Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio eismas ir infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PNVŽ Rodyti pranešimą
    Kovo 28 d. pateikta paraiška CPVA dėl Elektronikos g. prieigų sutvarkymo. Nesuprantu kodėl ten taip reikia tų priegų tvarkymo, didesnė būtų nauda jei tankiai gyvenamos teritorijos būtų aptvarkytos, o ne užkampiai.
    Kad tvarko tai gerai, bet ne nuo to pradeda, niekas ten beveik nevaikšto ir nevažinėja dviračiu, o ir pirmiausia reiktu,kad Ekrano teritorija pagyvėtu, pvz. vietoj buvusio Ekrano patalpu statytu daugiabučių kvartalą arba gamyklas ir sukurtu nauju darbo vietu, kokiems 200 ir daugiau . Teisingai pasakyta, užkampis labiau tvarkomas, nei centras ar prie daugiabučiu kvartalu.....

    Comment


      Parašė Audrys Rodyti pranešimą

      Kažkoks dar buvo ar 15A ar 16A , sakau nebeatsimenu, bet tikrai su A buvo dar....Pirmas tikrai buvo ..
      Niekada ten nebuvo jokio A. Buvo 15, bet jis važiavo viena kryptimi ir jo stotelė buvo kitoje gatvės pusėje. Ta stotelė ir dabar yra ir naudojama
      "I killed the Bank" - Andrew Jackson

      Comment


        Pranešimus apie viešųjų erdvių tvarkymą reikėti iškelti iš Infrastruktūros skilties į temą Projektų skiltyje (jei tokia yra).

        Comment


          J. Janonio gatvės atnaujinimo darbai bus baigti anksčiau

          Panevėžio miesto savivaldybė toliau įgyvendina projektą – atnaujina J. Janonio gatvės dalies prieigas, atnaujina esamas ir įrengia naujas automobilių stovėjimo aikšteles, tvarko eismo saugumo priemones, apšvietimo sistemos tinklus, esamus želdynus ir formuoja naujus.

          Click image for larger version

Name:	DSC_3710.jpg
Views:	2
Size:	303,9 kB
ID:	1717305

          Be to, pagal projektą numatyta atnaujinti pėsčiųjų-dviračių taką nuo J. Janonio gatvės pro Plukių gatvę iki Kultūros ir poilsio parko pėsčiųjų tilto. Tikimasi, kad projekto metu sukurta viešoji infrastruktūra taps patrauklesnė verslo subjektams bei miesto gyventojams, pagerins Panevėžio įvaizdį, padidins miesto investicinį patrauklumą.
          Nors statybvietėje pastatytame informaciniame stende parašyta, kad darbus planuota pabaigti šių metų spalio mėnesį, bet jie bus baigti anksčiau.

          Click image for larger version

Name:	20180831_135757.jpg
Views:	2
Size:	156,2 kB
ID:	1717306

          Panevėžio miesto savivaldybės projekto vadovas Tadas Stanikūnas paaiškino, kad darbai J. Janonio gatvėje bus baigti anksčiau nei numatyta rangos ir projekto finansavimo sutartyje.
          „Planuojama, kad gatvės pietinės pusės šaligatvio įrengimo darbai greitai bus baigti. Per 2-3 savaites planuojama įrengti ir šiaurinės pusės šaligatvis. Stengiamės darbus baigti kuo greičiau, kad pėstieji ir dviratininkai galėtų pasiekti darbovietes. Be to, kad darbai bus užbaigti anksčiau, jie bus įgyvendinti už mažiau lėšų“, – sakė T. Stanikūnas ir pridūrė:

          Click image for larger version

Name:	DSC_3711.jpg
Views:	2
Size:	317,7 kB
ID:	1717307

          „Realu, kad automobilių aikštelių asfaltavimo darbai bus vykdomi gegužės–birželio mėnesiais. Tuomet atnaujinta infrastruktūra J. Janonio gatvėje panevėžiečiai jau naudotųsi šią vasarą.“
          Rangos darbų sutartis dėl J. Janonio gatvės kapitalinio remonto su bendrove „Eurovia Lietuva“ pasirašyta pernai gegužės 8 dieną. Subrangovai – bendrovės „Rodsta“ ir „Vekada“.

