Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Diskusijos apie žiedines sankryžas

    Pradėti ruošti šie sankryžų rekonstrukcijos į žiedines detalieji planai:

    Krašto kelio Nr. 144 Jonava–Kėdainiai–Šeduva 9,59 km esančios sankryžos su krašto keliu Nr.232 Vilijampolė–Žeimiai–Šėta rekonstrukcijos specialusis planas. Planuojama teritorija yra Ručiūnų ir Martyniškio kaimuose.
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...os_rajone/4051

    Magistralinio kelio A4 Vilnius–Varėna–Gardinas 53,30 km (Valkininkai) esančios sankryžos rekonstravimo;
    Magistralinio kelio A4 Vilnius–Varėna–Gardinas 101,73 km (Merkinė) esančios sankryžos rekonstravimo.
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...os_rajone/4052

    Krašto kelio Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Klaipėda 181,49 km esančios sankryžos su krašto keliu Nr.165 Šilalė–Šilutė (planuojama teritorija yra Šilutės rajone, Traksėdžių kaime);
    Krašto kelio Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 185,90 km esančios sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 4262 Traksėdžiai–Šilutė (planuojama teritorija yra Šilutės rajone, Macikų kaime).
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...es_rajone/4054

    Krašto kelio Nr.155 Kuršėnai–Mažeikiai 1,25 km esančios sankryžos su krašto keliu Nr.203 Kuršėnų aplinkkelis rekonstravimo specialusis planas.
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...iu_rajone/4055

    Krašto kelio Nr.215 Bubiai–Ramučiai 17,89 km esančios sankryžos su krašto keliu Nr.159 Užventis–Šaukėnai–Kuršėnai rekonstravimo specialusis planas. Planuojama teritorija yra Ramučių kaime.
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...es_rajone/4056

    Krašto kelio Nr.164 Mažeikiai–Plungė–Tauragė 113,67 km esančios sankryžos su krašto keliu Nr.162 Laukuva–Šilalė rekonstravimo specialusis planas. Planuojama teritorija yra Šilalėje.
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...es_rajone/4057

    Krašto kelio Nr.164 Mažeikiai–Plungė–Tauragė 58,5 km esančios sankryžos su krašto keliu Nr.166 Plungė–Vėžaičiai specialusis planas. Numatoma rekonstruoti sankryža yra arba Planuojama teritorija yra Plungės rajone Pakerų kaime.
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...es_rajone/4060

    Krašto kelio Nr.201 Marijampolė–Kalvarija 7,45 km esančios sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 5122 Ožkabaliai–Turgalaukis–Liudvinavas rekonstrukcijos specialusis planas.
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...valdybeje/4066

    Krašto kelio Nr.137 Pilviškiai–Šakiai–Jurbarkas 17,44 km esančios sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 1912 Rupinai–Griškabūdis–Kudirkos Naumiestis rekonstravimo;
    Krašto kelio Nr.137 Pilviškiai–Šakiai–Jurbarkas 32,35 km esančios sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 3801 Šakiai–Plokščiai rekonstravimo.
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...iu_rajone/4067


    Papildoma sankryža (2008.03.20)
    Krašto kelio Nr.216 Gargždai–Kretinga 21,28 km esančios sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 2204 Privažiuojamasis kelias prie Kretingos nuo kelio Gargždai–Kretinga
    http://www.kretinga.lt/?q=node/1347

    Papildomos žiedinės sankryžos (2008.03.29)
    Krašto kelio krašto kelio Nr.226 Kartena–Kūlupėnai–Salantai 4,78 km esančios sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 2303 Kretinga–Kūlupėnai specialusis planas. Planuojama teritorija yra Kretingos rajone Kūlupėnų kaime
    http://www.kretinga.lt/?q=node/1346

    Krašto kelio Nr.129 Antakalnis–Jieznas–Alytus–Merkinė 40,72 km (Alytaus r., Punia) esančios sankryžos rekonstravimo specialusis planas.
    http://www.arsa.lt/?action=content.246&id=192

