Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio eismas ir infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nauja technologija atnaujintos jau 4 Panevėžio gatvės

    Šį mėnesį pradėtų kelių remonto darbų pradžios karštojo regeneravimo metodu („Remix Plus“) rezultatas – atnaujintos 4 gatvės ir jų atkarpos: Tinklų, Elektronikos, Venslaviškio, baigiama J. Biliūno g.



    Kitą savaitę darbininkai persikels į J. Tilvyčio bei Rožių gatves.

    Šiemet „Remix Plus“ technologija Savivaldybė numačiusi atnaujinti iki 14 gatvių ar jų atkarpų (apie 17 km), 2017-2019 m. – apie 41.

    https://jp.lt/nauja-technologija-atn...evezio-gatves/

    Comment


      Parašė Gator Rodyti pranešimą

      Ne atvirkščiai, juodas bus viso labo pėsčiųjų takas, o ne dviračių. Pėsčiųjų takai visur +- pilki, o ne raudoni ar dar kokie, tad juodas čia tik nedidelis nukrypimas.
      Na bet dviračių takus Panevėžyje lig šiol juodus tiesia, tai net nuo juodų šaligatvių nesiskiria.
      Paskutinis taisė Ginthus; 2017.09.06, 07:42.

      Comment


        Marijonų gatvė greitai bus sutvarkyta.

        Comment


          Centrinėje sankryžoje atsiradusios geltonos linijos glumina panevėžiečius


          Geltonas tinklas, kuriuo išpaišyta labiausiai apkrauta Panevėžio Vilniaus – J. Basanavičiaus gatvių sankryža – pirmoji mieste nauju būdu paženklinta sankryža. Jeigu toks judrios sankryžos žymėjimas pasiteisins, taip gali būti išpieštos ir kitos sankryžos, kuriose susidaro spūstis piko metu.



          Numatyta taisyklėse

          Kelių eismo taisyklėse numatytas sankryžos ženklinimas pieštu geltonu tinklu arba geltonu keturkampiu su X viduryje. Į šią vietą draudžiama įvažiuoti, jei joje ar už jos stovi kiti automobiliai, dėl kurių vairuotojas liktų stovėti pažymėtame plote. Tai aktualiausia piko metu, kai spūstyse automobiliai juda itin lėtai.



          „Prašokti“ sankryžą bandantys vairuotojai įvažiuoja į ją dar degant žaliam šviesoforo signalui, bet jei priekyje automobilių grūstis juda itin lėtai, jie lieka stovėti sankryžoje ir užsidegus raudonai. Tada vairuotojai iš statmenai esančios gatvės nebegali pervažiuoti sankryžos ir formuojasi dar ilgesnė spūstis.

          Nusprendė išbandyti

          Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas ir Eismo organizavimo darbo grupės vadovas Tomas Jukna naujienų portalui JP pasakojo, kad Vilniaus – J. Basanavičiaus gatvių sankryžoje geltonas tinklas išpieštas pernakt.

          „Buvo nuspręsta išbandyti šį saugaus eismo metodą ir sumažinti spūstis piko metu. Tokie geltonų linijų tinklai naudojami Vilniuje, Kaune. Jeigu rezultatas bus teigiamas, galbūt panaudosime ir kitų gatvių sankryžų ženklinimui“, – aiškino T. Jukna.

          Pasak Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo, geltonų linijų žymėjimą atliko įmonė „Biseris“.

          „Su šia firma Savivaldybė yra sudarę sutartį. Jie atlieka ir kitus gatvių žymėjimų darbus. Vieno kvadratinio metro gatvių žymėjimas, berods, įkainuotas 3-4 eurais“, – sakė Eismo organizavimo darbo grupės vadovas T. Jukna.



          Toks ženklinimas – ne naujiena

          Panevėžio apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos biuro viršininkas Virginijus Mačėnas aiškino, kad tokie geltonų linijų tinklai – ne naujiena.

          „Toks ženklinimas yra ir Vilniuje, ir Šiauliuose, o dabar bus išbandytas ir Panevėžyje. Geltono tinklo išpaišymas tinka toje sankryžoje, kurioje susidaro spūstis. Mano galva, kitas Panevėžio gatvių sankryžas tokiomis geltonomis linijomis ženklinti nebūtina. Nebent, gal tai tiktų dar padaryti Vilniaus-Ramygalos gatvių sankryžoje“, – svarstė pareigūnas ir pridūrė, kur būna spūstis avarijos neįvyksta.

          Todėl, esą, avaringos sankryžos prie „Žaros“ prekybos centro geltonų linijų tinklu ženklinti neverta.
          Kelia sumaištį



          Nors geltonas tinklas gatvėje – nėra naujovė, šis žymėjimas retai naudojamas. Miesto savivaldybės iniciatyvą taip kovoti su sankryžose spūstis sukeliančiais vairuotojais – gyventojai pasitiko nevienareikšmiškai.
          Vieni panevėžiečiai įsitikinę, kad geltonos linijos ir informaciniai ženklai gerokai prisidės prie eismo kultūros gerinimo ir spūsčių sankryžose mažinimo, o kitų manymu, tokie metodai didelės naudos neduos arba tik dar labiau trikdys nepatyrusius vairuotojus.

          Pakalbintas vairuotojas Mindaugas L. naujienų portalui JP sakė: „Geltonų linijų tinklas blaško dėmesį ir su juo reikia apsiprasti. Vargu, ar toks ženklinimas bus naudingas Panevėžyje. Šiuo metu tos ryškios geltonos linijos, man atrodo, daugiau sukėlė sumaištį.“

          https://jp.lt/centrineje-sankryzoje-...paneveziecius/

          Comment


            Parašė Audrys Rodyti pranešimą
            Centrinėje sankryžoje atsiradusios geltonos linijos glumina panevėžiečius


            Geltonas tinklas, kuriuo išpaišyta labiausiai apkrauta Panevėžio Vilniaus – J. Basanavičiaus gatvių sankryža – pirmoji mieste nauju būdu paženklinta sankryža. Jeigu toks judrios sankryžos žymėjimas pasiteisins, taip gali būti išpieštos ir kitos sankryžos, kuriose susidaro spūstis piko metu.




            https://jp.lt/centrineje-sankryzoje-...paneveziecius/
            Žinoma su naujovėmis apsiprasti laiko reikia. Čia dar koją kiša, kad pagrindinis eismas sankryžoje suka į šoną iškart dviejomis juostomis. Sklandžiam judėjimui abiejomis juostomis lygiagrečiai reikalingas aiškus žymėjimas, tuo tarpu geltonas tinklas blaško dėmesį ir "perrėkia" jau pablukusį baltą žymėjimą.