          Darbai prasidėjo 2018 metais rugsėjo mėnesį. Pasirašytos rangos sutarties vertė beveik 1,7 mln. eurų.

          https://jp.lt/j-janonio-gatves-atnau...igti-anksciau/

          Comment


            Rašiau,kad nevalo nuo kelio pakrašiu iš po žiemos likusio smėlio, na dabar jau matyt įsiklausė ir pradėjo valyti. Šaunu net, į pastabas matau reaguoja....
            Panevėžio gatves jau šluoja moderni technika

            Panevėžio miesto savivaldybė ES lėšomis įsigijo ir AB „Panevėžio specialus autotransportas“ naudoti perdavė 2 naujas daugiafunkces gatvių valymo mašinas. Abi turi naujausios technologijos „Euro 6” emisijos standarto variklius, kurie atitinka griežtus aplinkosaugos reikalavimus. Naujoji technika į Panevėžio gatves išvažiavo praėjusią savaitę.

            Click image for larger version

Name:	valymo-masina3.jpg
Views:	2
Size:	166,4 kB
ID:	1717435

            „Naujausios technologijos ir papildoma įranga leis efektyviau išvalyti miesto gatves. Šios mašinos pirmiausia sudrėkina valomą paviršių, kad į orą nekeltų dulkių. Vėliau šepečiai nešvarumus nukreipia į siurblius, kurie vakuuminiu būdu sutraukia šiukšles į specialią talpą, o viduje esantys filtrai užtikrina, kad nešvarumai nepateks atgal į aplinką su išpučiamu oru. Mašinos taip pat turi ant stogo pritvirtintą papildomą siurbimo priemonę lapams, skardinėms ir pan. atliekoms surinkti“, - sako Miesto infrastruktūros skyriaus vyr. specialistė Rūta Taučikienė.

            Abi transporto priemonės bus naudojamos ir miesto aikštėms, šaligatviams, dviračių takams, kitoms zonoms valyti.

            Click image for larger version

Name:	valymo-masina1.jpg
Views:	2
Size:	333,2 kB
ID:	1717436

            2019 m. pagamintas mašinas už 329 tūkst. Eur Savivaldybė įsigijo vykdydama ES finansuojamą oro kokybės valdymo ir taršos mažinimo projektą. 85 proc. šios sumos finansuota ES lėšomis, likusi dalis skirta iš miesto biudžeto.

            Šį pavasarį AB „Panevėžio specialus autotransportas“ jau surinko 262 t po žiemos susikaupusio smėlio, purvo, žemių ir kt. gatvių valymo atliekų. Per 2018 m. išvežta beveik 2132 t.

            https://panevezys.lt/lt/naujienos/pa...-jau-n2yt.html

            Comment


              Eurovia daro ir dviračių taką Nemuno g., J. Janonio prieigas, A. Jakšto g. ir Statybininkų g... Ar ne per daug prisiimė, nes jau matosi, kad darbai ypač Statybininkų g. daromi „belekaip“, šaligatvių brokas bado akis.

              Comment


                Laistomos Panevėžio miesto gatvės

                Siekdama sumažinti padidėjusią oro taršą, Panevėžio miesto savivaldybė nurodė AB „Panevėžio specialus autotransportas“ laistyti gatves. Tai bus daroma penktadienį ir šeštadienį – balandžio 26–27 d.

                Click image for larger version

Name:	dfghjk.jpg
Views:	2
Size:	114,4 kB
ID:	1717965

                Numatyta drėkinti 16 – apie 38 km – daugiausia intensyvaus eismo, centrinių gatvių: Klaipėdos, Smėlynės, Vilniaus, Respublikos, Nemuno, Parko, Vasario 16-osios, J. Urbšio, Elektros, Ramygalos, J. Basanavičiaus, Stoties ir kt.

