Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviračių takai Lietuvoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Mintys apie dviračių jungtį "Kaunas-Vilnius".

    Ne visur būtų tikslinga tiesti dviračių taką Kaunas-Vilnius. Greičiausiai jo visu ilgiu niekada ir nebus.
    Nemažoje dalyje ruožų dviračių eismas galėtų laisvai vykti neintensyviais rajoniniais keliais (kurie visi turėtų būti išasfaltuoti) arba vietiniais keliais (kuriuos būtų galima išasfaltuoti). Per daug nenukrypstant nuo magistralės.

    Kaune trasa eitų Kauno pilis-Šv. Gertrūdos g. (šaligatvis arba važiuojama dalis) - Laisvės al. (dviračių takas)- Vytauto pr. (šaligatvis arba A juosta) - Tunelio g. (bendras pėsčiųjų ir dviračių takas bei dviračių takas) - Baršausko g. (dviračių takas) -Kalantos g. (bendras pėsčiųjų ir dviračių takas) - Ateities pl. (šaligatvis arba važiuojama dalis) -Palemono g. (šaligatvis arba važiuojama dalis)-Marių g.(šaligatvis arba važiuojama dalis)-Keramzito g.(šaligatvis arba važiuojama dalis)-Neveronių g.(šaligatvis arba važiuojama dalis) Reik tikėtis, kad atsiras tvarkingi šaligatviai Palemone ir atsiras šaligatvinė jungtis su likusia miesto dalimi
    Click image for larger version  Name:	kaunas.jpg Views:	1 Size:	261,6 kB ID:	1740682

    Takas prasidėtų nuo Neveronių sankryžos (A1 ir Neveronių g. sankryža) ir eitų nauju dviračių taku iki Rumšiškių sankryžos. Jei įmanoma, takas gali nukrypti ties Grabučiškėmis:
    Click image for larger version  Name:	grabučiškės.jpg Views:	1 Size:	276,4 kB ID:	1740681

    Takas baigtųsi ties Rumšiškių sankryža (188-o kelio sankryža)

    Toliau eitų keliais 188 ir 1816 iki Bačkonių.
    Click image for larger version

Name:	rumsiskes_backonys.jpg
Views:	1
Size:	234,7 kB
ID:	1740685
    Nuo Bačkonių iki Strošiūnų eina neasfaltuotas vietinės reikšmės kelias. Jį reiktų išasfaltuoti.
    Click image for larger version

Name:	backonys.jpg
Views:	1
Size:	73,8 kB
ID:	1740686

    Ties Strošiūnais planuojama požeminė pėsčiųjų (dviračių) perėja.
    Nuo Strošiūnų iki Elektrėnų geležinkelio viaduko toliau eitų vietinės reikšmės keliu, kurį taip pat reikėtų išasfaltuoti.
    Click image for larger version

Name:	backonys elektrenai.jpg
Views:	1
Size:	125,4 kB
ID:	1740687

    Nuo Elektrėnų geležinkelio viaduko iki vietinės reikšmės nuovažos į Kakliniškes eitų dviračių takas palei autostradą. Beje šią nuovažą planuojama panaikint nuo autostrados, tai būtų galima pritaikyti dviračių takui.
    Click image for larger version

Name:	elektrenai.jpg
Views:	1
Size:	243,3 kB
ID:	1740688
    Toliau išasfaltuoti Kakliniškių taką
    Nuo Kakliniškių/Elektrėnų toliau eitų asfaltuotu rajoninės reikšmės keliu iki Vievio
    Per Vievį eitų Vilniaus g.
    Toliau eitų dviračių takas palei autostradą iki Skirmantiškių. Nuo Skirmantiškių/Puzinavos eina vietinės reikšmės nesfaltuotas kelias, kurį taip pat reiktų išasfaltuot
    Click image for larger version

Name:	vievis lazdenai.jpg
Views:	1
Size:	263,2 kB
ID:	1740689
    Nuo Lazdėnų iki Dėdeliškių eitų rajoniniais keliais 4735 (sutvarkyti bruką taip, kad būtų galima pravažiuot dviračiu) ir 4731 (kurį planuojama išasfaltuoti)
    Išasfaltuot vietinės reikšmės kelią per Dėdeliškes

    Nuo Dėdeliškių per Grigiškės eitų dviračių takais ir Kovo 11-osios g.

