplinkkeliu. Arba važiuoti žvyrkeliu, kuris jau tapęs greitkeliu, ir laužyti mašinas. Negana to, grįždami į namus nebegalime tiesiai sukti į Berniūnus – tenka kelis kilometrus važiuoti, kad būtų galima apsisukti. Esam atskirti nuo viso pasaulio, o pikčiausia, kad apie tokius pokyčius mūsų niekas neinformavo“, – piktinosi berniūnietė.

    Aplinkkelį rekonstruojančių „Panevėžio kelių“ atstovė ryšiams su visuomene Rasa Čepienė teigė, kad berniūniečių bėdos jiems puikiai žinomos. Šie pokyčiai liečia ne tik Berniūnų, bet ir Paviešečių gyventojus. Panevėžio aplinkkelio rekonstrukcija, platinant jį nuo dviejų iki trijų eismo juostų, ir visų sankryžų, esančių aplinkkelyje, rekonstrukcija iš esmės keičia jų įprastus maršrutus.

    Po rekonstrukcijos aplinkkelio sankirtoje su K. Naruševičiaus gatve bus galima sukti tik į dešinę. Nuovažos į kairę panaikintos, siekiant užkirsti kelią automobiliams išvažiuoti iš Paviešečių tiesiogiai į aplinkkelį. Vietiniam transportui nutiestas naujas jungiamasis 783 metrų ilgio kelias. Berniūnų gyventojai, kurie aplinkkelį pasiekdavo Nevėžio ir G. Naruševičiaus gatvėmis, taip pat nebegali sukti kairėn, tik į dešinę. (...)

    Jos teigimu, visi šie nepatogumai bus laikini – netoli aplinkkelio sankirtos su G. Naruševičiaus gatve pastatytas surenkamos plieninės gofruotos konstrukcijos tunelis ir pėsčiųjų bei dviračių takas. Šis tunelis leis Berniūnų gyventojams aplinkkelį kirsti požeminiu keliu ir saugiai be trukdžių išvažiuoti į G. Naruševičiaus gatvę. Tiesa, kad būtų galima naudotis šiuo požeminiu išvažiavimu, iki jo kelią turės nutiesti Panevėžio rajono savivaldybė, mat šie darbai nepriskiriami prie aplinkkelio rekonstrukcijos, išskyrus taką su laiptais, kuriais pėstieji galės prieiti iki tunelio ir saugiai kirsti judrų kelią.

    https://www.alfa.lt/straipsnis/50320...yre-nuo-miesto

    Comment


      Rangovo "Panevėžio keliai" puslapyje yra E67 "Via Balticos" ruožų ties Panevežiu (A10-A17) nuotraukos iš oro.

      http://www.paneveziokeliai.lt/isskir...bjektai/2017m/

      Comment


        Savaitgalį teko prasivažiuoti jau sutvarkytomis atkarpomis tai likau nesupratęs viso to prasmės - lėšų sutaupymo tiesiant ne 2, o 1 juostą ten nedaug, bet jei kokia fura užges arba įvyks avarija tai nebus įmanoma nei privažiuoti nei patraukti (fiziškai tiesiog nėra kur). Vienintelis logiškas paaiškinimas tai dabar lauks kol tų avarijų ir ko pasekoje eismo stabdymų pusei dienos kiekis pasieks kritinę ribą ir tada viską vėl perdarinės - pelnas.

        P.S Ir patarimas varantiems į Rygą - per aplinkelį dabar neapsimoka, greičiau yra per Panevežį, nes darbų ten likę dar kokiems metams, aišku nebent norite įvertinti naują projektuotojų 'šedebrą'.
        Paskutinis taisė Gladiator; 2018.09.03, 07:21.

        Comment


          Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
          Savaitgalį teko prasivažiuoti jau sutvarkytomis atkarpomis tai likau nesupratęs viso to prasmės - lėšų sutaupymo tiesiant ne 2, o 1 juostą ten nedaug, bet jei kokia fura užges arba įvyks avarija tai nebus įmanoma nei privažiuoti nei patraukti (fiziškai tiesiog nėra kur). Vienintelis logiškas paaiškinimas tai dabar lauks kol tų avarijų ir ko pasekoje eismo stabdymų pusei dienos kiekis pasieks kritinę ribą ir tada viską vėl perdarinės - pelnas.
          Kiek girdėjau, daryti 2x2 kelią trukdė žemės reikalai, būtų reikėję jos labai daug išpirkti, būtų ilgai užtrukę viskas, plius kainavę nemažai, o 2x1 kelias telpa dabartinio rėmuose. Kada nors beabejo vis tiek reiks išpirkti ir remontuoti, Lenkija 2021 turės visą Via Balticą normalų 2x2 greitkelį, o mes kažkokį paprasto kelio ir greitkelio hibridą.
          Paskutinis taisė Lettered; 2018.09.03, 07:31.
          Flickr