                Aplinkos apsaugos agentūros duomenimis, dėl nepalankių sąlygų sklaidytis teršalams kietųjų dalelių KD10 koncentracija padidėjusi daugelyje šalies miestų, o kai kuriuose viršija paros ribinę vertę net keliolika kartų. Be to, įsivyravus šiltiems ir saulėtiems orams kai kur stipriai išaugusi ozono koncentracija.

                Panevėžyje tarša kietosiomis dalelėmis ribines vertes viršija jau kelias dienas. Šiemet – iš viso aštuonias.

                Primename: esant didelei koncentracijai ozonas stipriai dirgina kvėpavimo takus, akis, sukelia aštrų kosulį, dusimą, skausmą ryjant, galvos skausmą ir kt. Didėja jautrumas alergenams, mažėja imuninis atsparumas, gali padažnėti bronchinės astmos priepuoliai, kosulys, atsirasti plaučių audinio pakitimų.

                Padidėjus oro taršai gyventojams patariama riboti darbinę veiklą, fizinį aktyvumą lauke. Būnant patalpoje būtų gerai neatidarinėti orlaidžių, langų, o patalpas vėdinti oro kondicionierius su filtrais. Jei tokios galimybės nėra, langus ar orlaides patariama uždengti drėgnu audiniu. Važiuodami autotransporto priemonėmis sandariai uždarykite langus. Keliaudami dviračiu venkite intensyvaus eismo gatvių. Sergantiems lėtinėmis ligomis reikėtų pasirūpinti vaistų atsarga, o blogai pasijutus kreiptis į gydytoją.

                Norite prisidėti prie taršos mažinimo? Dažniau naudokitės viešuoju transportu, važiuokite dviračiu, vaikščiokite pėstute

                https://panevezys.lt/lt/naujienos/la...to-gatves.html

                Comment


                  Šiaurinės gatvės statybos pradžia

                  Click image for larger version

Name:	Siaurine-gatve-statybos-pradzia-2_M.-GARUCKO-nuotr..jpg
Views:	2
Size:	172,1 kB
ID:	1718542

                  Click image for larger version

Name:	Siaurine-gatve-statybos-pradzia-5_M.-GARUCKO-nuotr..jpg
Views:	2
Size:	160,3 kB
ID:	1718543

                  Click image for larger version

Name:	Siaurine-gatve-statybos-pradzia-8_M.-GARUCKO-nuotr..jpg
Views:	2
Size:	176,0 kB
ID:	1718544

                  Comment


                    Žinia panevėžiečiams: nutrūks eismas Pušaloto gatve

                    Kaip pranešė Panevėžio miesto savivaldybė, gegužės 2–10 d. dėl baigiamųjų rekonstrukcijos darbų bus draudžiamas eismas Pušaloto gatve (abiem pusėmis).

                    Autobusai važiuos S. Kerbedžio gatve.

                    https://jp.lt/zinia-panevezieciams-n...usaloto-gatve/

                    Comment


                      Ten PST tvarko lietaus kanalizacijos tinklus. O, ne Šiaurinės g. statybų pradžia.

                      Comment


                        Parašė Calabria Rodyti pranešimą
                        Ten PST tvarko lietaus kanalizacijos tinklus. O, ne Šiaurinės g. statybų pradžia.
                        Nežinau tiksliai, pats vakar buvau žiurėjau kas ten gero, technikos daug kasinėjimu irgi yra.....o ka jie ten daro neklausiau......šiaip buvo straipsnis, tai foto iš straipsnio apie gatvės pradžios tvarkyma....

                        Comment


                          Įspėjimas panevėžiečiams: gatvėse darbuosis „pragaro mašina“

                          Click image for larger version

Name:	kelio-darbai-80995695.jpg
Views:	2
Size:	151,1 kB
ID:	1718825

                          Specialistai įspėja gyventojus nepalikti savo transporto priemonių Liepų alėjoje.

                          Kitos savaitės pradžioje „pragaro mašina“ persikels į Taikos alėją.

