Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Rangovo "Panevėžio keliai" puslapyje yra E67 "Via Balticos" ruožų ties Panevežiu (A10-A17) nuotraukos iš oro.

    http://www.paneveziokeliai.lt/isskir...bjektai/2017m/

    Comment


      Savaitgalį teko prasivažiuoti jau sutvarkytomis atkarpomis tai likau nesupratęs viso to prasmės - lėšų sutaupymo tiesiant ne 2, o 1 juostą ten nedaug, bet jei kokia fura užges arba įvyks avarija tai nebus įmanoma nei privažiuoti nei patraukti (fiziškai tiesiog nėra kur). Vienintelis logiškas paaiškinimas tai dabar lauks kol tų avarijų ir ko pasekoje eismo stabdymų pusei dienos kiekis pasieks kritinę ribą ir tada viską vėl perdarinės - pelnas.

      P.S Ir patarimas varantiems į Rygą - per aplinkelį dabar neapsimoka, greičiau yra per Panevežį, nes darbų ten likę dar kokiems metams, aišku nebent norite įvertinti naują projektuotojų 'šedebrą'.
      Paskutinis taisė Gladiator; 2018.09.03, 07:21.

      Comment


        Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
        Savaitgalį teko prasivažiuoti jau sutvarkytomis atkarpomis tai likau nesupratęs viso to prasmės - lėšų sutaupymo tiesiant ne 2, o 1 juostą ten nedaug, bet jei kokia fura užges arba įvyks avarija tai nebus įmanoma nei privažiuoti nei patraukti (fiziškai tiesiog nėra kur). Vienintelis logiškas paaiškinimas tai dabar lauks kol tų avarijų ir ko pasekoje eismo stabdymų pusei dienos kiekis pasieks kritinę ribą ir tada viską vėl perdarinės - pelnas.
        Kiek girdėjau, daryti 2x2 kelią trukdė žemės reikalai, būtų reikėję jos labai daug išpirkti, būtų ilgai užtrukę viskas, plius kainavę nemažai, o 2x1 kelias telpa dabartinio rėmuose. Kada nors beabejo vis tiek reiks išpirkti ir remontuoti, Lenkija 2021 turės visą Via Balticą normalų 2x2 greitkelį, o mes kažkokį paprasto kelio ir greitkelio hibridą.
        Paskutinis taisė Lettered; 2018.09.03, 07:31.
        Flickr

        Comment


          Labiau panašu į pasiteisinimą nei realias priežastis. Išpirkimas prievartiniu savanorišku būdu pas mus normaliai veikia (žr Via Baltica nuo sienos iki Kauno), plius dabar tose vietose kur kelias tiesiamas į abi puses per kelias dešimtis metrų į šonus nukasinėjamis šlaitai, tiesiami privažiavimo keliai, tuneliai, štabeliuojama technika ir statybinės medžiagos t.y ne ant privačios gi visa tai vyksta.

          Comment


            Bet Latvijoje via Baltica apverktinos būsenos ir lygtais nieko jie neplanuoja modernizuoti. Mūsų A8 iki Panevėžio kol kas dar tik planuose ir, ko gero, taip pat bus tik 2+1 (o gal ir to nebus).

            Comment


              ten reiktų išpirkinėti žemes jei būtų tiesiamas normalus greitkelis 2x2 su plačiomis juostomis bei avarinėmis juostomis ir privažiuojamais keliais iš abejų pusių. Klausimas ar būtų buvę problema sutalpinti paprastą 2x2 su siauru barjeru tarp priešingų krypčių ir žemesniu greičio limitu.
              Kopijuojama skandinavija, bet man yra tekę 2+1 kelyje stovėti Švedijoje dvi valandas kamštyje dėl paprasčiausio sunkvežimio gedimo ir tai tikrai nepadėjo tapti 2+1 fanu.
              Galbūt tai ir sprendimas mažesnės svarbos keliams, bet diskutuotina via balticoje ir dar Panevėžio aplinkelyje

              Comment


                Sudėjus "Sitkūnai-Kėdainiai" ir "Kėdainiai-Josvainiai-autostrada" intensyvumą, jis jau dabar prilygsta A1 Kaunas-Klaipėda, ten net du viadukai daug anksčiau pastatyti su keturiom juostom minty, taigi Kėdainių atkarpa tikrai prašosi 2+2 jau šiandien. Tada kiek nustebau, bet Kėdainiai-Panevėžys intensyvumas net kiek mažesnis negu LV-Panevėžys, bet aišku toliaregiška ten daryti iš lėto 2+2 iškart būtų, nors ir nedega.
                Panevėžio aplinkkelis taip pat, mano akimis, dar nebuvo kritinis, aš balsuočiau už tai, kad mažesnėm apimtim, bet iškart daryt gerai ir toliaregiškai.
                O ar čia nebuvo nusikalstamas toks planavimas, tai norėtųsi palikti prokurorams ir STT...
                Paskutinis taisė paprastas_zmogus; 2018.09.03, 08:47.