    Krašto kelio Nr.131 Alytus–Simnas–Kalvarija ruožo nuo 2,48 iki 3,15 km ir 2,96 km esančios sankryžos rekonstravimo specialusis planas. Planuojama teritorija yra Alytaus rajono Likiškėlių kaime
    http://www.arsa.lt/?action=content.244&id=192
    Lietuvos kelių direkcijos puslapyje paskelbta vėliau, 2008.03.31

    Papildomos žiedinės sankryžos (2008.03.31)
    Magistralinio kelio A4 Vilnius–Varėna–Gardinas 126,00 km esančios sankryžos rekonstravimo specialusis planas. Planuojama teritorija yra Druskininkų savivaldybėje.
    Magistralinio kelio A4 Vilnius–Varėna–Gardinas 128,64 km esančios sankryžos rekonstravimo specialusis planas. Planuojama teritorija yra Druskininkų savivaldybės Švendubrės ir Ratnyčios kaimuose;
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...valdybeje/4135

    Papildoma žiedinė sankryža (2008.05.14)
    Krašto kelio Nr. 169 Skuodas–Plungė 4,31 km esančios sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 3701 Kulai I–Mažieji Rūšupiai rekonstravimo į žiedinę sankryžą specialusis planas (planuojama teritorija yra Skuodo rajono savivaldybės Skuodo Priemiesčio kaime).
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...do_rajone/4302

    Vejamės Prancūziją, kur ant kiekvieno kampo - po žiedinę sankryžą

    #2
    Žiedinių sankryžų specialieji planai

    Įdėjau apytikrį žemėlapį, kur yra arba numatomos žiedinės sankryžos (neskaitant "prancūziškų" nuvažiavimų nuo dviejų lygių sankryžų, kur srautai paskirstomi žiedinėse sankryžose)

    Žemėlapio pagrindas: www.akis.mii.lt

    Raudonai pažymėtos esamos žiedinės sankryžos
    Žaliai pažymėtos numatomos žiedinės sankryžos

    Atnaujinta 2008.05.14

    Comment


      #3
      Kiek suprantu ziedines sankryzos yra daug daug saugesnes, nes zmones visa laik sumazina greiti.


      ps. Svedijoje pertvarkius sankryzas i ziedines smulkiu avariju padidejo, bet sunkiu sumazejo 2-3 kartus.
      "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


      - George W. Bush President of the USA

      Comment


        #4
        Žiedui prie Žirmūnų tilto Antakalnio pusėj (dar vadinamam Šv.Petro ir Povilo arba Olandų) pats bandžiau surasti geresnių sprendimų. Tiesa, tai buvo tik papaišymai pieštuku ant Google Earth nuotraukos, bet manau, šis tas geresnio, nei dabartinė situacija su keistai išdėstytais šviesoforais. Visų pirma jų didžiausia klaida ta, kad sumanė stabdyti eismą ratu, ko daryti negalima, nes bus visiškas chaosas. Taip ir buvo, kiek žinau, kai trumpą laiką buvo įjungti tie šviesoforai. Berods savaitei laiko. Pasistengsiu papaišyti savo sprendimą aiškiau ir įdėti čia. Jeigu tik domina, žinoma.

        Comment


          #5
          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
          Žiedui prie Žirmūnų tilto Antakalnio pusėj (dar vadinamam Šv.Petro ir Povilo arba Olandų) pats bandžiau surasti geresnių sprendimų. Tiesa, tai buvo tik papaišymai pieštuku ant Google Earth nuotraukos, bet manau, šis tas geresnio, nei dabartinė situacija su keistai išdėstytais šviesoforais. Visų pirma jų didžiausia klaida ta, kad sumanė stabdyti eismą ratu, ko daryti negalima, nes bus visiškas chaosas. Taip ir buvo, kiek žinau, kai trumpą laiką buvo įjungti tie šviesoforai. Berods savaitei laiko. Pasistengsiu papaišyti savo sprendimą aiškiau ir įdėti čia. Jeigu tik domina, žinoma.
          Butinai papaisyk ir imesk.
          Visiskai pritariu, stabdyti eisma paciame ziede nesamone. Gal visiskai kitaip suveiktu kiek paprastesnis variantas. Nera jokio reikalo degti sviesoforu ziedo viduje, uztenka tik ivaziavimuose i ziedus. Pilno rato niekas neapsukineja (nu gal kartais koks paklydelis). Siulyciau uzdegineti zalia signala paeiliui pagal laikrodzio rodykle kiekvienam ivaziavimui. Taip galetu buti siek tiek sutaupoma laiko ir zalias signalas uzsidegtu kitam ivaziavimui, dar visiems nepervaziavus ziedo ankstesniame ivaziavime. Kitaip sakant gautusi beveik nenutrukstamas srautas. O kad nekiltu klausimu kieno pirmenybe, jei visgi kazkas sugalvos daryti pilna rata, tai ivaziavimuose zalios lempos turetu buti su rodyklemis (t.y. vaziuoti galima pries tai praleidus visus pagrindiniame kelyje).
          Pagrindinis trukdis visgi islieka troleibusai, katrie vaziuoja ziedu salyginai labai letai, ir vien del ju reik ilgesnio sviesoforu periodo.