            Comment


              Panevėžyje bus tvarkoma Kranto g. ir jos prieigos

              Panevėžio miesto savivaldybė siekia rekreaciniams bendruomenės poreikiams pritaikyti Nevėžio upės aplinką. Vienas iš numatytų projektų – „Viešųjų erdvių prie Panevėžio bendruomenių rūmų sutvarkymas“, kuriam skirtas finansavimas pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą „Didžiųjų miestų kompleksinė plėtra“.

              Bendra projekto vertė – 1 032 434 eurų, iš jų 77 432,55 eurų – Panevėžio miesto savivaldybės indėlis.

              Darbai prasidės kitąmet

              Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktorius Rimantas Paužą naujienų portalui JP aiškino, kad šiuo metu jau rengiamas projektas.

              „Jį rengia vilniečių firma „Synergy Solutions“. Jie laimėjo konkursą. Projektas bus baigtas rengti iki 2018 metų, kad jau kitų metų pradžioje galėtume skelbti konkursą rangovams darbams atlikti. Nevėžio upės aplinką ir kitas teritorijas šalia Kranto, P. Puzino, Anykščių gatvių turėtume spėti sutvarkyti iki 2019 metų. Beje, rangovų paieška bus sudėtinga, nes 2018 metais ne tik Panevėžys skelbs konkursus rangovams ieškoti. Juk programoje „Didžiųjų miestų kompleksinė plėtra“ dalyvauja ir daugiau šalies miestų, o jie turi būti baigti iki 2020 metų“, – sakė R. Pauža.
              Gražins miesto centrą

              Pagal projektą „Viešųjų erdvių prie Panevėžio bendruomenių rūmų sutvarkymas“ numatyta sutvarkyti teritoriją ne tik šalia Bendruomenių rūmų, bet ir Kranto gatvės atkarpą (nuo Vasario 16-osios iki Anykščių gatvės).

              Bus atnaujinami pėsčiųjų ir dviračių takai, Kranto gatvės asfalto danga (tarp P. Puzino ir Anykščių gatvių), apšvietimas, tvarkoma automobilių stovėjimo aikštelė (kartu daugės stovėjimo vietų), pėsčiųjų tiltas per Nevėžį, įrengtos arba atnaujinamos žaliosios zonos, mažosios architektūros elementai, dalis lietaus nuotekų tinklų.

              Taip didės centrinės miesto dalies patrauklumas, daugės laisvalaikio ir rekreacijos galimybių bei bus sprendžiama automobilių parkavimo problema. Projektą numatyta įgyvendinti iki 2019-ųjų lapkričio mėnesio.

              Planuojama, kad statybos darbai prasidės 2018 metais.

              https://jp.lt/panevezyje-bus-tvarkom...-jos-prieigos/

              Comment


                V. Mačėnas: „Panevėžyje yra tokių sankryžų, kuriose neverta, kad šviesoforai veiktų naktį“

                Jau pusmetis, kaip Panevėžio miesto pagrindinėse gatvių sankryžose šviesoforai veikia visą parą. Sprendimą, kad šviesoforai veiktų ir naktį, Panevėžio miesto savivaldybė priėmė dar pavasarį ir nuo balandžio 1 dienos geltono šviesoforų mirksėjimo iš 44 sankryžų nebeliko 17 gatvių sankirtų.

                Eismo specialistų atliktų tyrimų rezultatai rodo, kad toks sprendimas avaringumą gatvėse sumažins iki 50 procentų. Be to, tokiu sprendimu tikimasi sulaukti didesnio eismo dalyvių saugumo gatvėse.
                Tyrimo rezultatai – kitąmet


                Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Tomas Jukna naujienų portalui JP negalėjo pasakyti, ar visą parą veikiantys šviesoforai padarė miestą saugesniu.

                „Dar neturime statistikos duomenų, – aiškino valdininkas. – Duomenis turėsime kitų metų pradžioje ir tuomet paaiškės, ar mūsų sumanymas pasiteisino. Kita vertus, eismas gatvėmis nakties periodu ramesnis, nes ištisą parą veikiantis šviesoforai vairuotojus sudrausmina – ne taip laksto miesto gatvėmis. Tiesa, yra ir besiskundžiančių veikiančiais šviesoforais. Skundžiasi taksi vairuotojai ir kiti važinėjantis naktį. Esą jiems važiavimo laikas ilgesnis. Tačiau juk svarbiau ne greitis, o saugumas. Manau, kad toks sprendimas drausmina greičio mėgėjus, o rezultatą matysime kitąmet.“

                Įrenginės išmanius šviesoforus

                Pasiteiravus, ar visose numatytose sankryžose šviesoforai veikia ištisą parą, T. Jukna aiškino: „Turėtų veikti, tačiau, pasitaiko gedimų, sutrikimų. Už šviesoforų veikimą – atsakinga įmonė „Eismo valdymo sistema“. Jie tvarko visus gedimus.“
                Pasak administracijos direktoriaus pavaduotojo, 9 miesto sankryžose įrengti išmanieji šviesoforai. „Per metus pavyksta įrengti 1-2 išmanius šviesoforus. Jų kaina 30-60 tūkst. eurų. Kaina priklauso nuo sankryžos tipo“, – aiškino T. Jukna.

                Veikia 17 sankryžų

                Nuo balandžio 1 dienos ištisą parą šviesoforai turi veikti šiose sankryžose: Klaipėdos-Vakarinė, Klaipėdos-Projektuotojų-Dariaus ir Girėno, Klaipėdos-Nemuno, Klaipėdos-A. Smetonos, Nemuno-Parko, J. Basanavičiaus-Vilniaus, J. Basanavičiaus-Ukmergės, J. Basanavičiaus-Savanorių a., J. Basanavičiaus-Elektros, Pušaloto-Marijonų-Stoties, Smėlynės-Senamiesčio-Marijonų, S. Kerbedžio-Stoties, J. Biliūno-Velžio kelias-Vilniaus-Pajuostės pl., Vilniaus-Ramygalos, Vakarinė-Pramonės-J. Janonio, J. Basanavičiaus-Beržų, Klaipėdos-Žvaigždžių-Kosmonautų.