    Dviračių takas - Gariūnai, Lazdynai, Laisvės pr.(?), Narbuto g.(?), Konstitucijos pr.(?), Katedra. Ateityje galbūt galėtų eiti ir kita trasa, kuria Centrą būtų galima pasiekti greičiau.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.06, 19:24.

    Comment


      Vienintelė iš tiesų probleminė vieta yra nuo Rumšiškių iki Kauno. Ypač tiltas per Kruną ir privažiavimas nuo/iki jo.

      Kadangi pilnu ilgiu tai būtų poilsinis maršrutas, sakyčiau reiktų laikytis toliau nuo autostrados. Ir daugiau orientuotis į vietinių miestelių-kaimelių sujungimą. Minti šalia autostrados nėra jokio malonumo, per miestelius daugiau infrastruktūros (parduotuvės ir t.t.), galima pravažiuoti vaizdingesnėmis vietomis. Be to būtų sukuriama papildoma vertė pagerinant susisiekimą vietiniams gyventojams.

      Nuo Žiežmarių lyg ir yra planai asfaltuoti #1823 iki Eelektrėnų. Kol kas patvirtinta dalis ilgio, liks nedidelė atkarpa. Toliau Vievį galima pasiekti arba per Abromiškes, arba tiesiai per #4728.

      Nuo Vievio vienas variantas yra per Dūkštas ir Pilaitę. Žiūrint į kurią Vilniaus dalį reikia - tai gali būti arčiau nei per Grigiškes. Tavo siūlomu maršrutu būtų galima sutvarkyti privažiavimą iki Lazdėnų nuo #107. Kol neišasfaltuotas #4731, jau dabar galima važiuoti asfaltu per Valų sodus.

      Comment


        O išvis yra Lietuvoje ilgesnių normalių (be žvyrkelių ir automobilių kelių) dviračių takų maršrutų? Žinau tik pajūryje, kur galima nuo Nidos visai patogiai nuvažiuoti iki Šventosios. Šiaip tendencija tokia, kad miesteliai nusitiesia takus palei kelią, kurie netikėtai prasideda ir netikėtai baigiasi, bet niekur neveda. Tai patvirtina ir vis dar neegzistuojanti normali jungtis tarp Vilniaus ir Trakų, kuri turėtų didelį populiarumą ir seniai galėjo būti nutiesta.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
          Vienintelė iš tiesų probleminė vieta yra nuo Rumšiškių iki Kauno. Ypač tiltas per Kruną ir privažiavimas nuo/iki jo.

          Kadangi pilnu ilgiu tai būtų poilsinis maršrutas, sakyčiau reiktų laikytis toliau nuo autostrados. Ir daugiau orientuotis į vietinių miestelių-kaimelių sujungimą. Minti šalia autostrados nėra jokio malonumo, per miestelius daugiau infrastruktūros (parduotuvės ir t.t.), galima pravažiuoti vaizdingesnėmis vietomis. Be to būtų sukuriama papildoma vertė pagerinant susisiekimą vietiniams gyventojams.
          Įmanoma, bet gautųsi labai ilgas ir vingiuotas maršrutas. Galima jį palikti kaip alternatyvų maršrutą (Neveronys, Aleksandruvka, Pravieniškės II, Pravieniškės I, o Palemonas-Rumšiškės būtų pagrindinis. Jau net ir tiesiu keliu iki Rumšiškių, skaičiuojant nuo miesto centro būtų toliau negu iki Kulautuvos - tolimiausio taško nuo Centro, kurį galima pasiekti dviračių jungtimis. Tiesa, jei rinkčiausi tą poilsinį maršrutą per Pravieniškes, noras keliauti iki Rumšiškių dviračiu stipriai atšoktų, Pravieniškės II (garsėjanti pataisos namais) jau būtų galutinė riba dėl atstumo, kuris beje būtų panašus kaip iki Rumšiškių, jei takas eitų palei autostradą Jungtimi palei autostradą susigundyčiau ir iki Rumšiškių nuvažiuot


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
          Nuo Žiežmarių lyg ir yra planai asfaltuoti #1823 iki Eelektrėnų. Kol kas patvirtinta dalis ilgio, liks nedidelė atkarpa. Toliau Vievį galima pasiekti arba per Abromiškes, arba tiesiai per #4728.