          Comment


            Labiau panašu į pasiteisinimą nei realias priežastis. Išpirkimas prievartiniu savanorišku būdu pas mus normaliai veikia (žr Via Baltica nuo sienos iki Kauno), plius dabar tose vietose kur kelias tiesiamas į abi puses per kelias dešimtis metrų į šonus nukasinėjamis šlaitai, tiesiami privažiavimo keliai, tuneliai, štabeliuojama technika ir statybinės medžiagos t.y ne ant privačios gi visa tai vyksta.

            Comment


              Bet Latvijoje via Baltica apverktinos būsenos ir lygtais nieko jie neplanuoja modernizuoti. Mūsų A8 iki Panevėžio kol kas dar tik planuose ir, ko gero, taip pat bus tik 2+1 (o gal ir to nebus).

              Comment


                ten reiktų išpirkinėti žemes jei būtų tiesiamas normalus greitkelis 2x2 su plačiomis juostomis bei avarinėmis juostomis ir privažiuojamais keliais iš abejų pusių. Klausimas ar būtų buvę problema sutalpinti paprastą 2x2 su siauru barjeru tarp priešingų krypčių ir žemesniu greičio limitu.
                Kopijuojama skandinavija, bet man yra tekę 2+1 kelyje stovėti Švedijoje dvi valandas kamštyje dėl paprasčiausio sunkvežimio gedimo ir tai tikrai nepadėjo tapti 2+1 fanu.
                Galbūt tai ir sprendimas mažesnės svarbos keliams, bet diskutuotina via balticoje ir dar Panevėžio aplinkelyje

                Comment


                  Sudėjus "Sitkūnai-Kėdainiai" ir "Kėdainiai-Josvainiai-autostrada" intensyvumą, jis jau dabar prilygsta A1 Kaunas-Klaipėda, ten net du viadukai daug anksčiau pastatyti su keturiom juostom minty, taigi Kėdainių atkarpa tikrai prašosi 2+2 jau šiandien. Tada kiek nustebau, bet Kėdainiai-Panevėžys intensyvumas net kiek mažesnis negu LV-Panevėžys, bet aišku toliaregiška ten daryti iš lėto 2+2 iškart būtų, nors ir nedega.
                  Panevėžio aplinkkelis taip pat, mano akimis, dar nebuvo kritinis, aš balsuočiau už tai, kad mažesnėm apimtim, bet iškart daryt gerai ir toliaregiškai.
                  O ar čia nebuvo nusikalstamas toks planavimas, tai norėtųsi palikti prokurorams ir STT...
                  Paskutinis taisė paprastas_zmogus; 2018.09.03, 08:47.

                  Comment



                    Sekundė 2018.10.19
                    Važiuojantiems Panevėžio aplinkkeliu teks apsišarvuoti kantrybe

                    Pastarosiomis dienomis dalis važiuojančiųjų Panevėžio aplinkkeliu ilgam strigo spūstyse. Panaši situacija žadama iki penktadienio. (...)
                    Rekonstruojamą aplinkkelį 6,1 kilometre kerta valstybinės reikšmės krašto kelias Nr. 195 Kėdainiai–Krekenava–Panevėžys. Ši sankryža rekonstruojama į greitąją žiedinę sankryžą, kurioje suplanuota įrengti trisluoksnę asfalto dangą.

                    https://www.delfi.lt/auto/laisva-pav....d?id=79349605
                    Praėjusią savaitę teko važiuoti Panevėžio aplinkkeliu.
                    Iki Šiaulių plento sankryžos eismas buvo gana normalus, tik sulėtėjimas prie sankryžos su KK195.į Krekenavą
                    Tarp kelių A9 į Šiaulius ir A10 į Rygą yra keli šviesoforai, statoma lokalinė apylanka; ten daug fūrų, kai kurios jų užkemša eismą. Tą ruožą įveikinėjome gana ilgai.