                Daro budresnius

                Tačiau ne visose šviesoforai veikia naktimis. Panevėžio apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos biuro viršininkas Virginijus Mačėnas naujienų portalui JP tvirtino, kad gal ne visose sankryžose ir reikia, kad šviesoforai veiktų visą parą.
                „Yra tokių sankryžų, kuriose neverta, kad šviesoforai veiktų naktį. Tačiau plačiose gatvėse gerai, kad šviesoforai veikia ištisą parą. Apsaugo vairuotojus nuo žmogiškos klaidos, kurią vairuojant naktį padaryti paprasčiau nei dieną. Veikiantys šviesoforai naktį vairuotojus daro budresnius. Kitas dalykas, kai daugelyje sankryžų bus įrengti išmanus šviesoforai, tuomet eismas mieste naktį bus dar saugesnis“, – aiškino pareigūnas.

                Išmanieji pakeis įprastus šviesoforus

                Įmonės „Eismo valdymo sistemos“ vadovas Tomas Smulka naujienų portalui JP pasakojo, kad 17 sankryžų šviesoforai veikia ištisą parą.

                „Toks sprendimas buvo priimtas Savivaldybėje ir tose gatvių sankirtose tie šviesoforai veikia. Žinoma, būna, kad ne visuomet numatytose sankryžose veikia šviesoforai visą parą. Sena įranga genda, nieko nepadarysi. Tačiau remontuojame ir stengiamės, kad šviesoforai veiktų“, – aiškino įmonės vadovas.
                Išgirdęs klausimą apie išmaniuosius šviesoforus ir jų įrengimą, bendrovės „Eismo valdymo sistemos“ direktorius paaiškino: „Miesto sankryžose jau veikia 9 išmanieji šviesoforai. Jei Savivaldybė turėtų daugiau lėšų, tokių šviesoforų mieste būtų daugiau. Smagu, kai atsiranda investuotojai, kurie prisideda prie išmaniųjų šviesoforų įrengimo. Tikimės sulaukti investuotojo ir kitąmet išmanųjį įrengti pavojingoje Klaipėdos-Dariaus ir Girėno-Projektuotojų gatvių sankryžoje.“

                Įskaitinių įvykių nemažėja

                Siekdama didesnio eismo dalyvių saugumo, mažinti avaringumą – palikti ištisą para degti šviesoforams – nutarė darbo grupė, kurią sudaro miesto Savivaldybės, policijos, bendrovės „Eismo valdymo sistemos“ atstovai.
                Sprendimas priimtas atlikus pakartotinę 2013–2016 metų Panevėžio gatvių ir sankryžų avaringumo analizę. Jos duomenimis, mieste buvo registruoti 592 įskaitiniai eismo įvykiai, žuvo 26 žmonės, sužeista 659. Iš jų 2016 metais – atitinkamai 143, 8 ir 156.

                Šiais metais per aštuonis mėnesius Panevėžio rajone ir mieste įvyko 139 įskaitiniai įvykiai, kuriuose 9 žmonės žuvo, o sužeisti – 162.

                Be to, skaičiuojama, kad mieste yra 27 „juodosios dėmės“ – tai sankryžos, gatvių atkarpos, kuriose per metus užfiksuojami keli įskaitiniai eismo įvykiai.
                https://jp.lt/v-macenas-panevezyje-y...-veiktu-nakti/

                Comment


                  Panevezyje bus daroma dar viena ziedine sankryza

                  http://www.panevezys.lt/lt/veiklos-s...mas_22832.html

                  Comment


                    Panevėžys atsinaujina! Šiemet bus suremontuota 50 įvažų

                    Šiemet itin gerėja daugiabučių namų gyventojų aplinka. Panevėžio miesto savivaldybė atnaujins rekordiškai daug – net 51 – daugiabučių namų įvažą.

                    „Ilgą laiką netvarkomos įvažos buvo tapusios iššūkiu panevėžiečiams. Tikimės, kad bendruomenė įvertino pokyčius – per 3 metus būsime atnaujinę per 100. Darbus tęsime ir kitąmet“, - sako administracijos direktoriaus pavaduotojas Tomas Jukna.

                    Įvažoms remontuoti metų pradžioje buvo skirta 200 tūkst. Eur, planuota atnaujinti 23 įvažas. Vėliau finansavimas padidintas daugiau kaip 2 kartus – iki 460 tūkst. Eur, bus tvarkoma 51 įvaža.

