Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[118] Kupiškis - Utena

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Beje, kas man yra keista, kad konkursas: "Apsauginių metalinių atitvarų įrengimo projektavimas ir darbų atlikimas valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 118 Kupiškis–Utena (11690 m bendro ilgio), kairėje ir dešinėje pusėse." buvo paskelbtas tik neperseniausiai (terminas pateikimui buvo balandžio 27 d.). (...)
    Informacija apie paskelbtą pirkimą: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l....asp?PID=81186
    Kai anksčiau paskaičiau tą skelbimą, nesupratau, kur tose beveik lygumose galima sudėti net 11,7 km atitvarų.
    Apsilankius vietoje, turbūt reikia sutikti, kad bus atitveriamas dviračių takas. Tiesa, numatoma pirkti banguotą skardą, o ne tokius vamzdžius kaip A14 ties Rieše ar senajame kelyje iš Lentvario į Trakus.

    Comment


      #22
      Svėdasai. Krašto kelių KK118 ir KK120 sankryža ties degaline.
      Vaizdas Utenos kryptimi

      Comment


        #23
        Kupiškis - Utena
        Foto 2012.04

        Vaizdas Kupiškio kryptimi


        Toliau nuotraukos Svėdasų - Utenos kryptimi


        Šepetos durpininkų gyvenvietė






        Nociūnų kryžkelė su 175 keliu į Viešintas - Andrioniškį - Anykščius.

        Senuose žemėlapiuose kelias suko į dešinę pro Šimonis. Tolesnė tiesi atkarpa iki Jurkštų nutiesta apie 1965-1970 metus.

        Už kryžkelės kelias susiaurėja. Bet čia mažiau intensyvus eismas ir danga ne tokia bloga kaip anksčiau buvo atkarpoje tarp Utenos ir Svėdasų.








        Jurkštai. Sankryža su senuoju plentu Nociūnai - Šimonys - Jurkštai

        Comment


          #24
          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Kai anksčiau paskaičiau tą skelbimą, nesupratau, kur tose beveik lygumose galima sudėti net 11,7 km atitvarų.
          Apsilankius vietoje, turbūt reikia sutikti, kad bus atitveriamas dviračių takas. Tiesa, numatoma pirkti banguotą skardą, o ne tokius vamzdžius kaip A14 ties Rieše ar senajame kelyje iš Lentvario į Trakus.
          Tuos vadinamus vamzdžius deda kai dviračių takas yra ant tos pačios sankasos, tiesiog asfaltuotame kelkraštyje. Šiuo atveju, kiek matosi nuotraukose, takas yra šiek tiek tolėliau, taigi ir atitvarai naudojami įprastiniai.

          Comment


            #25
            2012 07 22 dienos nuotraukos. Ruožas praktiškai jau pabaigtas. Nuotraukos darytos kryptimi link Utenos. Deja, po ranka fotoaparato nebuvo, tai mobilaus telefono nuotraukos.

            Tiltas per Šventają




            Sankryža su keliu į Debeikius. Įdiegtos saugos eismo priemonės




            Tiesioji


            Nors ruožas pilnai tinkamas eksploatuoti - jau net ir apsauginiai barjerai sudėti visur, greitis toliau išlieka 50 km/h. Nenuostabu, kad vairuotojai gerokai viršija šį apribojimą.


            Nuokalnėje šlaitams sutvirtinti padaryti akmeniniai atitvarai. Labai papuošia bendrą vaizdą. Nuotraukoje su asfaltu viskas gerai - matosi atspindžiai nuo stiklo ir sukuria mini griovelių vaizdą


            Nauji barjerai net spindi iš to naujumo


            Sankryža su keliu į Vyžuonas





            Link Šiaudinių


            Jau Šiaudiniuose




            Rekonstruoto ruožo pabaiga ties Kaliekiais




            Bendrai paėmus tai ruože ne tik tapo lygiau ir komfortabiliau važiuoti, bet ir atitinkamai išaugo saugumas kelyje, bei sankryžose.
            Paskutinis taisė Xmaster; 2012.07.22, 23:59.

            Comment


              #26
              Ačiū už nuotraukas. Šį kelią teko išbandyti tiek automobiliu, tiek dvirate transporto priemone - važiuojasi kuo puikiausiai
              Mano galerija Flickr'yje

              Comment


                #27
                Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                Nuokalnėje šlaitams sutvirtinti padaryti akmeniniai atitvarai. Labai papuošia bendrą vaizdą. Nuotraukoje su asfaltu viskas gerai - matosi atspindžiai nuo stiklo ir sukuria mini griovelių vaizdą
                Atvaizdas
                Išties šlaitai sutvirtinti gabionais labai gerai atrodo.

                Comment


                  #28
                  Foto 2012.07
                  (Kupiškis) - Jurkšai - Svėdasai






                  Ties Andrioniškio (Mikierių) kryžkele.
                  Taip atrodo Jaros upelio slėnis fotografuojant su teleobjektyvu






                  Svėdasai. Kryžkelė su 120 keliu (Ukmergė) - Radiškis - Anykščiai - Rokiškis

                  Comment


                    #29
                    Svėdasai - Žalioji














                    Žalioji




                    Comment


                      #30
                      Rekonstruojamo ruožo pradžia
                      Žalioji - Vyžuonos




                      Tiltas per Šventąją


                      Posūkis į Debeikius


                      Poilsio aikštelė




                      Anykščių ir Utenos rajonų riba


                      Vienintėlė vieta, kur krapštėsi kelininkai; bet apribojimai 50 km/h visur sudėlioti iki pat Utenos