                          Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/panevez....d?id=80995593



                          Comment


                            Panevėžyje iki rudens uždaroma gatvė

                            Kaip informuoja Panevėžio miesto savivaldybė, nuo šiandien, gegužės 6 d., iki rugpjūčio 31 d. dėl rekonstrukcijos darbų bus uždaroma A. Jakšto g.

                            Gatvė uždaroma nuo Smėlynės g. iki A. Jakšto g. 6A.

                            Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/panevez...?id=81091481#/

                            Comment


                              Baigti remonto darbai Pušaloto gatvėje, bus atnaujintas eismas

                              Užbaigus asfaltavimo darbus, gegužės 11 d. atnaujinamas eismas Pušaloto gatve.

                              Click image for larger version

Name:	pusaloto-gatve-panevezyje-81137333.jpg
Views:	2
Size:	79,3 kB
ID:	1722913

                              Panevėžio miesto savivaldybės užsakymu 634 m Pušaloto g. (nuo žiedinės sankryžos iki Pušaloto g. 26) atkarpą kapitaliai atnaujino UAB „Žilinskis ir Co“. Pakloti nauji pagrindai, asfalto sluoksnis, lietaus nuotekų tinklai, įrengtas apšvietimas. „Iki birželio pabaigos kelininkai dar privalės sutvarkyti šaligatvius, gatvės skiriamąją juostą, želdinius, įrengti mažosios architektūros elementus, pastatyti kelio ženklus“, – sako Miesto infrastruktūros skyriaus vedėjo pavaduotojas Darius Linkonas.

                              Pušaloto gatvei atnaujinti skirta per 590 tūkst. Eur iš valstybės ir miesto biudžeto. Šiuo metu rekonstruojamos ir kur kas kokybiškesnės taps dar dvi miesto gatvės – Statybininkų ir Molainių. Pirmojoje darbai turėtų baigtis birželio mėnesį, antrojoje – liepą-rugpjūtį.

                              Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/panevez...?id=81137095#/

                              Comment


                                Dėl darbų Tulpių gatvėje Panevėžyje keisis autobusų eismas

                                Nuo gegužės 13 d. dėl Tulpių g. „remiksavimo“ keičiamas viešojo transporto eismas.
                                8-ojo maršruto autobusai važiuos žiedine trasa Tulpių-Kauno-Naujamiesčio-Švyturio-Tulpių g. Planuojamos įrengti dvi stotelės (ties Kauno g. 45 ir priešais Švyturio g. 25). Rangovas ketina atlikti darbus per 3 dienas. Jei leis oro sąlygos ir pavyks dirbti naktimis, eismas bus atnaujintas anksčiau.

                                Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/panevez...?id=81143619#/

                                Comment


                                  Panevėžiečiai jau gali išmėginti naują dviračių taką

                                  Panevėžiečiai jau gali naudotis nauju daugiau kaip 2 km Nemuno gatvės pėsčiųjų ir dviračių taku (nuo Klaipėdos g. iki Ramygalos g.). Jo rekonstrukcija turėtų būti visiškai užbaigta gegužės mėnesį.

                                  Click image for larger version

Name:	dviraciu-takas-panevezyje-81169363.jpg
Views:	2
Size:	118,1 kB
ID:	1722919

                                  „Modernus dviračių takas dviratininkams ypač patogus, kadangi padengtas gana ryškia asfalto danga. Saugus – atskirtos nuo trinkelėmis išklotos pėsčiųjų juostos. Be to, abi zonos įrėmintos ir atskirtos betoniniu vejos bordiūru. Turėtų būti patenkinti ir tie, kam rūpi miesto želdiniai: projektuodami taką siekėme, kad būtų nepažeisti šalia augantys medžiai, jų šaknys. Todėl visa juosta įrengta planiruojant, t. y. derinant skirtingus nuolydžius, kad palijus vanduo nutekėtų daugiausia į susikertančias gatves, kelius, o ne į Nemuno gatvę“, - teigia Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktorius Tomas Jukna.