                Comment



                  Sekundė 2018.10.19
                  Važiuojantiems Panevėžio aplinkkeliu teks apsišarvuoti kantrybe

                  Pastarosiomis dienomis dalis važiuojančiųjų Panevėžio aplinkkeliu ilgam strigo spūstyse. Panaši situacija žadama iki penktadienio. (...)
                  Rekonstruojamą aplinkkelį 6,1 kilometre kerta valstybinės reikšmės krašto kelias Nr. 195 Kėdainiai–Krekenava–Panevėžys. Ši sankryža rekonstruojama į greitąją žiedinę sankryžą, kurioje suplanuota įrengti trisluoksnę asfalto dangą.

                  https://www.delfi.lt/auto/laisva-pav....d?id=79349605
                  Praėjusią savaitę teko važiuoti Panevėžio aplinkkeliu.
                  Iki Šiaulių plento sankryžos eismas buvo gana normalus, tik sulėtėjimas prie sankryžos su KK195.į Krekenavą
                  Tarp kelių A9 į Šiaulius ir A10 į Rygą yra keli šviesoforai, statoma lokalinė apylanka; ten daug fūrų, kai kurios jų užkemša eismą. Tą ruožą įveikinėjome gana ilgai.

                  Rekomenduojama važiuoti per Panevėžio miestą, nepaisant tos nesutvarkytos sankryžos ties geležinkeliu, kur formuojasi kamščiai.

                  Šiaip ir nutiestas aplinkkelio ruožas su tais metaliniais atitvarais atrodo nekaip. Užtenka vienos lėčiau važiuojančios mašinos kad formuotųsi kamščiai .
                  Rekonstrukcija į 2+1 - nevykęs ir gana brangus sprendimas. Vis tiek labai greit aplinkkelį teks rekonstruoti į normalų 2*2 kelią.

                  Comment


                    Parašė tomtom Rodyti pranešimą
                    ten reiktų išpirkinėti žemes jei būtų tiesiamas normalus greitkelis 2x2 su plačiomis juostomis bei avarinėmis juostomis ir privažiuojamais keliais iš abejų pusių. Klausimas ar būtų buvę problema sutalpinti paprastą 2x2 su siauru barjeru tarp priešingų krypčių ir žemesniu greičio limitu.
                    Kopijuojama skandinavija, bet man yra tekę 2+1 kelyje stovėti Švedijoje dvi valandas kamštyje dėl paprasčiausio sunkvežimio gedimo ir tai tikrai nepadėjo tapti 2+1 fanu.
                    Galbūt tai ir sprendimas mažesnės svarbos keliams, bet diskutuotina via balticoje ir dar Panevėžio aplinkelyje
                    Pritariu, šiandien teko šituo keliu važiuoti, tai nereikia net fūros, net lengvosios auto gedimo atveju ar kokios avarijos, eismas būtų visiškai sustabdytas, čia net regioniniam keliui būtų kvailas sprendimas daryti tokią nesąmonę.
                    Click image for larger version

Name:	658D5BC5-91CF-4341-9F48-477D81809F2E.jpeg
Views:	1
Size:	238,6 kB
ID:	1681987
                    Flickr

                    Comment


                      Informacija iš Via Baltica vystymo Lietuvoje strategijos, pristatytos LAKD direktoriaus Vitalijaus Andrejevo konferencijoje vykusioje po Via Baltica atkarpos Mauručiai-Marijampolė atidarymo. Visas pristatymas čia: http://lakd.lrv.lt/lt/video/via-balt...oje-strategija
                      Trumpai esminė informacija: A8 (Sitkūnai - Panevėžys+ Ramygalos aplinkkelis) numatoma 2x2 iki 2035 metų,
                      A10 (Panevėžys - Latvijos siena) numatoma 2x2 iki 2030 metų. Taigi jei viskas bus pagal planą - labiau komfortiškas keliones (turiu omenyje visą atstumą nuo miesto iki sienos) pirmiausia pajaus vilniečiai (gal tai pasitarnaus ir operatyvesniems prezidentiniams vizitams).

                      Paskutinis taisė Romas; 2018.11.29, 19:51. Priežastis: Nuotraukų dydis

                      Comment


                        Parašė newcome Rodyti pranešimą
                        Informacija iš Via Baltica vystymo Lietuvoje strategijos, pristatytos LAKD direktoriaus Vitalijaus Andrejevo konferencijoje vykusioje po Via Baltica atkarpos Mauručiai-Marijampolė atidarymo. Visas pristatymas čia: http://lakd.lrv.lt/lt/video/via-balt...oje-strategija
                        Trumpai esminė informacija: A8 (Sitkūnai - Panevėžys+ Ramygalos aplinkkelis) numatoma 2x2 iki 2035 metų,
                        A10 (Panevėžys - Latvijos siena) numatoma 2x2 iki 2030 metų. Taigi jei viskas bus pagal planą - labiau komfortiškas keliones (turiu omenyje visą atstumą nuo miesto iki sienos) pirmiausia pajaus vilniečiai (gal tai pasitarnaus ir operatyvesniems prezidentiniams vizitams).