                    Atnaujintųjų sąrašas: įvaža iš Ramygalos g. (šalia Nr. 65); iš Lauko g. (šalia Beržų g. 35); iš Parko g. (šalia Tulpių g. 3); iš Algirdo g. (šalia Nr. 25); iš Kosmonautų g. (šalia Klaipėdos g. 94A); iš Algirdo g. (šalia J. Basanavičiaus g. 6); iš Marijonų g. (šalia Nr. 51 ir Smėlynės g. 49); iš Kosmonautų g. (prie Klaipėdos g. 94, 96, 98 ir F. Vaitkaus g. 2); iš Vilties g. (prie Nr. 20, 18, 16, K. Ramanausko lopšelio-darželio); iš Margių g. (šalia Nr. 15, 17, 19, 21, 23, 17A); iš Sirupio g. (prie Vilniaus g. 4, 6 ir 8); iš Aido g. (šalia Tulpių g. 19, 20, 21); iš Kanklių g. (prie Liepų al. 24); iš Ramygalos g. (prie Nr. 59, 61, 63); iš Kniaudiškių g. (prie Nr. 95, 93, 89); iš Ateities g. (prie Nr. 10); iš Beržų g. (šalia Nr. 39); iš Nendrės g. (šalia Nr. 12, 14, 16, 18 ir 20); iš Algirdo g. (šalia Rambyno g. 3 ir Margių g. 22); iš Liepų al. (prie Nr. 10, 12 ir Marijonų g. 49); iš Staniūnų g. (ties Nr. 72, 72C); iš Ramygalos g. (ties Durpyno g. 4); iš Kanklių g. (prie Smėlynės g. 55, 57); iš Aukštaičių g. (šalia Nr. 82, 84); iš Beržų g. (prie Nr. 33); iš J. Tilvyčio g. (prie Nr. 61, 63, 65); iš Respublikos g. (ties Nr. 17); iš Sirupio g. (šalia Aukštaičių g. 3, 5); iš Nendrės g. (ties Nr. 4, 6); iš Staniūnų g. (prie Nr. 72; iš Ramygalos g. (ties Nr. 78); iš Tulpių g. (šalia Nr. 23); iš Parko g. (šalia Tulpių g. 4); iš Algirdo g. (prie Nr. 94); iš Molainių g. (ties Nr. 100, 102, 104, 112); iš S. Kerbedžio g. (šalia Nr. 34); iš Algirdo g. (šalia Nr. 23); iš Algirdo g. (ties Nr. 21); iš Beržų g. (šalia Nr. 41); iš Molainių g. (šalia Nr. 64, 66, 68); iš Ramygalos g. (ties Nr. 15); iš Danutės g. (šalia Nr. 42); iš Parko g. (prie Nr. 75, 77).



                    Šiemet dar numatyta suremontuoti įvažą iš Liepų al. (šalia Nr. 3, 5); iš Vilties g. (ties Nr. 6); iš Aukštaičių g. (šalia Nr. 76); iš Tulpių g. (prie Nr. 28, 28A, 28B, 30); iš Liepų al. (ties Nr. 11A, 13); iš Dainavos g.: šalia Nr. 4, 6, 8 ir 10, prie Nr. 12, 14, 16 ir 18, ties Pilėnų g. 28, 26, 24, (plytelių danga).

                    Savivaldybė prisidėjo ir asfaltuojant bei plečiant 6 automobilių stovėjimo aikšteles šalia šių daugiabučių: Beržų g. 25, 41, Staniūnų g. 87, Liepų al. 12, J. Šiaučiūno g. 36, Tulpių g. 2.

                    Daugiau informacijos apie šiemetę gatvių infrastruktūros atnaujinimą – www.panevezys.ltGatvės 2017.

                    http://www.panevezys.lt/lt/naujienos...emet-u9kn.html

                    Comment


                      Šiaurinė gatvė miesto visuomenei būtina

                      Gruodžio 21 d. Panevėžio miesto savivaldybės taryba spręs, ar leisti vykdyti viešuosius pirkimus tiesti Šiaurinę gatvę. Tokiu atveju pajudėtų daugiau kaip prieš 30 metų suplanuotos gatvės statybos.

                      „Šiaurinė gatvė labai reikalinga visai miesto bendruomenei, o kartu – ir patiems Rožių mikrorajono gyventojams. Ji sumažintų eismą ir spūstis labiausiai apkrautoje Smėlynės gatvėje. Ramiau gyventų čia įsikūrę žmonės, o Šiaulių, Vilniaus ar Kauno link važiuojantiems Rožyno gyventojams nebetektų keliauti Smėlynės gatve“, - sako Savivaldybės administracijos direktorius Rimantas Pauža.

                      2008 metų Panevėžio miesto bendrojo plano projekto vadovas architektas Augis Gučas teigia, kad ši gatvė buvo numatyta dar sovietiniais metais, paliekant koridorių jai įrengti, o 1995 metais įtraukta į miesto bendrąjį planą.

                      „Visas miestas vystėsi žinodamas, kad ši gatvė bus, kitu atveju būtų pažeistas visas gatvių tinklas – jis tiesiog neįmanomas be Šiaurinės gatvės. Manau, naujoji atkarpa nebus itin apkrauta transporto priemonių, tarpmiestinio tranzito, nes keleiviai nuo Pasvalio mūsų miestą apvažiuos vakariniu aplinkkeliu. Šiaurinė tiesiog bus dar viena Panevėžio gatvė, kuria naudosis patys panevėžiečiai. Ji palengvins išvažiavimą iš namų, pagerins susisiekimą su centru, nes bus galimas autobusų eismas“, - sako A. Gučas.

                      UAB „Eismo valdymo sistemos“ direktorius Tomas Smulka pritaria, kad Šiaurinė gatvė būtina: „Kiekviena nauja atkarpa miesto gatvių tinkle leidžia tolygiau pasiskirstyti automobilių srautams. Šiaurinė atitrauktų didelį transporto srautą nuo miesto centro, sumažėtų spūsčių ir centrinės dalies tarša. Labai geras pavyzdys – V. Alanto gatvė, sumažinusi eismą centre ir Nemuno gatvėje. Tokį pat poveikį turėtų ir Šiaurinė“.

                      Planuojama, kad Šiaurinė g. bus panaši į V. Alanto – t. y. kokybiška tranzitinė miesto gatvė, kuria nevažiuos sunkiasvoris transportas. Pastarajam ir toliau liks Panevėžio aplinkkelis.

                      „Daugiau kaip prieš 30 metų suplanuota gatvė vis dar kelia į dvi stovyklas pasidalijusių Rožyno gyventojų aistras. Savivaldybė mano, kad turi atstovauti didesnės miesto bendruomenės dalies interesams, tačiau yra pasirengusi dialogui su nepatenkintaisiais ir konstruktyviems pasiūlymams. Savo ruožtu Savivaldybė sieks, kad sunkiasvoris transportas ja nevažinėtų“, - teigia administracijos direktorius Rimantas Pauža.

                      „Jau 30 metų laukiame gatvės, kuri išgelbėtų mus nuo automobilių srautų ir išmetamųjų dujų. Kai atsikėliau gyventi į Rožyną, Jurginų gatvėje tebuvo 3 sodybos. Tačiau visi žinojome, kad greit čia bus gatvė, ir laukėme. Skaudu girdėti, kad „rožyniečiams“ nereikia Šiaurinės – jos nenori tik saujelė aplinkinių gyventojų. Turime atminti, kad čia ne kurortas, o miestas, kuriame gyvename mes visi ir turime sutarti“, - sako panevėžietė Donata Tijušienė.