                                  Click image for larger version

Name:	IMG_3984.JPG
Views:	2
Size:	367,9 kB
ID:	1722920

                                  Naujasis pėsčiųjų ir dviračių takas tiesiamas pasinaudojant ES fondų investicijomis. Bendra projekto vertė – daugiau kaip 529 tūkst. Eur. Iš jų 275 tūkst. Eur – ES, 145,7 tūkst. – valstybės, per 108 tūkst. Eur – Savivaldybės lėšos. Rangos darbus atlieka AB „Eurovia Lietuva“. Šiemet Panevėžyje atsiras ir daugiau asfaltuotų dviračių takų. 800 m ruožas numatytas Statybininkų gatvėje. Miesto gyventojai puikiai įvertino ir naudojasi prieš kelerius metus Kultūros ir poilsio parke įrengtu 4 km dviračių tako žiedu.

                                  Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/panevez...?id=81169315#/

                                  Comment


                                    Buvęs kelininkas baksnoja į naujus takus Panevėžyje: žiemą taps tikra čiuožykla

                                    Ko verti baigiami rengti naujieji pėsčiųjų ir dviračių takai Nemuno gatvėje, parodys pirmas didesnis lietus ar šaltukas. Tačiau buvęs senas Panevėžio kelininkas Eimutis tvirtina, kad ši milijonus kainavusi vieta virs baseinu, o žiemą taps tikra čiuožykla vaikštantiems vaikams ir seneliams.

                                    Click image for larger version

Name:	dviraciu-takas-64829505.jpg
Views:	1
Size:	122,2 kB
ID:	1722924

                                    „Kaip kelininkas svarstau: „Tai tikriausiai Europos Sąjungos, Kelių direkcijos, Savivaldybės – mūsų ir jūsų lėšos, skirtos visų gerovei. Bet kas projektavo, kas ir kaip vykdė techninę šio projekto priežiūrą – man trūksta žodžių“, – nuogąstavo į Nemuno gatvės atkarpą prie Panevėžio V. Mikalausko menų gimnazijos pakvietęs panevėžietis Eimutis.

                                    Vyras rodo į žaliąją zoną tarp naujųjų takų ir gatvės. Ši baigiantis darbams jau apsėta veja, bet sėklos dar nesudygusios. Tačiau didžiausia bėda, pasak aštuntą dešimtį peržengusio specialisto, kad minėta vieta tarsi pylimas skiria takus nuo gatvės ir dėl to po lietaus vanduo kaupsis ant ką tik suklotų trinkelių ir išlieto dviratininkų tako.

                                    „Vanduo turi nubėgti į šoną. Jei jis sustos, kas bus? Pavasarį ir rudenį, kai naktimis pašals, ši vieta taps čiuožykla. O kas čia vaikšto – mokiniai ir seneliai. Ant takų susiformuos ledo kauburėliai – traumos garantuotos“, – įsitikinęs pilietiškas panevėžietis. Jo nuomone, žalioji zona turi būti lygi ar net žemesnė už išklotus takus.
                                    Dėl šios bėdos vyras kreipėsi ir į projekto rangovus, bet jie Eimutį patikino, kad jau viskas pabaigta, ką nors keisti esą vėlu. Dabar jau statomi suoliukai, montuojami kiti takų akcentai.

                                    „Kai takai pasidengs ledu, reiks juos valyti rankomis, o taip galima pažeisti naują dangą. Gal reikės samdyti valomąją techniką, kuri barstys batus gadinančią druską. Žodžiu – naujas objektas, o problemos jau užprogramuotos“, – ramiai žiūrėti į Panevėžio tvarkytojų darbus negali pašnekovas.

                                    Senas kelininkas

                                    Panevėžio mieste keturiasdešimt trejus metus kelininku pradirbęs Eimutis tikina, kad tokių dalykų jo laikais nebuvo. Teko kloti šaligatvius, takus, rengti lietaus kanalizacijas, apšvietimą, bet visus darbus reikėdavo užbaigti visiškai, kad vėliau niekas nieko negalėtų prikišti. Nepriekaištinga tvarka garsėjantys vokiečiai, pasak pensininko, tokių trūkumų tikrai nesuprastų ir reikalautų darbus atlikti iki galo. Bet mūsų valdžia ir kitos instancijos, vyro įsitikinimu, į viską žiūri pro pirštus – atsakingai tik pinigus pasiima.