                        Ką ir kaip jie tada darys su dabartiniu Panevėžio aplinkkeliu?
                        Man galva neišneša, kad tokios nesąmonės padaromos be jokio viešo pasiaiškinimo.
                        Čia turbūt blogiau nei Rusijoj ar Nigerijoj su tokiu planavimu... Arba nebaudžiamumu.

                        Comment


                          Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą

                          Ką ir kaip jie tada darys su dabartiniu Panevėžio aplinkkeliu?
                          Man galva neišneša, kad tokios nesąmonės padaromos be jokio viešo pasiaiškinimo.
                          Čia turbūt blogiau nei Rusijoj ar Nigerijoj su tokiu planavimu... Arba nebaudžiamumu.
                          Pagal planą 2+1. Galbūt 2035 kai jau viskas bus pabaigta sugalvos upgreidinti iki 2+2

                          Comment


                            LRT.lt 2019.07.03
                            Baigiamame rekonstruoti Panevėžio aplinkkelyje vienas taškas vairuotojus stabdys dar metus
                            Beveik pasibaigusi Panevėžio aplinkkelio rekonstrukcija vis dar nedžiugina vairuotojų. Kol kas šiame kelyje vairuotojai dar negali mėgautis nepertraukiamu važiavimu, nes vyksta viaduko virš kelio Panevėžys–Šiauliai remontas. Tačiau į LRT.lt kreipęsis skaitytojas Juozas klausia – ar darbai tikrai vyksta? Kada bus baigta viaduko rekonstrukcija?

                            Netoli rekonstruojamo viaduko gyvenantis Juozas sako, kad įveikdamas šią vietą su problemomis susiduria kasdien. Jis teigia, kad kiekvieną dieną, maždaug nuo 16 val., šioje vietoje formuojasi spūstys, kuriose įkalinami ir vietiniai gyventojai, ir tranzitu vykstantys vairuotojai. (...)
                            „Šiuo metu yra remontuojamas viadukas virš kelio Panevėžys-Šiauliai. Jį pradėjo remontuoti tuo pačiu metu, kaip ir visą aplinkkelį, prieš metus. Vieną viaduko pusę suremontavo, o kita pusė kaip stovi, taip ir stovi. Yra šviesoforas eismui reguliuoti, bet jau įpusėjo vasara, o darbai nevyksta. Lyg ir būtų pats laikas“, – LRT.lt pasakoja Juozas.
                            „Kiek pats domėjausi, lyg buvo rastas įtrūkimas viaduko konstrukcijoje. Tačiau keista, kad pusę darbo padarė ir tik tada pastebėjo šį defektą. Galbūt dabar vyksta kokie nors teismo procesai, nes trūkumą reikia pašalinti ir užsakovas nenori padengti šių išlaidų, kadangi reikia statyti naują viaduką arba tas defekto šalinimas labai brangus“, – svarsto Juozas.

                            Lietuvos automobilių kelių direkcijos atstovas Saulius Jansonas patvirtino, kad darbai sustojo dėl darbų metu nustatyto defekto.
                            „Kai buvo sutvarkyta dešinė tilto pusė ir įrengta asfalto danga ir tiltas apkrautas nuolatine apkrova, buvo nustatyta sijų plyšių. Rangovas informavo apie tokių plyšių atsiradimą, o Transporto kompetencijų agentūra atliko matavimus ir nustatė, kad plyšiai viršija leistinus dydžius.

                            „Priimtas sprendimas skelbti naują konkursą rekonstravimo darbams atlikti, numatant ir perdangos, sijų pakeitimą. Pirkimas jau paskelbtas, vyksta pirkimų procedūros. Sutartį planuojama pasirašyti šiais metais. Kai bus pasirašyta sutartis, darbai ir su darbais susijusios paslaugos turės būti užbaigtos per 15 mėn.“ (...)

                            https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...bdys-dar-metus
                            Negi čia iš tiesų taip gaunasi, kad visa rekonstrukcija bus baigta, o ant viaduko dar metus stovės šviesoforas?...
                            Atsižvelgiant į transproto srautą, tas Panevėžio aplinkelio remontas yra didesnis nesusipratimas, nei atvejis Kaune, kur pirmiau buvo susprogdintas Panemunės tiltas, o paskui pradėta ieškoti pinigų naujo tilto statybai.