                    Rekomenduojama važiuoti per Panevėžio miestą, nepaisant tos nesutvarkytos sankryžos ties geležinkeliu, kur formuojasi kamščiai.

                    Šiaip ir nutiestas aplinkkelio ruožas su tais metaliniais atitvarais atrodo nekaip. Užtenka vienos lėčiau važiuojančios mašinos kad formuotųsi kamščiai .
                    Rekonstrukcija į 2+1 - nevykęs ir gana brangus sprendimas. Vis tiek labai greit aplinkkelį teks rekonstruoti į normalų 2*2 kelią.

                    Comment


                      Parašė tomtom Rodyti pranešimą
                      ten reiktų išpirkinėti žemes jei būtų tiesiamas normalus greitkelis 2x2 su plačiomis juostomis bei avarinėmis juostomis ir privažiuojamais keliais iš abejų pusių. Klausimas ar būtų buvę problema sutalpinti paprastą 2x2 su siauru barjeru tarp priešingų krypčių ir žemesniu greičio limitu.
                      Kopijuojama skandinavija, bet man yra tekę 2+1 kelyje stovėti Švedijoje dvi valandas kamštyje dėl paprasčiausio sunkvežimio gedimo ir tai tikrai nepadėjo tapti 2+1 fanu.
                      Galbūt tai ir sprendimas mažesnės svarbos keliams, bet diskutuotina via balticoje ir dar Panevėžio aplinkelyje
                      Pritariu, šiandien teko šituo keliu važiuoti, tai nereikia net fūros, net lengvosios auto gedimo atveju ar kokios avarijos, eismas būtų visiškai sustabdytas, čia net regioniniam keliui būtų kvailas sprendimas daryti tokią nesąmonę.
                      Click image for larger version

Name:	658D5BC5-91CF-4341-9F48-477D81809F2E.jpeg
Views:	109
Size:	238,6 kB
ID:	1681987
                      Flickr

                      Comment


                        Informacija iš Via Baltica vystymo Lietuvoje strategijos, pristatytos LAKD direktoriaus Vitalijaus Andrejevo konferencijoje vykusioje po Via Baltica atkarpos Mauručiai-Marijampolė atidarymo. Visas pristatymas čia: http://lakd.lrv.lt/lt/video/via-balt...oje-strategija
                        Trumpai esminė informacija: A8 (Sitkūnai - Panevėžys+ Ramygalos aplinkkelis) numatoma 2x2 iki 2035 metų,
                        A10 (Panevėžys - Latvijos siena) numatoma 2x2 iki 2030 metų. Taigi jei viskas bus pagal planą - labiau komfortiškas keliones (turiu omenyje visą atstumą nuo miesto iki sienos) pirmiausia pajaus vilniečiai (gal tai pasitarnaus ir operatyvesniems prezidentiniams vizitams).

                        Paskutinis taisė Romas; 2018.11.29, 19:51. Priežastis: Nuotraukų dydis

                        Comment


                          Parašė newcome Rodyti pranešimą
                          Informacija iš Via Baltica vystymo Lietuvoje strategijos, pristatytos LAKD direktoriaus Vitalijaus Andrejevo konferencijoje vykusioje po Via Baltica atkarpos Mauručiai-Marijampolė atidarymo. Visas pristatymas čia: http://lakd.lrv.lt/lt/video/via-balt...oje-strategija
                          Trumpai esminė informacija: A8 (Sitkūnai - Panevėžys+ Ramygalos aplinkkelis) numatoma 2x2 iki 2035 metų,
                          A10 (Panevėžys - Latvijos siena) numatoma 2x2 iki 2030 metų. Taigi jei viskas bus pagal planą - labiau komfortiškas keliones (turiu omenyje visą atstumą nuo miesto iki sienos) pirmiausia pajaus vilniečiai (gal tai pasitarnaus ir operatyvesniems prezidentiniams vizitams).

                          Ką ir kaip jie tada darys su dabartiniu Panevėžio aplinkkeliu?
                          Man galva neišneša, kad tokios nesąmonės padaromos be jokio viešo pasiaiškinimo.
                          Čia turbūt blogiau nei Rusijoj ar Nigerijoj su tokiu planavimu... Arba nebaudžiamumu.