                      Specialistams pritariantys Rožyno gyventojai dar 2015 m. merą ragino greičiau pradėti statybas.


                      Komunikacijos skyrius

                      http://www.panevezys.lt/lt/naujienos...esto-36cd.html

                      Comment


                        Jau gruodžio 21 praėjo - ką nusprendė?

                        Comment


                          Panevėžys per dvejus metus atnaujins visų gatvių apšvietimą

                          Panevėžio miesto savivaldybė kartu su Europos vystymo ir rekonstrukcijos banku rengia viešosios ir privačios partnerystės (VPSP) projektą, kurio pagrindu per dvejus metus bus modernizuota gatvių apšvietimo sistema. Sutarties vertė per visą projekto laikotarpį sieks iki 15 milijonų eurų.

                          Šiuo metu jau rengiami techniniai dokumentai konkursui, kurio metu bus atrinktas investuotojas, įgyvendinsiantis šį projektą. Planuojama, kad 2018 m. pirmąjį ketvirtį konkurso būdu bus atrinkta įmonė, kuri 15 metų sutarties laikotarpiui perims gatvių eksploatavimą bei priežiūrą ir užtikrins, kad būtų pasiekti elektros energijos taupymo rodikliai.

                          Viso miesto apšvietimas bus modernizuotas vos per dvejus metus. Kiti Lietuvos miestai, kuriuose buvo ir bus modernizuojamas gatvių apšvietimas, tokius projektus dėl finansavimo trūkumo ar kitų priežasčių pasirinko įgyvendinti dalimis. Panevėžys yra pirmasis Lietuvos miestas, kuris tokio masto projektą įvykdys išsyk.

                          „Gatvių apšvietimo modernizavimas - neatsiejama kompleksinio Panevėžio atsinaujinimo dalis, kuri ne tik užtikrins kokybišką apšvietimą, bet ir gerins saugumo situaciją miesto gatvėse. Dalis gatvių apšvietimo sistemos Panevėžyje buvo įrengta prieš kelis dešimtmečius ir jau yra nusidėvėjusi, kai kur ji netgi nebeatitinka standartinių ES reikalavimų. Pasenusi įranga vis dažniau genda, todėl vis daugiau lėšų reikalauja jos priežiūra. Taigi atnaujinti gatvių apšvietimą Panevėžyje yra būtina. Be to, numatoma pasitelkti moderniausias technologijas, kurios ir projektui pasibaigus padės miestui sutaupyti“, - sako Panevėžio miesto savivaldybės Administracijos direktoriaus pavaduotojas Tomas Jukna.

                          Ekspertų teigimu, sisteminės investicijos į gatvių apšvietimo sistemą Panevėžyje iki šiol nebuvo atliekamos, o įrenginiai atnaujinami tik taisant sugedusius šviestuvus, todėl esama infrastruktūra yra nudėvėta, neefektyvi bei neleidžia užtikrinti kokybiško gatvių apšvietimo. Dėl neefektyvios sistemos mieste vykdomas elektros energijos taupymas - išjungiamas kas trečias šviestuvas.

                          Panevėžio miesto gatvių apšvietimo sistema apima 291 miesto gatvę, kurioje įrengta 7 tūkst. atramų bei 7,8 tūkst. šviestuvų. Savivaldybės gatvių sistemos priežiūrą bei eksploataciją atlieka UAB „Panevėžio gatvės“.

                          https://www.etaplius.lt/panevezys-pe...viu-apsvietima

                          Comment


                            Nemuno gatves žiedas

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              Jau gruodžio 21 praėjo - ką nusprendė?
                              Panašu kitais metais prasidės 2 eismo juostu kelio darbai...be sunkvežimiu.

                              Comment


                                Parašė Audrys Rodyti pranešimą
                                Šiaurinė gatvė miesto visuomenei būtina

                                Gruodžio 21 d. Panevėžio miesto savivaldybės taryba spręs, ar leisti vykdyti viešuosius pirkimus tiesti Šiaurinę gatvę. Tokiu atveju pajudėtų daugiau kaip prieš 30 metų suplanuotos gatvės statybos.

                                (...)

                                http://www.panevezys.lt/lt/naujienos...esto-36cd.html
                                Kaip eis ta gatvė?
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Kaip eis ta gatvė galima rasti čia:
                                  http://www.panevezys.lt/lt/veiklos-s...asis-2016.html
                                  Paspaudus ant '3 Brėžinys'. Nuotraukos pridėt nenoriu nes kokybė plano yra gana prasta.
                                  Arba kad lengviau susigaudyti:
                                  Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1
Size:	469,3 kB
ID:	1607448
                                  Nauja gatvė turėtų sujungti Pramonės g. su Smėlynės g.

                                  Comment


                                    R. Račkauskas: bendras mūsų darbas buvo pastebėtas

                                    Autorius: AINA NAUJIENOS - Gru 28, 2017


                                    Apie praėjusius metus ir kitų metų planus kalbamės su Panevėžio miesto meru RYČIU RAČKAUSKU.

                                    Kokius svarbiausius šių metų darbus išskirtumėte?

                                    Šie metai tikrai buvo išskirtiniai. Vyko daug parengiamųjų darbų ateinančiais metais prasidėsiančiam Panevėžio viešųjų erdvių tvarkymui. Džiaugiuosi, kad į šiuos procesus aktyviai įsitraukė miesto bendruomenė, teikdama vizijas ir siūlymus, kokį norėtų matyti savo miestą. Bendras mūsų darbas buvo pastebėtas – Panevėžys apdovanotas Auksine krivūle kaip bendruomeniškiausia Lietuvos savivaldybė. Neabejoju, kad toliau eisime šiuo keliu, kurdami savo miestą.

