Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai kitose Europos šalyse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Geležinkeliai kitose Europos šalyse

    Atradau truputi laisvo laiko. Tad dabar idesiu keleta greituju traukiniu.


    Eurostar, Prancuzija - Didzioji Britanija


    TGV, Prancuzija


    Thalys (TGV), Prancuzija


    TGV Duplex, Prancuzija
    Paskutinis taisė Eimantas; 2011.01.16, 20:15.
    "Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"

    #2
    Parašė RAW Rodyti pranešimą
    O va štai tokį vaizdelį Lietuvoje tikrai nekasdien pamatysi. ER2K-skirta riedėti prie pastovios el.srovės električka, sudaryta buvo berods iš 10 vagonų. Atsižiūrėti negalėjau, iš kart apėmė nostalgija. Klausiau apsauginių, kur veža-sakė nežino, bet tikriausiai supjaustymui.
    Atvaizdas
    ]Atvaizdas
    [/URL]
    Tikrai idomi foto, kaip is siaubo filmo traukinys vaiduoklis

    Comment


      #3
      Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
      Tikrai idomi foto, kaip is siaubo filmo traukinys vaiduoklis
      Čia klasika

      Comment


        #4
        Įdomu: ICE per Lamanšą
        http://www.lrytas.lt/-12834337341282...o-lamanšu.htm

        Comment


          #5
          Kaip manot kelintai metais pradėjo važinėt "supergreitieji" traukiniai, pasiekiantys daugiau kaip 200 km/h?
          Paskutinis taisė Furbo; 2010.09.19, 20:52. Priežastis: Priežastis: Priežastis:

          Comment


            #6
            Jau 1979 m. važinėjo "supergreitieji" traukiniai Informacija iš LTE (Lietuvos tarybinė enciklopedija)

            Comment


              #7
              Naujasis traukinys iš Maskvos į Paryžių atvažiavo per 37 val.

              Comment


                #8
                /\
                Maršrutas ir kainos

                Paskutinis taisė trilobitas; 2011.12.15, 07:24.

                Comment


                  #9
                  Kelionės traukiniu trukmė tarp kai kurių Europos miestų:

                  Exp@nding h¤rizons

                  Comment


                    #10
                    Šimto kilometrų ilgio kelionės geležinkeliu kaina kai kuriose Europos valstybėse:

                    Exp@nding h¤rizons

                    Comment


                      #11
                      Labai idomu!

                      Bet manau, kad Vokietijoje tikrai brangiau negu grafike - o daug priklauso nuo traukinio tipo: ICE brangiau negu IC, ir IC brangiau negu vietini traukiniai (IRE, RE, RB, S). Bet normali kaina tarp Miuncheno o Ingolstadto (apie 80km): 28€ (ICE) ir 17.90€ (RE).
                      Tik, kad sistemas Vokietioje gana sudetingas, nes yra daug specialu pasiulymu kaip Ländertickets (Bavarijoje pavyzdziui kainuoja 23€/asmeniui + 5€/kitam, maximaliai 5 asmenims, bet galioja tik vietiniuose traukiniuose), Quer-durchs-Land-Ticket (galioja visur Vokietijoje vietiniuose traukiniuose, 44€/pirmam asmeniui + 8€/kitam), Schönes-Wochenende-Ticket (kaip Quer-durchs-Land-Ticket, bet galioja tik savaitgaliais, 40€ + 4€), o Sparpreise (ribota, o reikia vaziuoti su ICE arba IC, kainuoja nuo 19€ iki 250km, kitaip nuo 29€, bet gali buti brangiau).

                      Comment


                        #12
                        Įdomi apžvalga apie geležinkelių perspektyvą Europoje ir trumpas komentaras iš DB kodėl jie vėluoja su Londonas-Frankfurtas maršruto atidarymu
                        http://bbc.in/1IOFXdw

                        Comment


                          #13
                          Ir kartu įžvalgus pavyzdys, kad nafig ta greitoji RailBaltica reikalinga, jei netgi tarp D. Britanijos ir kontinentinės Europos geležinkelis veža tiek mažai...