          Nuo Vievio vienas variantas yra per Dūkštas ir Pilaitę. Žiūrint į kurią Vilniaus dalį reikia - tai gali būti arčiau nei per Grigiškes. Tavo siūlomu maršrutu būtų galima sutvarkyti privažiavimą iki Lazdėnų nuo #107. Kol neišasfaltuotas #4731, jau dabar galima važiuoti asfaltu per Valų sodus.
          Tiesa, galima ir tokiais keliais važiuoti. Tiesiog norėjau išlaikyti planuojamą dviračių jungtį kuo arčiau autostrados. Pvz. ties Kietaviškėmis dviračių jungtis stipriai nukryptų, o tarp Vievio ir Vilniaus prarastų konkretumą Aš siekiau įsivaizduoti kaip galima viena konkrečia jungtimi sujungti Vilnių ir Kauną.

          Comment


            Tokio ilgio maršrutai turėtų būti tiesiami atsižvelgiant į rekreaciją (lankytinos vietos ir pan.), nes niekas iš Vilniaus į Kauną nevažiuos dviračiu vien dėl susisiekimo. Palei eilinius krašto kelius nutiesti dviračių takai nieko tokio, bet palei intensyvaus eismo kelius nutiesti dviračių takai būtų nejaukūs ir nelabai suderinami su sveikatingumu.

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
              Įmanoma, bet gautųsi labai ilgas ir vingiuotas maršrutas.
              Bet kokiu atveju gautųsi >100km. Šiaip ar taip tai visos dienos kelionė eiliniam piliečiui. 10km ten ar ten tikrai nedaro įtakos pasiryžimui minti. Daug svarbiau ką gali pamatyti važiuodamas tokiu maršrutu. Tikrai maloniau minti per miestelius ramiais keliais be triukšmo nei palei autostrada su tarša visomis prasmėmis.

              Dėl Rumšiškių pritariu - tai turbūt maksimalus atstumas ką dar galima traktuoti kaip susisiekimą. Tada dar verta skaičiuoti kilometrus ir aukoti malonumą dėl greičio.

              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
              Tiesa, galima ir tokiais keliais važiuoti. Tiesiog norėjau išlaikyti planuojamą dviračių jungtį kuo arčiau autostrados. Pvz. ties Kietaviškėmis dviračių jungtis stipriai nukryptų, o tarp Vievio ir Vilniaus prarastų konkretumą Aš siekiau įsivaizduoti kaip galima viena konkrečia jungtimi sujungti Vilnių ir Kauną.
              O koks tikslas išlaikyti kuo arčiau autostrados? Kaimuose bent yra į ką pavėpsoti, galima vandens nusipirkti. Prireikus susišaudyti autobusą. O šalia autostrados esi paliktas likimo valiai, ypač jei nėra privažiavimų prie degalinių.

              Nežinau kaip dėl Kauno, bet Vilnius nėra tik vienas taškas prie Katedros. Pvz per Dūkštas gaunasi arčiau taikant į Pilaitę ar šiaurinę dalį (Baltupiai, Santariškės ir t.t.) Nelabai matau prasmės ieškoti hipotetinio konkretumo turistiniuose maršrutuose. Be to tvarkant Dūkštų kryptį būtų galima gerinti turistinį maršrutą į Kernavę. Taip pat į objektus prie tų pačių Dūkštų. O dvirtakis palei A1 gautųsi beprasmis apart tų kurių tikslas tiesiai į Kauną arba tiesiog renka kilometrus. Vievyje nelabai yra ką žiūrėt. Bažnyčia visai graži, bet vien dėl jos neminčiau

              Asmeniškai Vilnius-Kaunas minu per Aukštadvarį ir Prienus. Gaunasi apie 130-140km žiūrint kur būtent pradžios/pabaigos taškas. Nėra idealu, bet gyvent galima, ypač savaitgaliais. Dažniausiai atkarpą su daug eismo iki Trakų apvažiuoju per Semeliškes. Dar +10km, bet kelias daug gražesnis. Mažiau eismo irgi pliusas.

              Comment

              Unconfigured Ad Widget

              Collapse
              Working...
              X