                                    Šiemet sėkmingai vykdėme užsibrėžtus tikslus, atnaujindami miesto infrastruktūrą. Tęsėme pernai pradėtą įvažų į daugiabučių kiemus tvarkymą, šiemet jų atnaujinome dar 50. Prasidėjo tikras proveržis miestui taip reikalinguose gatvių atnaujinimo darbuose. Pirmą kartą Panevėžyje panaudota „Remix“ technologija atnaujinta rekordiškai daug – 11 gatvių atkarpų. Darbai vėl bus tęsiami pavasarį. Jie prasidės, vos tik leis oro sąlygos, todėl planuojama sutvarkyti žymiai daugiau gatvių atkarpų. Šis projektas tęstinis, bus vykdomas trejus metus, taigi sąlygos vairuotojams gerėja ir toliau gerės.

                                    Dėmesio sulaukė ir sporto infrastruktūra. Jau pavasarį ne tik moksleiviai, Futbolo akademijos auklėtiniai, bet ir visi norintys galės naudotis nauja pilnų matmenų dirbtinės dangos futbolo aikšte su apšvietimu ir tribūnomis šalia „Žemynos“ progimnazijos.

                                    Be to, toliau modernizuojamas gatvių apšvietimas. Džiugu, kad pirmą kartą Lietuvoje per artimiausius kelerius metus apšvietimas bus kompleksiškai modernizuotas visame mieste. Esu tikras, kad tai prisidės ir prie eismo saugumo, ir prie bendros saugumo situacijos mieste.

                                    Išskirtiniai šie metai buvo švietimo ir jaunimo situacijos kontekste. Didelio tėvelio palaikymo sulaukė vasarą veikę visi darželiai. Pakeistos priėmimo į mokyklas tvarkos pranašumus pajuto kiekviena vaikus auginanti šeima: pagaliau galima laisvai rinktis mokyklą pagal savo poreikius ir preferencijas, o ne vien pagal gyvenamąją vietą, kaip būdavo anksčiau. Vis labiau įsibėgėja Atviras jaunimo centras, vis aktyviau veikia Jaunimo reikalų taryba, jaunimo organizacijos ir tiesiog jauni iniciatyvūs žmonės. Tai duoda didžiulį impulsą miestui.

                                    Metai buvo išskirtiniai ir renginiais. Be didžiųjų tradicinių miesto renginių, vyko Panevėžio ekonomikos ir Lietuvos urbanistikos forumai, tarptautinė robotikos konferencija, pasieniečių, policijos, kariuomenės ir visuomenės šventės. Kitąmet vyks nacionalinė Olimpinė diena. Visa tai rodo, kad Panevėžys grįžta į Lietuvos renginių žemėlapį, ir tai tikrai džiugina.

                                    Tikiu, kad Panevėžys Lietuvos žemėlapyje išsiskirs ir kaip savito bei perspektyvaus regiono centras. Šiemet, bendradarbiaudami su kitomis savivaldybėmis, verslu bei aukštosiomis mokyklomis parengėme poziciją dėl regiono specializacijos. Turime daug stiprių ir modernių pramonės įmonių, istoriškai esame pramonės miestas, todėl tarp pateiktų krypčių išskirčiau robotiką ir automatizavimą, biotechnologijas, transportą ir logistiką. Tokia specializacija užtikrintų stipraus ir augančio Panevėžio ateitį.

                                    Kokie didžiausi darbai laukia kitais metais?

                                    Kaip turbūt jau daugelis žino, ateinantį pavasarį Panevėžys turi tapti statybų aikštele. Mieste prasidės didieji viešųjų erdvių modernizavimo darbai, kartu toliau bus tvarkomos gatvės, jų apšvietimas, švietimo įstaigos ir kt. Akivaizdu, kad darbai trikdys mums įprastą miesto ritmą, tačiau siekiame, kad viskas vyktų sklandžiai ir panevėžiečiams kiltų kuo mažiau keblumų. Kita vertus, neabejoju, kad laikini nepatogumai neužtruks, o naujas, šiuolaikiškas Panevėžio veidas patiks miestiečiams ir miesto svečiams.

                                    Comment


                                      Nemuno gatvei baigti remonto darbus neužteko karštos asfalto dangos

                                      Panevėžio miesto savivaldybė pernai vasarą paskelbė gatvių remonto konkurso laimėtojus. Jais tapo bendrovės „Kauno tiltai“ ir „Ukmergės keliai“. Miesto gatvėms tvarkyti naudojama moderni „Remix Plus“ technologija.

                                      Tokią technologiją naudojant buvo tvarkoma ir vakarinė bei rytinė Nemuno gatvės pusės. Tačiau gatvė nebuvo iki galo baigta tvarkyti. Itin vairuotojai skundžiasi nebaigtomis remontuoti gatvės atkarpomis – automobiliai važiuoja tarsi amerikietiškais kalneliais.

                                      Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Tomas Jukna naujienų portalui JP paaiškino, kodėl kai kurios Nemuno gatvės atkarpos nebaigtos tvarkyti.

                                      „Gatvių remonto konkurso laimėtojai nespėjo užbaigti darbų. Nemuno gatvė buvo remontuojama, kaip ir kitos miesto gatvės, modernia „Remix Plus“ technologija. Tačiau ji nebuvo baigta, nes neužteko karšto asfalto. Kai tik asfalto bazė pradės veikti, remonto darbai Nemuno gatvėje bus baigti. Tai gali įvykti vasario-kovo mėnesiais. Viskas priklauso ir nuo oro sąlygų. Vežti karštą asfaltą ir kitų miestų – nepatogų, nes jis atšals. Todėl laukiame, kol pradės veikti bendrovės „Panevėžio keliai“ asfalto bazė“, – aiškino administracijos direktoriaus pavaduotojas.
                                      T. Jukna priminė, kad gatvių remonto darbai nupirkti 3 metams į priekį.

                                      „Mūsų planai iki 2020 metų „Remix Plus“ technologija atnaujinti 41 gatvę ar jos atkarpą. Tam panaudoti apie 5 mln. eurų. Šiai metais gatvių remontui planuojame išleisti apie 2 mln. eurų ir atnaujinti 15-20 tūkst. kvadratinių metrų gatvių dangos“, – sakė Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Tomas Jukna.
                                      Kas yra „Remix Plus“? Tai technologija, kada kaitinamas ir minkštinamas viršutinis asfalto sluoksnis, permalamas ir vėl paklojamas, ant viršaus išliejant apie 2,5 cm naujo asfalto.