                          Comment


                            Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą

                            Ką ir kaip jie tada darys su dabartiniu Panevėžio aplinkkeliu?
                            Man galva neišneša, kad tokios nesąmonės padaromos be jokio viešo pasiaiškinimo.
                            Čia turbūt blogiau nei Rusijoj ar Nigerijoj su tokiu planavimu... Arba nebaudžiamumu.
                            Pagal planą 2+1. Galbūt 2035 kai jau viskas bus pabaigta sugalvos upgreidinti iki 2+2

                            Comment


                              LRT.lt 2019.07.03
                              Baigiamame rekonstruoti Panevėžio aplinkkelyje vienas taškas vairuotojus stabdys dar metus
                              Beveik pasibaigusi Panevėžio aplinkkelio rekonstrukcija vis dar nedžiugina vairuotojų. Kol kas šiame kelyje vairuotojai dar negali mėgautis nepertraukiamu važiavimu, nes vyksta viaduko virš kelio Panevėžys–Šiauliai remontas. Tačiau į LRT.lt kreipęsis skaitytojas Juozas klausia – ar darbai tikrai vyksta? Kada bus baigta viaduko rekonstrukcija?

                              Netoli rekonstruojamo viaduko gyvenantis Juozas sako, kad įveikdamas šią vietą su problemomis susiduria kasdien. Jis teigia, kad kiekvieną dieną, maždaug nuo 16 val., šioje vietoje formuojasi spūstys, kuriose įkalinami ir vietiniai gyventojai, ir tranzitu vykstantys vairuotojai. (...)
                              „Šiuo metu yra remontuojamas viadukas virš kelio Panevėžys-Šiauliai. Jį pradėjo remontuoti tuo pačiu metu, kaip ir visą aplinkkelį, prieš metus. Vieną viaduko pusę suremontavo, o kita pusė kaip stovi, taip ir stovi. Yra šviesoforas eismui reguliuoti, bet jau įpusėjo vasara, o darbai nevyksta. Lyg ir būtų pats laikas“, – LRT.lt pasakoja Juozas.
                              „Kiek pats domėjausi, lyg buvo rastas įtrūkimas viaduko konstrukcijoje. Tačiau keista, kad pusę darbo padarė ir tik tada pastebėjo šį defektą. Galbūt dabar vyksta kokie nors teismo procesai, nes trūkumą reikia pašalinti ir užsakovas nenori padengti šių išlaidų, kadangi reikia statyti naują viaduką arba tas defekto šalinimas labai brangus“, – svarsto Juozas.

                              Lietuvos automobilių kelių direkcijos atstovas Saulius Jansonas patvirtino, kad darbai sustojo dėl darbų metu nustatyto defekto.
                              „Kai buvo sutvarkyta dešinė tilto pusė ir įrengta asfalto danga ir tiltas apkrautas nuolatine apkrova, buvo nustatyta sijų plyšių. Rangovas informavo apie tokių plyšių atsiradimą, o Transporto kompetencijų agentūra atliko matavimus ir nustatė, kad plyšiai viršija leistinus dydžius.

                              „Priimtas sprendimas skelbti naują konkursą rekonstravimo darbams atlikti, numatant ir perdangos, sijų pakeitimą. Pirkimas jau paskelbtas, vyksta pirkimų procedūros. Sutartį planuojama pasirašyti šiais metais. Kai bus pasirašyta sutartis, darbai ir su darbais susijusios paslaugos turės būti užbaigtos per 15 mėn.“ (...)

                              https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...bdys-dar-metus
                              Negi čia iš tiesų taip gaunasi, kad visa rekonstrukcija bus baigta, o ant viaduko dar metus stovės šviesoforas?...
                              Atsižvelgiant į transporto srautą, Panevėžio aplinkelio remontas yra didesnis nesusipratimas, nei atvejis Kaune, kur pirmiau buvo susprogdintas Panemunės tiltas, o paskui pradėta ieškoti pinigų naujo tilto statybai.

                              Turbūt teks važinėti per Panevėžį.

                              Comment


                                Paaiškėjo, kurie Panevėžio rajono keliai bus tvarkomi ir rekonstruojami


                                Lietuvos Respublikos Vyriausybė 2019 m. gegužės 15 d. nutarimu paskirstė 2019 metų Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų rezervą valstybės reikmėms, susijusioms su keliais, finansuoti. Panevėžio rajono savivaldybei skirta 294,8 tūkst eurų jungiamiesiems keliams nuo valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelio iki Panevėžio seniūnijos Paviešečių kaimo K. Naruševičiaus gatvės tiesti ir jungiamajam keliui nuo valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelio iki Panevėžio seniūnijos Vynupės kaimo Vynupės gatvės ir iki vietinės reikšmės kelio Nr. PAN-35 Vynupė–Panevėžio miesto riba tiesti.

