Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Nauja gatvė Žemuosiuose Šančiuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ten ir turi būti normali gatvė, kaip A. Smetonos alėja, o ne kažkokios nesąmonės.
    kaip?

    Comment


      Parašė themanual Rodyti pranešimą
      Dėl dviračių gatvės tai mintis gera, bet ar Kaunas pasiruošęs? Bijau jog šitokioje tiesiojoje čia bus staigus gazavimas ir staigus stabdymas nuo vieno kalniuko iki kito. Tokiame eisme minti dviratį juolab su kokiais vaikais tai nežinau ar kas norės
      Tai va, kad yra šalia jau dvirtakis, tai tikrai mažai kas naudosi ta gatve dviračiu važiuot.
      Va dėl to r klausiau ar nebus , kad tas Vilniaus Vileišio g pavyzdys tokia gatvė kur šalia nėra vietos dvrtakiui ir būtent todėl daro kartu.

      Comment


        Parašė themanual Rodyti pranešimą
        Nenoriu būti pesimistas bet ar nebus taip kad pats projektas stumiasi būtent pagrinde dėl sutvarkytos jungties automobiliams, o visą kitą tik bonusas? Ir jeigu taip tai bet kokie eismo ribojimai kertasi su projekto esme ir tikėtis pokyčių bus sunku...

        Dėl dviračių gatvės tai mintis gera, bet ar Kaunas pasiruošęs? Bijau jog šitokioje tiesiojoje čia bus staigus gazavimas ir staigus stabdymas nuo vieno kalniuko iki kito. Tokiame eisme minti dviratį juolab su kokiais vaikais tai nežinau ar kas norės
        O tai ką ta "jungtis" ten jungs? Nebent tas kelias dabartines parkingo vietas (prieš daugiabučius namus) su gatvių tinklu? Realias tranzitinių ir visokių kitokių jungčių funkcijas ten jau atlieka Kanto al., Vokiečių g. ir kitos gatvės, kurių ten netrūksta. Nauja gatvė, kaip jungtis, neturi visiškai jokios prasmės, neskaitant daugiabučių gyventojams suteikti galimybę prisiparkuoti mašiną iš tos pusės. Bet tam "normali" gatvė visiškai nereikalinga.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          O tai ką ta "jungtis" ten jungs? Nebent tas kelias dabartines parkingo vietas (prieš daugiabučius namus) su gatvių tinklu? Realias tranzitinių ir visokių kitokių jungčių funkcijas ten jau atlieka Kanto al., Vokiečių g. ir kitos gatvės, kurių ten netrūksta. Nauja gatvė, kaip jungtis, neturi visiškai jokios prasmės, neskaitant daugiabučių gyventojams suteikti galimybę prisiparkuoti mašiną iš tos pusės. Bet tam "normali" gatvė visiškai nereikalinga.
          Bus parkingas tiem 16-aukščiams.
          Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            O tai ką ta "jungtis" ten jungs? Nebent tas kelias dabartines parkingo vietas (prieš daugiabučius namus) su gatvių tinklu? Realias tranzitinių ir visokių kitokių jungčių funkcijas ten jau atlieka Kanto al., Vokiečių g. ir kitos gatvės, kurių ten netrūksta. Nauja gatvė, kaip jungtis, neturi visiškai jokios prasmės, neskaitant daugiabučių gyventojams suteikti galimybę prisiparkuoti mašiną iš tos pusės. Bet tam "normali" gatvė visiškai nereikalinga.
            Kaip suprantu, pradinis planas buvo nutiesti 4 juostų "prospektą", kuris būtų greitojo eismo gatvė ir dubliuotų Juozapavičiaus prospektą. Gal ir dabar, net ją susiaurinus, yra nemažai norinčių ją panaudoti tiesiog greitesniam palėkimui nuo Panemunės tilto iki centro.
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą

              Tai va, kad yra šalia jau dvirtakis, tai tikrai mažai kas naudosi ta gatve dviračiu važiuot.
              Va dėl to r klausiau ar nebus , kad tas Vilniaus Vileišio g pavyzdys tokia gatvė kur šalia nėra vietos dvrtakiui ir būtent todėl daro kartu.
              Tas šalimais esantis dvirtakis vargiai susitvarko su esamu srautu ir reikėtų ji platinti bent tris kartus, nes dabar važiuojant dviračiu yra kertamasi su pėsčiųjų eismu ir nėra labai patogu jame manevruoti dėl mažo pločio ir didelės galimybės nulekti į Nemuną. Bet savivaldybės liaudis, dviračiais nevažinėja ir nemato prasmės įrengti platų pesčiųjų/dviračių taką.

              Comment


                Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą

                Tas šalimais esantis dvirtakis vargiai susitvarko su esamu srautu ir reikėtų ji platinti bent tris kartus, nes dabar važiuojant dviračiu yra kertamasi su pėsčiųjų eismu ir nėra labai patogu jame manevruoti dėl mažo pločio ir didelės galimybės nulekti į Nemuną. Bet savivaldybės liaudis, dviračiais nevažinėja ir nemato prasmės įrengti platų pesčiųjų/dviračių taką.
                Kad vizualizacijoje matosi, kad bus platesnis takas nei yra dabar (važinėju, nėra ten taip baisu).