          Comment


            #6
            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
            Butinai papaisyk ir imesk.
            Visiskai pritariu, stabdyti eisma paciame ziede nesamone. Gal visiskai kitaip suveiktu kiek paprastesnis variantas. Nera jokio reikalo degti sviesoforu ziedo viduje, uztenka tik ivaziavimuose i ziedus. Pilno rato niekas neapsukineja (nu gal kartais koks paklydelis). Siulyciau uzdegineti zalia signala paeiliui pagal laikrodzio rodykle kiekvienam ivaziavimui. Taip galetu buti siek tiek sutaupoma laiko ir zalias signalas uzsidegtu kitam ivaziavimui, dar visiems nepervaziavus ziedo ankstesniame ivaziavime. Kitaip sakant gautusi beveik nenutrukstamas srautas. O kad nekiltu klausimu kieno pirmenybe, jei visgi kazkas sugalvos daryti pilna rata, tai ivaziavimuose zalios lempos turetu buti su rodyklemis (t.y. vaziuoti galima pries tai praleidus visus pagrindiniame kelyje).
            Pagrindinis trukdis visgi islieka troleibusai, katrie vaziuoja ziedu salyginai labai letai, ir vien del ju reik ilgesnio sviesoforu periodo.
            Butent pilną ratą apsukinėja troleibusai gryžtantys į parką iš antakalnio žiedo ir saulėtekio...
            Ne esme yra manyje. Muse, visuose musyse yra esme!

            Comment


              #7
              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
              Pagrindinis trukdis visgi islieka troleibusai, katrie vaziuoja ziedu salyginai labai letai, ir vien del ju reik ilgesnio sviesoforu periodo.
              manau, pagrindinis trukdis, tai pesciuju perejos, kurios iskart prie pat ziedo, ir jei tik kas sustoja juos praleist, iskart uz jo stovintis uzkemsa zieda. pamates statomus sviesoforus apsidziaugiau, pagalvojes, jog jais sieks trumpinti pesciuju stabdyma, kad pereitu visi kartu, o ne po viena. bet pasirodo per gerai galvojau.

              Comment


                #8
                Patingėjau perpaišyti, tad įkeliu savo pirminius pamąstymus. Tai labai primityviai, bet tiesiog dėl idėjos.

                Pirmasis variantas:


                Kiekvienai gatvei įvažiavimui į žiedą būtų reikalinga po tris juostas. Viena į dešinę, kita tiesiai, o trečia į kairę. Išvažiavimui iš žiedo reikalingos tik dvi juostos, nes į pirmąją juostą važiuos tik tie, kurie suka į dešinę, o kiti - į antrąją. Žiede posūkis į dešinę būtų galimas ir per raudoną, nes tam būtų palikta atskira juosta.
                Žemiau pabandžiau įsivaizduoti šviesoforų fazes. Gavosi komplikuota, nes kadangi reikia apvažiuoti visą žiedą, į kairę gali sukti tik iš vienos gatvės.

                Antrasis variantas:


                Vėlgi reikalingos trys juostos įvažiavimui, dvi - išvažiavimui. Šiuo atveju reikėtų per žiedo vidurį įrengti posūkius į kairę. Tai pagerintų pralaidumą ir sumažintų šviesoforų fazių skaičių, nes nereikėtų apvažiuoti viso žiedo. Toliau viskas, kaip pirmajame variante - posūkiai į dešinę galimi per raudoną, tiesiai - apvažiuojant pusę žiedo. Taip pat - mano bandymai įsivaizduoti šviesoforų fazes.