                            Turbūt teks važinėti per Panevėžį.

                            Comment


                              Paaiškėjo, kurie Panevėžio rajono keliai bus tvarkomi ir rekonstruojami


                              Lietuvos Respublikos Vyriausybė 2019 m. gegužės 15 d. nutarimu paskirstė 2019 metų Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų rezervą valstybės reikmėms, susijusioms su keliais, finansuoti. Panevėžio rajono savivaldybei skirta 294,8 tūkst eurų jungiamiesiems keliams nuo valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelio iki Panevėžio seniūnijos Paviešečių kaimo K. Naruševičiaus gatvės tiesti ir jungiamajam keliui nuo valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelio iki Panevėžio seniūnijos Vynupės kaimo Vynupės gatvės ir iki vietinės reikšmės kelio Nr. PAN-35 Vynupė–Panevėžio miesto riba tiesti.

                              „Šiais metais Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos sprendimu buvo šiokių tokių pokyčių rengiant kelių plėtros ir priežiūros projektus, tačiau mes gana neblogai susitvarkėme su pokyčiais ir kai kur darbai Panevėžio rajono gyvenvietėse jau pajudėjo,“ – sakė Panevėžio rajono savivaldybės administracijos Statybos ir infrastruktūros skyriaus vedėjas Rimas Samkus.

                              Dar teks pastovėti kamščiuose

                              Kelių atnaujinimo darbai vyksta ne tik rajono gyvenvietėse, bet ir Panevėžio aplinkkelyje. Jei kam teko juo važiuoti, pastebėjo, kad nors šiuo metu eismo reguliavimo šviesoforų jau gerokai mažiau, neretai tenka užtrukti stoviniuojant automobilių virtinėje judančioje per viaduką esantį virš kelio „Panevėžys – Šiauliai“. Šiuo metu Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos ir AB „Panevėžio keliai“ įgyvendina jau antrąjį projekto „Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo nuo Lietuvos–Latvijos sienos iki Panevėžio plėtra.“ etapą.

                              Jo metu buvo planuota:
                              • rekonstruoti 11,53 km kelio A17 Panevėžio aplinkkelio ruožą nuo 10,53 iki 22,06 km, įrengiant papildomą reversinę eismo juostą (2+1);
                              • įrengti apjungiamuosius kelius;
                              • rekonstruoti viaduką per kelią A9 Panevėžys–Šiauliai (11,06 km), tunelinį viaduką (12,12 km) ir viaduką per geležinkelį (12,43 km);
                              • rekonstruoti tiltus per Nevėžio upę (11,78 km) ir per Lėvenį (19,26 km);
                              • įrengti tunelinį pravažiavimą (19,59 km);
                              • rekonstruoti inžinerinius tinklus;
                              • įrengti apšvietimą;
                              • suprojektuoti ir įrengti tunelinius pravažiavimus 12,85 ir 16,14 km ir pėsčiųjų-dviračių taką;
                              • suprojektuoti ir įrengti greičio valdymo ir įspėjimo sistemas visame kelio A17 Panevėžio aplinkkelio ruože nuo 0,00 iki 22,06 km (25 vietose numatoma įrengti kintamos informacijos ženklus).

                              Vykdant kelio zonoje esančių inžinerinių tinklų rekonstrukciją, dviejose vietose buvo rekonstruotas aplinkkelį kertantis dujotiekis, rekonstruotas esamas ir naujuose dviejų lygių sankryžose naujai įrengtas apšvietimas, rekonstruotas kelio zonoje esantis melioracijos tinklas. Be visų kelio rekonstrukcijos darbų, „Panevėžio keliai“ šiame projekte yra įsipareigojusi suprojektuoti ir įrengti greičio valdymo bei įspėjimo sistemas visame kelio A17 Panevėžio aplinkkelio ruože. Minėtos sistemos apima oro stebėjimo posto ir eismo intensyvumo matavimo posto įrengimą bei 25 kintamosios informacijos ženklų įrengimą.

                              Pirmasis 2017 metais prasidėjusio projekto „Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo nuo Lietuvos–Latvijos sienos iki Panevėžio plėtra.“ etapas atsiėjo 14,2 mln. eurų, antrasis – 30,43 mln. eurų. Viso aplinkkelio rekonstrukcijos darbai atsieis 44,63 mln. eurų. Šio projekto darbai finansuojami Europos infrastruktūros tinklų priemonės (CEF) ir Lietuvos biudžeto lėšomis. Konkreti darbų pabaigos data dar nėra tiksliai žinoma.

                              https://jp.lt/paaiskejo-kurie-paneve...ekonstruojami/
                              Paskutinis taisė Romas; 2019.07.09, 19:53. Priežastis: Pranešimas išskaidytas į dvi temas

                              Comment

                              Unconfigured Ad Widget

                              Collapse
                              Working...
                              X