                          Comment


                            #14
                            Kinai paleido traukinį į Londoną. Jis riedės ir pro Lietuvos pašonę
                            Iš Kinijos pajudėjo pirmasis traukinys į Londoną. 18 dienų kelionė vingiuoja per kaimynines šalis. REKLAMA Sausio 1 dieną iš Rytų Kinijos Yiwu miesto pajudėjęs traukinys Londoną pasieks sausio 19 d. Kelionė vinguriuos per Kazachstaną, Rusiją, Baltarusiją, Lenkiją,Vokietiją, Belgiją ir Prancūziją. Galutinė stotelė – Barking Rail terminalas Rytų Londone, praneša BBC.
                            http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...vos-pasone.htm

                            Comment


                              #15
                              18-mečiai po Europą traukiniais galės keliauti nemokamai

                              Europos Komisija (EK) imsis įgyvendinti Europos Parlamento pasiūlymą dėl nemokamo „Interrail“ bilieto europiečiams, kuriems sukanka 18 metų. Pagal priimtą finansavimo sprendimą 2018 m. iniciatyvai numatyta skirti 12 mln. eurų.

                              Tikimasi, kad šia galimybe keliauti galės pasinaudoti 20 000–30 000 jaunuolių.

                              Planuojama, kad kelionių pasai leis nemokamai naudotis traukinių tinklu Europoje tris savaites per dvejų metų laikotarpį...
                              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                              Comment


                                #16
                                Iškėlus pranešimus į atskirų šalių temas šioje temoje beveik nieko neliko. Nėra "kitų šalių".
                                Visos šalys turi savo temas. Savo temos gal dar neturi Airija. Jei bus koks pranešimas, jis ras vietos bus D.Britanijos geležinkelių temoje.
                                Kai kurios temos (Belgijos, Vengrijos, Austrijos) turi labai mažai pranešimų, todėl tikslinga jungti prie kaimyninių šalių.

                                Šioje temoje bus galima diskutuoti apie bendrus Europos geležinkelių reikalus.
                                Didesnių ir kaimyninių šalių (Latvijos, Estijos, Baltarusijos, Ukrainos, Lenkijos, Vokietijos, Italjos, Prancūzijos, D.Britanijos, Ispanijos) geležinkelių temas visi neblogai susiranda.

                                Šiek tiek painiavos yra su Rusija.
                                Yra tema Buvusios TSRS šalių geležinkeliai.
                                Iškėlus dalį pranešimų į Ukrainos temą (ji yra gana aktyvi) ten liko beveik vien pranešimai apie Rusijos geležinkelius.
                                Peržiūrėti visą temą užims laiko. Skubėti nera kutr, nes ta tema pastaruoju metu nėra aktyvi.

                                Kelios nuorodos į naujas, apjungtas bei rečiau lankomas temas:
                                [NL, BE, LU] Geležinkeliai Olandijoje, Belgijoje, Liuksemburge
                                [CZ, SK, HU] Geležinkeliai Čekijoje, Slovakijoje, Vengrijoje
                                [CH, AT] Geležinkeliai Šveicarijoje ir Austrijoje
                                [RO] Rumunijos geležinkeliai
                                [MD] Moldovos geležinkeliai
                                [GE] Geležinkeliai Gruzijoje
                                [SI, HR, BA, ME, RS, MK, AL, BG, TR] Geležinkeliai Balkanuose (Slovėnijoje, Kroatijoje, Bosnijoje-Hercegovinoje, Juodkalnijoje, Serbijoje, Kosove, Makedonijoje, Bulgarijoje, Turkijos europinėje dalyje)
                                Jei kokia nors šalis bus aktyvi, tai nesunku iškelti pranešimus į atskirą temą. Tik reikėtų viename pranešime rašyti apie vieną šalį.

                                Logiškai mąstant reikėtų apjungti ir Švedijos, Norvegijos bei Danijos temas, ypač kai ten yra yra bendrų projektų.
                                Tačiau švediškoje geležineklių temoje net 36 puslapiai pranešimų, kitos šalys ten paskęstų. Teko daryti atskiras temas:
                                [SE] Geležinkeliai Švedijoje
                                [NO] Norvegijos geležinkeliai
                                [DK] Danijos geležinkeliai
                                Suomijai atskira tema vien dėl to, kad yra ex rusiška, o ne europionė vėžė
                                [FI] Geležinkeliai Suomijoje

                                Comment

                                Working...
                                X