                Abiem atvejais turėtų būti gan ilgos pauzės tarp fazių, kad visi spėtų išvažiuoti. Stop linijos būtų nubrėžtos tik įvažiavimuose į žiedą. Eismas ratu nebus stabdomas priverstinai, o tiesiog visi įvažiavusieji turėtų išvažiuoti.

                Antruoju atveju pirmojoje ir trečiojoje šviesoforų fazėje turbūt į kairę geriau nereikėtų važiuoti net ir iki antrosios stop linijos.

                O apsisukti abiem atvejais galima būtų iš juostos į kairę - kelias apsisukimui lieka laisvas.
                Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.10.05, 23:18.

                Comment


                  #9

                  http://www.akis.mii.lt/v_map/index.asp

                  Pažymėtos žiedinės sankryžos.

                  Comment


                    #10
                    Bendros diskusijos apie žiedines sankryžas

                    Na ir kiek tu prarasi dėl to žiedo? Minutę? Dvi? Nelabai didelė bėda mano nuomone.

                    O mokamas privatus kelias ten turbūt dar labiau iš fantastikos srities nei valstybinė automagistralė, nes vidutinis automobilių kiekis ten tikrai nėra didelis ir toks kelias niekada neatsipirktų.
                    Got sun in my face, sleeping rough on the road

                    Comment


                      #11
                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Ar tikrai ji intensyvesnė ? Nes bent jau vasaros sezono metu, didelis poilsiautojų automobilių srautas tarp Molėtų ir Inturkės.
                      Gal duomenys kokie kada ir buvo padaryti, jei apie rekonstrukciją kalba eina. Pritariu, kad ši sankryža dėl molėtiškių svarbesnė. Tačiau, sankryža su 114 keliu svarbi tuo, kad ten komercinio srauto yra daug plius poilsiautojai į Nac. parką plius rajono gyventojų judėjimas.
                      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                      Comment


                        #12
                        Parašė JlL Rodyti pranešimą
                        vat tame ir esme kad 100 km svaraus plento, o ji dabar taip gadina.

                        Moletu plentas vienas is labiausiai apkrautu keliu vasaros metu todel autostrada ten butu tikrai ne "bet kur". Kad valstybe tam neturi pinigu tai tiesa, bet matyt laikas galvot kad buna ne tik valstybiniai nemokami keliai.

                        Moletai jau miestelyje visiskai nereikalinga zieda pasidare, o dabar dar ant plento projektuoja - matyt kazkas ten nusprende, kad nelygis ziedu neturet tai dabar prasideda.
                        Kuo žiedinė sankryža bene labiausiai visomis kryptimis apkrautoje šio kelio sankryžoje, gadina magistralinį kelią? sakyčiau kaip tik eismo saugumą didina pagrindiniame įvažiavime į Molėtų miestą.

                        A14 nėra toks jau apkrautas, kad per artimiausius 10 metų reikėtų galvoti apie magistralę. Manau jos niekada ir nebus, nebent staigiai dideliais kiekiais didetų gyventojų Utenoje ir Molėtuose skaičius. Todėl tai kolkas visiška utopija.

                        Kuom remiantis teigi, kad naujoji žiedinė sankryža Molėtų mieste nereikalinga? Gal tu gyveni Molėtuose ir kasdien per ją važinėji? Aš kaip Molėtiškis, nuolat per ją važinėdamas tiek iki rekonstrukcisjo, tiek ir po jos, iš asmeninės patirties drąsiai teigiu, kad eismas sankryžoje gerokai pagerėjo po rekonstrukcijos.