                                „Šiais metais Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos sprendimu buvo šiokių tokių pokyčių rengiant kelių plėtros ir priežiūros projektus, tačiau mes gana neblogai susitvarkėme su pokyčiais ir kai kur darbai Panevėžio rajono gyvenvietėse jau pajudėjo,“ – sakė Panevėžio rajono savivaldybės administracijos Statybos ir infrastruktūros skyriaus vedėjas Rimas Samkus.

                                Dar teks pastovėti kamščiuose

                                Kelių atnaujinimo darbai vyksta ne tik rajono gyvenvietėse, bet ir Panevėžio aplinkkelyje. Jei kam teko juo važiuoti, pastebėjo, kad nors šiuo metu eismo reguliavimo šviesoforų jau gerokai mažiau, neretai tenka užtrukti stoviniuojant automobilių virtinėje judančioje per viaduką esantį virš kelio „Panevėžys – Šiauliai“. Šiuo metu Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos ir AB „Panevėžio keliai“ įgyvendina jau antrąjį projekto „Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo nuo Lietuvos–Latvijos sienos iki Panevėžio plėtra.“ etapą.

                                Jo metu buvo planuota:
                                • rekonstruoti 11,53 km kelio A17 Panevėžio aplinkkelio ruožą nuo 10,53 iki 22,06 km, įrengiant papildomą reversinę eismo juostą (2+1);
                                • įrengti apjungiamuosius kelius;
                                • rekonstruoti viaduką per kelią A9 Panevėžys–Šiauliai (11,06 km), tunelinį viaduką (12,12 km) ir viaduką per geležinkelį (12,43 km);
                                • rekonstruoti tiltus per Nevėžio upę (11,78 km) ir per Lėvenį (19,26 km);
                                • įrengti tunelinį pravažiavimą (19,59 km);
                                • rekonstruoti inžinerinius tinklus;
                                • įrengti apšvietimą;
                                • suprojektuoti ir įrengti tunelinius pravažiavimus 12,85 ir 16,14 km ir pėsčiųjų-dviračių taką;
                                • suprojektuoti ir įrengti greičio valdymo ir įspėjimo sistemas visame kelio A17 Panevėžio aplinkkelio ruože nuo 0,00 iki 22,06 km (25 vietose numatoma įrengti kintamos informacijos ženklus).

                                Vykdant kelio zonoje esančių inžinerinių tinklų rekonstrukciją, dviejose vietose buvo rekonstruotas aplinkkelį kertantis dujotiekis, rekonstruotas esamas ir naujuose dviejų lygių sankryžose naujai įrengtas apšvietimas, rekonstruotas kelio zonoje esantis melioracijos tinklas. Be visų kelio rekonstrukcijos darbų, „Panevėžio keliai“ šiame projekte yra įsipareigojusi suprojektuoti ir įrengti greičio valdymo bei įspėjimo sistemas visame kelio A17 Panevėžio aplinkkelio ruože. Minėtos sistemos apima oro stebėjimo posto ir eismo intensyvumo matavimo posto įrengimą bei 25 kintamosios informacijos ženklų įrengimą.

                                Pirmasis 2017 metais prasidėjusio projekto „Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo nuo Lietuvos–Latvijos sienos iki Panevėžio plėtra.“ etapas atsiėjo 14,2 mln. eurų, antrasis – 30,43 mln. eurų. Viso aplinkkelio rekonstrukcijos darbai atsieis 44,63 mln. eurų. Šio projekto darbai finansuojami Europos infrastruktūros tinklų priemonės (CEF) ir Lietuvos biudžeto lėšomis. Konkreti darbų pabaigos data dar nėra tiksliai žinoma.

                                https://jp.lt/paaiskejo-kurie-paneve...ekonstruojami/
                                Paskutinis taisė Romas; 2019.07.09, 19:53. Priežastis: Pranešimas išskaidytas į dvi temas

                                Comment


                                  Važiuosime dar nematytu Lietuvoje keliu: baigta rekonstruoti magistralės „Via Baltica“ dalis – Panevėžio aplinkkelis

                                  Baigtas rekonstruoti apie 22 km ilgio Panevėžio aplinkkelis „Via Baltica“ magistralėje. Jis praplatintas nuo 2 iki 3 eismo juostų, dėl reversinio eismo organizavimo sudarytos greitkeliui artimos eismo sąlygos, praneša Susisiekimo ministerija.