                                    „Palyginus su lėšomis, kurių reikėjo tiesiant takus, sulyginti zonas ir padaryti nuolydį vandeniui – tai smulkūs pinigai. Bet manau, kaip studentui prieš egzaminą pritrūksta vienos nakties, taip čia pritrūko daugiau atsakomybės“, – teigė buvęs kelininkas.

                                    Vietomis į pylimą panašioje žaliojoje zonoje auga seni medžiai, kurie pasak pašnekovo, ko gero, sodinti dar prieš 40 metų tiesiant Nemuno gatvę. Nenorint pažeisti jų šaknų darant nuolydį, Eimučio nuomone, medžius galima „įrėminti“ borteliais. „Už tokius dalykus turi atsakyti techninę priežiūrą vykdantys specialistai. Jų pareiga eiti iš paskos darbininkams ir žiūrėti, ko trūksta“, – kalbėjo panevėžietis.

                                    Nauji metodai

                                    Apie Eimučio priekaištus išgirdęs Panevėžio savivaldybės Miesto infrastruktūros skyriaus vedėjo pavaduotojas Darius Linkonas teigė, kad šiais laikais gatvių, takų ir kitos miesto infrastruktūros įrengimo tvarka pasikeitusi, nei buvo prieš kelis dešimtmečius. Projektas Nemuno gatvėje, anot jo, iš tiesų baigiamas ir žalioji zona niekam pro akis nepraslydo.

                                    Tiesiog vandens nutekėjimas čia esą suplanuotas jam planiruojant reikiama kryptimi. „Viena iš sudedamųjų rekonstrukcijos projekto dalių yra aukščių planas, nurodant pėsčiųjų ir dviračių tako altitudes, dėl kurių yra išspręstas vandens nubėgimas. Buvęs kelininkas planiravimą turėtų išmanyti“, – aiškino pavaduotojas ir patikino, kad nei žiemą, nei pavasarį tuose takuose problemų dėl vandens nebus.

                                    Nemuno g. pėsčiųjų ir dviračių tako rekonstrukcija, D. Linkono duomenimis, atliekama pagal parengtą „SRP projektas“ rekonstravimo projektą. Projekto ekspertizė buvo 2017-ųjų vasaros pabaigoje, bendrąją ekspertizę atliko UAB „Pastatų konstrukcijos“. Gauta išvada, kad projektas atitinka reikalavimus ir jį galima tvirtinti. Darbus pagal jungtinės veiklos sutartį vykdo AB „Eurovia Lietuva“ ir UAB „JK ranga“. Darbų techninę priežiūrą vykdo UAB „Prie Lėvens“. Šis projektas kainavo daugiau nei 500 tūkst. eurų.

                                    Miestą jau paliks „pragaro“ mašinos

                                    Kaip ir praėjusią vasarą, Panevėžyje šis sezonas kelininkams šiemet taip pat bus intensyvus. Iš Kelių direkcijos miesto Savivaldybė yra gavusi 3,2 mln. eurų. Vieną milijoną iš savo biudžeto skirs ir miestas. Už šias lėšas bus baigtos tvarkyti Pušaloto, Molainių, Statybininkų gatvės. Naujai kelininkų desanto sulauks Šiaurės ir labai prastos būklės dabar esanti Kėdainių gatvė. Taip pat tęsiami ir Europos Sąjungos remiami projektai rekonstruoti pėsčiųjų takams.

                                    Tiesa, birželį Panevėžį žada jau palikti juodosios „pragaro“ mašinos. Jos savo trejų metų suplanuotus darbus, pasak D. Linkono, jau baigia, liko įsisavinti dar 700 tūkst. eurų ir technika išvažiuos. Ją į Aukštaitijos sostinę atvarė AB „Kauno tiltai“.