                        Comment


                          #13
                          Parašė Marukas Rodyti pranešimą
                          Iš tiesų aš jau seniai manau, kad šių sankryžų rekonstrukcija yra reikalinga. Ir ne tik norintiems tiesiai važiuoti 173 ar 114 keliais, betir sukantiems į kairę iš A14, nes dabar gan dažnai tenka visiškai sustoti vidury sankryžos ir laukti progos prasmukti.
                          Sukantiems i kairę iš A14 nieko blogo nematau. Sustoji vidury sankryžos, o važiuojantys tiesiai važiuoja dešinėje esančia juosta
                          http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                          Comment


                            #14
                            Parašė Marukas Rodyti pranešimą
                            Kuo žiedinė sankryža bene labiausiai visomis kryptimis apkrautoje šio kelio sankryžoje, gadina magistralinį kelią? sakyčiau kaip tik eismo saugumą didina pagrindiniame įvažiavime į Molėtų miestą.
                            kam reikalingas eismo saugumas jei pats eismas paralyzuotas?
                            Jei sankryza statoma del saugumo tai turbut sutiksite kad dabar ten teoriskai nesaugu tik piko valandomis kai eismas be galo intensyvus.

                            Taigi panagrinekime kas bus pastacius ziedine.

                            Moletu plentu vidutiniskai per para pravaziuoja 6 t. automobiliu, kiek vaziuoja piko metu nezinau, speju kad 3-5 kartus daugiau. Viename kilometre vienu metu buna apie 200-300 masinu (cia i abi puses). Isivaizduokime kad visas srautas siaip ne taip pasieke 90 km/h greiti ir pirma masina privaziuoja ziedine sankryza, 300m iki kurios pradeda leteti, prie pat visai sustoja, o gal net ir kazkiek uztrunka kol kazka praleidzia (dar isivaizduokim molius kurie bijos ivaziuoti i zieda nes galvos kad vaziuojantis is utenos i vilniu istikruju gali nuvaziuoti i pabrade). Kas darosi visame sraute? ogi visos masinos iskarto beveik sustoja, susidaro keliu km kamstis (prisiminkime kas buna po savaitgalio griztant i vilniu, nors prie vilniaus sustot nereikia yra tik 50km/h zenklas, o kamsciai buna nuo posukio i maisiagala/nemencine).

                            Aisku ne piko metu kamstis bus mazesnis arba jo nebus visai, bet ne piko metu ir ta sankryza yra visiskai saugi. Zodziu pinigu ismetimas ir plento gadinimas, o apie sauguma isvis ner ko sneket, kamstis kels daug didesni pavoju nei dabartine sankryza.

                            Parašė Marukas Rodyti pranešimą
                            A14 nėra toks jau apkrautas, kad per artimiausius 10 metų reikėtų galvoti apie magistralę. Manau jos niekada ir nebus, nebent staigiai dideliais kiekiais didetų gyventojų Utenoje ir Molėtuose skaičius. Todėl tai kolkas visiška utopija.
                            magistrales moletam i utenai nereikes turbut niekada, jos reikia vasariniam atostogautoju srautui.

                            Parašė Marukas Rodyti pranešimą
                            Kuom remiantis teigi, kad naujoji žiedinė sankryža Molėtų mieste nereikalinga? Gal tu gyveni Molėtuose ir kasdien per ją važinėji?
                            Moletuose negyvenu, bet ten vazineju labai daznai jau beveik desimt metu. Esu visiskai isitikines kad mano vazinejimo patirties (tiek apskirtai, tiek moletuose) uztenka, kad galeciau teigti kad ziedas ten absoliuciai nereikalingas - pinigu ismetimas ir tiek. Da tegu ant ivaziavimu i kiemus po zieda pastato, gi taip sunku vargseliam is kiemu isvaziuot.

                            Comment


                              #15
                              /\

                              1. 30 000 mašinų A14 net ir piko metu jei ir būna, tai ne prie Molėtų, o prie Riešės. Bet ten niekas žiedinės sankryžos statyti nesikėsina.

                              2. Kamštis nėra pavojingas. Nemalonus - taip, tačiau eismo saugumui nekenkia. Saugumo prasme šiuo atveju ir svarbu tai, kad prieš žiedą nori nenori teks sumažinti greitį, o į greičio ribojimo ženklus dažnas neatsižvelgia.