                                      Kuo naudinga „Remix Plus“? Pirma, modernu. Antra, kone dvigubai pigiau. Trečia, žymiai greičiau nei paprastojo remonto būdu – su specialia mašina per minutę atnaujinama apie 2 metrus gatvių dangos. Ketvirta, darbų kokybė prilygsta paprastajam remontui.


                                      https://jp.lt/nemuno-gatvei-baigti-r...sfalto-dangos/

                                      Comment


                                        Vaizdo įrašas internete „Panevėžio gatvių“ direktoriui kainavo kėdę (papildyta)

                                        Naują duobių gatvėse lopymo būdą – kojomis – išradę Panevėžio kelininkai tapo ne tik interneto sensacija, bet ir išvertė iš kėdės savo viršininką.

                                        Internete pasklidus vaizdo įrašui, kuriame užfiksuota Savivaldybės įmonės „Panevėžio gatvės“ kelininkų komanda, duobę kelyje užtaisanti trypdama kojomis, miesto vadovai pareiškė nebematantys galimybės bendrovei 12-a metų vadovavusiam Gintarui Petrauskui toliau eiti šias pareigas. „Žiauru“, – praeivių nufilmuotą Panevėžio kelininkų darbą įvertino Savivaldybės administracijos direktorius Rimantas Pauža. Savivaldybės vadovą šokiravusiame vaizdo įraše matyti, kaip gatvėje „triūsia“ keturi „Panevėžio gatvių“ darbininkai. Į nemažą duobę supiltą šaltą smulkintą asfaltą du darbininkai bando tiesiog sutrypti. Kolegų darbą įdėmiai stebi trečiasis, susikišęs rankas į kišenes. Greta stovi ir įmonės tarnybinis automobilis su įjungtu avariniu švyturėliu. Netrukus prieina dar vienas kelininkas. Kolegos, jį pamatę, trumpam pamiršta duobę ir apstoja atėjusįjį. Įraše matyti, kaip šis vyrams kažką padalija. Vyrai vėl imasi darbo: vienas prapjauna automobilio priekaboje pūpsantį maišą, kiti du iš jo rieškutėmis semia ir į duobę meta šaltą asfaltą ir toliau tęsia „šokį“ ant primityviai lopomos duobės.

                                        Pasiuntė ilsėtis

                                        Po tokio kelininkų „pasirodymo“, suteikusio interneto lankytojams įkvėpimo padiskutuoti apie gatvių kokybę, trečiadienį iš paties ryto R. Pauža sušaukė įmonės „Panevėžio gatvės“ valdybai priklausančius Savivaldybės specialistus. Administracijos direktorius buvo kategoriškas. „Manome, kad turi atsakyti įmonės direktorius, nekalbant ir apie pačius darbininkus. Jei žmonės dirbti nenori, tegul ilsisi“, – Aukštaitijos sostinę internete išgarsinusiais kelininkais liko nepatenkintas R. Pauža. Anot jo, Savivaldybė pretenzijų dėl „Panevėžio gatvių“ darbo kokybės turėjo ir anksčiau. Įmonės direktorius G. Petrauskas dar prieš metus buvo įspėtas dėl nepakankamos pavaldinių kontrolės. „Direktorius perspėtas, kad prižiūrėtų savo darbuotojus. Niekas nuo to nepasikeitė, netgi dar pablogėjo. Tai yra Savivaldybės valdoma įmonė ir toks darbininkų elgesys daro mums tiesioginę žalą. Tokių dalykų toleruoti negalima“, – piktinosi R. Pauža. Sprendimą dėl G. Petrausko tolesnio vadovavimo įmonei pavesta priimti „Panevėžio gatvių“ valdybai. Jos pirmininkas yra pats bendrovės direktorius, tačiau daugumą sudaro Savivaldybės darbuotojai. Nors spręsti G. Petrausko likimą patikėta valdybai, Savivaldybės vadovai neslėpė nematantys galimybės jam toliau eiti „Panevėžio gatvių“ vadovo pareigas. „Valdybos narių paprašiau rimtai įvertinti situaciją, kad atsakytų tie, kurie turi atsakyti. Niekas vadovui netrukdė įmonėje sukurti kontrolės sistemą. Miestas nėra toks didelis, kad pats negalėtų pervažiuoti ir pakontroliuoti, kaip jo darbuotojai elgiasi. Nematome jokių direktoriaus veiksmų, kad situacija gerėtų, todėl manau, jog priėjome liepto galą“, – tvirtino R. Pauža.

                                        Dirbo kaip už bausmę

                                        „Panevėžio gatvių“ vadovo darbą įvertinti turėjusiai valdybai už akių užbėgo pats G. Petrauskas. Trečiadienį ryte, tuojau po pokalbio su Savivaldybės vadovais, jis parašė atsistatydinimo prašymą. „Kai policininkas padaro avariją, atsistatydina ministras. Jei bendrovės vadovas nesugeba išsireikalauti tvarkos iš pavaldinių, jam reikia trauktis“, – nesiginčijo valdžios rūstybę užsitraukęs direktorius. G. Petrauskas neneigė, kad nepasitenkinimas dėl jo pavaldinių darbo kilo pagrįstai. Jis pripažįsta ir pats apšaukęs darbininkus dėl stulbinamai atsainaus požiūrio į savo pareigas. „Kaip rodo tame įraše, taip jie ir dirbo. Kaip rusai sako, „chalatnaja atnašenije k rabote“ (atsainus požiūris į darbą). Šįryt darbininkams sakiau, kad toks įspūdis, jog visi jie 15-iolika parų bausmę gavę susirinko atidirbti“, – kelininkais piktinosi jų vadovas. Tiesa, pasak G. Petrausko, vaizdo įraše matyti tik dalis gatvių tvarkytojų darbo. Jo teigimu, į duobę supiltas šaltas asfaltas buvo ne tik trypiamas kojomis, bet ir sutankinamas plokšte, o tai liko nenufilmuota. Visgi nors įrašas, pasak direktoriaus, paimtas iš konteksto, ir tiek užteko įsitikinti, kad „Panevėžio gatvių“ kelininkai dirba ne taip, kaip privalėtų. Duobę lopę trypdami kojomis darbininkai kol kas nėra nubausti. Direktorius teigia jų paprašęs pateikti pasiaiškinimus. „Greitosiomis tik vadovai atleidžiami. Su darbininkais reikia lėčiau“, – aiškino G. Petrauskas.