                                    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/panevez...?id=81099677#/

                                    Comment


                                      Gatvės Panevėžyje tvarkymo darbus vainikavo baudomis gyventojams

                                      Iš pagrindų atnaujinta Pušaloto gatve jau nuo praėjusios savaitės pabaigos vėl rieda automobiliai. Tik vietos gyventojų džiaugsmą dėl taip ilgai lauktos rekonstrukcijos aptemdė kiek netikėtos „dovanos“ – ne vienas sulaukė baudos už neleistinai pasistatytą transporto priemonę.

                                      Click image for larger version

Name:	IMG_6050.JPG
Views:	3
Size:	262,0 kB
ID:	1722984

                                      Pušaloto mikrorajono bendruomenės nariai neslėpė, kad būta atvejų, kai teko savo mašinas statyti dviem ratais užvažiuojant ant šaligatvio, bet taip buvo priversti daryti ne iš piktybiškumo, o dėl rekonstruojamos gatvės keliamų nepatogumų. Tačiau Panevėžio savivaldybės Teisės ir viešosios tvarkos skyriaus specialistai kategoriški – jokie gatvių tvarkymo darbai negali būti pateisinama priežastis pažeisti Kelių eismo taisykles.

                                      Kaip pasakojo Pušaloto mikrorajono bendruomenės pirmininkė Ligita Bikinienė, praėjusios savaitės pabaigoje pagaliau buvo atidaryta Pušaloto gatvė, liko tik baigiamieji aplinkos tvarkymo darbai, o šios savaitės pabaigoje gyventojams ėmė plaukti laiškai su baudomis už neleistinoje vietoje pasistatytas transporto priemones. Jų šeimoje tokios „dovanėlės“ sulaukė jos pačios dukra. O kai kurie kaimynai gavo ir ne po vieną baudą.

                                      „Mes puikiai suprantame, kad ant šaligatvio negalima statyti automobilių, tačiau kai visus metus gatvė buvo rekonstruojama ir palikti čia transporto priemones buvo draudžiama, mes ne visada turėjome pasirinkimą. Paprastai automobilius laikome savo kieme, bet kai užsuka svečių, visų mašinos kieme jau nebetelpa, nes vien mūsų šeimoje jos keturios“, – pasakojo moteris.

                                      Pasigedo lankstesnio požiūrio

                                      Dar prieš rekonstrukciją savo automobilius Pušaloto gatvės gyventojai palikdavo gatvės važiuojamojoje dalyje, tačiau prasidėjus darbams teko ieškotis kitos vietos, dažniausiai aplinkinėse Šiaulių ar Raginėnų gatvėse. Tačiau tai ir nesaugu, ir nepatogu.

                                      „Ant šaligatvio savo automobilius palikdavome tik išskirtiniais atvejais, ir tai vos užvažiuodavome dviem ratais. Pėsčiųjų eismui tai tikrai netrukdė, nes šaligatviai labai platūs. Juk jeigu į namus užsukai trumpam, juk nevarysi automobilio į garažą“, – kalbėjo L. Bikinienė. Ji neneigė gyventojų kaltės, tačiau pasigenda kiek žmogiškesnio valdininkų požiūrio – galbūt būtų užtekę perspėti gyventojus. Tuo labiau kad visi šie nepatogumai ir iš to kylančios problemos – laikinos. „Suprantu, kad pažeidėme Kelių eismo taisykles, bet norėtųsi kiek žmogiškesnio požiūrio į šią situaciją. Tuo labiau kad taip mašinos būdavo sustatomos ne kasdien ir pėstiesiems tai tikrai nesudarė nepatogumų“, – teigė L. Bikinienė.

                                      Click image for larger version

Name:	IMG_6051.JPG
Views:	3
Size:	251,6 kB
ID:	1722985

                                      Baudžia ne visus

                                      Tačiau Panevėžio savivaldybės Teisės ir viešosios tvarkos skyriaus vedėja Daiva Svirelienė įsitikinusi, kad kai kalbama apie Kelių eismo taisyklių pažeidimus, jokių išimčių negali būti. Kad mieste vyksta įvairūs remonto ir gatvių tvarkymo darbai, dar nereiškia, jog savo transporto priemones galima statyti bet kur. „Mūsų skyrius yra priverstas kontroliuoti, ar panevėžiečiai tinkamai, nepažeisdami Kelių eismo taisyklių, statosi savo mašinas. Važiuojame tikrinti ne tik mes patys, bet ir labai daug pranešimų gauname iš pavienių žmonių. Kai nustatomi pažeidėjai, mes privalome juos bausti“, – sakė D. Svirelienė.