                              3. Egzistuoja ne tik važiuojantis A14, bet ir šalutiniu keliu. Ypač tiems, kurie norės piko metu pasukti iš Molėtų į Uteną arba iš Inturkės į Vilnių žiedas sutaupys nemažai laiko.
                              Got sun in my face, sleeping rough on the road

                              Comment


                                #16
                                Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                                1.Su Rieše žadama statyti dviejų lygių sankryžą.

                                3.Važiuojantiems iš Inturkės/Molėtų bus toks pats didelis iššūkis įvažiuoti į žiedą, kaip kad dabar, jūs teigiate, nes iš Vilniaus eismas be perstojo(kalbu apie patį piką), kaip ir iš Utenos dažniausiai.
                                Vis tiek prieš žiedą visi prilėtina, taip, kad nors ir ištisinis srautas galima palyst kaip nors, o vat kai ištisinis srautas abiem pusėm važiuoja niekaip iš šalutinio kelio į kairę nepasuksi, arba reiks labai rizikuoti.
                                Vienas žioplys jau nepraleido manęs panašioje sankryžoje, nors ten padaryti ir penkiagubi kalneliai prieš sankryžą. Taip, kad žiedas žymiai saugesnis variantas. Jau geriau važiuojant pagrindiniu keliu keliolika sekundžių sugaišt pristabdant nei gauti į šioną nuo kokio žioplio.
                                Flickr

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                                  3.Važiuojantiems iš Inturkės/Molėtų bus toks pats didelis iššūkis įvažiuoti į žiedą, kaip kad dabar, jūs teigiate, nes iš Vilniaus eismas be perstojo(kalbu apie patį piką), kaip ir iš Utenos dažniausiai.
                                  Nesutinku. Visų pirma žiedu eismas vyks lėčiau (maždaug 40 km/h vietoj 90 km/h), todėl reikės mažesnio tarpo tam, kad įsipaišyt į srautą. Antra, į žiedą įvažiuoti patogiau grynai fiziškai, nes reikia žiūrėt tik į vieną pusę, tuo tarpu darant kairį posūkį iš šalutinio kelio reikia įvertint situaciją iš trijų pusių ir dar sulaukt, kol iš dešinės tarpas tarp automobilių bus pakankamai didelis. Priešingu atveju įsukti tai įsuksi, tačiau nespėjęs įsibėgėti sudarysi problemų pagrindiniu keliu važiuojančiam. Trečia, žiede nėra šalutinio kelio, todėl pvz. važiuojančių iš Vilniaus srautą praskirstys tie, kurie iš Molėtų ar Utenos suks Inturkės link.
                                  Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                  Comment


                                    #18
                                    Na dėl žiedo ten matau tik vieną niuansą - vasaros sekmadieninį apkrovimą... Žiedas gali būti kamštuko priežastis, kadangi eismo greitis krenta, o jei srautas didelis, tai sąlygoja spūstis, nes mažas tada pralaidumas.

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                      Na dėl žiedo ten matau tik vieną niuansą - vasaros sekmadieninį apkrovimą... Žiedas gali būti kamštuko priežastis, kadangi eismo greitis krenta, o jei srautas didelis, tai sąlygoja spūstis, nes mažas tada pralaidumas.
                                      Abejoju ar jau būtų kažkoks didelis kamštis, ypač jei žiedą padarytų didesnį. Galima padaryti netgi kelių juostų, kad greičiau srautas judėtų. Labiausiai nepatenkinti yra visokie kelių ereliai, kurie nori kuo greičiau nulėkt ir saugumas jiems dzin. Tokie ir patys daugiausia pridaro nemalonumų, o ne kokie žiopliai sutojantys prieš žiedą.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Abejoju ar jau būtų kažkoks didelis kamštis, ypač jei žiedą padarytų didesnį. Galima padaryti netgi kelių juostų, kad greičiau srautas judėtų. Labiausiai nepatenkinti yra visokie kelių ereliai, kurie nori kuo greičiau nulėkt ir saugumas jiems dzin. Tokie ir patys daugiausia pridaro nemalonumų, o ne kokie žiopliai sutojantys prieš žiedą.
                                        Kelių juostų? Kaip tu tai įsivaizduoji? Išvažiuoji žiede į dvi ir paskui vėl į vieną? Kažkas ne to.
                                        http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                        Comment

                                        Working...
                                        X