                      Dar viena nedidelė dauba


                      Ta pati vieta pakeitus židinio nuotolį


                      Iš akmenų sukrautos sienelės


                      Vyžuonų kryžkelė


                      Comment


                        #31
                        Vyžuonos - Utena








                        Parašė Mantas Rodyti pranešimą
                        Šį kelią teko išbandyti tiek automobiliu, tiek dvirate transporto priemone - važiuojasi kuo puikiausiai
                        Nesupratau, ar dviračių takas yra trumpoje atkarpoje Vyžuonų apylinkėse, ar eina kažkur toliau iki Šiaudinių, kai takas eina šalia plento iki pat Utenos

                        Šiaudiniai




                        Kaliekiai














                        Utena

                        Comment


                          #32
                          Pabaigai - 118 kelio nuotraukos iš Utenos miesto

                          Nuoroda į aplinkkelį kaip kokias 1976 metais - be jokių kelių numerių






                          Kažkoks berazumis pienovežis nutarė lenkti nuo kalno prieš pat saugumo salelę




                          Sankryža su A6 ties "Makveža" ir "Statoilu".

                          Utenoj degalai kažkodėl pigesni. Tądien dyzelis buvo pigesni 15 ct/l nei kitur.

                          Ačiū už dėmesį

                          Comment


                            #33
                            2012-ųjų vasarą po rekonstrukcijos J.Tumo-Vaižganto tiltas vėl pasipuošė garsiaisiais bareljefais

                            Anykščių rajone dirbusi bendrovė "Panevėžio keliai" baigė rekonstruoti 11,45 kilometro valstybinės reikšmės krašto kelio Kupiškis-Utena bei tiltą per Šventosios upę ties Žaliosios kaimu.

                            Žaliojoje 1938 m. pastatytas betoninis tiltas per Šventąją tuomet buvo pavadintas iš šio krašto kilusio rašytojo ir kanauninko Juozo Tumo-Vaižganto vardu. Tiltą projektavo irgi iš Anykščių krašto kilęs inžinierius Pranas Markūnas, o jį tuomet papuošė skulptoriaus Juozo Zikaro sukurti bareljefai.

                            Sovietmečiu tilto vardas buvo braukiamas iš atminties, o bareljefai – sunaikinti. 1988 m. jie buvo vėl išlieti ir rugpjūčio 19-ąją atidengti iš naujo, bet apie 1992 m. vėl dingo – tikriausiai buvo nugvelbti spalvotojo metalo rinkėjų. Tik vieną autentišką bareljefą išsaugojo Juozo Zikaro muziejuje Kaune.

                            2012-ųjų vasarą po rekonstrukcijos tiltas vėl pasipuošė garsiaisiais bareljefais, kuriuos pagal išlikusį autentišką pavyzdį atkūrė kaunietis skulptorius Žilvinas Pabrinkis. Pasak skulptoriaus, tai padaryti nebuvo paprasta: "Gerai, kad Juozo Zikaro muziejus yra išsaugojęs autentišką kūrinį. Darbų vykdymo metu teko konsultuotis ir su M. K. Čiurlionio meno muziejaus specialistais".



                            http://www.anykstenai.lt/?pg=naujienos2&nj=857
                            Paskutinis taisė Romas; 2012.10.11, 21:34. Priežastis: Papildyta vietos nuoroda

                            Comment


                              #34
                              Bus rekonstruojamas ruožas nuo Svėdasų į Kupiškio pusę

                              Kuklus skelbimas LAKD puslapyje
                              Projekto „Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 118 Kupiškis–Utena ruožo nuo 23,296 iki 35,60 km rekonstravimas“ įgyvendinimo dokumentacijos parengimas

                              http://www.lakd.lt/lt.php/informacij...#content_17608

                              Comment


                                #35
                                Parinktas konkurso laimėtojas

                                Bus rekonstruojamas 12 km ruožas nuo Svėdasų į Kupiškio pusę (~3 km iki Šimonių sankryžos)

                                Pirkimas 2002892267
                                Projekto „Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 118 Kupiškis–Utena ruožo nuo 23,296 iki 35,60 km rekonstravimas“ įgyvendinimo dokumentacijos parengimas

                                http://cvpp.lt/index.php?option=com_..._id=2002892267

                                Comment


                                  #36
                                  Savaitgalį teko pervažiuoti visą kelią nuo Kupiškio iki Utenos.
                                  Kelio būklė iki Viešintų sankryžos nebloga, paskui kelias vis blogėja. Atkarpa Anykščių rajone tarp Svėdasų ir Žaliosios (Šventosios tilto) yra pasibaisėtina - vos ne pusmetrio gylio provėžos. Ten net ir šviesiu metu galima pamesti ratus ar prasikirsti dugną. Net Lenkijoje kokiais 1999 metais ar Ukrainoje (šiais laikais) tokių kelių neteko matyti.

                                  Prieš 7 metus ta atkarpa atrodė taip (foto 2012.07):

                                  Nuo to laiko ruožo Svėdasai - Žaioji būklė tik blogėjo.

                                  Keliais nuo Žaliosiso iki Utenos prieš keletą metų buvo rekonstruotas; jo būklė visiškas kontrastas ankstesnei atakrpai.

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Nuo to laiko būklė smarkiai pablogėjo. Ten net ir šviesiu metu galima pamesti ratus ar prasikirsti dugną.
                                    Na ten tik viena tokia įduba, važiuojant nuo Utenos link Svėdasų, kur greičiau įlėkus galima sudaužyti mašiną Kitur tiesiog prastas, remonto reikalaujantis kelias.
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment

                                    Working...
                                    X