                                  Click image for larger version

Name:	6099_2b9dba6825c74e03a9d410053cbe1558.jpg
Views:	118
Size:	89,6 kB
ID:	1747422

                                  „Magistralėje „Via Baltica“ atlikti darbai ypač svarbūs eismo saugai ir važiavimo komfortui. Svarbiausioje šalies magistralėje Šiaurės–Pietų kryptimi sudarytos sąlygos važiuoti greičiau, kartu sumažinant eismo įvykių riziką“, – sako susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius.

                                  Panevėžio aplinkkelis (kelias A17) praplatintas nuo 2 iki 3 eismo juostų, pirmieji 3 km – iki 4 eismo juostų. Rekonstrukcijos metu įrengti jungiamieji keliai, viadukas per geležinkelį, tunelinis viadukas ir tuneliniai pravažiavimai, rekonstruoti tiltai per Nevėžio ir Lėvens upes.

                                  Eismo saugai gerinti įrengtos dvi „turbo“ žiedinės sankryžos, pėsčiųjų ir dviračių takai, apšvietimas bei greičio valdymo ir įspėjimo sistemos – kintamos informacijos kelio ženklai.

                                  Visame aplinkkelyje naudojamas naujas eismo organizavimo būdas – įrengtos reversinės eismo juostos 2+1, t. y. dvi eismo juostos viena važiavimo kryptimi ir viena eismo juosta kita. Kas keli kilometrai tos pačios krypties juostų skaičius kinta iš vienos į dvi ir atvirkščiai.

                                  Tokio tipo kelias sudaro greitkeliui artimas eismo sąlygas, jame pasiekiamas didesnis važiavimo greičio tolygumas, užtikrinamas didesnis vidutinis greitis.

                                  „Didžiausias 2+1 kelio pranašumas yra tai, kad šiame kelyje yra atskiriami priešpriešiniai transporto srautai, taip eliminuojant vienus pavojingiausių – priešpriešinius susidūrimus. Tokio tipo kelyje taip pat sudaromos optimalios lėtesnio transporto aplenkimo sąlygos. Pagal užsienio šalių patirtį, įrengus 2+1 kelią, eismo įvykių su žūtimis reikšmingai sumažėja. Tai pirmasis toks kelio ruožas Lietuvos valstybinės reikšmės kelių tinkle“, – sako Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos vadovas Vitalijus Andrejevas.

                                  Bendra projekto vertė – 44,6 mln. eurų. Darbai finansuoti Europos infrastruktūros tinklų priemonės (CEF) ir Lietuvos biudžeto lėšomis. Papildomo trečio etapo metu planuojama atlikti ‚Nausodės viaduko virš kelio A9 Panevėžys–Šiauliai kapitalinį remontą. Taip pat bus rekonstruota Panevėžio aplinkkelio (A17) 11,015 km esanti dviejų lygių sankryža ir atliktas kapitalinis kelio Panevėžys–Šiauliai ruožo nuo 5,0 iki 6,05 km remontas.

                                  Darbus, kurių bendra vertė 3,8 mln. eurų, planuojama atlikti 2020 m. Pastaruoju metu magistralėje „Via Baltica“ atliekami esminiai modernizavimo darbai. 2018 m. pabaigoje šios magistralės ruožas tarp Kauno ir Marijampolės baigtas platinti iki 4 eismo juostų, jame eismo sąlygos atitinka automagistralei keliamus reikalavimus.

                                  Šiuo metu rengiamasi tolesnei „Via Baltica“ rekonstrukcijai nuo Marijampolės iki Lietuvos ir Lenkijos valstybės sienos. Bendras „Via Baltica“ ilgis šalies teritorijoje yra 274 km. Magistralei „Via Baltica“ Lietuvoje suteiktas ypatingos valstybinės svarbos statusas.