                                      Tiesa, ji priduria, kad viešosios tvarkos specialistai ne visais atvejais auklėja tik baudomis. Kai yra rekonstruojamos gatvės ir sustatomi laikinieji kelių eismo ženklai, kurių žmonės nepaiso, dažnu atveju pažeidėjai atsiperka tik įspėjimu. „Pavyzdžiui, ženklai buvo sustatyti iš vakaro ir žmogus tiesiog neapsižiūrėjo ar nepastebėjo. Tokiais atvejais neskubame bausti, pirmiausia perspėjame. Bet šiuo atveju Pušaloto gatvėje remonto darbai vyko jau ne pirmą mėnesį ir gyventojai puikiai žinojo apie pasikeitusias eismo sąlygas“, – teigė skyriaus vedėja.

                                      Niokoja turtą

                                      Ji sutinka, kad vykstant gatvių remonto darbams gyventojams kyla nepatogumų, tačiau reikia ieškoti sprendimų – galbūt automobilį statytis tolėliau nuo namų. Mat kai automobiliai yra paliekami bet kur – ant šaligatvių, žaliosios vejos ar važiuojamojoje kelio dalyje – tai trukdo ne tik kitiems eismo dalyviams, gadina estetinį vaizdą, bet ir niokoja miesto turtą. „Ten, kur negalima – ir negalima, nes šiuo atveju yra gadinami šaligatviai, o tokių dalykų netoleruosime.

                                      Šaligatviai – tai ne įvažos, jie neturi tvirto pagrindo, kuris atlaikytų automobilio svorį, todėl yra tiesiog išlaužomi. Kita vertus, jie skirti ne automobiliams, o pėstiesiems. Jeigu vyksta remonto darbai, dar nereiškia, kad automobilius galima statyti ant gėlynų ar žaliosios vejos, šaligatvių“, – sakė D. Svirelienė.

                                      Tenka pripažinti, kad tas procentas vairuotojų, statančių automobilius neleistinose vietose, kad ir kaip norėtume, bet nemažėja, mat atsiranda naujų. Ypač daug skambučių sulaukiama iš daugiabučių namų pirmininkų, kurie jau patys nepajėgia kovoti su pažeidėjais. Nors yra vietų automobilių stovėjimo aikštelėje, kai kurie vairuotojai savo transporto priemones statosi ant žaliosios vejos, vos ne po savo langais.

                                      „Kartais elgiamasi išties chuliganiškai. Tokie pažeidėjai visai nekreipia dėmesio į bendrijos narių susitarimus dėl transporto priemonių statymo ir nevertina kitų darbo bei pastangų gyventi tvarkingai“, – pažymi D. Svirelienė. Bauda už automobilio statymą neleistinoje vietoje siekia nuo 30 iki 90 eurų, tačiau paprastai pirmą kartą skiriama pusė minimalios baudos, 15 eurų.

                                      Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/panevez...?id=81208401#/
                                      Attached Files

                                      Comment


                                        Na graudžiai atrodo, o tai negalima leist statyt važiuojamojoje dalyje? Iš foto matosi, kad ten mašina tilptų ir nelįstų į kitą juostą ir šiaip šis dalykas yra visko neapmąstymo pavyzdys. Šiame kelyje tikrai nereikia 4 juostų. Čia tvarkant buvo galima palikti tik 2 ir šonuose likusią vieta panaudoti vertikalioms stovėjimo vietoms.
                                        Paskutinis taisė PNVŽ; 2019.05.22, 18:10.

                                        Comment


                                          Topas, vargšai turi keturias mašinas, tai kieme nebetelpa. Atidarykim gal kokį paramos fondą jiems?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X