                Comment


                  Piloto mintis, kad architekto nereikėjo, tai todėl ir prastas projektas:
                  https://pilotas.lt/2021/03/10/archit...t-sovietmeciu/

                  Comment


                    Tai kad nebuvo. Ir BP ten perspektyvine D kategorijos gatvė pažymėta.
                    Nelabai įsivazduoju koks jau ten trumpinimas, jeigu šis variantas apskritai prasideda tik nuo Kranto 11-sios. Jokio tiesioginio "greito" ryšio su Panemune. O dar apie 10 iškiliųjų perėjų - nelabai priskubėsi.

                    Parašė index Rodyti pranešimą

                    Kaip suprantu, pradinis planas buvo nutiesti 4 juostų "prospektą", kuris būtų greitojo eismo gatvė ir dubliuotų Juozapavičiaus prospektą. Gal ir dabar, net ją susiaurinus, yra nemažai norinčių ją panaudoti tiesiog greitesniam palėkimui nuo Panemunės tilto iki centro.

                    Comment


                      Urbanistas pasisako už:
                      https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/03/...eliukais-foto/

                      Comment


                        Matosi sunkiai sekėsi savivaldybės komunikatoriams rasti Urbanistą, kuris sutiktu su automobilizmo protegavimu mieste. Na nieko, ateityje, kai ateis savivaldybė į protą, šią gatvę bus lengva paversti į pėsčiųjų alėją.

                        Comment


                          laukiu nesulaikiu permainų. Į tą pusę važiuot jau net nejauku. Dviračių takelis, nepravažiuojamas pro šunininkus, šabakštynai iš abiejų pusių ir nesvetingos pakrantės....
                          https://a.radikal.ru/a43/2001/a1/e42110b5e86c.png

                          Comment


                            Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą

                            Matosi sunkiai sekėsi savivaldybės komunikatoriams rasti Urbanistą, kuris sutiktu su automobilizmo protegavimu mieste. Na nieko, ateityje, kai ateis savivaldybė į protą, šią gatvę bus lengva paversti į pėsčiųjų alėją.
                            Kad nėra ten to žmonių srauto, kuriam neužtektų to būsimo takelio palei upę.

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą

                              Kad nėra ten to žmonių srauto, kuriam neužtektų to būsimo takelio palei upę.
                              Su gerai įrengta infrastruktūra atsiranda ir žmonės.

                              Comment


                                Pėstiesiems tikrai turėtų būti skirta daugiau nei 1,5 m. Aš pritarčiau bent 2,5 m pločiui.

                                Dėl dviračių tako. Laikyčiau jį labiau rekreaciniu, lėtesnio eismo, gal planuojamo 2,5 m pločio kol kas pakaktų (?).

                                Žodžiu, visas takas su pėsčiaisiais ir dviračiais turėtų būti bent 1 m platesnis, kad atitiktų minimalius norimus rezultatus

                                Pasigendu informacijos kaip bus su likusiu Šančių taku, norėtųsi sutvarkymo ir ten.

                                Comment


                                  Rekreaciniai (todėl platūs) ten turi būti pėsčiųjų takai ir pėsčiųjų zonos, o dviračių takas turi būti tinkamas pralėkimui iki pat centro, kad dalis vietinių juo važinėtų tam, kad nevažinėtų automobiliais.
                                  Brastos gatvės ten nereikia.

                                  Comment


                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                    Kad nėra ten to žmonių srauto, kuriam neužtektų to būsimo takelio palei upę.
                                    Darbo dienos viduryje, tikrai žmonių trūksta, bet vakarais ar savaitgaliai yra sudėtinga vaikščioti tuo taku ypač šiltuoju metų laiku. Apie 5 metus mano pagrindinė transporto priemonė mieste buvo dviratis, ir šita atkarpa Kaune yra viena atšiauriausių dviratininkams vien dėl siauro tako ir didelio kiekio žmonių, kuriuos kartais yra sudėtinga apvažiuoti.

                                    Comment


                                      Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą

                                      Darbo dienos viduryje, tikrai žmonių trūksta, bet vakarais ar savaitgaliai yra sudėtinga vaikščioti tuo taku ypač šiltuoju metų laiku. Apie 5 metus mano pagrindinė transporto priemonė mieste buvo dviratis, ir šita atkarpa Kaune yra viena atšiauriausių dviratininkams vien dėl siauro tako ir didelio kiekio žmonių, kuriuos kartais yra sudėtinga apvažiuoti.
                                      Aš kalbėjau apie būsimą dvigubai platesnį taką (1.5m + 2.5m), ne apie esamą (bent 2m bendrai siekia?).

                                      Comment


                                        Rytoj 17val online svarstymas ir klausimų bei pasiūlymų priėmimas.
                                        Kas planuojate prisijungti?

                                        https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...kusija-1017385

                                        Comment


                                          Pažiūrėsiu. ar pavyks prisijungti prie aptarimo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X