                                  https://jp.lt/vaziuosime-dar-nematyt...o-aplinkkelis/

                                  Comment


                                    Panevėžio aplinkkelio A17 viaduko per kelią A9 Panevėžys-Šiauliai dar teks palaukti.
                                    Šį mėnesį (2019.11.08) priduoti dokumentai atrankos dėl poveikio aplinkai vertimo išvadai.
                                    Kažkas yra netvarkoje su procedūromis.
                                    Pirmiau nutiestas visas aplinkkelis (beje apgailėtino formato, tik 2+1 juostų, visai neatitinkančiu net esamo eismo intensyvumo)
                                    Rekonstruojant kelią A17 išaiškėjo problemos su viaduku per kelią A9

                                    Kam reikalinga dar viena PAV atrankos išvada? Negi PAV vertinimas ar atrankos išvada nebuvo padarytą prieš porą metų - tiesiant patį kelią A17?
                                    O ar kas nors pasikeis, jei bus kitokios išvados - juk kelio vien dėl PAV'o niekas neperdarinės.

                                    Dėl prie viaduko esančios 242 metrų atkarpos beprasmėms procedūroms reikia sugaišti kelias savaites ar mėnesius.
                                    Per tas dienas, kol vyks "aplinkosaugos procedūros", mašinos dėl stovėjimo kamščiuose ir važinėjimo aplinkui pridarys daugiau žalos gamtai, nei sukurs naudos ta mažai kam reikalinga PAV atrankos išvada.

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Panevėžio aplinkkelio A17 viaduko per kelią A9 Panevėžys-Šiauliai dar teks palaukti.
                                      Šį mėnesį (2019.11.08) priduoti dokumentai atrankos dėl poveikio aplinkai vertimo išvadai.


                                      Kažkas yra netvarkoje su procedūromis.
                                      Pirmiau nutiestas visas aplinkkelis (beje apgailėtino formato, tik 2+1 juostų, visai neatitinkančiu net esamo eismo intensyvumo)
                                      Rekonstruojant kelią A17 išaiškėjo problemos su viaduku per kelią A9

                                      Kam reikalinga dar viena PAV atrankos išvada? Negi PAV vertinimas ar atrankos išvada nebuvo padarytą prieš porą metų - tiesiant patį kelią A17?
                                      O ar kas nors pasikeis, jei bus kitokios išvados - juk kelio vien dėl PAV'o niekas neperdarinės.

                                      Dėl prie viaduko esančios 242 metrų atkarpos beprasmėms procedūroms reikia sugaišti kelias savaites ar mėnesius.
                                      Per tas dienas, kol vyks "aplinkosaugos procedūros", mašinos dėl stovėjimo kamščiuose ir važinėjimo aplinkui pridarys daugiau žalos gamtai, nei sukurs naudos ta mažai kam reikalinga PAV atrankos išvada.
                                      Aplinkkelį tiesiant neplanavo esminės viaduko rekonstrukcijos. Dabar numatyta ne tik pakeisti susidėvėjusius elementus, bet ir išplatinti (planuojamas plotis 20 metrų, 4 eismo juostos) - spėju čia ir yra priežastis naujam PAV.

                                      Comment


                                        Antrame etape buvo planuota viaduko per A9 rekonstrukcija, tik per bandymus išryškėjo problemos.

                                        Kažkas su PAV procedūroms yra netvarkoje - turbūt nenumatytas toks atvejis, kai vieną nagrinėjamo didelio objekto elementą reikės papildomai tobulinti - tuo labiau, kad po rekonstrukcijos nenumatomi transporto intensyvumo pokyčiai (vidutiniški 7832 automobiliai per parą ir 2808 sunkiosios transporto priemonės).

                                        Šiuo atveju procesas tampa panašus į procedūras dėl procedūrų.
                                        Vargu ar be objekto aprašymo (viaduko) nauja PAV atrankos išvada kuo nors daugiau skirsis nuo anksčiau patvirtintos PAV atrankos išvados, kuri buvo parengta, kai buvo planuojamas viso aplinkkelio rekonstrukcija.

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          Kažkas su PAV procedūroms yra netvarkoje - turbūt nenumatytas toks atvejis, kai vieną nagrinėjamo didelio objekto elementą reikės papildomai tobulinti - tuo labiau, kad po rekonstrukcijos nenumatomi transporto intensyvumo pokyčiai (vidutiniški 7832 automobiliai per parą ir 2808 sunkiosios transporto priemonės).
                                          Man tai keista, kaip gali nepasikeisti intensyvumas, kai viadukas išplatinamas dvigubai. Gal suminis per parą važiuojančių automobilių srautas ir liks nepakitęs, tačiau momentiniai piko srautai tikrai išaugs.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X