                                        Pinigai nemotyvuotų

                                        „Panevėžio gatvių“ vadovas neslepia, jog tai ne pirmas kartas, kai darbininkams turi pastabų. Ir nors už nekokybišką darbą įmonėje taikomos finansinės nuobaudos – mažinami atlyginimo koeficientai, tokia drausminimo priemonė vis dėlto nėra veiksminga. Bendrovėje „Panevėžio gatvės“ keturių administracijos vadovų vidutinis darbo užmokestis siekia 2725 Eur neatskaičius mokesčių. Didžiausią dirbančiųjų dalį įmonėje sudaro darbininkai ir vairuotojai. Šešiasdešimties šių darbuotojų vidutinis atlyginimas tesiekia 645 Eur popieriuje. G. Petrauskas pripažįsta nemanantis, kad pakeltas atlyginimas pakeistų darbininkų požiūrį į darbą. „Tokie jau likę žmonės, neturintys meilės darbui. Parodai pirštu, kaip reikia, palinkčioja galvą, bet apsisukę savo daro. Netikiu, kad pakėlus atlyginimą stebuklingai žmogus pasikeistų ir pagerėtų darbo kokybė. Jei gerai dirba, ir su mažu atlyginimu dirba. O jei cigaretė dantyse, rankos kišenėse, mokėk daugiau, vis tiek niekas nesikeis“, – įsitikinęs direktorius.

                                        Didina našumą

                                        „Panevėžio gatvėms“ G. Petrauskas vadovauja 12-a metų. Ir nors jam iki kadencijos pabaigos bebuvo likę vos pora mėnesių, neslepia, jog toks posūkis netikėtas ir skaudus. „Tiesioginės mano paties kaltės kaip ir nėra“, – svarsto posto netenkantis vadovas. Inžinieriaus mechaniko specialybę turintis G. Petrauskas sako jau kurį laiką žvalgęsis kito pragyvenimo šaltinio, bet kol kas nesulaukęs darbo pasiūlymo. „Bent jau galva pailsės“, – optimistiškai nusiteikęs ilgametis vadovas. Įmonei „Panevėžio gatvės“ iš Savivaldybės biudžeto per metus skiriama 3 mln. eurų miesto priežiūrai – gatvėms, šaligatviams tvarkyti, prižiūrėti apšvietimo, lietaus nuotekų tinklams, mažosios architektūros objektams, medžiams genėti. Bendrovėje dirba apie 70 žmonių. „Stengiamės didinti darbo našumą – kad kuo mažiau žmonių atliktų kuo daugiau darbų“, – sako G. Petrauskas.

                                        Skaitykite daugiau: https://naujienos.alfa.lt/leidinys/s...-kainavo-kede/


                                        Comment


                                          Panevėžio LEZ bus sujungta su Via Baltica

                                          Metų pabaigoje pasirodęs pranešimas, kad į Panevėžio laisvąją ekonominę zoną investuoja Norvegų baldų gamintojas, ne vienintelė gera naujiena. Pozityvių žinių sulaukė ir šis, dar tik planuojantis statybas, bei kiti investuotojai. Laisvoji ekonominė zona bus tiesiogiai sujungta su miesto aplinkkeliu ir sunkiasvorėmis transporto priemonėmis vežti krovinius bus kur kas paprasčiau. "Dabar viskas yra procese. Tai yra derinami statybos leidimai, išsiėminėjamos projektavimo sąlygos ir pavasarį turėsime prasidedančias dideles statybas. Labai džiugu, nes metų gale, turėtume matyti pilnai išdygusį pastatytą pastatą ir preliminariai pradedama gamyba ir distribucija. Ir žinoma, pavasarį taip pat prasideda Panevėžio LEZ sujungimo žiedine sankryža su Via Baltica, transeuropiniu magistraliniu keliu, darbai. Kas yra džiugu, kadangi miestui, taip pat ir laisvajai ekonominei zonai tai yra didelis privalumas, kai pramoninė teritorija, ypatingai kur vyksta daug logistinių operacijų bus sujungta su pagrindiniu Lietuvos keliu" – sako Panevėžio LEZ projektų vadovas Daumantas Simėnas. Kelio atkarpos turėsiančios sujungti Panevėžio LEZ su Via Baltica statybos darbai turėtų prasidėti jau kovą. Anot ekonominės zonos projektų vadovo Daumanto Simėno, investuotojams tiesioginė sąsaja su transporto arterija vadinama Via Baltica, yra labai svarbi ir džiugu, kad ilgai planuoti darbai pagaliau bus įgyvendinti. "Manau, kad turės įtakos, kadangi srautas tikrai yra nemažas. Iš esmės visas pramoninis rajonas koncentruojasi J.Janonio taip pat Pramonės gatvėse ir žinoma, J.Janonio gatvei tęsiantis – S.Kerbedžio ir iki pat Tinklų gatvės galo, kurioje yra UAB „Rifas“ ir kitos įmonės. Manau, kad tai taps tam tikra didesne paskata investuotojams toliau plėstis, toliau plėsti savo veiklą ir taip pat galbūt pasirinkti Panevėžio LEZ, kuris jau dabar bus tiesiogiai sujungtas su geru keliu, su pilnai paruošta infrastruktūra ir nebereikės ties J.Janonio gatve išvažinėti į Via Balticą pavojinga sankryža. Tiesiog iš žvirkelio, tiesiai į pagrindinį kelią. Kas rodo, kad avaringumas čia yra nemažas. Džiugu, kad pagaliau tie didieji infrastruktūriniai projektai juda, ir turėsim dar patrauklesnę Panevėžio strateginę lokaciją, kurią ir taip turim labai patrauklią"- teigia Daumantas Simėnas. Anot Daumanto Simėno, dėl investavimo į Panevėžio LEZ pastaruoju metu deramasi su dar keliomis įmonėmis. Jei pavyks susitarti, apie naująjį investuotoją, bus paskelbta artimiausiu metu.

                                           

                                          Comment

                                          Working...
                                          X